Reg. datum: 28 maart 2002
Het Nokia N73 Topic | Deel 10
Gerelateerde producten
Toon alle producten (5)
Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 1.185
Pff, je kan zelfs vanuit de mediaspeler een liedje als ringtone instellen, makkelijker kan het bijna niet.
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Ja, als ringtone ja, we hebben het hier over SMS-toon.quote:mace schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:11:
Pff, je kan zelfs vanuit de mediaspeler een liedje als ringtone instellen, makkelijker kan het bijna niet.
Reg. datum: 17 mei 2004
sms geluiden kan je volgens mij via je profiel instellen
ga naar je profiel en dan aanpassen en dan zie je berichtentone staan en voila
quote:jongentje schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:17:
[...]
Ja, als ringtone ja, we hebben het hier over SMS-toon.
sms geluiden kan je volgens mij via je profiel instellen
quote:jongentje schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:17:
[...]
Ja, als ringtone ja, we hebben het hier over SMS-toon.
Reg. datum: 18 oktober 2008
Reg. datum: 18 oktober 2008
Zo ver was ik ook nog wel gekomen. Ik heb het over muziek mp3'tjes op mijn telefoon. Ik kan alleen de standaard .aac bestanden kiezen.quote:JK schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:10:
Dat doe je bij het aanpassen van het profiel, daarin kies je de ringtones...
Heb je het boekje wel gelezen?
Reg. datum: 02 maart 2009
Reg. datum: 02 maart 2009
je moet gewoon het mp3tje van je SD kaart naar het telefoon geheugen kopieren en dan in profielen opzoeken.
Gr. Thomas
Gr. Thomas
Ik heb een beetje een raar probleempje. Omdat mijn nieuwe telefoon gerepareerd moest worden ben ik de N73 weer gaan gebruiken. Alle contacten weer terug erop gezet, maar nu is het zo dat als ik gebeld of gesmst word dat ik het nummer zie maar niet bijvoorbeld 'Piet' belt. Dit terwijl ik zijn nummer wel in m'n contactenlijst heb. Dit is bij al mijn contacten zo! Beetje vervelend... wat kan ik hier aan doen?
Reg. datum: 16 januari 2009
Reg. datum: 16 januari 2009
Waarschijnlijk staan je nummers er dubbel in. Als bij één nummer meer namen staan (dit kan ook dezelfde naam zijn), "weet" de telefoon niet welke naam getoond moet worden en wordt dus het nummer getoond.
Je kunt dit het beste controleren met PC Suite - contacten, je kunt dan selecteren op namen en nummers.
Je kunt dit het beste controleren met PC Suite - contacten, je kunt dan selecteren op namen en nummers.
Nokia's in gebruik: 5800XM 6120c 6210N E51 N78 N82 N97
Reg. datum: 22 november 2007
hallo mensen...
ik heb weer even de hulp nodig van de kenners hiero.
Als ik een gesprek voer en mijn geluid staat op zijn hardst, is het haast niet te verstaan.
Ik zeg de telefoon dan het zachtst op luidspreker, maar dat is niet echt praktisch natuurlijk.
Hoe kan dit? bekend probleem?
Verder is mn frontje naar zn galamiezen (versleten) na een jaar.
Vorig jaar heb ik er een bordeaux rood frontje op laten zetten, want 'dit kun je niet zelf'.
Is er inmiddels al iets voor dat je dit wel zelf kunt? Kost me anders weer ritje naar Schiedam (nokia store) + 10euro!!! voor 2 sec. werk.
Tevens wil ik dan maar gelijk zon screen protector erop gooien, maar daar kan ik zelf wel naar op zoek gaan.
ik heb weer even de hulp nodig van de kenners hiero.
Als ik een gesprek voer en mijn geluid staat op zijn hardst, is het haast niet te verstaan.
Ik zeg de telefoon dan het zachtst op luidspreker, maar dat is niet echt praktisch natuurlijk.
Hoe kan dit? bekend probleem?
Verder is mn frontje naar zn galamiezen (versleten) na een jaar.
Vorig jaar heb ik er een bordeaux rood frontje op laten zetten, want 'dit kun je niet zelf'.
