Reg. datum: 22 november 2007
Het Nokia N73 Topic | Deel 10
Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 23
Reg. datum: 24 juli 2006
Reg. datum: 24 juli 2006
Je kunt toch ook een soort van cache leeghalen op je telefoon als ie langzaam gaat?
Ik heb per ongeluk iemand geblokkeerd op mijn n73. Weet iemand waar ik een nummer weer kan unblocken? Kan het nergens vinden namelijk..
"Computers are like air conditioners - They can't do their job properly if you open windows."
Ik heb geprobeerde de sports tracker op mijn N73 te installeren, dat gaat goed.
Echter zodra ik de applicatie dan wil starten, sluit deze gelijk weer af, zonder enige melding en kom ik gewoon weer terug in het "toepassingen" menu.
Heb al de meest recente firmware van mijn N73 (4.0812.4.0.1 - RM133 - 21-03-2008 - Nokia N73 (02).
Het maakt niet uit of ik de sportstracker installeer op m'n telefoon geheugen of op mijn 2048MB SD kaart. Iemand enig idee hoe ik de sportstracker aan de praat kan krijgen? Lijkt me namelijk een gaaf tooltje om te gaan gebruiken tijdens een fiets weekend.
Een alternatief heb ik helaas nog niet kunnen vinden.
Echter zodra ik de applicatie dan wil starten, sluit deze gelijk weer af, zonder enige melding en kom ik gewoon weer terug in het "toepassingen" menu.
Heb al de meest recente firmware van mijn N73 (4.0812.4.0.1 - RM133 - 21-03-2008 - Nokia N73 (02).
Het maakt niet uit of ik de sportstracker installeer op m'n telefoon geheugen of op mijn 2048MB SD kaart. Iemand enig idee hoe ik de sportstracker aan de praat kan krijgen? Lijkt me namelijk een gaaf tooltje om te gaan gebruiken tijdens een fiets weekend.
vet, hoe blokkeer je iemand?quote:Harkov schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:36:
Ik heb per ongeluk iemand geblokkeerd op mijn n73. Weet iemand waar ik een nummer weer kan unblocken? Kan het nergens vinden namelijk..
Reg. datum: 02 juli 2008
Reg. datum: 02 juli 2008
Dank je heb hem erheen gebracht word gedaan word op een flashstation gezet en nieuwe update gedaan.quote:hodgepodge schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 07:00:
Het beste kun je denk ik naar en Nokia Care point gaan om daar de software er opnieuw op te laten zetten. Meestal krijg je hem zelf na een mislukte update niet meer aan de praat.
Ze zeiden me ook iets van dat het goed voor de N73 is om hem op de twee maanden te gaan updaten blijft hij snel.
Maar pas op dat je niet crasht tijdens update of onderbreekt en maak een back-up van je gegevens
Reg. datum: 17 december 2006
Reg. datum: 17 december 2006
Zeker en bij de laatste firmwareupdate werkte voor heel veel mensen het terugzetten van de backup niet, dus zorg dat je, je contacten ook een keer gesynchroniseerd hebt met outlook ofzo.quote:ViperTaz79 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 01:52:
[...]
Dank je heb hem erheen gebracht word gedaan word op een flashstation gezet en nieuwe update gedaan.
Ze zeiden me ook iets van dat het goed voor de N73 is om hem op de twee maanden te gaan updaten blijft hij snel.
Maar pas op dat je niet crasht tijdens update of onderbreekt en maak een back-up van je gegevens
Bij ons in de buurt is er blikseminslag geweest (een vuurbal) en ook bij ons vloog de stroom en alles eraf. Een aantal dingen kapot, op dat moment had ik ook mn N73 aan de lader. En nu doet mn toetsenbord het niet meer. Enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Maar eigenlijk nog veel belangrijker al mn nummers staan op de tel... Is er een mogelijkheid om deze ergens op te slaan? PC suite werkt neit omdat mn toetsen het dus niet doen
ALvast bedankt!
Maar eigenlijk nog veel belangrijker al mn nummers staan op de tel... Is er een mogelijkheid om deze ergens op te slaan? PC suite werkt neit omdat mn toetsen het dus niet doen
ALvast bedankt!
M'n Nokia N73 is gecrashed tijdens de laatste firmware update. Apparaat kan niet meer aan. Ik heb de batterij er al uitgehaald maar dat mocht niet baten. Ik krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praat.
Als ik het aansluit geeft Windows aan dat het een unreconised usb device is. Ik ben bang dat dit apparaat naar nokia of vodafone (abbo) opgestuurd moet worden ter reparatie (re-flashen ?).
Weet iemand toevallig hoeveel mij dit gaat kosten? Het toestel is nog geen 2 jaar uit, volgens vodaphone is er een garantie van 2 jaar op deze toestellen maar valt dit wel onder de garantie?
Als ik het aansluit geeft Windows aan dat het een unreconised usb device is. Ik ben bang dat dit apparaat naar nokia of vodafone (abbo) opgestuurd moet worden ter reparatie (re-flashen ?).
Weet iemand toevallig hoeveel mij dit gaat kosten? Het toestel is nog geen 2 jaar uit, volgens vodaphone is er een garantie van 2 jaar op deze toestellen maar valt dit wel onder de garantie?
|| Specs
Reg. datum: 29 maart 2007
Reg. datum: 29 maart 2007
Heb dit ook hgehad met 1 van m'n 2 n73s ben hiermee naar een Nokia Service Point gegaan en het is bij mij hersteld onder garantie, neem wel ff je aankoopbon meequote:Tcd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:20:
M'n Nokia N73 is gecrashed tijdens de laatste firmware update. Apparaat kan niet meer aan. Ik heb de batterij er al uitgehaald maar dat mocht niet baten. Ik krijg het met geen mogelijkheid meer aan de praat.
Nokia: N82 (2x), 6110 Navigator, N73 (2x), 6681, 6610, 6310i, 6210, 7110, 6150, 5110 & 1600 (2x) en nog wat telefoons van andere merken
Reg. datum: 27 januari 2006
Reg. datum: 27 januari 2006
Nokia Software Updater application version 1.4.49 released (9 juli)
Vista ondersteuning is terug!
http://europe.nokia.com/A4577225
Vista ondersteuning is terug!
http://europe.nokia.com/A4577225
Genoeg ergenissen gehad met deze groooooooottste miskoop uit mijn leven, dag dag N73
action is reaction is reaction
Reg. datum: 29 juli 2006
Heb net mijn telefoon geupdated met laatste versie firmware, via Nokia Software Updater application version 1.4.49 en alles werkt nog steeds met Vista. Telefoon ook restored via laatse versie PC Suite en tomtom, contacts settings etc allemaal goed.
idd kan het ook niet geloven
telefoon is sneller met starten etc
idd kan het ook niet geloven
Mensen heb het topic al doorgespit, maar kan het niet vinden. Ik krijg mijn bluetooth niet meer aan. Ik heb mijn telefoon net geupdate, dacht dat het misschien iets softwarematig was. Maar hij doet nog steeds niet. Ik krijg bluetooth gewoon niet aan. Als ik het aan wil zetten krijg ik steeds de foutmeldeing:
Kan Bluetooth bewerking niet uitvoeren. Zou de bluetooth module defect zijn ofzo?
Kan Bluetooth bewerking niet uitvoeren. Zou de bluetooth module defect zijn ofzo?
Mwroarp
En gelijk heb, het is een schijt telefoon. Ding reageert met de week trager, als ik naar berichten toe wil moet ik haast 3 sec wachten voor hij überhaupt reageerd. Software is brak, schandalig dat dit toestel ooit een hype was.quote:joint_me schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:38:
En ik verlos U van het kwade
Ik zet de N73 bij het grof vuil
En stop mijn sim in mijn oude 6230
En mijn leven is goed!
![]()
Genoeg ergenissen gehad met deze groooooooottste miskoop uit mijn leven, dag dag N73
En als je berichten in je standby balk zet is het vliegensvlug! Komt door de dubbele functie van de linker toets (lock and messaging).quote:loewie-643- schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:13:
[...]
En gelijk heb, het is een schijt telefoon. Ding reageert met de week trager, als ik naar berichten toe wil moet ik haast 3 sec wachten voor hij überhaupt reageerd. Software is brak, schandalig dat dit toestel ooit een hype was.
Someone finds salvation in everyone, another only pain
Reg. datum: 15 november 2001
Reg. datum: 15 november 2001
ja nu je het zo zegt..!quote:Alternativ schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:12:
[...]
En als je berichten in je standby balk zet is het vliegensvlug! Komt door de dubbele functie van de linker toets (lock and messaging).
Heeft iemand al een goede connectie via bluetooth met de pc weten te maken? Het werkt bij mij alleen als ik handmatig naar synchroniseren ga, vervolgens op configureren, dan via bluetooth ga zoeken en dan de telefoon selecteer. Dit werkt ook slechts 1 keer, hierna moet ik de computer opnieuw opstarten om nogmaals via bluetooth te syncen. Met andere woorden: ik klik me helemaal suf. Is er geen manier dat het automatisch gaat? Iets in de vorm van: in de buurt komen met je telefoon, en hij gaat automatisch synchroniseren. De N73 en de pc zijn wel aan elkaar gebonden via de bluetooth software, en staan op trusted mode (authorized). Ik gebruik een Sweex USB bluetooth stick met bluesoleil software (wellicht dat het daar aan ligt).
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Sorry dat ik mezelf quote, maar iemand hier ervaring mee of een eventuele oplossing?quote:JaMaaT schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:54:
Mensen heb het topic al doorgespit, maar kan het niet vinden. Ik krijg mijn bluetooth niet meer aan. Ik heb mijn telefoon net geupdate, dacht dat het misschien iets softwarematig was. Maar hij doet nog steeds niet. Ik krijg bluetooth gewoon niet aan. Als ik het aan wil zetten krijg ik steeds de foutmeldeing:
Mwroarp
Reg. datum: 05 december 2007
Reg. datum: 05 december 2007
Je kan bij de bluetooth applicatie van windows zeggen of de pc gedetecteerd mag worden daarbij doe je "ja". En dan bij de nokia bij bluetooth instellen dat het een geautoriseerde verbinding is zodat hij er standaard verbinding mee maakt.quote:wcduck schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:45:
Heeft iemand al een goede connectie via bluetooth met de pc weten te maken? Het werkt bij mij alleen als ik handmatig naar synchroniseren ga, vervolgens op configureren, dan via bluetooth ga zoeken en dan de telefoon selecteer. Dit werkt ook slechts 1 keer, hierna moet ik de computer opnieuw opstarten om nogmaals via bluetooth te syncen. Met andere woorden: ik klik me helemaal suf. Is er geen manier dat het automatisch gaat? Iets in de vorm van: in de buurt komen met je telefoon, en hij gaat automatisch synchroniseren. De N73 en de pc zijn wel aan elkaar gebonden via de bluetooth software, en staan op trusted mode (authorized). Ik gebruik een Sweex USB bluetooth stick met bluesoleil software (wellicht dat het daar aan ligt).
Als het goed is werkt het hij deed het bij mij ook zo.
Reg. datum: 11 maart 2004
Reg. datum: 11 maart 2004
Ik had mijn oplossing al in het Geotag topic gepost maar het lijkt mij handig dat ie hier ook ff staat:quote:Derice schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:54:
Ik heb geprobeerde de sports tracker op mijn N73 te installeren, dat gaat goed.
quote:hberntsen schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:46:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb in de changelog gekeken welk versienummer de vorige was, en toen in de downloadlink v178.SIS veranderd naar v176.sis. De link wordt nu: http://research.nokia.com/files/SportsTracker_GA_30_v176.SIS . Deze versie doet het bij mij wel.
Hi,quote:JaMaaT schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:22:
[...]
Sorry dat ik mezelf quote, maar iemand hier ervaring mee of een eventuele oplossing?
I had ook een bluetooth dongle met blue solei software, ging allemaal niet echt goed.
Heb nu een bluetooth dongle met broadcom chipset gekocht, download bluetooth update van hun website (in vista doet hij dat vanzelf) en alles werkt prima.
http://www.broadcom.com/products/bluetooth_update.php
Heb de bluetooth dongle binnen in mijn pc op een van de usb poorten op mijn moederbord gezet en werkt allemaal met nokia suite. (bereik ongeveer 20m)
Beetje iri als je stil staat en aan het sms-sen bent, of een telefoonnummer opzoekt en de radio gaat weer 30 sec uit.
Voorheen met mijn oude 6310i had ik de optie om "het uitschakelen van de radio na indrukken van een willekeurige toets op de telefoon" te wijzigen. Uiteraard heb ik het over gebruik van de carkit.
Dit wil ik ook met mijn N73, weet iemand of het mogelijk is? Ik kan de optie niet vinden.
Voorheen met mijn oude 6310i had ik de optie om "het uitschakelen van de radio na indrukken van een willekeurige toets op de telefoon" te wijzigen. Uiteraard heb ik het over gebruik van de carkit.
Dit wil ik ook met mijn N73, weet iemand of het mogelijk is? Ik kan de optie niet vinden.
Erger u niet, verbaas u slechts!
De dongle is niet het probleem. Mijn telefoon zelf. Mijn dongle doet het wel. Maar ik krijg mijn bluetooth op mijn telefoon niet eens aan. Iemand?quote:dutchcowes schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 23:46:
[...]
Hi,
I had ook een bluetooth dongle met blue solei software, ging allemaal niet echt goed.
Heb nu een bluetooth dongle met broadcom chipset gekocht, download bluetooth update van hun website (in vista doet hij dat vanzelf) en alles werkt prima.
http://www.broadcom.com/products/bluetooth_update.php
Heb de bluetooth dongle binnen in mijn pc op een van de usb poorten op mijn moederbord gezet en werkt allemaal met nokia suite. (bereik ongeveer 20m)
Mwroarp
Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last