Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N73 Topic | Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 20 februari 2000

Ik heb sinds een tijdje dat mn N73 niet meer goed oplaadt met de originele lader. Hij geeft wel aan dat ie wordt opgeladen, maar het laadbalkje blijft gewoon de hele dag+nacht knipperen. Als ik de lader er dan uit haal heb ik nog steeds maar 3 streepjes oid. Andere lader geprobeerd en daarmee laadt ie wel binnen een paar uur volledig op.
Bekend probleem of is mijn lader gewoon kapot?
Als de ene lader niet goed werkt en de andere wel, lijkt het probleem me duidelijk :) Lekker een nieuw ladertje open op ebay of zo.

PinokkioTV wijzigde dit bericht 21-01-2009 19:29 (21%)

Nokia's in gebruik: 5800XM 6120 Classic 6210 Navigator 6720 Classic E51 N78 N82 N97 N97 Mini

Reg. datum: 24 juli 2006

Of in de winkel. Alle Nokia-opladers zijn hetzelfde :)

Heb al 1 op ebay besteld voor 5 euro. Had er helemaal niet aan gedacht om daar te kijken, dus bedankt voor de tip :). In de winkel kosten die dingen 20 euro oid., dus daarom wilde ik eerst hier even checken of het misschien niet een bekend probleem was ;) (zoals zoveel euvels bij dit toestel....).
Reg. datum: 25 januari 2009

hi
ik heb van m'n n73 de productcode veranderd om de nieuwste firmware te kunnen installeren, dit dus gedaan, alleen heb ik nu alleen nog maar de engelse taal, of een of andere fujonghai taal
heb je iets van language packs ofzo, zodat ik weer gewoon nederlands kan hebben?

Mogelijk heb je de verkeerde productcode gebruikt. Wat je kunt proberen is een Euro 2 productcode invoeren en kijken of NSU je laat herinstalleren. En anders heb je pech tot de volgende update, of je moet mazzel hebben bij een NSP :)

Nokia's in gebruik: 5800XM 6120 Classic 6210 Navigator 6720 Classic E51 N78 N82 N97 N97 Mini

Reg. datum: 19 september 2006

Ik heb een vraag mbt het importeren van een CSV bestand via Nokia PC Suite op de N73.

Op het werk is door iemand een CSV bestand gecreeerd waarin alle telefoonnummers van de afdeling staan. Wel handig om alle +-1000 collega's in je telefoon te hebben :)

Echter als ik dat CSV bestand wil importeren via Nokia PC Suite krijg ik de volgende foutmelding:

De contactpersonen kunnen niet worden geimporteerd. Controleer de bestandsindeling.

Nu heb ik ook al gekeken naar de export die je krijgt als ik van de huidige nummers in mn telefoon eens CSV-bestand maak. In die ziet er ook inderdaad iets anders uit.

Betekent dat dat ik via die Nokia PC Suite alleen CSV-bestanden kan importeren die ooit via de indeling van Nokia PC Suite zijn aangemaakt?

Zo ja, iemand dan een ander idee hoe ik op een snelle wijze al die 1000 nummers toch in mn telefoon kan krijgen?

CSV importeren in Outlook (Express), vervolgens synchroniseren met je N73 via PC Suite :)

Reg. datum: 19 september 2006

Hey top! Dat heeft inderdaad gewerkt! :D

Mooi zo :)

Reg. datum: 02 maart 2000

Hebben jullie nog tips voor agenda-software? De standaard agenda in het Symbian OS werkt toch niet zo fijn als de Nokia software wat op mn 6230 stond. Of ik kijk er goed overheen, maar ik kan bijv. geen uren instellen wanneer hij een alarm moet geven... iets zegt me dat er een alternatief programma was, maar kan het niet zo snel vinden, ook niet in de openingspost als ik zoek op 'agenda'.

Reg. datum: 23 september 2002

quote:
MarlyS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:43:
Tegen dat uitvallen, wanneer je op een bepaalde plek op het toestel duwt, wil een dubbelgevouwen papiertje, dat je zodanig tussen batterij en achterkant klemt, dat de batterij goed vastzit, nog weleens helpen.
Daar heeft het toestel (N73 music edit.) van m'n zoon ook al een tijdje last last van.
In het begin was het iets minder frequent, maar het wordt steeds erger en erger. Nu had ik al een
flink stuk papier tussen de accu gefrommeld en deze zit nu echt muurvast. Maar bij het
minst kleine tikje of stootje vliegt ie weer helemaal power off. (dus niet alleen een zwart scherm)
Ook een andere accu (even geleend) bood geen echte uitkomst. Dus van de week weer terug geweest
naar (T for Telecom) waar dit toestel vorig jaar (april 2008) vandaan kwam,
maar die gaven natuurlijk eerst de firmware of andere geinstaleerde software die mijn zoon er eventueel
op zou hebben gezet de schuld. Toen moest volgens dat joggie thuis maar eerst even een nieuw firmware installeren. Waarop ik aangaf dat zijn collega dit de vorige keer ook al hadden geadviseerd en dat ik ook
begin januari de laatste versie update had geinstaleerd ging het verhaal over een andere boeg.
Hij wilden het toestel dan wel in reparatie nemen maar dan kon ik voor dat zelfde geld net zo goed maar
beter meteen een ander nieuw toestel kopen. Op mijn reactie dat dit toch normaal gesproken onder de garantie zou moeten vallen (toestel is nog geen jaar oud - en Nokia geeft zelfs twee jaar garantie op zijn toestellen) wilde ze me eigenlijk niet meer helpen. Uiteindelijk kon ik het toestel wel door hun laten
opsturen naar Nokia maar 9 van de 10 keer zou dit toch resulteren in onderzoekkosten van rond de 70 euro omdat dit voor Nokia geen garantie questie zou zijn 8)7 De eventuele keuze van opsturen en de bijkomende kosten was dan ook volledig voor mijn eigen risico. Dus we hebben het toestel maar weer even meegenomen.

Met andere woorden - lekkere service bij T for Telecom - en klopt dit garantie verhaal ??? of heeft iemand
hier (positieve) en andere ervaringen mee. ( buiten het feit om dat het opsturen ook vaak niet zou helpen. |:( )

En anders... moet ik maar eens langslopen bij zo'n Nokia care point in Amsterdam ;(

Marinus-Roro wijzigde dit bericht 11-02-2009 21:51 (18%)

P4 - 2.65 mhz. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Reg. datum: 06 augustus 2001

quote:
Marinus-Roro schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:11:
Met andere woorden - lekkere service bij T for Telecom - en klopt dit garantie verhaal ??? of heeft iemand
hier (positieve) en andere ervaringen mee. ( buiten het feit om dat het opsturen ook vaak niet zou helpen. |:( )

En anders... moet ik maar eens langslopen bij zo'n Nokia care point in Amsterdam ;(
Heb hier wel verhalen voorbij zien komen van mensen die van nokia care point nieuw toestel kregen en ook weer dit probleem kregen met nieuw toestel.

Zelf heb ik de pinnetjes gebogen en nu gaat het prima (afkloppen).

Ik beschouw het maar als een miskoop en koop ook nooit meer een Nokia, ik vertrouw er niet meer op.

I got my first mac for a while

quote:
snoeki schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:16:
[...]

Heb hier wel verhalen voorbij zien komen van mensen die van nokia care point nieuw toestel kregen en ook weer dit probleem kregen met nieuw toestel.

Zelf heb ik de pinnetjes gebogen en nu gaat het prima (afkloppen).

Ik beschouw het maar als een miskoop en koop ook nooit meer een Nokia, ik vertrouw er niet meer op.
Sorry hoor maar deze reactie slaat nergens op, zeker niet dat "koop nooit meer een Nokia". Dat gaat natuurlijk nergens over.