Is er inmiddels al iets voor dat je dit wel zelf kunt? Kost me anders weer ritje naar Schiedam (nokia store) + 10euro!!! voor 2 sec. werk.
Tevens wil ik dan maar gelijk zon screen protector erop gooien, maar daar kan ik zelf wel naar op zoek gaan.
weet niet of je nog op zoek bent, maar kwam zelf deze tegen!quote:Blueflame_Core schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:36:
Weet iemand nog een adresje waar je goedkoop een screenprotector (Brando) kunt halen? Goedkoopste wat ik gevonden heb is 9 euro, maar misschien kan het nog goedkoper.
http://link.marktplaats.nl/235628993
gratis verzending, geen geld dus voor 3!
Reg. datum: 29 juli 2004
Reg. datum: 29 juli 2004
Goedenmiddag allemaal,
Sinds een half uurtje heb ik plotseling het probleem dat mijn N73 niet meer op wil starten (nadat ik hem even uitgezet had)... zijn er misschien mensen die dit probleem ook wel eens gehad hebben en een oplossing weten?
Edit: wegens tijdgebrek maar een hard-reset gedaan...
Sinds een half uurtje heb ik plotseling het probleem dat mijn N73 niet meer op wil starten (nadat ik hem even uitgezet had)... zijn er misschien mensen die dit probleem ook wel eens gehad hebben en een oplossing weten?
Edit: wegens tijdgebrek maar een hard-reset gedaan...
RK_NB wijzigde dit bericht 23-03-2009 13:45 (11%)
Reg. datum: 14 maart 2007
He mensen,
Een vraagje.Ik heb tomtom geinstalleerd werkt allemaal enzo maar mijn kleuren kloppen niet (dit is alleen in tomtom)
weet iemand hiervoor een oplossing?
Een vraagje.Ik heb tomtom geinstalleerd werkt allemaal enzo maar mijn kleuren kloppen niet (dit is alleen in tomtom)
Frontje erop zetten is niet moeilijk.quote:Soedje schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:24:
iemand die misschien nog antwoord heeft op mn vraag?
Paar schroefjes en paar klikjes.
Dat probleem met je geluid weet ik helaas niet
Reg. datum: 13 september 2005
Reg. datum: 13 september 2005
misschien heb je hem op nachtstand staan (blauw-zwart)
ergens bij instellingen kan je hem dan op dagstand zetten.
ergens bij instellingen kan je hem dan op dagstand zetten.
Dan is waarschijnlijk het schermpje een keer vervangen. Imitatieschermpjes hebben dat probleem en daar is voor zover ik weet geen oplossing voor.quote:Denthis schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:12:
He mensen,
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Het is een geheel nieuwe gsm, zo uit de doos gekregen ik had eenhoop problemen met de mijne en kreeg ik een nieuwequote:mace schreef op woensdag 08 april 2009 @ 02:01:
[...]
Dan is waarschijnlijk het schermpje een keer vervangen. Imitatieschermpjes hebben dat probleem en daar is voor zover ik weet geen oplossing voor.
Aligele versie van TT?quote:Denthis schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:12:
He mensen,
Wat klopt er niet aan de kleuren en was dat eerder ook al?
Da's niet waar!!
Reg. datum: 16 februari 2007
Ik heb een simlockvrij gemaakte N73, en sinds kort heb ik een Youfone abonnement (www.youfone.nl), maar het simkaartje werkt niet in de N73. Hij start op, ik voer de pincode in, het nokia geluidje wordt afgespeeld maar dan in het menu verschijnt er ongeveer elke seconde 'Systeemfout' tot de telefoon uiteindelijk vast loopt. Tijdens deze systeemfout meldingen reageert de telefoon ook helemaal niet op toetsen die ingedrukt worden. Om de telefoon weer uit te krijgen, moet ik steeds de batterij er uit halen. Zolang het simkaartje er inzit kan ik dus niks met de telefoon doen.
De provider wordt wel herkend, en er is ook wel verbinding met het netwerk (T-Mobile).
Een KPN of T-Mobile simkaart werkt perfect in de N73, en de Youfone simkaart werkt ook perfect in andere telefoons.
Iemand die ervaring heeft met dit soort probleem?
De provider wordt wel herkend, en er is ook wel verbinding met het netwerk (T-Mobile).
Een KPN of T-Mobile simkaart werkt perfect in de N73, en de Youfone simkaart werkt ook perfect in andere telefoons.
PSN ID: blu-fox
Reg. datum: 25 april 2009
Reg. datum: 25 april 2009
Hallo
Ik heb sinds vandaag , een nieuwe software op mijn mobiel gezet , maar tijdens de update , viel de USB uit , ik weet niet wat precies , maar hij zegt dat ie mijn nokia N73 niet meer vind , dus mijn mobiel is om zo maar te zeggen DOOD , weet iemand hier misschien iets op?
Dus kort samenvatten
-Tijdens update USB uitgevallen
-Hij vind mobiel niet
-Het is iets met ''Nokia Software Updater V1.4.98NP
Please help me hierop , me pa is erg boos!!!
-Mobiel is gewoon dood
Ik heb sinds vandaag , een nieuwe software op mijn mobiel gezet , maar tijdens de update , viel de USB uit , ik weet niet wat precies , maar hij zegt dat ie mijn nokia N73 niet meer vind , dus mijn mobiel is om zo maar te zeggen DOOD , weet iemand hier misschien iets op?
Dus kort samenvatten
-Hij vind mobiel niet
-Mobiel is gewoon dood
Breng em langs een Nokia Service Point.quote:LowN73 schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:39:
Hallo
Dus kort samenvatten
-Hij vind mobiel niet
-Mobiel is gewoon dood
Ik heb maar eens met Youfone gebeld (had ik veel eerder moeten bedenken), en zij vertelden mij dat voor Nokia toestellen zoals de N73 en N95 een aparte simkaart nodig is, die sturen zij mij nu op.quote:blu-fox schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:18:
Ik heb een simlockvrij gemaakte N73, en sinds kort heb ik een Youfone abonnement (www.youfone.nl), maar het simkaartje werkt niet in de N73. Hij start op, ik voer de pincode in, het nokia geluidje wordt afgespeeld maar dan in het menu verschijnt er ongeveer elke seconde 'Systeemfout' tot de telefoon uiteindelijk vast loopt. Tijdens deze systeemfout meldingen reageert de telefoon ook helemaal niet op toetsen die ingedrukt worden. Om de telefoon weer uit te krijgen, moet ik steeds de batterij er uit halen. Zolang het simkaartje er inzit kan ik dus niks met de telefoon doen.
Hebben meerdere providers aparte simkaarten voor Nokia toestellen? Ik vind het nogal vreemd... Nja, als het werkt ben ik blij.
PSN ID: blu-fox
Reg. datum: 11 september 2007
Reg. datum: 11 september 2007
Hallo,
Mijn probleem met de N73 ben ik niet tegengekomen in alle 10 delen. Mijn muziekplayer houdt er na ongeveer 27 minuten mee op. Hij gaat in de pauzestand bij een mp3'tje van meer dan 27 minuten. Dus niet na 27 minuten mp3'tjes afspelen maar tijdens het spelen van één bestand van dat langer duurt dan 27 min.
Ik heb eeb hardloop module die dergelijke bestandjes heeft. Iemnand een idee wat hieraan is te doen?
Mijn probleem met de N73 ben ik niet tegengekomen in alle 10 delen. Mijn muziekplayer houdt er na ongeveer 27 minuten mee op. Hij gaat in de pauzestand bij een mp3'tje van meer dan 27 minuten. Dus niet na 27 minuten mp3'tjes afspelen maar tijdens het spelen van één bestand van dat langer duurt dan 27 min.
Ik heb eeb hardloop module die dergelijke bestandjes heeft. Iemnand een idee wat hieraan is te doen?
Reg. datum: 26 juli 2005
Reg. datum: 26 juli 2005
*weg* Crossposten staan we ook niet toe
pven wijzigde dit bericht 03-05-2009 13:22 (85%)
HooP
Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last