Compassion will be your downfall! Khaosclan
Reg. datum: 29 juni 2006
Heb je nog een vette auto gekregen door alle boards te vinden?quote:Cyclonus schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:34:
Nou heb gisteren eindelijk dat laatste billboard gevonden, was op de Paradise City variant van Times Square, ik was daar al eerder geweest maar 1 board gewoon over het hoofd gezien, was nog wel even vaag hoe ik er moest komen, daarna nog wat races enzo gedaan en de Burnout License gehaald, volet aan de ene kant wel vreemd nu ik rondrijd en niet meer op de jumps en smashes hoef te letten, soms rijd je toch nog een keer die kan top om te kijken en dan besef je weer dat je alles al hebt gevonden.
Reg. datum: 23 augustus 2001
Voor alle Smashes/Jumps/Billboards krijg je een Carbon Auto. Erg cooluh karrenquote:technoaddict schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:52:
[...]
Heb je nog een vette auto gekregen door alle boards te vinden?
PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS
En bloedsnel, was wel even wennen in het begin en ik heb toch wat moeite met de wegligging van 1 van de auto's dat lijkt haast een geval van PK's niet op de weg krijgen maar alleen rubber wegroken.quote:HoefMeistert schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:09:
[...]
Voor alle Smashes/Jumps/Billboards krijg je een Carbon Auto. Erg cooluh karren
Maar vind ze alledrie ook wel mooi om te zien, qua auto design vind ik alle auto's wel goed tot nu toe, veel variatie en detail, ook de meerde Finishes voor de auto's en alle verf opties zijn wel leuk, wel afgekeken van NFS denk ik maar beter goed gejat toch
Compassion will be your downfall! Khaosclan
Jij bedoelt denk ik de Jansen X12 Carbon, die je krijgt na alle jumps.quote:Cyclonus schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:37:
[...]
En bloedsnel, was wel even wennen in het begin en ik heb toch wat moeite met de wegligging van 1 van de auto's dat lijkt haast een geval van PK's niet op de weg krijgen maar alleen rubber wegroken.
Maar vind ze alledrie ook wel mooi om te zien, qua auto design vind ik alle auto's wel goed tot nu toe, veel variatie en detail, ook de meerde Finishes voor de auto's en alle verf opties zijn wel leuk, wel afgekeken van NFS denk ik maar beter goed gejat toch
Met dit ding moet je inderdaad rustig optrekken, niet meteen volgas want dan slipt het ding alle kanten op
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat is wel gaaf. Ik vroeg me al af waarom ik linksboven steeds dat rode pijltje zag draaien, maar iedere keer als je een serie takedowns doet of een race wint stuurt 'ie dat dus doorquote:HoefMeistert schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 14:20:
Burnout community site open : http://burnout.ea.com/community/loggedout.asp
Wel grappig
Ik hou me trouwens aanbevolen om online challenges te gaan doen, want met random mensen wil dat niet echt lukken. Omdat gameafspraken in topics zelf niet mogen (
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Reg. datum: 13 december 2007
Vooral dat rule the roads kan denk ik wel leuk zijn. Beetje burnout risken :-)
Reg. datum: 19 juni 2001
Ok mijn cd is niet meer werkzaam door klein foutje door de honden hier. Ik heb geen zin om weer 60 euro uit te geven. Wert deze versie ook op de pal x360? want op de site staat van niet maar door jou ga ik twijfelen.quote:Boy-ke schreef op zondag 03 februari 2008 @ 21:11:
Damn dat spel is echt gaaf! heb em onlangs gekocht via http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-2fm3.html voor 30 euries whoeee
Op elk potje past een dekseltje en anders een ander potje / Dagboek van een reiziger
Heb nu 399/400 smashes
Nu kan ik dus uren rond gaan rijden in Downtown om die laatste klote smash te vinden

Vooral de gebieden met 10 smashes op een kluitje zijn erg irritant..
Angeloonie wijzigde dit bericht 25-02-2008 01:13 (16%)
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
Reg. datum: 23 augustus 2001
Gewoon rond rijden, je komt hem vanzelf tegen. Zelf moest ik er nog 1 in Harbor Town na ong een week gevonden. Geen kaartjes gebruikt. een goede tip is gewoon Time challenges op de wegen je komt em dan vanzelf tegen.quote:Angeloonie schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:00:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb nu 399/400 smashesMoet er nog 1 in Downtown Paradise.. en die kan ik dus niet vinden. Het kutte aan die maps is dat je a) niet ziet of de smash op de "begane grond" is of op een dak en b) dat je niet precies kan zien of je een smash al gevonden hebt omdat ze niet blijven staan zoals Billboards..
Nu kan ik dus uren rond gaan rijden in Downtown om die laatste klote smash te vinden
[afbeelding]
PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS
Reg. datum: 04 januari 2002
Mee teruggaan naar de winkel. In principe heb je recht op een vervangend exemplaar voor een productie- + onkosten vergoeding. Je betaalt voor de inhoud, niet voor de drager.quote:RPG_Fan schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 17:19:
[...]
