Het Nokia N73 Topic | Deel 10
Gerelateerde producten
Toon alle producten (5)
Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 59 60 61 62 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 14 augustus 2007
En de applicatie kan ik downloaden, maar dan krijg ik de melding "kan niet installeren", zowel van geheugenkaart (die ook al hergeformateerd is) als op het interne geheugen.
(I)MAP(I) werkt wel overigens, maar ik wil gewoon dat het werkt, ook om oude berichten te lezen
V 4.0726.2.0.1 // 26-06-2007 // RM-133 // Nokai N73 (57.01). Provider is Orange Frankrijk, maar daar ligt het niet aan lijkt me
rcsmit wijzigde dit bericht 11-06-2008 00:11 (22%)
http://www.yeuxmarrons.com | Canon 400D met kitlens, 50mm/f1.8, 430EX + E-baytgriggers
Reg. datum: 17 december 2006
Ik kan alleen melden dat het bij mij probleemloos werkt op mijn telefoon, zowel in opera mini (webmail) als met het gmail programmaatje.quote:rcsmit schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 00:05:
Hebben meer mensen problemen met Gmail? Webbased wordt ik van het een naar het andere adres doorgestuurd (ook als ik javascript uitzet, dan moet ik zelf op de links klikken) zowel in de eigen browser als Opera Mini.
En de applicatie kan ik downloaden, maar dan krijg ik de melding "kan niet installeren", zowel van geheugenkaart (die ook al hergeformateerd is) als op het interne geheugen.
(I)MAP(I) werkt wel overigens, maar ik wil gewoon dat het werkt, ook om oude berichten te lezen
V 4.0726.2.0.1 // 26-06-2007 // RM-133 // Nokai N73 (57.01). Provider is Orange Frankrijk, maar daar ligt het niet aan lijkt me
Reg. datum: 16 april 2004
don't hurt me Arch, I'm only little | last.fm
Misschien moet je op het paarse knopje drukken.quote:Alternativ schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 01:09:
Inmiddels mijn phone terug (met laatste firmware), ik kan alleen opera mini niet installeren, niet op de geheugenkaart niet op het geheugen van de telefoon, niet als jad, niet als webinstall? Iemand enig idee?
"kan niet starten" is wel heel summier
XBL: ViciousNL360
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Reg. datum: 29 augustus 2003
Dan heb je een minder goede kwaliteit scherm gekregen
Reg. datum: 17 december 2006
Hij heeft dus een ander scherm.quote:mcdonalds schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 17:32:
@ hierboven
Dan heb je een minder goede kwaliteit scherm gekregenprobeer een andere scherm, mischien dat je dan wel de goede kleuren krijgt
In tomtom kun je bij instellingen kleurenschema's instellen volgens mij. Probeer er anders gewoon 1 te vinden waarbij je het wel goed ziet.
Mogelijk is dat nieuwer scherm gewoon van een lagere kwaliteit en helpt het door dit te vervangen voor een betere. Maar dan zou je eerst via internet moeten kijken of dit bij andere mensen met hetzelfde probleem heeft geholpen (ik ben er geen tegen gekomen).
Of probeer heel goedkoop een defecte N73 te vinden (waarvan het scherm nog wel werkt) en vervang hem dan.
Het maakt in TomTom weinig uit welke kleureninstelling ik gebruik. Het scherm staat veel te donker om er iets op te zien. Daarnaast is alle tekst onleesbaar.
De verkoper van het scherm heeft me al aangeboden het scherm om te ruilen, maar ik ben bang dat wanneer ik het vervang voor eenzelfde exemplaar hetzelfde op zal treden. Een nieuw scherm van 90 euro vind ik nogal veel voor een dergelijke telefoon. Dit scherm heeft me 35 euro gekost.
Reg. datum: 29 augustus 2003
Ik weet dat hij al een andere scherm erin heeft zittenquote:hodgepodge schreef op zondag 15 juni 2008 @ 14:57:
[...]
Hij heeft dus een ander scherm.
In tomtom kun je bij instellingen kleurenschema's instellen volgens mij. Probeer er anders gewoon 1 te vinden waarbij je het wel goed ziet.
Mogelijk is dat nieuwer scherm gewoon van een lagere kwaliteit en helpt het door dit te vervangen voor een betere. Maar dan zou je eerst via internet moeten kijken of dit bij andere mensen met hetzelfde probleem heeft geholpen (ik ben er geen tegen gekomen).
Of probeer heel goedkoop een defecte N73 te vinden (waarvan het scherm nog wel werkt) en vervang hem dan.
@ hierboven, Gewoon vervangen als hij je dat aanbied
Reg. datum: 02 juni 2004
Het antwoord daarop was:quote:In het Berichten menu staan behalve Nieuw bericht en Inbox ook ineens (?) de mappen Het Net, Planet Internet, Tiscali, Versatel en Wanadoo.
Hoe komt dat daar? En belangrijker: hoe krijg ik het weer weg?
Maar aangezien ik dat toch niet doe is mijn vraag: hoe gooi ik deze weg?quote:dat zijn volgens mij je mailboxxen
dus als je die verwijdert ken je geen mail meer ophalen
Werewolf336 wijzigde dit bericht 16-06-2008 09:29 (7%)
Reg. datum: 01 mei 2007
De piep bij herinneringen van afspraken is standaard zo ingesteld dat die drie (geloof ik) keer tien keer overgaat. Dat is irritant vaak. Waar kan je de frequentie van die piep instellen?
Of is dat een onhebbelijkheid van Symbian?
Dank bij voorbaat voor de reactie.
Reg. datum: 03 oktober 2004
Ik weet niet of mijn batterij nagenoeg leeg was, ik heb daar in iedergeval geen waarschuwing van gekregen.
Vanochtend de telefoon opgeladen, wilde hem aanzetten maar dat lukte niet, alleen het logo van nokia bleef continue in beeld. Telefoon weer uit gezet, van de lader gehaald en opnieuw aangezet, nu werkte alles weer als vanouds, vreemd
Reg. datum: 05 maart 2008
Nu merkte ik in t begin absoluut wel verschil en draaide mijn telefoon veel sneller, vooral met opstarten en het openen van menus was dit goed merkbaar.
Sindsdien heb ik op het telefoongeheugen niets nieuws opgeslagen (dus nog evenveel ruimte vrij) en niets bijzonders met mijn telefoon gedaan maar toch werkt hij inmiddels een stuk trager dan net na de update en af en toe heb ik zelfs het idee dat ie op sommige momenten langzamer is dan vóór de update.
De telefoon opnieuw opstarten geeft nauwelijks tot geen verschil.
Toch wel jammer.
Hebben meer mensen die hem in eerste instantie sneller vonden werken dit ook?
Tijdens de installatie krijg ik al een compatabiliteits melding (Uw toestel is niet compatible)
Stug door gaan met installatie, programma staat er nu op, maar als ik het aan klik gebeurt er helemaal niks.
Ik heb de laatste FW op m'n GSM staan.
Update;
Het werkt
Supershiva wijzigde dit bericht 18-06-2008 12:13 (16%)
Reg. datum: 20 juli 2006
Kunt u alstublieft iets specifieker zijn. Ik heb de instellingen voor doorschakeling gevonden en zie er niks ongewoons, maar kan ook zijn dat ik eroverheen kijk. Welke instelling kan cruciaal zijn? Mijn telefoon gaat gewoon helemaal niet over.quote:VodafoneWR schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:55:
@danielkraak
Als je niet gebeld kunt worden, wordt dat mogelijk veroorzaakt door een in het toestel aanwezige doorschakeling.
Via het menu van je toestel kun je controleren of er een of meerdere doorschakelingen zijn ingesteld en die vervolgens uitzetten.
Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice door 1200 te bellen.
Mocht het aan mijn simkaart liggen, kan ik dan een nieuwe kopen/krijgen bij vodafone met nummerbehoud?
Edit: heb mijn simkaart weer in mijn oude mobiel gedaan en toen mezelf gebeld. Lukte gewoon. Toen weer in mijn N73 gedaan en nu doet hij het weer. Ik kan nu wel weer gebeld worden.
In ieder geval bedankt!
danielkraak wijzigde dit bericht 21-06-2008 19:16 (11%)
Reg. datum: 24 juli 2006
Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen
| specs | homepage | V3 (ut clan) |
Reg. datum: 05 maart 2008
Reg. datum: 22 juni 2008
Reg. datum: 15 november 2001
Ik vond hem direct na de update al trager werken.quote:Mella1988 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:16:
Hebben meer mensen die hem in eerste instantie sneller vonden werken dit ook?
Hij is heel traag als je hem uit de blokkering haalt en een berichtje etc wil maken.
Moet gewoon even wachten.
Het enige voordeel van de update is dat hij niet meer om de haverklap zomaar uit gaat.
Mijn vermoeden is dat de telefoon daardoor een laag volume geeft.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de N73 de carkit als carkit herkend en niet als headset?
I am rubber, you are glue
Pagina: 1 2 3 4 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 59 60 61 62 last