[Multi] Race Driver: Grid

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 58.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je replays ook ergens saven eigenlijk?

Ik ben net 1e geworden in de 24 uur van LeMans. En mijn teamgenoot 2e 8-)
In een diesel! Wat is die Audi een heerlijk apparaat!

Teamgenoot is (al heel lang) Alex Fletcher trouwens. Zijn er betere?

Wel iets heel raars mbt de sponsors: je kunt zonder problemen 4 bandenboeren op je laten stickeren. Alsof dat in het echt ook zo kan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:34
Ik snap iets niet... Ik heb een driver gekocht, alle balkjes bijna vol, dus leek me een erg goede driver... Zie:

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/15xjwq0.jpg

Echter, als ik ga zoeken naar duurdere drivers (zoals die in mijn screen) dan kom ik alleen maar mensen tegen met lagere balkjes :? Waarom is dat? Waarom is mijn (relatief goedkope) driver beter dan die anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zegt dat alle balkjes vol het beste is. Een coureur die wat minder agressief is is mss wel beter dan een die wat minder consistent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ja ik weet niet, weet eigenlijk ook niet echt wat bijvoorbeeld consistency is :P Ik dacht hoger = beter. Voor skill gaat dat iig zeker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:09
toch vind ik de A.I. erg agressief rijden op sommge momenten. het is vaak echt een mega brokken-festein. gooien en smijten. en met 12 man vol op die hairpin af. remmen? acht als de voorste remt ons wel af ... of dan weer met 6 man vol in de ankers voor een bcht waar je bijwijze volgas doorheen kan.

toch minder als je een beetje secuur wilt rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

leonpwner1 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:25:
Ja ik weet niet, weet eigenlijk ook niet echt wat bijvoorbeeld consistency is :P Ik dacht hoger = beter. Voor skill gaat dat iig zeker op.
Consistency is denk ik, hoe hoger hoe zekerder je ervan bent dat hij hetzelfde rijd. Dus als het ware altijd zelfde resultaten. en niet 1x 1ste en 1x 12e. Maar bijv dan 2x 3e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:07
murky123 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:06:
is er niet een soort how to: voor dat driften. ik krijg het maar niet voor elkaar.

hij geeft wel tips : meer snelheid enzo.
gebruiken jullie de handrem of gewoon je voetrem?

ik snap dat je als je eenmaal je wagen vlak voor de bocht " gezet " hebt dat je voorwielen in de richting moeten staan waar je de wagen heen wilt hebben.

zorgen dat je achterkant uitbreekt maar je je niet voorbij gaat... maar het lukt me gewoon niet..

aarrgh

edit: stuurwiel + pedalen hier....
Ik gebruik zelf ook een stuurtje + pedalen. Ik rem altijd met de handrem, klein beetje insturen en dan 'tikjes' gas geven. Dan als je de bocht weer uit komt terug sturen miss gas beetje los en dan weer vol planken. Even oefenen lijkt me. Iig met mijn rx7 haal ik aardige combo´s.

edit: ik speel de pc versie, denk niet dat het erg verschillend is..

[ Voor 3% gewijzigd door Nyazzin op 05-06-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 08:44
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:41:
Kun je replays ook ergens saven eigenlijk?
Nee, op de fora werd gezegd dat de replay wordt opgeslagen in een tijdelijke container van 2GB op de harde schijf. Replays opslaan in een normaal formaat was iets voor de toekomst... Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 10:51
*O* *O* *O* *O* *O*
Sorry hoor, maar ik heb gisteren dus de performance problemen eindelijk opgelost en heb eindelijk zonder haperingen kunnen spelen op ultra quality in 1680x1050 :) :)

Wie weet dat ik sommigen met dezelfde problemen ermee kan helpen. Hoe het nu werkt bij bij:
  1. Vista met SP1 installeren
  2. Er is nog een virtual address space usage update (Virtual address space usage in Windows Vista game development) update die nu wel standaard bij SP1 meegeïnstalleerd wordt, maar als je wat langer geleden ge-update hebt, nog niet.
  3. Daarna met de eerder door mij genoemde gridLauncher het spel starten met process priority op high en Affinity op 1.
Toen werkte het! 8)

Season1 gespeeld nu. Omdat het laat werd heb ik die lemans challenge maar niet gespeeld. Die krijg je aan het eind van elke seizoen toch?

Jammer dat als je aan een kampioenschap meedoet, dat dit bijvoorbeeld maar 2 races is. En stiekem mis ik ook wel een optionele qualifying.. Dit maakt aan het begin het spelplezier als je bijvoorbeeld openwheel wilt racen natuurlijk erg kort. Maar dit zal wel bij de worstelingen aan het begin van het spel horen.

Verder supervette game natuurlijk.. zeker zonder haperingen :P

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 08:44
Kampioenschappen vind ik juist te lang, ik heb liever één race per keer, dan vier achter elkaar..

Le Mans komt elk seizoen terug inderdaad, niet dat ik er ook maar één succesvol heb uitgereden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik vind het ook niet zo leuk dat je later verplicht bent 4 races achter elkaar te rijden op dezelfde soort baan. Jammer dat je niet tussendoor kan saven of zo en later verder kan. Ik heb zelfs nog geeneen race gedaan in de Pro league, of hoe die ook heet, omdat ik gewoon geen zin heb in 4 dezelfde races op een rijtje... LeMans sla ik nu ook steeds over: een seizoen is veeeeel te kort, vind ik: voor je het weet komt LeMans alweer tevoorschijn. Lijkt wel alsof het hele seizoen net zo lang duurt als die LeMans race. ;) Is in ieder geval niet goed in verhouding. Ik ga wat meer free races doen, denk ik: gewoon wat ik leuk vind.

Ik heb gisteren trouwens de nieuwste Logitech drivers voor m'n DFP geinstalleerd, en nu zit ik zonder force feedback. :s Geen enkele tip heeft effect, en zelfs het terugzetten van de oude drivers (incl. complete cleaning van het registry) helpt niet meer. Balen. Want het rijdt een stuk minder leuk zonder ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Even een korte update: GRID vind ik leuker worden naarmate je hoger in de wereld moet rijden. Nadeel alleen is dat op hetzelfde moeilijkheidsniveau de tegenstanders niet echt veel beter worden maar schakel je een niveau hoger, dan heb je echt problemen terwijl dat in de lagere leagues niet zo was.

Nou ja, dan maar wat uitdaging; scheelt in ieder geval qua geld wat er binnenstroomt (echt niet te geloven hoe snel je geld krijgt) en achievements (360-versie).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
rCk schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:11:
[...]

Consistency is denk ik, hoe hoger hoe zekerder je ervan bent dat hij hetzelfde rijd. Dus als het ware altijd zelfde resultaten. en niet 1x 1ste en 1x 12e. Maar bijv dan 2x 3e.
Hoe kunnen ze nou eerste worden :?
Dat ben ik toch al :P
IceEyz schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:51:
Kampioenschappen vind ik juist te lang, ik heb liever één race per keer, dan vier achter elkaar..

Le Mans komt elk seizoen terug inderdaad, niet dat ik er ook maar één succesvol heb uitgereden :)
Le mans valt wel mee, bij sommige bochten moet je gewoon half driftend de grindbak meenemen, scheelt je zo 2 seconden op een ronde.
De Audi's zijn verschrikkelijk om in te rijden, ze hebben een draaicirkel van een gemiddeld containerschip, maar ze lopen dan weer zo ontzettend hard dat je op de rechte stukken meer wint dan je in de bochten verliest. Plus de opbrengst is wel fijn als je teamgenoot 2e wordt. 6.000.000 voor een team overwinning, 2.000.000 voor eigen overwinning en 1.500.000 van de sponsoren. Met 2 races heb je de 20.000.000 investering er al weer uit.
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:34:
Of hij zit hinderlijk te kleven en te duwen en zegt vervolgens 'Hallo, I am right behind you, can you see mee?' Yes, I can see you, asshole!!! :( En dat allemaal met zo'n irritant accent en veeeeel te opgewekt. Klojo. :P
Dat zeggen die gasten ook als je 10 seconden voor ligt. :X

[ Voor 68% gewijzigd door Gisae op 05-06-2008 12:36 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
MAX3400 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:05:
Even een korte update: GRID vind ik leuker worden naarmate je hoger in de wereld moet rijden. Nadeel alleen is dat op hetzelfde moeilijkheidsniveau de tegenstanders niet echt veel beter worden maar schakel je een niveau hoger, dan heb je echt problemen terwijl dat in de lagere leagues niet zo was.

Nou ja, dan maar wat uitdaging; scheelt in ieder geval qua geld wat er binnenstroomt (echt niet te geloven hoe snel je geld krijgt) en achievements (360-versie).
Dat ondervond ik gisteren tijdens een hoogste niveau race. 5 tracks en elke keer dikke moeite om bij te blijven. Zeker op dat japanse track met de eerste bocht (niet de omgekeerde track). Dat is een flauwe draaier naar links met aan het eind een scherpe knik; rijden ze allemaal vol gas doorheen terwijl ik echt gas moet terug nemen voor de bocht. In de lagere niveaus trek je dat in de rest van het circuit goed, maar dat lukte nu echt niet meer.

-edit-
niet goed gelezen, dit is allemaal op hetzelfde niveau.

[ Voor 3% gewijzigd door cheiron op 05-06-2008 12:49 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 15:57
Ik heb gisteren Grid geinstalleerd. Het valt me op dat de besturing weer héél erg gevoelloos is, ik denk dus dat deze game van Codemasters me weer niet gaat bevallen.

Iemand tips om meer 'gevoel' in de besturing te krijgen?

Ps. ik speel met een Driving force pro stuurtje.

[ Voor 10% gewijzigd door Spurlie op 05-06-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Spurlie schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:18:
Ik heb gisteren Grid geinstalleerd. Het valt me op dat de besturing weer héél erg gevoelloos is, ik denk dus dat deze game van Codemasters me weer niet gaat bevallen.

Iemand tips om meer 'gevoel' in de besturing te krijgen?

Ps. ik speel met een Driving force pro stuurtje.
Saturation opties in de controls... succes ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

als je plezier met je stuurtje wilt hebben moet je gaan driften, zit veel meer gevoel in dan normaal racen.

greetz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt wel saven halverwege een tournament. Gewoon retire to garage of zo doen tijdens een race. Dan moet je die race overdoen later maar op dat moment kun je wel uit het spel. En je kunt ook gewoon daar hervatten later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ja inderdaad, toen ik gisteren Grid opstartte kwam hij vragen "do you want to continue the previous event"?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Wat ik persoonlijk ook iets minder vind is dat je, zoals hierboven vermeld, geen kwalificatie-rondes hebt. Komt er meestal op neer dat je mag beginnen op 11e (van de 12) positie ofzo en als je op een hoge moeilijkheidsgraad speelt, of de race is vrij kort, dan is het bijna onmogelijk om nog als eerste te eindigen.

Dit hadden ze toch eenvoudig kunnen implementeren, uiteraard optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:48
die teammate he, dat percentage wat je hem moet geven, is dat van het totale prijzengeld of van wat hij verdient. Ik heb nu die lamlul van 40% (dacht dat hij wel goed was) maar hij heeft nog geen knaak voor mij verdient en hij rijdt al een seizoen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

418O2 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:55:
die teammate he, dat percentage wat je hem moet geven, is dat van het totale prijzengeld of van wat hij verdient. Ik heb nu die lamlul van 40% (dacht dat hij wel goed was) maar hij heeft nog geen knaak voor mij verdient en hij rijdt al een seizoen mee
Je krijgt x prijzengeld per plaats in het eindklassement. Je teammate wil daar y % van hebben in zijn contract. De rest van het geld, in jouw voorbeeld dus 60%, is voor jou alsmede alle sponsorgelden die jij en je teammaat bij elkaar hebben gereden.

Verder is er ook bij sommige events een bonus als je als team hebt gewonnen; ook dat geld dat 100% naar jou toe. Maar volgens mij kan je het ook zien in de eindafrekening aan het eind van elk event hoeveel geld je teammaat heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dus Alex Fletcher maar ik zie niet welke nog beter zou zijn. Als ik hogere signing fees selecteer of hogere percentages dan komen er nooit andere namen bij. Hooguit soms zo'n indische naam maar die kerel is all over the map met zijn specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
MAX3400 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:00:
[...]

Je krijgt x prijzengeld per plaats in het eindklassement. Je teammate wil daar y % van hebben in zijn contract. De rest van het geld, in jouw voorbeeld dus 60%, is voor jou alsmede alle sponsorgelden die jij en je teammaat bij elkaar hebben gereden.

Verder is er ook bij sommige events een bonus als je als team hebt gewonnen; ook dat geld dat 100% naar jou toe. Maar volgens mij kan je het ook zien in de eindafrekening aan het eind van elk event hoeveel geld je teammaat heeft gekregen.
dan kan ik hem dus maar beter wegdoen, want dit kost dus klauwen met geld als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:06:
[...]

dan kan ik hem dus maar beter wegdoen, want dit kost dus klauwen met geld als ik het goed begrijp.
Valt volgens mij op zich nog wel mee. Ik heb een teammate die 55% krijgt en nu aan het einde van het spel heb ik iets van 88.000.000 staan.

Als je kiest voor een teammate die maar 20% van je geld krijgt is dat wel iemand die telkens laatste wordt. Mijn teammate is bijna altijd wel 2e en dat is goed voor je team punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik ben over een uurtje of 3 thuis en aangelogd op mijn 360. Zal dan wel ff de naam van mijn teammate posten want die rijdt in 9 van de 10 races erg goed en staat zelfs te boek als "Biggest Rival"... Oftewel; het aantal 1-2'tjes wat we hebben gereden is niet meer te tellen en daardoor heb je gewoon een goed ventje in je garage die niet bang is om flink door te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
PilatuS schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:13:
[...]

Valt volgens mij op zich nog wel mee. Ik heb een teammate die 55% krijgt en nu aan het einde van het spel heb ik iets van 88.000.000 staan.

Als je kiest voor een teammate die maar 20% van je geld krijgt is dat wel iemand die telkens laatste wordt. Mijn teammate is bijna altijd wel 2e en dat is goed voor je team punten.
die van mij wint dus geen jota, volgens mij is zijn beste score 8e ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Hier een plaatje dat laat zien dat de teammate helemaal niet zo veel krijgt.

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2cdvgas.jpg

Dit is dus met een teammate die 55% van de winst krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn teammate heeft nogal eens de neiging om mij keihard van de baan te rijden of iig dermate te pushen terwijl de dik 1 - 2 liggen dat het nergens op slaat. Teamorders verdorie! :P

Ik _moet_ nu in een Spyker rijden en dat ding is te sneu voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:07:
Mijn teammate heeft nogal eens de neiging om mij keihard van de baan te rijden of iig dermate te pushen terwijl de dik 1 - 2 liggen dat het nergens op slaat. Teamorders verdorie! :P
Mijn eerste team mate had daar ook een handje van. Als ik hem dan een keer tegen kwam beukte hij me er af. En dan nog heel blij zeggen dat ie vooraan rijd. :(
Ik vind die spyker best wel een lekker bakkie. Kan je LeMans prima mee winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Wat is jullie snelheidsrecord? :) Ik heb 347KM/h gehaald op LeMans 24H met een Lambo Murcie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Spyker @ Japan; op dat vrij rappe maar korte sprint-circuit? Hint: Spyker kan 1 versnelling hoger dan de NSX'en op dat circuit... O-)

En ja, je teammaat is af en toe flink vervelend maar als je op m wacht en 'm voorbij laat, gaat hij weer voor je rijden en niet uitlopen. Lijkt wel een soort algoritme om jou te pushen de bochten goed te leren nemen om je maatje voor te blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
leonpwner1 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:43:
Wat is jullie snelheidsrecord? :) Ik heb 347KM/h gehaald op LeMans 24H met een Lambo Murcie.
419KM/h met de Audi R10, ook op Le Mans. Volgens mij is dat ook de max of er moet een andere wagen zijn die harder gaat. Die R10 blijft hangen op 419 en gaat echt niet harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:00
419 is idd ook mijn topspeed, en volgens mij is er geen auto die sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:44:
[...]

Spyker @ Japan; op dat vrij rappe maar korte sprint-circuit? Hint: Spyker kan 1 versnelling hoger dan de NSX'en op dat circuit... O-)
Ik rij met automaat want ik kan de alt niet als toets instellen om mee te downshiften.

Wbt topsnelheid: die Nissan Prototype loopt ook erg hard.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Mijn maatje heet Masaaki Haseyama en heeft al 31 podiumplekken gewonnen.

Ow, hint: als je een driver niet kan huren via de zoekfuncties, kijk dan in de Driver Leaderboard. Op de 360 in ieder geval kan je daar ook bepaalde mensen huren...

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 05-06-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Alex Fletcher ontslagen. Ik reed elke race als 1e uit en toch geen team win omdat hij steeds niet bij de podiumplaatsen zat. Wat nogal klote is als 2e en 3e plek steevast Ravenwest is.

Ik heb nu Jamie Christopher. 75% en 11.000.000 signing fee. Maar boeie, ik heb 60 Miljoen op de bank.

Wel grappig. Na veel Engelsen nu een Amerikaan. En die noemt me steeds 'Bro'. Prima. Maar mijn audio naam is 'Dude'. Dus het is de hele tijd 'Dude' en 'Bro'. Het lijkt 80's Californië wel :+

Jammer maar begrijpelijk ook dat de hogere sponsors allemaal een onbeschadigde wagen verwachten.
Maar toch leuk om een LeMans serie uit te rijden met commentaar als 'without a scratch'.

Ik vraag me af: sommige rijders kon ik eerder niet zien en nu wel. Heeft dat de maken met de reputatie die je zelf hebt verworven voordat ze zich ter dienstverlening aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oké denk dat ik die straks ga kopen. Want die teammate van me, ook amerikaan. Echt die weet niets te winnen, ik heb heel de tijd top 5 sponsoren, en vaak haalt hij ze niet eens. Hoe erg is dat. (op een touring car championship scheelt dat al gauw 2.500.000 aan cash enkel op sponsors) Zojuist met die touringcar championship in global, iets van 8 miljoen opgebracht. Dat tikt wel aan, of een drift race zit je ook zo aan. paar keer leuke drift, voor de rest zo snel mogelijk uit rijden en verder.

Maar ik rijd nu met een sponsor die geeft me 142.500 als ik hem op top binnenrijd, das ook leuk want ide heb ik als major, ofwel dat wordt 285000 :) En dan de rest er nog bij, en als ik eerste word is het gegarandeerd +500k minimaal. en die onbeschadigde wagen, ga ik niet aan beginnen, als het zo druk is krijg ik framedropjes bij start, en eerste bocht zit ik altijd keihard tegen iemands bumper aan.

[ Voor 16% gewijzigd door rCk op 05-06-2008 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

ik heb het al eens gezegd, maar ik blijf het zeggen ... die eerste bocht in eendert welk parcour is on-ge-loof-lijk vet :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:53:
Oké denk dat ik die straks ga kopen. Want die teammate van me, ook amerikaan. Echt die weet niets te winnen, ik heb heel de tijd top 5 sponsoren, en vaak haalt hij ze niet eens. Hoe erg is dat. (op een touring car championship scheelt dat al gauw 2.500.000 aan cash enkel op sponsors) Zojuist met die touringcar championship in global, iets van 8 miljoen opgebracht. Dat tikt wel aan, of een drift race zit je ook zo aan. paar keer leuke drift, voor de rest zo snel mogelijk uit rijden en verder.

Maar ik rijd nu met een sponsor die geeft me 142.500 als ik hem op top binnenrijd, das ook leuk want ide heb ik als major, ofwel dat wordt 285000 :) En dan de rest er nog bij, en als ik eerste word is het gegarandeerd +500k minimaal. en die onbeschadigde wagen, ga ik niet aan beginnen, als het zo druk is krijg ik framedropjes bij start, en eerste bocht zit ik altijd keihard tegen iemands bumper aan.
Dat onbeschadigd moet je met een huge korrel zout nemen hoor ;) Zo lang je geen damage hebt volgens de icoontjes rechtsonder krijg je alsnog die sponsorship gelden.

Ik heb een keer een Open Wheel race uitgereden zonder voor/achter vleugen en motorkap, maar had geen gele damage volgens de icons... alle "no damage" sponsoren keerden gewoon netjes uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 16:29
Ik heb het hier in ieder geval gefixed. Alleen voor mensen met een X-fi.
Je moet de X-Fi in Game-modus zetten om de hardware versnelling voor het geluid aan te kunnen zetten in het spel.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Zit nu in de laatste paar races (nog 8 trophies) en heb mijn Japanse rijder maar ontslagen en een degelijke Duitser gehuurd met bijna alle 5 de skills helemaal vol en dat voor 1.8M signing fee. Hopelijk kan 'ie een beetje overweg met de auto's die die moet rijden waaronder allerlei prototypes...

Nou ja, bedtijd en ik meld me over een uurtje of 6 weer vanaf kantoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Global races zijn best goed te doen.

Wel schitterend detail allemaal. Zo viel me net op dat tijdens drift challenges het raampje aan de bestuurderskant half open staat. Om de rook er uit te laten. Geniaal!

Net 18M met 1 tournamentje verdiend. Ik denk dat ik de boel gewoon van boven naar beneden doe ipv andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:07
Gisteren even een paar toernooitjes drift gedaan heb nu gewoon spierpijn aan mijn armen van dat gedraai aan mijn stuurtje :P maar wel erg vet dat het allemaal lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu twee keer de demo van Race driver grid geinstalleerd maar ik kan hem niet opstarten.
Er staat dat er een fout in zit.
Heb hem nu 2x gedownload en nog steeds dezelfde melding.
Systeem = Amd Athlon 3200, XFX 7800 GS videokaart en 2 Gig geheugen.
Nieuwe en oude drivers geprobeerd maar niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ik speel dit spel steeds vaker online eigenlijk, alleen waar ik me aan stoor is het beuk werk wat veel mensen doen. (Een ronde verkeerd om rijden bijvoorbeeld om zoveel mensen te 'beuken') Tja, ik ben GTR2 gewend waar over het algemeen zeer netjes wordt gereden, maar bij GRID :o is het echt een ramp, zelf met schade aan wordt er nog flink gebeukt.

Nog meer GoTTers die regelmatig online racen ?

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

sky- schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:55:
Ik speel dit spel steeds vaker online eigenlijk, alleen waar ik me aan stoor is het beuk werk wat veel mensen doen. (Een ronde verkeerd om rijden bijvoorbeeld om zoveel mensen te 'beuken') Tja, ik ben GTR2 gewend waar over het algemeen zeer netjes wordt gereden, maar bij GRID :o is het echt een ramp, zelf met schade aan wordt er nog flink gebeukt.

Nog meer GoTTers die regelmatig online racen ?
Ik race nog wel s online ja, maar de nieuwe patch die er aan zit te komen gaat dit soort dingen zeker veranderen :

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
Network bug fixes:

* When viewing in spectator mode – wheels should now turn correctly.
    * Session searching now functions correctly when there are lots of full sessions (PC and PS3).
    * Track and route options no longer change when host gets back to lobby in private/LAN.
    * Race results are now correct if a host migration occurs at the end of the race.
    * Other player’s progress/positions are now correctly updated when you enter the race results screen.
    * Several NaN (brown screen) related fixes. (also this should fix the “thousand-mile-warp”)
    * Increased bandwith use in network games (to reduce lag)
    * Fixed a problem whereby it was only possible to upload one world record ghost to each track (PC and PS3)
    * Race to race lobby timer is now 15 seconds
    * A timer has been added showing how long the session has been up and running is shown on the tickertape after joining a session.
    * Changes to what is displayed in lobby when a player has kick votes.
          o The player who has been voted for can see this fact and the number of votes they have received.
          o Players who have voted to kick someone can see who they voted for but cannot see the number of votes.
          o Players who have not voted do not see anything.
    * Added ability to get the next page of sessions in private session results (PC and PS3)
    * Banned sessions no longer appear in private session list.
    * Reverse gear is now disabled for the first two seconds of a network race to stop players reversing off the start line.
    * Added ability to change collision types in online and LAN sessions (not enabled in Demolition Derby). Forward Only (this is the normal behaviour for Ranked/Unranked), On (Collisions are always on), Off (Always off).
    * Numerous anti griefing checks to turn off collisions when players are griefing.
    * Fix for distance shown in distance online stat.
    * A warning message is now shown the first time you enter system link.
    * In non-drift races, the race results screen shows the fastest lap that each player achieved in that race.
    * When a player retires or terminally damages in race, a message telling all players of this fact is sent to the chat system so displayed in the overlay in game.
    * Cars become semi-transparent when collisions are turned off due to griefing.
    * Improvements to prediction system to reduce effects of lag when players are close by

Game - general:

* Xbox 360 achievement fix. (Drive ‘em all)
    * Several optimisations and performance improvements.
    * It is now possible to look left and right while in bonnet camera.
    * Fix for a hang when selecting a gear outside the gears available on the vehicle (this was possible with H-Shifter)
    * Fix for cars very occasionally flying into the air when hitting kerbs.
    * Fixes for custom action maps
    * Track rendering optimisations.
    * Brown screen problem no longer awards achievements or causes glowing white cars.
    * Fix for airborne achievement – now awarded even if car flips upside down during jump
    * Fixed frame rate stalls and stuttering on Xbox 360.

PC Specific Changes:

* Added support for Xinput wheel and Logitech Rumblepad 2, including default action map configurations.
    * Adding ability to use H-pattern shifter in custom configuration by allowing configuration of gears 1 to 6 and reverse. Same for boost.
    * Fix for missing Force feedback on Vista.
    * Given user the ability to configure use of a pad or wheel through the hardware config xml file, this means that if the game fails to auto-detect the device type, they can specify it themselves.
    * Changing microcode optimisation level for NVIDIA 7xxx series graphics cards to reduce a pause when using each shader for the first time.
    * Adding support for triple head displays.
    * Graphical corruption fix when using multiple GPU’s.
    * Network chat text made less obtrusive.
    * Numerous on-going compatibility fixes.
    * Improvements to shadows for certain resolutions/aspect ratios.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Laatst online: 11-04-2024
Nondeju, wat heb ik een hekel aan "Pro Touge".
De eerste race van Japan heb ik 27x opnieuw moeten doen omdat ik hem niet gewonnen kreeg. Nu telkens in mijn laad-scherm: "Favorite Race: Pro Touge". NEE! Ik HAAT Pro Touge!

[ Voor 20% gewijzigd door Ferreur op 06-06-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ferreur schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:59:
Nondeju, wat heb ik een hekel aan "Pro Touge".
De eerste race van Japan heb ik 27x opnieuw moeten doen omdat ik hem niet gewonnen kreeg. Nu telkens in mijn laad-scherm: "Favorite Race: Pro Touge". NEE! Ik HAAT Pro Touge!
Ik vind het wel meevallen; ik schakel handmatig, rij op Pro en medium difficulty maar de Skyline is dusdanig lekker in de bochten en snel met optrekken, dat ik tot op heden maar 1 of 2 keer een event overnieuw hebt moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik schakel ook handmatig, rij op Pro en medium difficulty. Alleen had ik op dat moment alleen nog maar die Amerikaanse muscle waar je mee begint. En dat is niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het je niet lukt, speel je 'm toch lekker op Basic? ;)

Trouwens, wat die patch betreft: ze hebben het over een knop voor Boost...? Wasda? Waar zit dat nu dan? Helemaal nog nergens of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 07:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

PilatuS schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:48:
[...]

419KM/h met de Audi R10, ook op Le Mans. Volgens mij is dat ook de max of er moet een andere wagen zijn die harder gaat. Die R10 blijft hangen op 419 en gaat echt niet harder.
Mijn record met de Audi is toch echt 420 km/u :D

Ik baal er van dat mijn Thrustmaster stuur het niet doet in Grid, want met sommige auto's valt niet te rijden met een toetsenbord. Zeker in de lange bochten is het compleet waardeloos.. Ook Codemasters heeft geen oplossing voor mij weten te vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 19:23

Shoarma kip

IceDFire

Hann1BaL schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:22:
[...]

Ik baal er van dat mijn Thrustmaster stuur het niet doet in Grid, want met sommige auto's valt niet te rijden met een toetsenbord. Zeker in de lange bochten is het compleet waardeloos.. Ook Codemasters heeft geen oplossing voor mij weten te vinden :(
Ik had nog ruimte zat over, maar hij bleef bij mij echt wisselen tussen 418/419 kmh, hoe krijg je die 420 voor elkaar? :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
heuvelaf wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Nono
  • Laatst online: 23-09 07:30

Dr.Nono

Hello there!

Shoarma kip schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:25:
[...]
Ik had nog ruimte zat over, maar hij bleef bij mij echt wisselen tussen 418/419 kmh, hoe krijg je die 420 voor elkaar? :P
Slipstreamen? :*)

My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dat is misschien idd mogelijk. Mijn top van 419KM/h was toen ik als eerste in de race aan het rijden was, dus slipstreamen was niet mogelijk. Ik heb em echt een paar seconden op 418/419KM/h gehad en harder wou ie echt niet.

Anders toch maar eens proberen of 420 of zelfs harder mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hann1BaL schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 13:22:
[...]

Hey, Ik heb dit spel ook op mijn pc. Wat ik heb gedaan is gewoon een Xbox controller eraan hangen voor wat gas-dosering. Xdooscontrollers werken volgens mij op elk windows systeem. Misschien dat je hier wat aan hebt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Oh my F***ing GOD zeg. Sta ik verdomme 1e op LeMans, bijna aan het einde van de race, haalt die mongool van een teammate me in waarbij die debiel even lekker de achterkant van mn wagen ramt waarna ik me te pletter rij tegen de boarding :/ Stomme lul, wat doe je nou ffs :(

Ik heb er trouwens echt een ongelooflijke klote hekel aan als het donker wordt op LeMans, dan zie je dus echt geen fock meer. Crashes gegarandeerd als je met 400 KM/h loopt te racen en geen hand voor ogen ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dan moet je ook geen 400km/h rijden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:50

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

leonpwner1 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:43:
Oh my F***ing GOD zeg. Sta ik verdomme 1e op LeMans, bijna aan het einde van de race, haalt die mongool van een teammate me in waarbij die debiel even lekker de achterkant van mn wagen ramt waarna ik me te pletter rij tegen de boarding :/ Stomme lul, wat doe je nou ffs :(

Ik heb er trouwens echt een ongelooflijke klote hekel aan als het donker wordt op LeMans, dan zie je dus echt geen fock meer. Crashes gegarandeerd als je met 400 KM/h loopt te racen en geen hand voor ogen ziet.
sorry maar wat kan jij je aanstellen ? je weet toch PRECIES waar de bochten zitten ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:20:
[...]

sorry maar wat kan jij je aanstellen ? je weet toch PRECIES waar de bochten zitten ?
Nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Die Jamie Christopher die hierboven genoemd werd, is inderdaad een goeie. Als hij 2e wordt, wat best vaak gebeurd. Dan telt mijn sponsorship counter bij 3 races al op naar de 4,5 miljoen minimaal. Want ik haal net onder de 850k binnen, en hij precies 750k bij rank 2. Dus dat telt wel op :D

Leuke sponsorships, en niet eens die waarbij je geen mechanische damage moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was eerder heel gefrustreerd over het feit dat driften me voor geen meter lukte. Met de RX7.

Ik heb de oplossing: koop de Silvia. Zooooveel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mij lukte het eerst ook voor geen meter, maar met een Soeb lukt het wel. De 'forced helmet-cam' oid zet ik dan wel uit, dat scheelt ook énorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totaal geen last van: ik zie alles. Misschien je brightness wat bijstellen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:20:
[...]

Totaal geen last van: ik zie alles. Misschien je brightness wat bijstellen...?
Mja zal ik eens proberen. Alleen zijn de andere dingen dan overbelicht :P Maar het is echt heel moeilijk om die bochten te zien voor mij, ik weet wel ongeveer waar ze zitten, maar neem ze telkens te kort of juist te wijd waardoor m'n wagen weer gaat flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel herkenbaar hoor, ik heb het ook. Maar ja na 20 rondjes Le Mans ga je bochten wel kennen zo ongeveer, óók in het pikkedonker :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de banen leren. Zoals in elk spel. Ik kan ze inmiddels wel dromen. De Grand Prix circuits iig.

En kijk naar de bordjes langs de kant. 300m, 200m, enz.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Istanbul Park :9

Zó lekkere baan, die loopt gewoon zoo lekker.

Persoonlijke voorkeur dan he :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hoe kan ik iemand anders die domme LeMans race voor me laten doen? Heb namelijk echt geen zin meer om die track om de 3 races weer te moeten doen, gaat wel erg snel voorbij zo'n seizoen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-09 08:55

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:35:
Gewoon de banen leren. Zoals in elk spel. Ik kan ze inmiddels wel dromen. De Grand Prix circuits iig.

En kijk naar de bordjes langs de kant. 300m, 200m, enz.
Bij Le Mans kent iedereen die baan ook wel, maar in de nacht is het wel verrekte moeilijk. Wat ik me trouwens ook afvraag. Als je naar achteren kijkt dan zie je de voorlichten van je achterliggers niet, maar ze schijnen wel gewoon op de weg hun licht. Dat zou juist erg handig kunnen zijn voor het bepalen van de afstand tussen jou en je achterliggers.

Ook vind ik dat de hoeveelheid ligt die op de baan van lampen komt erg weinig waardoor je vaak erg laat pas ziet dat er weer een bocht aan komt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
leonpwner1 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 19:31:
[...]

Mja zal ik eens proberen. Alleen zijn de andere dingen dan overbelicht :P Maar het is echt heel moeilijk om die bochten te zien voor mij, ik weet wel ongeveer waar ze zitten, maar neem ze telkens te kort of juist te wijd waardoor m'n wagen weer gaat flippen.
Ik neem aan dat je de meeste bochten wel kent alleen dat je de moeilijkste die paar achter elkaar vlak voor start/finish vind. Daar wordt je ook erg snel ingehaald als je ze niet goed neemt.

Wat het mooie is aan die paar bochten is dat de ideale lijn prima te zien als je kijkt naar waar het rubber op de baan ligt. Als je daar op let dan zijn ze makkelijk en erg snel te nemen. Eerst kwamen daar telkens andere wagens mij voorbij maar door dat ik die lijn kan zien ga ik er nu zelfs harder door heen dan de rest. Zelfs in het donker is al dat rubber nog prima te zien en kan je de lijn goed volgen.

Als je het goed doet hoef je alleen te remmen voor de eerste en kan je er verder bijna volgas door heen. Let ook op het rode lichtje rechts onderin want die geeft aan wanneer je moet remmen.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 06-06-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
PilatuS schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:05:
[...]
. Let ook op het rode lichtje rechts onderin want die geeft aan wanneer je moet remmen.
Daar kwam ik pas na een race of 10 achter.. erg handig deze lichtjes, zeker in het donker op Le Mans

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hmmm

Waarom doe ik eigenlijk driver offers? Soms zit er een goed betaalde bij, maar meestal is het echt maar 10k ofzo terwijl ik in de events veel meer geld kan verdienen en vooral ... -veel- meer rep. points :/ . En raken die drivers offers ooit op per seizoen? Want ik wil de game vrij ver uitrijden, maar altijd komt Le Mans (en dus end of season) omhoog na een combinatie van een paar events / offers ... terwijl er nog genoeg offers open staan!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
cheiron schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:21:
[...]

Daar kwam ik pas na een race of 10 achter.. erg handig deze lichtjes, zeker in het donker op Le Mans
Het is trouwens links onder in bedenkt ik mij net. Maar het is idd zeker erg handig. Hoewel je echt wel later kan remmen terwijl ie al een paar keer rood heeft geknipperd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:09
zo je savegames overkunnen hevelen van xp naar vista?

en wanneer begind dat geld eens binnen te rollen? Zit nu pas op 4 miljoen en heb USA helemaal gedaan. ga zo beginnen aan europe en japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
murky123 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:43:
en wanneer begind dat geld eens binnen te rollen? Zit nu pas op 4 miljoen en heb USA helemaal gedaan. ga zo beginnen aan europe en japan
Dat wordt van zelf steeds meer. Als je echt ver bent krijg je zo 8 miljoen per toernooi van 4 races. Ook krijg je dan makkelijk per race 5 ton aan sponsor geld.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 06-06-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie rank online? De mijne Champion met 1 ster, nu gaat het stijgen een stuk langzamer. :P

Zie trouwens maar weining Nederlanders online. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23
zijn hier ook mensen die race day alles al op EXTREME doen ?
Want ik vind extreme nu wel een beetje saai worden op de meeste banen.

ze halen me gewoon niet meer in als ze me al bij houden :)

is er misschien een mogelijkheid om de tegen standers wat hoger te zetten doormiddel van een file aan te passen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is mogelijk, zelf ook gedaan en andersom ook trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:52:
[...]

Bij Le Mans kent iedereen die baan ook wel, maar in de nacht is het wel verrekte moeilijk. Wat ik me trouwens ook afvraag. Als je naar achteren kijkt dan zie je de voorlichten van je achterliggers niet, maar ze schijnen wel gewoon op de weg hun licht. Dat zou juist erg handig kunnen zijn voor het bepalen van de afstand tussen jou en je achterliggers.

Ook vind ik dat de hoeveelheid ligt die op de baan van lampen komt erg weinig waardoor je vaak erg laat pas ziet dat er weer een bocht aan komt.
Ligt? :X

Als ik mijn eigen lampen aan heb dan zie ik de koplampen ook niet werken. Een van de hele kleine foutjes in het spel. Maarja met een schademodel zou het anders ook wel erg lastig worden. Maar ik heb regelmatig zoveel wagens aan mijn kont hangen op het rechte stuk dat ik prima licht heb .. van hen en mij samen. Lol. En in de reverse view is ook wel aardig te schatten hoe ver ze weg zijn, of als ze voor je zitten waar ze zijn. Inclusief waar de volgende bocht is gelijk.

Maar ik heb er geen moeite mee om 's nachts op LeMans te rijden. De baan is makkelijk. De 1e 2 keer was het leren, en daarna ken je 'm gewoon. En geloof maar dat na 10 - 15 seizoenen je 'm echt wel kent want hij is er elke keer weer.

Ik heb echt geen moeite met de bochten. Rij de baan meer. Dan weet je precies wat er volgt en wat je kunt verwachten. Op snelheid bij 400+, en de bochtige stukken daarna .. gewoon naar de borden langs de weg kijken. En al naar gelang welke klasse je rijdt bij 100 of bij 50 meter in de ankers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:03

nFo

Gewoon af en toe naar die map kijken links onder, maar hopelijk geeft codemasters de mogelijkheid om een een dikke bouwlamp er op te zetten. :P
Zie je nog is wat.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 13:51
Gaat nu best aardig, wel op basic hoor hahahah maarre eens per race ongeveer heb ik een gigantisch framedrop voor ongeveer 30 seconden niet te filmen gaat allemaal zo traag dan terwijl de rest van de rest ik nergens last van heb. Bekend bij iemand?

SPECS:

Q600@3Ghz
4096MB
8800GTX
2xRaptor 74GB in RAID0

Lijkt mij dat ik dit spel dus wel op 1920x1200 moet kunnen spelen, en dat werkt dus ook gewoon prima alleen niet gedurende die 30 seconden lag periode. Vaag allemaal.

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23
nFo schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:44:
Gewoon af en toe naar die map kijken links onder, maar hopelijk geeft codemasters de mogelijkheid om een een dikke bouwlamp er op te zetten. :P
Zie je nog is wat.........
en ik vind aan de rem lichten van je tegen standers mag ook wel wat gedaan worden,
Pas als je bijna op de achter kant zit kan je de rem lichten zien werken maar van een grote afstand niet.

dat is wel hinderlijk, want ik ben met GTR en andere sims wel gewent om goed op te letten waar die ai remmen.

maar ik weet dat ik met grid al veel eerder moet remmen dan de ai bakken omdat mijn remweg vele malen langer is dan die van hun dat is wel een min punt maar daar wen je wel aan
.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Oké, ik ben nu best ver gevorderd, heb iig Global unlocked zit op 2,5-3 miljoen punten. Maar het begint saai te worden, tis enkel nog maar endurance races, 5 races per event. Bah dat is saai!
Dus eigenlijk vind ik het saai worden zodra je Global unlocked heb, Audi heb je al nou daar is ook niet veel aan.... Niet echt een game die ik lang zal blijven spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb Europa vannacht helemaal doorlopen en vind het nu al saai worden ;(
Had wel verwacht er wat langer zoet mee te zijn. In de VS van A ben ik bij de middelste events, maar ik heb een hekel aan die stratencircuits. Japan kan me ook niet echt bekoren helaas.
Ik merk dat ik de touringcars en de F1-banen het vetst vind om te rijden, dus ik kan niet wáchten tot Codemasters die F1 game klaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al gekapt met de career eigenlijk.. na een week... 'k Heb er een hekel aan om 4 dezelfde soort races achter elkaar te rijden, vooral wanneer ik ze eigenlijk gewoon niet leuk vind... Op dit moment heb ik de meeste lol in free mode, met US-straat races (die ik dus WEL leuk vind). En dan iets van 10 rondjes, achterin beginnen en proberen je weg naar voren te werken. Vervelende is wel dat de AI lijkt te cheaten: de auto's die helemaal vooraan liggen, vaak twee, gaan altijd te hard op Extreme: tegen de tijd dat je de rest hebt ingehaald zijn ze gewoon te ver weg. Terwijl alle auto's die je WEL hebt ingehaald opeens minder hard lijken te rijden... Dat geldt ook voor die voorste auto's: zoda je ze wel te pakken hebt, is het opeens een eitje om te winnen. In ieder geval vind ik het het leukst om zo'n 8 tot 10 rondes side by side met anderen te karren: kan me dan verder ook weinig schelen waar ik eindig, als je maar constant lekker 'contact' hebt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 30-09 17:05
Poe, ik lees hier veel reacties van mensen die het snel saai vinden. ik kan me bijna niet voorstellen dat dat bij ook zal gebeuren. De demo heb ik grijs gespeeld op de PS3. Terwijl de demo maar 2 banen heeft. Online racen blijft toch mega cool in dit spel. eigenlijk een must have op race gebied, en vooral op de PS3. Ik zit er nu over na te denken de game te kopen. Voor 45 eurotjes bij de 3 drukke mannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
technoaddict schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:26:
Poe, ik lees hier veel reacties van mensen die het snel saai vinden. ik kan me bijna niet voorstellen dat dat bij ook zal gebeuren. De demo heb ik grijs gespeeld op de PS3. Terwijl de demo maar 2 banen heeft. Online racen blijft toch mega cool in dit spel. eigenlijk een must have op race gebied, en vooral op de PS3. Ik zit er nu over na te denken de game te kopen. Voor 45 eurotjes bij de 3 drukke mannen :)
Ik vind het spel zelf ook nog steeds leuk en goed speelbaar ook al heb ik em nu al bijna uitgespeeld. Moet nog 2 dingen in Global en dan nog 1 laatste race.

Maar op zich is dit spel gewoon heel veel van het zelfde. Telkens de zelfde banen met verschillende wagens. Wat dat betreft vind ik het wel logisch dat veel mensen het na een paar uurtjes wel gezien hebben met dit spel. Het blijft toch constant weer het zelfde wat je al 10x gedaan hebt alleen telkens op een iets andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57

ja je kan rijden of je kan het niet :+
gewoon uit je doppen kijken.

ik heb mijn scherm op de laagste stand staan en ik zie het nog.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MexxT schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:43:
[...]

ja je kan rijden of je kan het niet :+
gewoon uit je doppen kijken.

ik heb mijn scherm op de laagste stand staan en ik zie het nog.
Nooouuu, dat heeft meer te maken met de stuurkunsten van m'n collega's op de weg... Ik ram niemand hoor, maar die debielen weten mij wel altijd te vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
leonpwner1 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:11:
[...]

Nooouuu, dat heeft meer te maken met de stuurkunsten van m'n collega's op de weg... Ik ram niemand hoor, maar die debielen weten mij wel altijd te vinden |:(
Je hebt toch altijd nog een aantal flashbacks. Dat vind ik trouwens echt super aan dit spel. Vooral als je net aan het einde van een lange race een fout maakt, ff flashback en overnieuw doen, dan zonder problemen de race winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-09 17:43

Twazerty

AVCHDCoder developer

PilatuS schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:15:
[...]

Je hebt toch altijd nog een aantal flashbacks. Dat vind ik trouwens echt super aan dit spel. Vooral als je net aan het einde van een lange race een fout maakt, ff flashback en overnieuw doen, dan zonder problemen de race winnen.
Tenzij dat je flashback tijd te kort komt net zoals ik al verschillende keren heb meegemaakt.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Als je op pro mode racet heb je geen flashbacks ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffrt. Met de Audi TDI over het stratencircuit van Milaan. Idioot gewoon. Wat gaat dat hard!

FF wat anders: waar is dat lampje eigenlijk voor dat geel en rood knippert bij je map linksonder?
En evenzo: waar zijn die witte streepjes voor om de speedo boven en onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:27:

FF wat anders: waar is dat lampje eigenlijk voor dat geel en rood knippert bij je map linksonder?
Dat is een indicator om aan te geven dat je moet remmen voor je bocht. Bij geel betekent het dat er een bocht aankomt, bij rood moet je doorgaans remmen om de bocht heelhuids door te komen.
En evenzo: waar zijn die witte streepjes voor om de speedo boven en onder?
Geen idee welke je bedoelt, screenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om de speedo zitten 2 gebogen vlakken met 4 of 5 witte streepjes. De ene knippert af en toe. Ik denk dat het iets met tractie te maken heeft icm rpm of zo. Maar die andere weet ik niet en van die 1e is het dus maar een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 22:34

justifire

Shut up and squat !!

Klopt het dat de H-shifter van de G25 niet werkt?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

justifire schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:42:
Klopt het dat de H-shifter van de G25 niet werkt?
Tis enkel sequentieel schakelen, maar je ken hem wel werkend ehbben maar niet dat je t H-patroon moet volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een leuke "fix" voor Grid, want feitelijk slaat de head cam natuurlijk nergens op... Twee verschillende FOV packages voor de headcam:

http://community.codemast...m/showthread.php?t=285960

Te downloaden via:

http://www.tapawan.com/grid/default.htm

Er worden zelfs backups van de originele files meegeleverd... Het enige nadeel is dat je niet meer recht achteruit kan kijken vanuit de Hoodcam.. maar als je headcam gebruikt vind ik het een verbetering.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.