Ok mijn cd is niet meer werkzaam door klein foutje door de honden hier. Ik heb geen zin om weer 60 euro uit te geven. Wert deze versie ook op de pal x360? want op de site staat van niet maar door jou ga ik twijfelen.
Reg. datum: 13 december 2007
quote:Angeloonie schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:00:
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb nu 399/400 smashesMoet er nog 1 in Downtown Paradise.. en die kan ik dus niet vinden. Het kutte aan die maps is dat je a) niet ziet of de smash op de "begane grond" is of op een dak en b) dat je niet precies kan zien of je een smash al gevonden hebt omdat ze niet blijven staan zoals Billboards..
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik mis ook nog 1 smash van alles, maar in harbor town, billboards en jumps heb ik allemaal.... Heb ook al alle time rules gedaan, daar kan het dus niet aan liggen.
PS Network ID: TjaBBe
Na zo'n 50 uur burnout is het spel voor het eerst echt vastgelopen. Was online bezig met een 8 player challenge en beeld liep vast, SFX bleef hangen, muziek speelt verder (behalve als ik de disk eruit haal, dan stopt de muziek) en controller doet niks (PS knop ook niet) en soft reboot via de knop op de PS3 zelf werkte wel (al duurde het vele seconden langer dan normaal om op rood lichtje over te gaan)...
Nou ja, wilde dat ff melden dus...
PS3 Games: GTA4, Burnout Paradise, Warhawk, MotorStorm, Guitar Hero III, Tony Hawk's Project 8, Singstar, Rainbow 6:Vegas, Virtua Tennis 3, Ninja Gaiden Sigma
Nope, die heb ik alquote:Magni_NL schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:17:
[...]
spoiler:Ik heb zelf ook eeuwen moeten zoeken naar mijn laatste smash in Downtown paradise. Deze bleek uiteindelijk bovenop een parkeergarage te zitten. Te bovenkant van die parkeer garaga is te bereiken door te springen vanaf een andere parkeer garage. In de buurt van Angus Warf (helemaal in het oosten, in het midden van de map ongeveer). Daar bleek een hele kleine doorgang te zitten met een hek. Die ik in eerste instantie over het hoofd had gezien
Ga straks met een nieuwe save (andere gamertag) heel downtown rondrijden en met de camera een foto maken van elke smash
Powered
by
Ach, je zal niet de enigste zijn waarbij een NextGen console vastloopt. Zolang hij het maar blijft doen is er niets aan de hand. Op de PC heb ik het ook nog wel eens en dan ligt het niet aan de hardware of OS.quote:MicheldeL schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:10:
Heb m'n eerste vastloper gehad nu!
Na zo'n 50 uur burnout is het spel voor het eerst echt vastgelopen. Was online bezig met een 8 player challenge en beeld liep vast, SFX bleef hangen, muziek speelt verder (behalve als ik de disk eruit haal, dan stopt de muziek) en controller doet niks (PS knop ook niet) en soft reboot via de knop op de PS3 zelf werkte wel (al duurde het vele seconden langer dan normaal om op rood lichtje over te gaan)...
Nou ja, wilde dat ff melden dus...
greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
http://martinspire.nl/weblog/verhaal/gaming-occasionally-together-plan
Reg. datum: 15 februari 2008
![]()
![]()
![]()
![]()
-knip
Heb ik ook alquote:RedBaret schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:45:
[...]
spoiler:in 1st street naar boven de rails op rijden richting stadion, met bocht mee (1 of 2) en aan einde een jump naar een soort gang, aan het einde van die gang staat een smash (dus op eerste verdieping, was mijn laatste waar ik een tijd naar gezocht heb :-)
Powered
by
Reg. datum: 21 juni 2004
hmmm vaag of ik heb iets aangezet of er is iets anders geworden. Ik reed in mijn platinum
Was dit altijd al?
//edit op de playstation moet je L3 indrukken geen idee welke dat op de 360 is.. volgens mij ging hij aan toen ik op Y (view switch) had gedrukt of één van de pookjes indrukte
geleend plaatje

p.s. 1000/1000
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Reg. datum: 21 juni 2004
Damn keek net op de ea site,
Totaal 220uur gespeeld
Giant87 wijzigde dit bericht 26-02-2008 22:21 (63%)
"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23
Reg. datum: 04 oktober 2004
220 uur Burnout ?quote:Giant87 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:17:
Volgens mij niet, dit is namelijk de laatste wagen in het spel (burnout route vd krieger). Soort extra'tje denk ik.
Damn keek net op de ea site,
Totaal 220uur gespeeldNog nooit zo veel 1 spel gedaan volgens mij,
uhh, ik denk even na of ik ook Burnout Paradise ga kopen.
Hoelang ben je offline bezig ? En hoelang online ?
PSN: incyi Online: [COD4] [GT5:P]