Je kan proberen een papiertje achter het klepje stoppen. Als goed is heeft het te maken dat de batterij contact verliest als hij iets los komt te zitten. Volgens mij stond dit ook wel vaker in dit forum.quote:BoyzNDaHood schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:59:
Heeft andere mensen ook vaak last van uitvallende n73's? Ik hoor dat nokia's daar vaker last van heeft. Maar mijne valt echt soms 10 x in een uur uit. Ik hoef em maar op de tafel neer te leggen en hij valt weer uit. Tis inmiddels al mn 3e (zogenaamde refurbished model, maar volgens mij hebben ze echt geen reet aan die telefoons gedaan) N73. Kheb in de winkel al gezeken om een nieuwe, maar die willen ze maar niet geven omdat ik Orange klant ben.
Daarnaast is het logisch dat je koptelefoon als antenne fungeert! Hoe wil je anders aan bereik komen, interne antennes werken volgens mij niet bij een FM.... Dit wordt trouwens ook al jaren gedaan bij andere devices, zoals die goedkope scanradio's, walkmans met ingebouwde radio, etc...