Ik heb zelf een N73 en tijdens een firmwareupdate heb ik het toestel gebricked. usb-verbinding is om onbekende reden verbroken. Toestel is netjes gerepareerd, via typhone (voor niks).

Heb zelf altijd (sony) ericcson telefoons gehad, maar via mijn werk heb ik al jaren nokia's laatste toestel was een 6230i. Ja er is wel eens wat met een telefoon, maar dat is net zo goed met ander merken.

De N73 die ik ook alweer een aantal maanden heb doet het perfect. Dat sommige mensen een probleem hebben met een batterij die op de een of andere wijze geen goed contact maakt of wat anders, wil echt niet zeggen dat heel Nokia niet goed is.

Ik ben dus een tevreden Nokia gebruiker (die er overigens geen enkel probleem van maakt om naar een ander merk over te stappen). Totaal geen fanboy ofzo. Ik gebruik die toestellen om te bellen, smsen en mijn agenda en dat doen ze goed.

Powerbook 12" 1.5 Ghz. G4 768 Mb RAM (SOLD) nu ---> MacBook 2.0 ghz 4GB late 2008, first gen Unibody ----- Canon EOS 400D met Sigma 18-200 f/3.5-f/6.8 , Sigma 18-50 f/2.8, Canon 24-105 F4 L en Speedlite 430EX

Reg. datum: 23 september 2002

quote:
Peentje schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:37:

Sorry hoor maar deze reactie slaat nergens op, zeker niet dat "koop nooit meer een Nokia". Dat gaat natuurlijk nergens over.
Nee ik heb persoonlijk ook helemaal niets tegen Nokia. Had zelfs twee maal achter elkaar een Nokia 3210 en een 3310 gebruikt, en die toestellen doen het na al die jaren ook nog steeds goed, niet stuk te krijgen. En voor de 3210 waren er in het begin ook nog legio van die leuke front-wisselsetjes te krijgen.
En nu maak ik zelf o.a. weer gebruik van een Nokia N82 met routeplanner software die keurig via de interne GPS antenne loopt. En ook met dit toestel is echt helemaal niets mis.

Maar gezien de vele negatieve reacties over de N73 moet je toch wel concluderen dat dit een niet zo'n stabiel toestel is. Kijk iedere grote fabrikant slaat met een toestel of product wel eens de plank goed mis. Maar als je dat als fabrikant erkent, dan zou je eigenlijk de klanten (die deze toestellen hebben gekocht) die met dit soort problemen kampen uit fatsoen gewoon de mogelijkheid moeten aanbieden om een ander toestel uit te kiezen
(al dan niet met een zeer kleine bijbetaling - i.v.m nieuwe batterij of iets duurdere uitvoering) en niet aankomen met oplossingen van: Doet u eens een kartonnetje of wat papierjes achter de batterij en tussen het achterklepje :? . Dit is trouwens met de opwarming van de batterij tijdens het laden ook nog eens brandgevaarlijk.

Ja als Nokia dit soort garantie's verstrekt, ja dan zou Nokia pas bewijzen dat ze een topleverantsier zijn. _/-\o_

Marinus-Roro wijzigde dit bericht 14-02-2009 11:56 (75%)
Reden: foutje bij plakken...

P4 - 2.65 mhz. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Reg. datum: 12 april 2008

Peentje, ben het helemaal eens met jouw stelling. Niks aan de hand met de nokia N73.
Gewoon de dingen doen waarvoor die toestellen gemaakt zijn. Als ik zo de berichten lees lijkt het wel of ze het als een hamer of moniertang gebruiken. Nou, dan kan ik jullie verzekeren dat tie daar niet voor gemaakt is.
Bij mij is tie een keer van gevallen van ca 1,5 meter op een houten vloer. Tja, dat kan gebeuren als tie in je borstzak zit, dus beeldscherm zwart en niet meer aan de praat te krijgen.
Bij een nokia service punt een nieuw beeldschermadapter erin laten zetten.
Daarna heb ik tot nu toe geen probleem gehad met de N73. 3/4 jaar bezitter van de N73.

Reg. datum: 15 augustus 2007

Weet iemand nog een adresje waar je goedkoop een screenprotector (Brando) kunt halen? Goedkoopste wat ik gevonden heb is 9 euro, maar misschien kan het nog goedkoper.

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
Blueflame_Core schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:36:
Weet iemand nog een adresje waar je goedkoop een screenprotector (Brando) kunt halen? Goedkoopste wat ik gevonden heb is 9 euro, maar misschien kan het nog goedkoper.
Geen brando maar wel goedkoop:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9962
De prijs is inclusief verzendkosten.

quote:
chippie777 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:37:
[...]

Geen brando maar wel goedkoop:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9962
De prijs is inclusief verzendkosten.
Euhm ja, ervaring mee? Want goedkoop is wel leuk maar als het bagger is betaal ik liever iets meer. Heb ook nog nooit iets uit het buitenland besteld dus weet niet of ik dit ga doen.
Misschien een nederlands alternatief?

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Ik heb ook zo'n ding van Ebay van 4 euro. Niks mis mee. Kan verder ook weinig mis zijn met een screenprotector lijkt me.. het is alleen maar een stukje plastic ;)

Bij dealextreme zou ik niet direct kopen, alleen vanwege de reden dat het zo 3 weken kan duren voordat je je bestelling in huis hebt. Dan liever via ebay voor iets meer.

quote:
Palomar schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:51:
Ik heb ook zo'n ding van Ebay van 4 euro. Niks mis mee. Kan verder ook weinig mis zijn met een screenprotector lijkt me.. het is alleen maar een stukje plastic ;)

Bij dealextreme zou ik niet direct kopen, alleen vanwege de reden dat het zo 3 weken kan duren voordat je je bestelling in huis hebt. Dan liever via ebay voor iets meer.
Ook via Ebay nog nooit wat gekocht :P. Heb echt geen idee hoe dat werkt.

Zou dit ook wat zijn? 2 huismerkprotectors voor de prijs van 1 Brando. Graag jullie mening. Heb nu nog het standaard stickertje erop wat toen ik het toestel binnenkreeg maar is nu wel aardig aan vervanging toe.

Blueflame_Core wijzigde dit bericht 16-02-2009 23:19 (23%)

quote:
Blueflame_Core schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:39:
[...]

Euhm ja, ervaring mee? Want goedkoop is wel leuk maar als het bagger is betaal ik liever iets meer. Heb ook nog nooit iets uit het buitenland besteld dus weet niet of ik dit ga doen.
Misschien een nederlands alternatief?
Ik heb dat ding er al meer dan een jaar op zitten, werkt perfect.
Bestellingen bij deze shop gaan prima meestal binnen 10 dagen in huis.

quote:
Palomar schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:51:

Het is natuurlijk OT om hier over dit soort zaken te praten, maar mijn ervaring is dat ik bijna alles binnen 10 dagen in huis heb. En ik heb al heel veel besteld bij dealextreme.

Reg. datum: 18 oktober 2008

Ik heb een vraagje. Wanneer ik de beltoon of de berichtensignaaltoon wil wijzigen kan ik alleen uit de standaard geluiden kiezen, ik kan niet uit de muziek nummers kiezen die op mijn telefoon staan. Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat dit wel kan. De beltoon kan ik alleen instellen door bij de opties van een nummer: stel in als beltoon te klikken.

Reg. datum: 02 maart 2000

Dat doe je bij het aanpassen van het profiel, daarin kies je de ringtones...
Heb je het boekje wel gelezen?

Pagina: 1 2 3 4 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: