Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3979

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Ik heb van KPN een mail gekregen zodat ik mijn mobiel simlock vrij kan maken.
Dit staat er in de mail:

1. Zet de telefoon, met de geweigerde SIM-kaart erin, aan. Het toestel meldt nu : "Telefoon beperkt"
2. Bevestig met de toets "opheffen". In het display verschijnt nu "Beperkingscode invoeren"

Echter komt er te staan: SIM-KAART ONGELDIG.
Ik kan verder ook niks doen behalve een noodnr bellen

Weet iemand misschien wat ik verkeerd doe?

NM HET WERKT AL:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255374

Beste mensen,

Misschien is het al 100x gevraagd, mijn excuses daarvoor, maar ik heb geen tijd om alle 60 pagina's door te lezen ;)
Ik weet dat er 'voorgeschreven' staat dat een Nokia N73 tot maximaal 2GB uit te breiden is. Maar weet iemand of een 4GB SD kaart werkt voor de Nokia N73 ME met de nieuwste firmware (4.0736.3.2.1)?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• who_cares_1001
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-02-2024
blu-fox schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:18:
Ik heb een simlockvrij gemaakte N73, en sinds kort heb ik een Youfone abonnement (www.youfone.nl), maar het simkaartje werkt niet in de N73. Hij start op, ik voer de pincode in, het nokia geluidje wordt afgespeeld maar dan in het menu verschijnt er ongeveer elke seconde 'Systeemfout' tot de telefoon uiteindelijk vast loopt. Tijdens deze systeemfout meldingen reageert de telefoon ook helemaal niet op toetsen die ingedrukt worden. Om de telefoon weer uit te krijgen, moet ik steeds de batterij er uit halen. Zolang het simkaartje er inzit kan ik dus niks met de telefoon doen.
De provider wordt wel herkend, en er is ook wel verbinding met het netwerk (T-Mobile).
Een KPN of T-Mobile simkaart werkt perfect in de N73, en de Youfone simkaart werkt ook perfect in andere telefoons.
Iemand die ervaring heeft met dit soort probleem?
Ik heb precies het zelfde probleem

is er een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303151

Is 75 euro veel voor een Nokia N73? (2e hands, simlock-vrij, met pc kabeltje, met oplader, met doos en boekjes etc. en zoals hij zei met lichte gebruikerskrasjes.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-03 18:42

ksi

Nou hangt er vanaf,

heb laatst nog een nieuw lcd schermpje voor de mijne vervangen voor 50 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303151

Weet iemand hoe je toetsblokkering erop zet?
Bij een sony ericsson is dat * en rechternavigatie toets.
Hoe zit dat bij de nokia n73?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
linker knop (messaging is dat bij mij) en meteen daarna *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255374

Ik weet dat er 'voorgeschreven' staat dat een Nokia N73 tot maximaal 2GB uit te breiden is. Maar weet iemand of een 4GB SD kaart werkt voor de Nokia N73 ME met de nieuwste firmware (4.0736.3.2.1)?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Ik maak in mijn agenda een test afspraak die loopt van vrijdag 8:00 am t/m maandag 8:00 am.
Voor vrijdag 8:00 zie ik de afspraak op mijn hoofdscherm staan, maar na 8:00 moet ik mijn agenda openen om op de des betreffende dagen de afspraak te kunnen zien. Terwijl die afspraak tot maandag loopt.
Ik wil de afspraak graag in het hoofdscherm zien tot de afspraak voorbij is.
Dit geld bv ook voor verjaardagen. Een verjaardag duurt de hele dag, dus ik wil het de hele dag op het hoodscherm zien.
Is dat mogelijk?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:51
Ik kan vanuit m'n carkit alleen van voice dialing gebruik maken en niet van telefoonboek/gemiste gesprekken enzo. iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-06 14:38

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Geurt-kun schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:05:
Ik maak in mijn agenda een test afspraak die loopt van vrijdag 8:00 am t/m maandag 8:00 am.
Voor vrijdag 8:00 zie ik de afspraak op mijn hoofdscherm staan, maar na 8:00 moet ik mijn agenda openen om op de des betreffende dagen de afspraak te kunnen zien. Terwijl die afspraak tot maandag loopt.
Ik wil de afspraak graag in het hoofdscherm zien tot de afspraak voorbij is.
Dit geld bv ook voor verjaardagen. Een verjaardag duurt de hele dag, dus ik wil het de hele dag op het hoodscherm zien.
Is dat mogelijk?
Gebruik Memo voor verjaardagen? daar kun je datums op zetten en laat hij als het goed is een hele dag een verjaardag zien (als memo dus) :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Anoniem: 255374 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:11:

Groeten
ff Googlen en ik lees dat dat niet kan. :*)
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=4gb+nokia+n73

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1mpuls3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-01 18:34
Ik heb even snel een vraagje m.b.t. dataroaming:

Heb mijn N73 al een tijdje niet gebruikt (heb een iPhone)...nu ga ik op vakantie en neem ik mijn oude toestel mee ipv mijn nieuwe (de iPhone dus).

Op de iPhone is er een optie die je aan/uit kan zetten zodat hij in het buitenland niet (of net wel) gaat internetten (3G enz.)

Ik heb rondgekeken op dit forum en op de N73 maar het enige dat ik kan vinden is "Netwerkmodus". Dit heb ik op GSM gezet.

Voorkomt deze instelling dat de N73 gaat internetten in het buitenland? Zo niet, waar kan ik dit uitzetten?

Alvast hartelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:54
Als je al je data profielen wist kan de telefoon zeker niet op internet (heb ik ook gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:01

spaceboy

Op grote hoogte

1mpuls3 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 17:57:
Ik heb even snel een vraagje m.b.t. dataroaming:

Heb mijn N73 al een tijdje niet gebruikt (heb een iPhone)...nu ga ik op vakantie en neem ik mijn oude toestel mee ipv mijn nieuwe (de iPhone dus).

Op de iPhone is er een optie die je aan/uit kan zetten zodat hij in het buitenland niet (of net wel) gaat internetten (3G enz.)

Ik heb rondgekeken op dit forum en op de N73 maar het enige dat ik kan vinden is "Netwerkmodus". Dit heb ik op GSM gezet.

Voorkomt deze instelling dat de N73 gaat internetten in het buitenland? Zo niet, waar kan ik dit uitzetten?

Alvast hartelijk bedankt.
De N73 gaat toch niet vanzelf internetten? Of hoe bedoel je dat?

Verkapte -ik heb nog een N73 te koop- post...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Mijn N73 heeft mijn zoontje van 2 in het zwembad gegooid, gelijk eruit gehaald en hij deed het nog! Maar hij viel steeds uit, eerst om de dag en later om het uur wel. Omdat ik net een jaarabonnement sim only had afgesloten was ik aardig chagerijnig van het geheel en heb mijn telefoon gesloopt, accu eruit gehaald en in mijn boosheid een stuk van de binnenkant afgebroken.

Een dag later weer in elkaar gezet met veel geduw en kracht en hij doet het nu weer prima, alleen reageert mijn camera niet meer als ik hem openschuif (maar werkt wel via menu). Erg vaag allemaal, ik mis nu diverse onderdelen, maar hij werkt beter als voorheen en al 3 weken probleemloos 8)7

Toch blij dat hij het nog doet, hij moet nog een jaar mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 03-08-2009 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 14:52
Heren, ik heb mijn N73 na een aantal maanden weer uit het stof gehaald omdat ik op een vakantie ga met vrienden.

Nu heb ik dit gedaan om filmpjes te maken, en heb ook een 4gb kingston geheugenkaartje gekocht.
(met 2 adapters)
Nu werkt hij op m'n pc perfect maar als ik hem in m'n N73 stop en ik start m'n camera zegt hij:
kan geen toegang krijgen tot geheugenkaart. (gaat over op telefoongeheugen)

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, heb hem geformatteerd naar FAT32.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 19:49
Ondersteund de n73 wel 4gb? Volgens mij ondersteund hij 2gb max. Probeer de geheugenkaart eens met de telefoon te formatteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 14:52
hberntsen schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:45:
Ondersteund de n73 wel 4gb? Volgens mij ondersteund hij 2gb max. Probeer de geheugenkaart eens met de telefoon te formatteren
Als ik hem nu in mijn telefoon stop zegt hij: geheugenkaart beschadigd.
Terwijl als ik hem in m'n pc stop het gewoon doet....
1 gb kan ik wel formatteren via m'n telefoon maar daar kan ik ook geen toegang toe krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-06 19:49
Als ik ff google dan lees ik dat de n73 maximaal 2gb ondersteund. 1gb zou wel gewoon moeten werken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:34
Max 2gb, zie OP

Mijn N73 wil niet updaten.

Ik heb nu v 4.0735.3.0.2 (c5.01), volgens mij (uit OP) moet die geupdate kunnen worden. Als ik echter de telefoon via PC Suite aan de PC hang (PC suite werkt dan, telefoon benaderbaar als N73) en de Nokia Updater probeer gebeurd er niks; de software blijft hangen bij “Identifying Connected Device” en breekt op een gegeven moment af met tips om de verbinding opnieuw te maken.

Updaten via de telefoon op deze manier (“over air” van Nokia.nl)

1. 1. Key *#0000# into your phone's home screen.
2. 2. Select Options > Check for updates.
3. 3. Follow the on-screen prompts until your update is complete!
Lukt ook niet omdat ik nergens de 2e stap kan vinden, in ieder geval niet in beeld van de N73.

De tip uit OP m.b.t. het killen van een specifiek proces werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294445

Bij mij in het toestel blijft het icoontje van de koptelefoon in
het beeld staan,zonder dat de koptelefoon is aangesloten !!wat kan ik hieraan doen !!
help !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Wanneer ik een videootje maak tijdens een concert of party dan is het geluid ernstig overstuur wanneer ik het videootje afspeel.
Is de record volume aan te passen? Zo ja, waar dan? Zo niet, is hier een workaround voor?

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

kick....

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

sorry hier weet ik ook geen antwoord op. Al 2.5 jaar de N73 in gebruik, maar dit nog nooit gehad. Het geluid van een video is sowieso niet al te best, wanneer het te hard wordt, is het te veel voor de N73. Volgens mij kan je de record volume niet aanpassen...

www.youtube.com/DerOllie

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Mijn batterij loopt tegenwoordig snel leeg, maar het toestel moet nog een klein half jaar mee.
Is er ergens een vervangende non-Nokia batterij te krijgen of is dat en slecht idee? Ik heb daar weinig ervaring mee voor mobieltjes.

Overigens:
Anoniem: 32279 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 22:26:
Mijn N73 heeft mijn zoontje van 2 in het zwembad gegooid, gelijk eruit gehaald en hij deed het nog!
Ik ben blij dat je zoontje het nog doet. Bad N73! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Anoniem: 294445 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:40:
Bij mij in het toestel blijft het icoontje van de koptelefoon in
het beeld staan,zonder dat de koptelefoon is aangesloten !!wat kan ik hieraan doen !!
help !
Al een oplossing gevonden? Of iemand anders? Hier namelijk hetzelfde probleem... |:(

MTB Trail Traffic

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
JWfx schreef op donderdag 10 september 2009 @ 09:58:
Mijn batterij loopt tegenwoordig snel leeg, maar het toestel moet nog een klein half jaar mee.
Is er ergens een vervangende non-Nokia batterij te krijgen of is dat en slecht idee? Ik heb daar weinig ervaring mee voor mobieltjes.
Kijk eens op eBay, daar staan ze voor ~€4 (GBP 3,49) incl. verzendkosten (zoeken op nokia bp-6m).
Voor dat geld zou ik de gok wel wagen als het maar voor een half jaar is, een originele accu kan ik 'om de hoek' (2 hoeken ;) ) kopen voor €17,50, maar of die veel beter is vraag ik me af, de Sony accu's (AA) van m'n camera hebben het ook niet langer uitgehouden dan een paar (4) goedkope van eBay (Allen ongeveer evenveel gebruikt, in paartjes van 2), en de nieuwe originele accu voor m'n 6600 lijkt ook snel leeg te zijn.
Je kan je wel afvragen in hoeverre de capaciteit van een imitatie accu klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08-2020
Bij mijn N73 werkt alleen de "minder volume" knop nog maar. De "meer volume" knop is dood.
Is er een manier om de telefoon open te maken om te kijken wat het probleem is of is dit onbegonnen werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:10
Werewolf336 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 09:18:
Bij mijn N73 werkt alleen de "minder volume" knop nog maar. De "meer volume" knop is dood.
Is er een manier om de telefoon open te maken om te kijken wat het probleem is of is dit onbegonnen werk?
Ik heb het nooit zelf gedaan maar ik zou onderstaande foto's en het filmpje eens bekijken. Kan je altijd besluiten om het wel of niet te doen.

http://www.videojug.com/film/nokia-n73-lcd-replace

http://users.adam.com.au/...3%20Housing%20Removal.htm

Anoniem: 325620

ik heb sinds kort V 4.0839.42.0.1 op m`n N97 gezet,maar als ik nu smsje krijg terwijl gsm uirsta en ik zet hem aan dan kan ik niet meer zien op welke datum en tijd dit verstuurt is,krijg dan tijd en datum te zien van toen ik gsm aanzet,hiervoor was dit gewoon goed,hoe krijg ik dit weer goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-06 23:30
Anoniem: 325620 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:15:
ik heb sinds kort V 4.0839.42.0.1 op m`n N97 gezet,maar als ik nu smsje krijg terwijl gsm uirsta en ik zet hem aan dan kan ik niet meer zien op welke datum en tijd dit verstuurt is,krijg dan tijd en datum te zien van toen ik gsm aanzet,hiervoor was dit gewoon goed,hoe krijg ik dit weer goed?
Probeer het eens in het N97 topic :')

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325620

Sorry ik bedoel de N 73
Bravebart schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 12:05:
[...]

Probeer het eens in het N97 topic :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-06 23:30
In dat geval geen idee. Bij mij gaf hij als datum/tijd dat hij verstuurd was altijd al de datum/tijd dat ik hem ontvangen/aangezet had.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Even een kickje.

Mijn telefoon wil niet meer opstarten.

Het Nokia logo blijft gewoon staan de hele tijd op het display. Minutenlang.
Batterij erin en eruit halen helpt niet, evenmin als de telefoon met het Nokia Logo op de display maar aan laten staan tot ie zich zelf ontlaad en daarna proberen op te laden... En ook de batterij er voor een paar uur uithalen helpt niet.... En als ie voorbij het Nokia logo komt dan blijft het scherm totaal wit, urenlang dus.
Ik krijg hem dus met geen mogelijkheid aan...

Helaas loopt de N73 bij mij steeds vaker vast en nu start ie dus helemaal niet meer op.....
Ik heb wel de nieuwste software update van Nokia erop staan...

Kan ik mijn telefoon nu weggooien?
Want ik heb hem langer dan 2 jaar, dus garantie zal ik wel niet meer hebben??

[ Voor 9% gewijzigd door Deezers op 09-01-2010 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Dennis Lammers schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 08:04:
Even een kickje.

Mijn telefoon wil niet meer opstarten.

Het Nokia logo blijft gewoon staan de hele tijd op het display. Minutenlang.
Batterij erin en eruit halen helpt niet, evenmin als de telefoon met het Nokia Logo op de display maar aan laten staan tot ie zich zelf ontlaad en daarna proberen op te laden... En ook de batterij er voor een paar uur uithalen helpt niet.... En als ie voorbij het Nokia logo komt dan blijft het scherm totaal wit, urenlang dus.
Ik krijg hem dus met geen mogelijkheid aan...

Helaas loopt de N73 bij mij steeds vaker vast en nu start ie dus helemaal niet meer op.....
Ik heb wel de nieuwste software update van Nokia erop staan...

Kan ik mijn telefoon nu weggooien?
Want ik heb hem langer dan 2 jaar, dus garantie zal ik wel niet meer hebben??
Met de software Phoenix kan je een heel eind komen. Zoek eens in het N79 topic. Als je er niet uit komt, stuur me ff een DM, misschien kan ik iets voor je doen.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
een vraagje,

hoe kan je je telefoonnummers van je simkaart in je telefoon zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
rinusnl schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 18:14:
hoe kan je je telefoonnummers van je simkaart in je telefoon zetten?
Contacten
Opties/SIM-contacten/SIM-telefoonboek
Eventueel: Opties/Markeringen aanuit/Alle markeren
Opties/Kopie naar Contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Bedankt!
de 1ste lukte me niet, daar zat k al mee teklooien maar in die lijst kan je ze niet selecteren.
Manier 2 lukte wel! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334125

*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 02-02-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 06:23
Vandaag mijn HF-510 (BT Carkit) binnen gekregen, hartstikke leuk. Alleen wil ik nu mijn contacten van m'n n73 overzetten naar dit ding.. en jullie raden het al dit lukt niet. De n73 moet PBAP of OPP ondersteunen. Schijnbaar heeft de n73 dit niet?!

Is er misschien een firmware update beschikbaar zodat die dit wel ondersteunt? Of een andere oplossing zodat ik mijn contacten in die carkit kan krijgen, want zo kan ik er niet heel veel mee :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
niemand :?

[ Voor 10% gewijzigd door Blueflame_Core op 14-05-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:00

mace

Sapere Aude

heeft de software van de carkit geen mogelijkheid om een csv te importeren of vcf bestanden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
De carkit heeft geen software. Is gewoon via bluetooth en alles moet vanaf de tel gestuurd worden. Althans het overzetten van de contacten.

-______-..... En opeens doet ie het heeeeeeeeeel vreemd.

[ Voor 17% gewijzigd door Blueflame_Core op 14-05-2010 21:04 ]

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste