Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 25 februari 2006

Wat ik soms wel jammer vind, dat als ik sneller ben dan de gene voor mij en ik er dus naast ga rijden om er langs te komen, dat dan sommige je zonnodig de vangrail in moeten jagen. Laat me er gewoon langs!!! ;(

Maar deze ga ik zeker kopen. _/-\o_

The Ultimate Driving Machine

Ik heb de PS3 nog niet zo lang en heb hier alleen gta4 en gt5p en een ander goedkoop spelletje maar deze demo... gewoon weg geweldig! Online is ook lachen :D

* -Thunder- heeft net in mp bij de start nog voor een grote crash gezorgt _O-

"BMW maakt rijden geweldig!"
PSN : NL-Thunder

Jawel, da's mijn oog!

Vind 't ook echt wel lekker tot nu toe, was in het eerste enigszins teleurgesteld toen ik met een BMW achteraan op een saai circuit moeilijk vooruit kwam. Maar ondertussen kan ik een beetje driften en zonder assists rijden en dat is ontzettend leuk :). Vooral de Pro Muscle serie spreekt mij aan, alleen mis ik wel wat geluid lijkt 't. Een beetje een zware dreun uit de uitlaat erbij zou ik wel fijn vinden.

Al met al erg onder de indruk, alleen ontzettend jammer dat ik geen Force Feedback uit m'n MS wiel krijg. Misschien toch eens een nieuw stuurtje kopen, is een DFP een goed idee?

<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz

1 woord voor dit spel: TOP!

Tuurlijk het is geen Forza 2, maar speelt toch lekker weg. Eerste race dacht ik ook van what the fuck is dit voor crap? Daarna wat spelen in andere camera punten, de baan + auto wat beter kennen en voila, het is gelijk een stuk leuker. Beetje driften met die BMW. Rondetijd op Jarama al op 1.16.... gezet en zit nog flink wat verbetering in. Laat het spel in ieder geval mooi in pre-order staan. Ben erg benieuwd naar de rest, vooral Spa en de open-wheel auto's.
House MD

demo gespeelt op de pc , en het is weer zoals vanouds, geluid klinkt helaas nergens naar , sturen gaat veel te direct , en het weg stuiven van auto's dat heb je nog nooiet gezien, jammer, leuk voor de fun karakter maar meer ook niet

dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 2,94 ghz , 8800gts 320 , 3gb kingston drr2, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360

Ik vind de graphics erg mooi, geluid vind ik zelf ook wel prima. Het spel is qua technologie ook prima up-to-date, want het is multi-threaded geschreven en maakt prima gebruik van m'n CPU, er zit hardwarematige ondersteuning voor geluid in (EAX5 waarschijnlijk?), er zit prima anti-alliasing in en het decor (vooral de mensen) is in vergelijking met andere games zeer gedetailleerd :) De wegen voelen prima aan, en randjes zorgen daadwerkelijk voor een afwijking, dus het materiaal gedraagt zich ook realistisch. Banden naast de weg gaan opzij als je er tegenaan botst, en het schademodel van auto's is zeer realistisch wat ik erg mooi vind.

De besturing lukt me inmiddels wel aardig. Ik heb een keer een race uitgereden en ben 7e geworden, beter dan helemaal niet aankomen ;) Ik heb geleerd dat je niet aan moet komen stormen zoals in de meeste andere games prima kan... Je moet echt sterk afremmen, en dan kun je prima de bocht nemen :) Dan lukt het echt veel beter om je wagen op de baan te houden zonder te gaan tollen en dergelijken.

Eerste indruk is dat de besturing extreem frustrerend en klote is voor beginners, maar dat het een geweldig spel is voor mensen die al wat hebben geoefend en houden van mooie graphics en wat actie :)

Oh, sterk minpunt is dat tot nu toe 1x het geluid in het spel compleet is weggevallen (niet terug te krijgen ook), 1x het spel gecrashed is met een harde crash van m'n videodrivers erbij, en 1x m'n hele computer gecrashed is met een bsod... Maar dat zal wel komen doordat het pas een demo is.

leonpwner1 wijzigde dit bericht 10-05-2008 16:24 (10%)

:: Specs :: "Nowadays you can buy a CPU cheaper than the CPU fan." -- Unnamed AMD executive

quote:
leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:21:
Ik heb geleerd dat je niet aan moet komen stormen zoals in de meeste andere games prima kan... Je moet echt sterk afremmen, en dan kun je prima de bocht nemen :) Dan lukt het echt veel beter om je wagen op de baan te houden zonder te gaan tollen en dergelijken.
Haha, dat vind ik dan wel grappig. Ik heb hem gisteren een uur geprobeerd met alle aids uit en vol realisme (*kuch*) en kan de BMW zonder te remmen het circuit rond rijden en 1e worden. Beetje liften is genoeg om alle bochten te nemen. Zwaar slecht voor iets dat zich "Race Driver" noemt, lijkt meer op "Fly".

Maargoed, het zal wel aanslaan bij de massa, die racegames als GTR(2)/Race07/rFactor/LFS niet aanraken.

Graphix zijn top, op het overmatige bloom na. Loopt op ultra met 1280*1024 zelfs geweldig hier op mn singlecore 3.0ghz, dus wat dat betreft niets dan lof voor Codemasters. Schademodel is inderdaad fantastisch, bandenstapels werken ook leuk (alhoewel meeste bandenstapels een doek ervoor hebben in het echt die dit soort rondvliegende banden moeten voorkomen, maargoed).

Maarja, de physics zijn dus een lachtertje, dit mag geen racen worden genoemd en moet heel hard de arcadehoek in geduwt worden.

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Ik heb inmiddels mijn stuurtje werkend (lag niet aan de demo maar aan mijn stuurtje dat niet herkend werd nadat mijn pc uit standby kwam :) ) en dan is het wat makkelijker races uit te rijden. Werd zelfs 1e meteen in die mustang met alle assists uit. Ik miste wel mijn complete voorkant toen ik over de finish kwam.

Het spel is in ieder geval beter dan Dirt. De remmen hadden iets minder sterk gemogen (van 100 naar 0 in twee seconden haal je normaal niet eens als je tegen een boom rijdt ;) ) maar verder is het spel wel ok.

Marzman wijzigde dit bericht 10-05-2008 16:31 (9%)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Reg. datum: 25 februari 2006

quote:
leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:21:
Oh, sterk minpunt is dat tot nu toe 1x het geluid in het spel compleet is weggevallen (niet terug te krijgen ook), 1x het spel gecrashed is met een harde crash van m'n videodrivers erbij, en 1x m'n hele computer gecrashed is met een bsod... Maar dat zal wel komen doordat het pas een demo is.
Dat het geluid soms wegvalt ligt aan de demo, hebben meer mensen last van, me 2 ;)

Ik moet zeggen dat ik zeker wel onder de indruk ben, echt een stukken verbeterd tov DiRT. Online net ook even geprobeerd en met de schade aan moet je echt je best doen om iedereen te ontwijken in de 1e bocht :+.

Er schijnt ook al een patch/fix/mod te zijn die de post-processing uitzet, hier een screenie van. (zelf nog niet uitgeprobeerd).
http://sajmon.biatchez.org/grid_no_postproces.jpg

X2 4200+ | 2GB RAM | 8800GT - War. War never changes.

156 Berlina
Reg. datum: 26 december 2001

Het werkt zeker niet op XP64? Temminste hij sluit meteen af als ik hem opstart
Press Play On Tape

Ja, is inmiddels een bekend probleem. >>> Xp 64 Issue??demos Doesn´t Start

"Idioten willen orde, genieën beheersen de chaos." What the Pulse?!

quote:
Vash_Stampede schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:45:
Ik moet zeggen dat ik zeker wel onder de indruk ben, echt een stukken verbeterd tov DiRT. Online net ook even geprobeerd en met de schade aan moet je echt je best doen om iedereen te ontwijken in de 1e bocht :+.

Er schijnt ook al een patch/fix/mod te zijn die de post-processing uitzet, hier een screenie van. (zelf nog niet uitgeprobeerd).
[afbeelding]
Hè getver. Dan ziet het er toch gelijk niet meer uit :(

:: Specs :: "Nowadays you can buy a CPU cheaper than the CPU fan." -- Unnamed AMD executive

Find this file... documents\codemasters\grid demo\hardwaresettings\hardware_settings_config.xml

...and this line in it:
<postprocess enabled="false" blur="false" />

Dat is om bloom uit te zetten.

Bloom is gewoon kut imo. Zorgt absoluut niet voor een realistischere weergave.

Rihanna addict

Waah vet man :D

begin het driften door te krijgen!
600k zonder traction d:)b

Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W

Godver #&%$!@($*)#!$% wat een afschuwelijk frustrerend klote spel zeg :( :( Heb die race nu al zo'm 60x opnieuw gestart en word verdomme telkens van de baan af gereden door die klere AI, telkens rammen ze me en vlieg ik weer in de bording, ik word hier zo afschuwelijk gek van, verdomme :( Dalijk pleeg ik nog zelfmoord uit ergernis.

Misschien is het dan beter voor jou om het niet te spelen. Blijkbaar kan je die problemen gewoon niet aan. :P
Of zoals ze op fok! zeggen: Je kan er niet mee omgaan :'( .

GAIAjohan wijzigde dit bericht 10-05-2008 17:55 (21%)

Press Play On Tape

quote:
Rev! schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:50:
Het werkt zeker niet op XP64? Temminste hij sluit meteen af als ik hem opstart
Inmiddels heb ik ook een oplossing gepost voor dit probleem >>> Xp 64 Issue??demos Doesn´t Start

"Idioten willen orde, genieën beheersen de chaos." What the Pulse?!

Dat denk ik ook eigenlijk.

Frustraties 8)7

quote:
leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:49:
Godver #&%$!@($*)#!$% wat een afschuwelijk frustrerend klote spel zeg :( :( Heb die race nu al zo'm 60x opnieuw gestart en word verdomme telkens van de baan af gereden door die klere AI, telkens rammen ze me en vlieg ik weer in de bording, ik word hier zo afschuwelijk gek van, verdomme :( Dalijk pleeg ik nog zelfmoord uit ergernis.
Heb je de replay al bekeken? Waarschijnlijk komt het door jezelf dat de AI je van de baan beukt.

Dat driften slaat trouwens echt helemaal nergens op. Zelfs in zijn 4 en 5 kun je nog driftend wegrijden (wat voor nut heeft schakelen dan? :P )

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Rihanna addict

quote:
Marzman schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:22:
[...]

Heb je de replay al bekeken? Waarschijnlijk komt het door jezelf dat de AI je van de baan beukt.

Dat driften slaat trouwens echt helemaal nergens op. Zelfs in zijn 4 en 5 kun je nog driftend wegrijden (wat voor nut heeft schakelen dan? :P )
dat gebeurt in het echt ook wel :p
Een auto met zoveel vermogen heeft geen 1 meer nodig :+

Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W

Die autos zijn er idd helemaal op gebouwd om te glijden, dus in elke versnelling willen ze wel driften :D Vind dat driften erg leuk om te doen trouwens, me record is inmiddels 828k :)

The Alchemist of Happiness
Reg. datum: 03 mei 2008

quote:
IceEyz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:01:
Vind 't ook echt wel lekker tot nu toe, was in het eerste enigszins teleurgesteld toen ik met een BMW achteraan op een saai circuit moeilijk vooruit kwam. Maar ondertussen kan ik een beetje driften en zonder assists rijden en dat is ontzettend leuk :). Vooral de Pro Muscle serie spreekt mij aan, alleen mis ik wel wat geluid lijkt 't. Een beetje een zware dreun uit de uitlaat erbij zou ik wel fijn vinden.

Al met al erg onder de indruk, alleen ontzettend jammer dat ik geen Force Feedback uit m'n MS wiel krijg. Misschien toch eens een nieuw stuurtje kopen, is een DFP een goed idee?
Speel je op de PC of de x360??? misschien moet je dan de Logitech drivefx proberen

Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...

It never hurts to help

Chapeau! Geweldig deurkrukken spel. Ik ben meer van de arcade. Hiervoor speelde ik veel Flatout2. Maar dit is net iets minder humor/arcade en iets meer serieus rijden. Met dualpad rijdt een 5 keer beter dan met toetsenbord...

Zo'n demo moet in de winter uitkomen als het koud en guur is 8)

Enzo

Rihanna addict

quote:
Martijn1990 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:50:
Die autos zijn er idd helemaal op gebouwd om te glijden, dus in elke versnelling willen ze wel driften :D Vind dat driften erg leuk om te doen trouwens, me record is inmiddels 828k :)
muhaha

mijn record is sinds een 10 minuutjes 1.070.000 :*)

Heb alles tot nu toe gewonnen op normal + traction control off.
Das echt zo masterlijk :p
kan je tenminste driften in de normale races.

1.000.000 dus, niet 100.000.000 :+

MexxT wijzigde dit bericht 10-05-2008 22:45 (19%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws