Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Nokia N73 Topic | Deel 10

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 59 60 61 62 last

Reageer Nieuw Topic
ReLAX mAn

Heb mijn N73 geflasht naar een N73 ME met gevolg dat deze nu dus echt vast gaat zitten enz.. Wil hem dus weer terug zetten naar orginele FW iemand een idee hoe dat moet?

zie tweakers.net/aanbod/advertentie/182836 voor een FragFX

Reg. datum: 15 augustus 2007

quote:
jefjef schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:05:
Heb mijn N73 geflasht naar een N73 ME met gevolg dat deze nu dus echt vast gaat zitten enz.. Wil hem dus weer terug zetten naar orginele FW iemand een idee hoe dat moet?
Even naar een NCP (Nokia Care Point) of NSP (Nokia Service Point) gaan.

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Reg. datum: 28 maart 2005

quote:
Blueflame_Core schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:12:
[...]

Even naar een NCP (Nokia Care Point) of NSP (Nokia Service Point) gaan.
Ga ik volgende week ook maar eens doen, want ik wil nu eigenlijk mn Nokia wel weer eens werkend hebben met mn Mac.
Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
Alternativ schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:53:
Hmm, ik heb mijn phone gebricked blijkbaar, hij blijft op zwart staan.. :(

Restart werkt niet, hard reset (green call button, star & 3 vs power) functioneert ook niet..
Dat had ik dus gisteravond ook met me n73me, pc suite gaf aan dat er een update was, backup gemaakt en vervolgens de update installeren, tijdens het de installatie zie je een balk die groter worde en de tijd die terug loopt.

Bij mij liep de tijd op ipv terug ging van 15 min naar 17 min en ff later was het "connection lost"
en toen had ik een dure baksteen. :(

Maar gelukkig hebben ze hem bij het NSP in Hoorn weer tot leven gekregen :) .
De telefoon is inderdaad een stuk sneller, het mocht eens tijd worden Noka.....

Nokia N86, N82, N78 en een Nokia E71

Reg. datum: 25 januari 2000

Ik krijg de melding dat mijn telefoon al up-2-date is en dat de laatste versie 4.07x is.
Hoe kan dat? (Nokia N73 RM-133)

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Reg. datum: 29 maart 2007

quote:
a casema user schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:47:
Ik krijg de melding dat mijn telefoon al up-2-date is en dat de laatste versie 4.07x is.
Hoe kan dat? (Nokia N73 RM-133)
wat is je productcode? bij de n73me 0539239, als jouw code hetzelfde is dan zou je ook de mogenlijkheid moeten hebben om te kunnen updaten.

Nokia N86, N82, N78 en een Nokia E71

natural

Versie 4.0812.4.x is 22 mei vrijgegeven, een "semi" changelog kan je terugvinden op de site van nokia zelf:
http://europe.nokia.com/A4577225

Ik heb er op dit moment nog weinig echte ervaring mee, maar zoals met iedere reinstall is alles nog "vers"....

:: Boutje zoekt bijpassend moertje ::

Reg. datum: 01 mei 2008

quote:
Megapaul schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 22:13:
[...]

Dat had ik dus gisteravond ook met me n73me, pc suite gaf aan dat er een update was, backup gemaakt en vervolgens de update installeren, tijdens het de installatie zie je een balk die groter worde en de tijd die terug loopt.
Hier nog een dure baksteen pfffffff. Ook naar een SP gebracht maar niet meer tot leven gekregen. Hij wordt opgestuurd grrrrrrrrrr. Ben ik um dus 3 tot 4 weken kwijt grrrrrrrr

Reg. datum: 24 april 2007

quote:
Je zal dan (als dat nog niet is gebeurd) de originele productcode eerst weer terug moeten zetten en daarna gewoon weer via de Nokia site updaten, dan wordt de originele firmware weer in je phone geflashed.

Succes.

Reg. datum: 17 december 2006

quote:
Precies op dezelfde manier, waarbij je dus geluk moet hebben dat de versienummer en datum van de nieuwe N73 firmware nieuwer is dan die van de N73Me. Anders kan je niet downgraden en moet je wachten tot er een nieuwe firmware van de N73 uitkomt.

Ik zou het probleem eerst proberen op te lossen door een reset en desnoods die firmware nogmaals herinstalleren.

quote:
hodgepodge schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:15:
[...]

Precies op dezelfde manier, waarbij je dus geluk moet hebben dat de versienummer en datum van de nieuwe N73 firmware nieuwer is dan die van de N73Me. Anders kan je niet downgraden en moet je wachten tot er een nieuwe firmware van de N73 uitkomt.

Ik zou het probleem eerst proberen op te lossen door een reset en desnoods die firmware nogmaals herinstalleren.
Onjuist ;)

Downgraden (als je het zo wil noemen ;) ) gaat wel degelijk! doe niet anders met N73/N73ME/N80(i)/N95.

Even ter info:
De updatesite kijk helemaal niet naar je versie van je firmware maar hoe krom het ook klinkt slechts alleen naar je productcode!

Dus gewoon zorgen dat je je juiste produktcode in je phone hebt zitten en je kan gewoon de firmware flashen met de de firmware die toebehoort aan jouw produktcode.
Dus de nieuwe N73me firmware wordt weer overschreven met de niewste firmware v/d N73.

Succes.

quote:
JBNL1000 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 13:41:
[...]

Onjuist ;)

Downgraden (als je het zo wil noemen ;) ) gaat wel degelijk! doe niet anders met N77/N73ME/N80(i)/N95.

Even ter info:
De updatesite kijk helemaal niet naar je versie van je firmware maar hoe krom het ook klinkt slechts alleen naar je productcode!

Dus gewoon zorgen dat je je juiste produktcode in je phone hebt zitten en je kan gewoon de firmware flashen met de de firmware die toebehoort aan jouw produktcode.
Dus de nieuwe N73me firmware wordt weer overschreven met de niewste firmware v/d N73.

Succes.
Oh, dat wist ik niet. Is mooi dan in ieder geval.

Net ge-update en hij werkt goed.
Opstarten gaat echt veel sneller.

Reg. datum: 26 februari 2005

Veel sneller vind ik hem toch niet met deze nieuwe firmware, als ik er al verschil in zie.

Nu ander vraagje:

Heb mijn N73ME verkocht (ze komen hem overmorgen halen) en een N95 8Gb gekocht.
Maar deze heb ik pas eind deze week.
Is het mogelijk om een backup van agende en contacten van mijn N73ME over te zetten later op een N95?
Want anders heb ik een probleem.

mvg
eecky

quote:
eecky schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:02:
Veel sneller vind ik hem toch niet met deze nieuwe firmware, als ik er al verschil in zie.

Nu ander vraagje:

Heb mijn N73ME verkocht (ze komen hem overmorgen halen) en een N95 8Gb gekocht.
Maar deze heb ik pas eind deze week.
Is het mogelijk om een backup van agende en contacten van mijn N73ME over te zetten later op een N95?
Want anders heb ik een probleem.

mvg
eecky
PC Suite - Synchroniseren met Outlook (zeker voor contacten met meerdere emailadressen, agende/memo's)

Voor alleen je Contacten desnoods saven als *.vcf (VCard) en daarna weer op je N95 inlezen.

Maar gewoon met Outlook eventjes synchroniseren werkt het beste hij neemt dan alle velden mee!

JBNL1000 wijzigde dit bericht 25-05-2008 16:14 (13%)

Reg. datum: 01 februari 2007

quote:
JBNL1000 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:54:
JE
[...]

PC Suite - Synchroniseren met Outlook (zeker voor contacten met meerdere emailadressen, agende/memo's)
Hoeft nieteens met Outlook, je kan gewoon een backup maken van je gegevens en vervolgens deze terugzetten op de N95.

XBL: ViciousNL360

quote:
HendrikN schreef op zondag 25 mei 2008 @ 15:56:
[...]

Hoeft nieteens met Outlook, je kan gewoon een backup maken van je gegevens en vervolgens deze terugzetten op de N95.
Da's nou net het praktijk probleem...

Zelfs met zelfde merk phone maar met andere firmware (dus meer/minder velden) gaat dat niet altijd vlekkeloos.
In mijn geval van een N80 naar N73me, contacten met meerdere postadressen en email-adressen werden niet meegenomen enz.
Sommige bedrijfsadressen stonden door elkaar heen.

De éne firmware en/of phone heeft meer velden dan de andere... en hij zet dus gewoon veld25 terug met veld25, maar veld25 is in de éne phone/firmware bijvoorbeeld Postcode zakelijk en in de andere Woonplaats Thuis! Ook komt het voor dat memovelden worden ingekort!

Dus blijft een kwestie van gelukhebben als je het zo doet, maar is te proberen ;)
Heb je Outlook al op jePC staan, gebruik dan deze, dan komt alles zeker goed,

En anders duimen d:)b

Reg. datum: 11 oktober 2004

Ik heb vandaag ook geupdate naar de nieuwe versie, in de goede hoop dat de bluetooth het nou eindelijk zou doen met mijn imac, maar het tegendeel is helaas waar.

Is dit bij andere ook zo, of moet ik nog iets doen zodat het nu eindelijk weer eens werkt?

Reg. datum: 20 februari 2000

Wordt je telefoon nou echt merkbaar sneller door die nieuwe firmware?

quote:
Palomar schreef op zondag 25 mei 2008 @ 17:16:
Dat vraag ik me dus ook de hele tijd af. Maar de meesten zeggen van wel dus zal het vanavond dan toch maar eens gaan doen.

beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800

Reg. datum: 11 oktober 2004

quote:
Ik vind van niet. Hij is alleen sneller omdat hij weer helemaal leeg is. ;)

Reg. datum: 05 maart 2008

quote:
Bij mij iig wel!

quote:
Okee, dan is er voro mij ook een reden om te updaten. Java-apps starten soms best langzaam op.

Palomar wijzigde dit bericht 08-07-2008 02:27 (9%)

2. Navigation with the menu icons is so quick
3. Start-up time of opening the camera is quicker this time, still can't match N82 but almost
4. Focusing speed improved

Het schijnt dus wel verbeterd te zijn.

Maar goed ik bel/sms eigenlijk alleen maar en gebruik de camera. Wat verwijdert ie ook alweer allemaal? En wat krijg je terug na de backup terugplaatsing. Want wil me contacten niet kwijt natuurlijk. En wat er op het geheugen kaartje staat gaat ook niet weg heh?

Ik hoop idd dat ie geinstalleerde programma's allemaal netjes meeneemt. Want de vorige keer heb ik daar zo'n gekloot mee gehad, omdat ie na de update de progs op mn geheugenkaartje weer opnieuw wilde installeren, wat niet lukte. En die melding ging niet meer weg, waarna ik de geheugenkaart maar in mn pc geformatteerd heb.
Ben dus uiterst huiverig om te updaten als het niet écht veel verbeteringen met zich meebrengt ;)

Dat geklooi blijft, bij mij in ieder geval was het hetzelfde als andere keren. Na de datum een paar keer verzet te hebben hield ik 2 programma's over die ik opnieuw moest installeren (bestand beschadigd). Al met al had ik na ongeveer een uur mijn telefoon zo als hij was. Reservekopie terug zetten ging alleen niet, maar dat is niet zo een groot probleem.

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 59 60 61 62 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: