Reg. datum: 01 december 2006
Dus eigenlijk vind ik het saai worden zodra je Global unlocked heb, Audi heb je al nou daar is ook niet veel aan.... Niet echt een game die ik lang zal blijven spelen...
xfire: enpthron
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multi] Race Driver: Grid
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]xfire: enpthron
Ik vind het spel zelf ook nog steeds leuk en goed speelbaar ook al heb ik em nu al bijna uitgespeeld. Moet nog 2 dingen in Global en dan nog 1 laatste race.quote:technoaddict schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:26:
Poe, ik lees hier veel reacties van mensen die het snel saai vinden. ik kan me bijna niet voorstellen dat dat bij ook zal gebeuren. De demo heb ik grijs gespeeld op de PS3. Terwijl de demo maar 2 banen heeft. Online racen blijft toch mega cool in dit spel. eigenlijk een must have op race gebied, en vooral op de PS3. Ik zit er nu over na te denken de game te kopen. Voor 45 eurotjes bij de 3 drukke mannen
ja je kan rijden of je kan het nietquote:leonpwner1 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:43:
Oh my F***ing GOD zeg. Sta ik verdomme 1e op LeMans, bijna aan het einde van de race, haalt die mongool van een teammate me in waarbij die debiel even lekker de achterkant van mn wagen ramt waarna ik me te pletter rij tegen de boardingStomme lul, wat doe je nou ffs
Ik heb er trouwens echt een ongelooflijke klote hekel aan als het donker wordt op LeMans, dan zie je dus echt geen fock meer. Crashes gegarandeerd als je met 400 KM/h loopt te racen en geen hand voor ogen ziet.
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Nooouuu, dat heeft meer te maken met de stuurkunsten van m'n collega's op de weg... Ik ram niemand hoor, maar die debielen weten mij wel altijd te vindenquote:MexxT schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:43:
[...]
ja je kan rijden of je kan het niet![]()
gewoon uit je doppen kijken.
ik heb mijn scherm op de laagste stand staan en ik zie het nog.
:: Specs :: "Nowadays you can buy a CPU cheaper than the CPU fan." -- Unnamed AMD executive
Je hebt toch altijd nog een aantal flashbacks. Dat vind ik trouwens echt super aan dit spel. Vooral als je net aan het einde van een lange race een fout maakt, ff flashback en overnieuw doen, dan zonder problemen de race winnen.quote:leonpwner1 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:11:
[...]
Nooouuu, dat heeft meer te maken met de stuurkunsten van m'n collega's op de weg... Ik ram niemand hoor, maar die debielen weten mij wel altijd te vinden
Tenzij dat je flashback tijd te kort komt net zoals ik al verschillende keren heb meegemaakt.quote:PilatuS schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:15:
[...]
Je hebt toch altijd nog een aantal flashbacks. Dat vind ik trouwens echt super aan dit spel. Vooral als je net aan het einde van een lange race een fout maakt, ff flashback en overnieuw doen, dan zonder problemen de race winnen.
formerly known as azerty1234
Dat is een indicator om aan te geven dat je moet remmen voor je bocht. Bij geel betekent het dat er een bocht aankomt, bij rood moet je doorgaans remmen om de bocht heelhuids door te komen.quote:HlpDsK schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:27:
FF wat anders: waar is dat lampje eigenlijk voor dat geel en rood knippert bij je map linksonder?
Geen idee welke je bedoelt, screenie?quote:En evenzo: waar zijn die witte streepjes voor om de speedo boven en onder?
:: Specs :: "Nowadays you can buy a CPU cheaper than the CPU fan." -- Unnamed AMD executive
3x GTX280 Tri-Sli, QX9650 @ 4450 mhz, ASUS Striker II Extreme, 4 GB OCZ , 74GB Raptor x 2 raid0, X-Fi, G7,G15,G25, 30" Dell 3007,Thermaltake 1500W, Worlds First Dual Prometeia
Tis enkel sequentieel schakelen, maar je ken hem wel werkend ehbben maar niet dat je t H-patroon moet volgenquote:justifire schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:42:
Klopt het dat de H-shifter van de G25 niet werkt?
xfire: enpthron
Pffff rookverbod.... Omdat een aantal mensen roken haten moet het gelijk verboden worden.... Moslims worden toch ook niet verboden omdat ook een aantal mensen aan ze ergeren?
fraps werkt perfect, maar zonder extra programma's wordt het toch printscreen + paint (werkt hier iig ook)quote:Twazerty schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:09:
Ik heb een vraag. Hoe moet ik in godsnaam een screenshot maken. Was laatst ingame en wou een screenshot maken. Kreeg het niet voor elkaar. Ook de printscreenknop werkte niet. Bleef gewoon zwart. Ook nog snel aan iemand op msn gevraagd om ingame naar de controls te kijken maar geen resultaat. Wie o wie weet hoe het wel kan. Ik gok dat een los screenshotprogramma wel gaat werken maar als het anders kan graag.
Kijk dat is nu het probleem. Printscreen + paint werkt namelijk niet. En ik meen ergens gelezen te hebben dat fraps het aantal FPS ingame onder vista nadelig beinvloed?quote:User321 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:17:
[...]
fraps werkt perfect, maar zonder extra programma's wordt het toch printscreen + paint (werkt hier iig ook)
Twazerty wijzigde dit bericht 07-06-2008 18:20 (13%)
Je kan ook Xfire gebruiken, dan kan je ook ingame chatten, de klok weergeven, je framerate laten weergeven en het houdt je gamestats bijquote:Twazerty schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:19:
[...]
Kijk dat is nu het probleem. Printscreen + paint werkt namelijk niet. En ik meen ergens gelezen te hebben dat fraps het aantal FPS ingame onder vista nadelig beinvloed?
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
mmh interessant. Wist niet dat xfire dat kon. Ga het eens proberen bedankt.quote:Wiethoofd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:21:
[...]
Je kan ook Xfire gebruiken, dan kan je ook ingame chatten, de klok weergeven, je framerate laten weergeven en het houdt je gamestats bij
Homepage Xfire
Mijn profiel
Screenshots kan je direct uploaden naar de xfire site of je houdt ze offline
Scroll Lock + X = Xfire oproepenquote:Twazerty schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:26:
[...]
mmh interessant. Wist niet dat xfire dat kon. Ga het eens proberen bedankt.
::: Productreviews ::: Sysspecs ::: T-Gallery ::: Website :::
Hmmm gemiste kans dan weerquote:rCk schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:51:
[...]
Tis enkel sequentieel schakelen, maar je ken hem wel werkend ehbben maar niet dat je t H-patroon moet volgen
3x GTX280 Tri-Sli, QX9650 @ 4450 mhz, ASUS Striker II Extreme, 4 GB OCZ , 74GB Raptor x 2 raid0, X-Fi, G7,G15,G25, 30" Dell 3007,Thermaltake 1500W, Worlds First Dual Prometeia
http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multi] Race Driver: Grid
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona