beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800
Het Nokia N73 Topic | Deel 10
Gerelateerde producten
Toon alle producten (5)
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 59 60 61 62 last
Reageer Nieuw TopicIk kan m niet meer opladen.
De batt heb ik getest in een andere telefoon en die is niet kapot.
Hebben meer mensen hier last van gehad?
Zo ja, hoe is dit opgelost?
Kan het worden gemaakt zonder dat ik mijn telefoon enige tijd kwijt ben?
Graag reactie.
Het is niet zo dat het geluid van de N73 bagger is (in mijn ogen dan), maar de dopjes van de HS20, ik heb er wel vaker klachten over gehoord! Mijn Sony Ericsson Oordopjes van me oude W850, geven een briliante klank! op een N73, net zo goed als op mijn W850quote:hodgepodge schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:43:
[...]
Dat is natuurlijk wel raar. Je zou zeggen dat als het geluid door zo'n oordopje te schel is dat hij op een betere koptelefoon ook scheller is als hij behoord te zijn. En met het beter gewent zijn slaat echt nergens op als je het over oordopjes hebt, dat is namelijk zo ongeveer het matigste wat je aan geluid kan hebben, als je dat dan echt belangrijk vind neem je een fatsoenlijke mp3speler met zo'n dikke koptelefoon. Niet beter gewent is als iemand geen verschil hoort tussen bijvoorbeeld een topversterker (bijv. Onkyo, Marantz, Denon ofzo) met zuilen of een normaal middenklasse versterker (Sony, JVC tc.) met Bose sattelietspeakers ofzo (die dingen zijn erg goed, maar worden echt mega overgewaardeerd).
Maar ik zeg niet dat de N73 perfect geluid heeft en misschien als ik hem iedere dag 2 uur zou gebruiken om muziek te luisteren dat ik dan ook een andere mp3speler zou kopen. Ik vind het nu handig dat ik het altijd bij heb en er ook fatsoenlijk radio op kan luisteren.
Overigens kan de kwaliteit ook afhangen van de muziek die je draait natuurlijk.
@tritimee:
Ik heb ook zo'n kort kabeltje van de N73 direct naar 3,5mm zonder afstandsbediening. Overigens bij t4telecom gekocht voor minder dan 10 euro. Dat is eigenlijk ook om hem aan te sluiten aan je versterker, geluidskwaliteit is misschien een klein beetje minder dan die ad-41. Het onhandige ervan is dat als je gebeld wordt en je opneemt de microfoon niet werkt, dus je moet dan meteen dat ding uit je telefoon trekken, anders kun je niet praten. Dan weet ook iedereen wel wat er gebeurt wanneer je de telefoon ophangt, begint hij meteen over de speaker je muziek af te spelen.
Ik gebruikte dat ding om muziek vanaf mijn telefoon te luisteren in de auto (had autoradio met 3,5mm ingang).
Het is echt niet dat ik het verschil niet hoor, maar het gemak vind ik belangrijker dan het verschil in geluidskwaliteit dat je wint door een andere mp3speler.
Overdracht van bestanden kan wel wat sneller dan met de N73
Over dat adopterje van nokia (AD-15), echt ronduit bagger
Wat ook een groot verschil uitmaakt, qua hoorervaring, dat niet iedereen die in-ear (met siliconen dopjes) even fijn vind. Geluid wat die dingen produceren is namelijk zacht en weinig bass, maar omdat die dingen je oor volledig afsluiten, blijven bijna alle gehoortrillingen in je oor en heeft niemand last van jouw "mooie" muziek
Daarnaast zijn volgens mij alle mp3 spelers hetzelfde, van ipod naar goedkope blokker dingen. Ze gebruiken allemaal sigmatels geluidchips, alleen de software is een groot vreschil!
Als laatste, als je dinge (als headsets) koopt op E-bay, het zijn meestal namaak dingen, met als goede eigenschap dat het geluid harder en soms beter is. Ik heb het nog niet getest voor de HS20, maar wel voor de Sony Ericsson HPM-70.
Bliksem B wijzigde dit bericht 13-05-2008 17:57 (7%)
Bliksem B neem ff contact met me op aubquote:Bliksem B schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:32:
[...]
Het is niet zo dat het geluid van de N73 bagger is (in mijn ogen dan), maar de dopjes van de HS20, ik heb er wel vaker klachten over gehoord! Mijn Sony Ericsson Oordopjes van me oude W850, geven een briliante klank! op een N73, net zo goed als op mijn W850, of op mijn computer.
. Ik heb dan ook geen AD41, (ga hem wel halen voor besturing), maar heb mijn oude kapotte Sony Ericsson kabel (inc jackplug) op de orginele Headset van nokia gesoldeerd
.
Over dat adopterje van nokia (AD-15), echt ronduit bagger, kreeg hem bij mijn nokia speakes, maar heb veel te veel ruis invergelijking met mijn eigen adaptor. Ik daarom dan ook een adoptor van derde kopen wie rechtstreeks een verbinding maken.
Wat ook een groot verschil uitmaakt, qua hoorervaring, dat niet iedereen die in-ear (met siliconen dopjes) even fijn vind. Geluid wat die dingen produceren is namelijk zacht en weinig bass, maar omdat die dingen je oor volledig afsluiten, blijven bijna alle gehoortrillingen in je oor en heeft niemand last van jouw "mooie" muziek![]()
Daarnaast zijn volgens mij alle mp3 spelers hetzelfde, van ipod naar goedkope blokker dingen. Ze gebruiken allemaal sigmatels geluidchips, alleen de software is een groot vreschil!
Als laatste, als je dinge headsets koopt op E-bay, het zijn meestal namaak dingen, met als goede eigenschap dat het geluid harder en soms beter is. Ik heb het nog niet getest voor de HS20, maar wel voor de Sony Ericsson HPM-70.
beh: Enermax ECA3050 Chakra; mb: Asus M2N-SLI Deluxe; graf: XFX NVIDIA GeForce 7950 GT 512MB DDR3; Proc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5200+ (2.6ghz); Voeding: Asus Atlas A-55GA (550 Watt); Int.Geh.: Kingston HyperX 2Gb DDR2-800
http://tweakers.net/aanbod
pven wijzigde dit bericht 13-05-2008 20:19 (90%)
Back-upje van te voren gemaakt, alles weer erop gezet.. Zijn mijn sms berichten ineens niet meer terug gezet!
Terwijl als ik kijk bij geheugenbeheer, staat er wel 2100KB bij Berichten op mn geheugenkaartje.. (had er een stuk of 700 smsjes in.. zou zonde zijn als ik die allemaal kwijt ben)
Iemand bekend met dit probleem?
Wie weet vanuit waar kan ik ze weer terug in mn Inbox kan zetten?
Vis wijzigde dit bericht 13-05-2008 20:09 (15%)
Nikon D90 || 18-55 f/3.5-5.6G VR || 55-200 f/4-5.6G VR || 50 f1.8D || Sigma 10-20 F4-5.6 || SB-600
Reg. datum: 01 mei 2008
Hoe heb jij kunnen updaten dan want de software voor het updaten krijg ik niet geinstalleerd. Zag dat je nu wordt gelinkt naar de engelse versie van het programmaatje maar uhh misschien een domme vraagquote:Vis schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:08:
Heb zojuist een update gedaan naar 4.0747.31.0.1
Back-upje van te voren gemaakt, alles weer erop gezet.. Zijn mijn sms berichten ineens niet meer terug gezet!
Terwijl als ik kijk bij geheugenbeheer, staat er wel 2100KB bij Berichten op mn geheugenkaartje.. (had er een stuk of 700 smsjes in.. zou zonde zijn als ik die allemaal kwijt ben)
Iemand bekend met dit probleem?
Wie weet vanuit waar kan ik ze weer terug in mn Inbox kan zetten?
Dan zoekt ie naar de nieuwste software, download ie, en installeerd m op je N73!
Hij is gewoon nederlands.
Nikon D90 || 18-55 f/3.5-5.6G VR || 55-200 f/4-5.6G VR || 50 f1.8D || Sigma 10-20 F4-5.6 || SB-600
Reg. datum: 05 maart 2008
Ik heb alleen PC Suite bij mijn telefoon gekregen, de Software Updater zat daar niet bij, die moest ik zelf downloaden van internet.quote:Vis schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:50:
Ik heb de software gewoon kunnen downloaden via Nokia Software Updater.. Dat progje wat je bij de cd van de telefoon krijgt.
Dan zoekt ie naar de nieuwste software, download ie, en installeerd m op je N73!
Hij is gewoon nederlands.
Alleen moeten je PC Suite en Software Updater allebei dezelfde versies zijn anders werken ze niet samen.
Van beide is laatst een nieuwere versie berschikbaar gekomen op de site van Nokia en de "verouderde" versies van PC Suite en Software Updater waren onbruikbaar gemaakt, met andere woorden; Nokia dwingt je de laatste versies van hun software te downloaden. Het probleem is alleen dat de laatste versie van de Software Updater niet te installeren is.
Hoe het kan dat jouw versie die je op cd hebt gekregen wel blijft werken weet ik niet, ik weet alleen dat wat ik hierboven heb beschreven bij mij het geval is. Maar wel gelukkig voor jou dat ie bij jou wel werkt: mijn tip voor jou is dan dat zolang de versie die jij hebt blijft werken, geen nieuwere proberen te installeren, aangezien die bagger is.
Weet je inmiddels al waardoor het kwam, of zal het altijd een raadsel blijven?quote:Limburgse-Doos schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:22:
Het is echt niet te geloven.
Ineens stond het automatisch ophalen uit. Na dit weer aan te hebben gezet doet de notificatie het ineens weer na 2 maanden.
Schiet mij maar in de kerstboom...
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
rare jongens bij Nokia
quote:Mella1988 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:04:
[...]
Ik heb alleen PC Suite bij mijn telefoon gekregen, de Software Updater zat daar niet bij, die moest ik zelf downloaden van internet.
Alleen moeten je PC Suite en Software Updater allebei dezelfde versies zijn anders werken ze niet samen.
Van beide is laatst een nieuwere versie berschikbaar gekomen op de site van Nokia en de "verouderde" versies van PC Suite en Software Updater waren onbruikbaar gemaakt, met andere woorden; Nokia dwingt je de laatste versies van hun software te downloaden. Het probleem is alleen dat de laatste versie van de Software Updater niet te installeren is.
Hoe het kan dat jouw versie die je op cd hebt gekregen wel blijft werken weet ik niet, ik weet alleen dat wat ik hierboven heb beschreven bij mij het geval is. Maar wel gelukkig voor jou dat ie bij jou wel werkt: mijn tip voor jou is dan dat zolang de versie die jij hebt blijft werken, geen nieuwere proberen te installeren, aangezien die bagger is.
Reg. datum: 21 mei 2000
Maar dan gaat de display verlichting ook steeds uit waardoor het niet echt zichtbaar isquote:
Ik heb het zojuist ook nog eens geprobeerd om de Software Updater te installeren. Ik had de .exe nog op mn pc staan en probeerde die maar hij crashte weer. Daarna heb ik de toepassing nog eens opnieuw gedownload en weer geprobeerd en zowaar deed hij het! Nokia heeft het probleem dus opgelost en een nieuwe .exe vrijgegegevenquote:Stefano schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:50:
De laatste versie (vandaag binnen gehaald) installeert hier prima, maar na het opstarten krijg je de melding dat Vista tijdelijk niet wordt ondersteund![]()
rare jongens bij Nokia
[...]
Meteen eens kijken of mn software nog up-to-date is
Reg. datum: 23 februari 2004
Display verlichting kan je volgens mij niet constant laten brandenquote:Jaromir schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:01:
[...]
Maar dan gaat de display verlichting ook steeds uit waardoor het niet echt zichtbaar is
Waarom zou je dat willen?? Dan is je batterij in nowtime uit. Je kunt uiteraard wel de tijd van het uitfaden van het lichtquote:Upbeat schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:13:
[...]
Display verlichting kan je volgens mij niet constant laten branden
Maar je kan wel zien (als er genoeg ligt is en slaapstand uit is) op je screensaver dat er gemiste oproepen zijn. En als je het niet kan zien of je slaapstand aan hebt staan ff de aan/ut knop indrukken, resultaat: je ziet standby scherm of tijdelijk een verlichte screensaver (ook al staat hij op toetsenbordblokering)
Nogmaals een verzoekje aan je ( Bliksem B ), wil je me aub ff mailen of toevoegen op msn? want je mail adres klopt niet en je direct messages staat uit.quote:Bliksem B schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:44:
[...]
Waarom zou je dat willen?? Dan is je batterij in nowtime uit. Je kunt uiteraard wel de tijd van het uitfaden van het licht![]()
Maar je kan wel zien (als er genoeg ligt is en slaapstand uit is) op je screensaver dat er gemiste oproepen zijn. En als je het niet kan zien of je slaapstand aan hebt staan ff de aan/ut knop indrukken, resultaat: je ziet standby scherm of tijdelijk een verlichte screensaver (ook al staat hij op toetsenbordblokering)
Software Updater is inmiddels weer te installeren, ik denk dat ze een andere versie uit hebben gebracht, want ik had (zoals ik hierboven ergens beschrijf) hetzelfde probleem.quote:niene1977 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:54:
[...]
Hoe heb jij kunnen updaten dan want de software voor het updaten krijg ik niet geinstalleerd. Zag dat je nu wordt gelinkt naar de engelse versie van het programmaatje maar uhh misschien een domme vraagkrijg ik dan ook engelse software dr op? Of kan ik het dan wel weer gewoon omzetten naar nl?
Gewoon hier naartoe gaan http://europe.nokia.com/A4579163 en dan onder de groene "download" knop op "other languages" klikken en dan kies je "dutch". Hij installeerd dan gewoon de nederlandse versie van de software en dan hoef je je ook geen zorgen te maken of je telefoon na het updaten ineens in het engels is. Ik hoop dat het nu wel lukt
Reg. datum: 04 januari 2008
Het is gewoon irritant dat het zo blijft.Ik hoop dat er een oplossing voor komt.
quote:wcduck schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:16:
[...]
Weet je inmiddels al waardoor het kwam, of zal het altijd een raadsel blijven?
Reg. datum: 16 februari 2004
Het is inderdaad irritant, maar zover ik weet is het niet te wijzigen helaas.quote:Japser24 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:25:
Als iemand mij een bestand stuurt via bluetooth dan ontvang ik dat bestand als een nieuwe sms in mijn inbox, weet iemand of dit te veranderen is? Ik heb het nog nergens kunnen vinden en ik vind dit vrij irritant. Is het niet mogelijk om dit gewoon rechtstreeks op te slaan?
Ik denk dat het inderdaad een groot raadsel blijft...quote:wcduck schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:16:
[...]
Weet je inmiddels al waardoor het kwam, of zal het altijd een raadsel blijven?
Hier inderdaad hetzelfde probleem....quote:Stefano schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:50:
De laatste versie (vandaag binnen gehaald) installeert hier prima, maar na het opstarten krijg je de melding dat Vista tijdelijk niet wordt ondersteund![]()
rare jongens bij Nokia
[...]
Reg. datum: 13 maart 2008
Pagina: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 59 60 61 62 last