Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N73 Topic | Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 59 60 61 62 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 november 2007

Had ook een dingetje met NSU <hier op GSMhelpdesk gepost>

Gelukkig niet gebricked

Volgende keer misschien wel geen Neukia Nokia meer -- hoewel die N73 het al bijna 2 jr foutloos doet

pven wijzigde dit bericht 02-06-2008 07:43 (4%)
Reden: kinderachtige 'vertikking' weg gehaald

Vroegâh, toen je poep nog met een lange óe schreef

Reg. datum: 05 maart 2008

quote:
asmi schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 18:39:
[...]

Dat betekent waarschijnlijk dat je geen UMTS-abonnement hebt, of dat er in het gebied waar je zit geen UMTS-dekking is. Met frequenties heeft het weinig te maken.
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=10 dit is wat ik er over kan vinden. Dual mode heeft wel te maken met het gebruik kunnen maken van twee verschillende frequenties.
Over UMTS kan ik niets zeggen, daar heb ik eerlijk gezegt weinig verstand van. Ik heb geen idee of er UMTS-dekking is in het gebied waar ik zit, volgens mij niet veel (ik woon in het Zuiden van Zuid-Holland, op de eilanden...)
Maar ik heb mijn N73 op GSM modus gezet en heb gewoon altijd verbinding, dus ik vind het al lang prima :)

Reg. datum: 15 augustus 2004

quote:
Mella1988 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 21:59:
http://www.gsmhelpdesk.nl/helpdesk/helpdesk.php?id=10 dit is wat ik er over kan vinden. Dual mode heeft wel te maken met het gebruik kunnen maken van twee verschillende frequenties.
Nee, de link gaat over GSM-frequentiebanden, en die kun je met je N73 niet apart kiezen.
Met de Netwerkmodus-keuze van je N73 kies je of je GSM, UMTS of beide wilt kunnen gebruiken, niet voor een bepaalde GSM-frequentieband.

Reg. datum: 17 december 2006

quote:
asmi schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:30:
[...]

Nee, de link gaat over GSM-frequentiebanden, en die kun je met je N73 niet apart kiezen.
Met de Netwerkmodus-keuze van je N73 kies je of je GSM, UMTS of beide wilt kunnen gebruiken, niet voor een bepaalde GSM-frequentieband.
Maar als je hem zet op handmatige selectie van provider gaat hij zoeken naar netwerken. Dan zoekt hij toch wel op alle banden neem ik aan.

Reg. datum: 28 maart 2005

Pff, net de nieuwste firmware erop gezet. Daarvoor had ik ff mn telefoongeheugen laten back-uppen op mn geheugenkaartje, die er daarna netjes uit, start mn telefoon na het updaten weer op, is alles weg :{ Contacten, smsjes, agenda, alles :{
Dus ik denk, nou ik heb mn back-up nog :D Maar die laadt hij op een of andere manier niet :{ Hij zegt dat hij aan het herstellen is en opnieuw op moet starten, maar na een reboot is hij nog steeds leeg :{ Zie ik wat over het hoofd :?
Reg. datum: 23 december 2007

Nope, heb ik ook gehad. Had voor de zekerheid een backup op mijn geheugenkaart en op mijn PC gezet. Probeerde als eerste te herstellen vanaf geheugenkaart en gebeurde precies hetzelfde als bij jou! Ben bang dat hij het niet gaat herstellen! Heel misschien (is echt een gok) bestaat er een programma om de backup van je geheugenkaart te kunnen uitpakken op je PC.

Reg. datum: 01 mei 2008

Ook hier problemen om mijn backup terug te zetten op mijn telefoon. Mijn telefoon was gebricked en moest worden opgetuurd. Heb hem vandaag weer teruggekregen maar het terugzetten van mijn back up lukt dus niet. Krijg steeds de melding dat mijn telefoongeheugen vol is. Nou is dat ding natuurlijk leeg omdat er nieuwe firmware op staat. Hoe kan ik toch dingetjes verwijderen die ik niet gebruik. Ben al bezig geweest via pc suite maar wordt er niet echt wijzer van.

Reg. datum: 17 december 2006

Probleem met de backup had ik ook. Heb ik hier ook gemeld enkele post geleden als ik me niet vergis.
Gelukkig had ik de telefoon vooraf gesynced met outlook. Een backup maken op je pc kan met Pcsuite, maar ik vraag me af of hij die wel terug zet.
Er zijn voldoende andere programma's voor je telefoon waarmee je contacts e.d kunt backuppen, je moet het alleen wel weten van tevoren.

Reg. datum: 01 mei 2008

Ik had zowel een backup gemaakt naar mjin geheugenkaart als met pcsuite maar beide wil die niet terug zetten.

voor de update naar de laatste versie, backup gemaakt met PC Suite
update uitgevoerd
backup van bv contactgegevens en sms teruggezet, zonder problemen

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Reg. datum: 05 maart 2001

ik word echt doodziek van die hoge pieptoon op de achtergrond als ik gesprekken voer.
Ik ben er gisteren mee langs een nokia care point geweest, die hebben het speakertje vervangen.
Maar dat heeft helaas niks geholpen.

Ik heb het toestel nog geen 7 (werk)dagen, heb hem namelijk afgelopen dinsdag geleverd gekregen van Typhone.

Weet iemand of ik dit ding nog als DOA bij ze kan aanmelden en een nieuw toestel claimen ?

Reg. datum: 26 september 2000

Sinds ik het scherm heb vervangen, zijn de kleuren in TomTom compleet verkeerd. Het valt vrijwel niet te zien. Wanneer ik een ander display gebruik, heb ik dit niet. Niet alleen de kleuren zijn heel erg vreem in TomTom, maar ook de backlight werkt dan niet naar behoren. De tekst is tevens moeilijk te lezen. TomTom is het enige programma waarin ik dit euvel constateer. Weet iemand misschien hoe ik het kan oplossen? Wanneer ik op de functietoets druk, dan wordt TomTom op de achtergrond wel correct weergegeven. Dit is ook het geval wanneer ik de telefoon op de lader aansluit. Helaas duurt dit slechts 2 sec, dan worden de kleuren weer blauwachtig. Het is exact hetzelfde probleem als hier:
http://www.pocketgpsworld...ile=viewtopic&t=67305

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Reg. datum: 15 augustus 2007

quote:
Supershiva schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:25:
ik word echt doodziek van die hoge pieptoon op de achtergrond als ik gesprekken voer.
Ik ben er gisteren mee langs een nokia care point geweest, die hebben het speakertje vervangen.

Ik heb het toestel nog geen 7 (werk)dagen, heb hem namelijk afgelopen dinsdag geleverd gekregen van Typhone.

Weet iemand of ik dit ding nog als DOA bij ze kan aanmelden en een nieuw toestel claimen ?
Gewoon proberen. Leg je probleem voor en hoor wat ze zeggen. Doen ze het niet dan heb je sowieso nog garantie en anders ga je gewoon weer even naar het NCP en zeg je dat het niet geholpen heeft. Ik zou het er in ieder geval niet bij laten zitten :P.

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Reg. datum: 01 november 2001

Ik heb dus ook een upgrade gedaan naar V 4.0812.4.2.1, nu werkt de helft van mijn Java games niet meer.... heel apart, opnieuw installeren van de games gaat prima, maar opstarten van de games ho maar, gelukkig doet de midnight hodem 'em poker 3d het wel nog..

erg apart.

Reg. datum: 12 maart 2007

Hallo GoT'ers. Ineens doet mijn trilfunctie het niet meer, niet als ik de N73 aanzet, een sms'je krijg of als ik gebeld word. Ik heb niks aangepast aan de profielen of zo. Heeft iemand anders hier ook problemen mee? Of heeft iemand dit zelf meegemaakt?

Graag antworod terug.

Acties:

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
Michael_13 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:57:
Hallo GoT'ers. Ineens doet mijn trilfunctie het niet meer, niet als ik de N73 aanzet, een sms'je krijg of als ik gebeld word. Ik heb niks aangepast aan de profielen of zo. Heeft iemand anders hier ook problemen mee? Of heeft iemand dit zelf meegemaakt?

Graag antworod terug.
Wat heb je zelf zoal onderzocht en geprobeerd voordat je je vraag hier neer plempte?

quote:
Michael_13 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:57:

Graag antworod terug.
Misschien je batterij naar de knoppen? Of in ieder geval de trilfunctie van de batterij :P. Is dit gekomen na een update of zomaar in eens, prompt je trilfunctie doet het niet meer :?

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Reg. datum: 25 september 2006

Ik heb mij net een samsung gekocht. Nu heb ik een vraagje. Ik zou mijn berichten van de nokia willen overzetten naar de samsung. Ik heb dat gedaan via bluetooth. Alles gaat goed tot ik de bestanden wil openen op mijn nieuwe samsung. Samsung ondersteunt dit niet verschijnt er. Wie kan me helpen?

quote:
Grego schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:07:
Ik heb mij net een samsung gekocht. Nu heb ik een vraagje. Ik zou mijn berichten van de nokia willen overzetten naar de samsung. Ik heb dat gedaan via bluetooth. Alles gaat goed tot ik de bestanden wil openen op mijn nieuwe samsung. Samsung ondersteunt dit niet verschijnt er. Wie kan me helpen?
Denk dat het niet kan, 2 verschillende merken, en 'Samsung ondersteunt dit niet' zegt op zich ook wel genoeg.

Reg. datum: 12 maart 2007

quote:
Blueflame_Core schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:14:
[...]

Misschien je batterij naar de knoppen? Of in ieder geval de trilfunctie van de batterij :P. Is dit gekomen na een update of zomaar in eens, prompt je trilfunctie doet het niet meer :?
Plotseling deed hij het niet meer. Heb hem niet laten flikkeren ofzo;) Snap er niks van. Toch Vodafone maar eens bellen.

Reg. datum: 20 juli 2006

Ik heb nu een tijdje een Nokia N73. Ik had eerst een Motorola v550 met vodafone prepaid. Nu heb ik de sim kaart van deze gewoon in mijn simlock vrij N73 en het is me nu pas opgevallen dat ik gewoon niet gebeld kan worden. Bellen lukt wel, sms'en ook.

Heb al op de Nokia site gekeken, maar kan niks over instellingen vinden. Misschien iemand die het hier weet.

Reg. datum: 15 augustus 2004

quote:
danielkraak schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:33:
Nu heb ik de sim kaart van deze gewoon in mijn simlock vrij N73 en het is me nu pas opgevallen dat ik gewoon niet gebeld kan worden.
Wat gebeurt er dan? Wat hoort of ziet iemand die jou probeert te bellen?

Reg. datum: 20 juli 2006

quote:
asmi schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:09:
[...]

Wat gebeurt er dan? Wat hoort of ziet iemand die jou probeert te bellen?
Dat het nummer niet bereikbaar is en dat vodafone een gratis sms'je stuurt om te laten weten dat diegene heeft gebeld. Ik krijg ook niks op mijn telefoon te zien.

danielkraak wijzigde dit bericht 06-06-2008 22:00 (13%)

Reg. datum: 05 maart 2001

quote:
Supershiva schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:25:

Status Update

Afgelopen maandag contact opgenomen met Typhone en toestel direct retour gezonden.
Gisteren een mailtje van ze gekregen dat ze het toestel naar Dynafix gaan sturen ter reparatie omdat ze me van Nokia geen nieuw toestel mogen geven omdat het geen DOA is... 8)7

Mijns insziens een bud verhaal, ik heb toch in principe nu nog niks met de DOA procedure te maken van Nokia, maar met Typhone ? Er wordt namelijk door Typhone een product geleverd wat vanaf het eerste moment een mankement vertoont.

Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Supershiva schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 11:39:
[...]

Status Update

Afgelopen maandag contact opgenomen met Typhone en toestel direct retour gezonden.
Gisteren een mailtje van ze gekregen dat ze het toestel naar Dynafix gaan sturen ter reparatie omdat ze me van Nokia geen nieuw toestel mogen geven omdat het geen DOA is... 8)7

Mijns insziens een bud verhaal, ik heb toch in principe nu nog niks met de DOA procedure te maken van Nokia, maar met Typhone ? Er wordt namelijk door Typhone een product geleverd wat vanaf het eerste moment een mankement vertoont.
Je koopt in dit geval bij Typhone, en die hanteert de garantie voorwaarden van nokia, dus als nokia zegt geen doa dan geen doa, hangt ook een beetje van de winkel af waar je een toestel koopt, bij bv een Belcompany wordt een toestel wel omgeruild, als deze bij aanschaf defect blijkt te zijn,
(of binnen 14 dagen mits telefoon in nieuwstaat)
voordeel je kan het toestel gelijk checken, met internet verkoop is dat wat anders.
internet: voordeel lagere prijs, nadeel minder service, indien defect telefoon opsturen via de post en je moet er ook weer op wachten bij terugsturen.
Winkel: wat duurder, maar meer service, uitlege enz enz enz

ik hoop dat het snel voor je word opgelost

Nokia N86, N82, N78 en een Nokia E71

Pagina: 1 2 3 4 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 59 60 61 62 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: