Reg. datum: 25 februari 2006
Maar deze ga ik zeker kopen.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multi] Race Driver: Grid
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]"BMW maakt rijden geweldig!"
PSN : NL-Thunder
<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 2,94 ghz , 8800gts 320 , 3gb kingston drr2, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
leonpwner1 wijzigde dit bericht 10-05-2008 16:24 (10%)
:: Specs :: "Nowadays you can buy a CPU cheaper than the CPU fan." -- Unnamed AMD executive
Haha, dat vind ik dan wel grappig. Ik heb hem gisteren een uur geprobeerd met alle aids uit en vol realisme (*kuch*) en kan de BMW zonder te remmen het circuit rond rijden en 1e worden. Beetje liften is genoeg om alle bochten te nemen. Zwaar slecht voor iets dat zich "Race Driver" noemt, lijkt meer op "Fly".quote:leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:21:
Ik heb geleerd dat je niet aan moet komen stormen zoals in de meeste andere games prima kan... Je moet echt sterk afremmen, en dan kun je prima de bocht nemenDan lukt het echt veel beter om je wagen op de baan te houden zonder te gaan tollen en dergelijken.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Marzman wijzigde dit bericht 10-05-2008 16:31 (9%)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
Dat het geluid soms wegvalt ligt aan de demo, hebben meer mensen last van, me 2quote:leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:21:
Oh, sterk minpunt is dat tot nu toe 1x het geluid in het spel compleet is weggevallen (niet terug te krijgen ook), 1x het spel gecrashed is met een harde crash van m'n videodrivers erbij, en 1x m'n hele computer gecrashed is met een bsod... Maar dat zal wel komen doordat het pas een demo is.

X2 4200+ | 2GB RAM | 8800GT - War. War never changes.
"Idioten willen orde, genieën beheersen de chaos." What the Pulse?!
Hè getver. Dan ziet het er toch gelijk niet meer uitquote:Vash_Stampede schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:45:
Ik moet zeggen dat ik zeker wel onder de indruk ben, echt een stukken verbeterd tov DiRT. Online net ook even geprobeerd en met de schade aan moet je echt je best doen om iedereen te ontwijken in de 1e bocht.
Er schijnt ook al een patch/fix/mod te zijn die de post-processing uitzet, hier een screenie van. (zelf nog niet uitgeprobeerd).
[afbeelding]
:: Specs :: "Nowadays you can buy a CPU cheaper than the CPU fan." -- Unnamed AMD executive
Inmiddels heb ik ook een oplossing gepost voor dit probleem >>> Xp 64 Issue??demos Doesn´t Startquote:Rev! schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:50:
Het werkt zeker niet op XP64? Temminste hij sluit meteen af als ik hem opstart
"Idioten willen orde, genieën beheersen de chaos." What the Pulse?!
Heb je de replay al bekeken? Waarschijnlijk komt het door jezelf dat de AI je van de baan beukt.quote:leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:49:
Godver #&%$!@($*)#!$% wat een afschuwelijk frustrerend klote spel zeg![]()
Heb die race nu al zo'm 60x opnieuw gestart en word verdomme telkens van de baan af gereden door die klere AI, telkens rammen ze me en vlieg ik weer in de bording, ik word hier zo afschuwelijk gek van, verdomme
Dalijk pleeg ik nog zelfmoord uit ergernis.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
dat gebeurt in het echt ook welquote:Marzman schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:22:
[...]
Heb je de replay al bekeken? Waarschijnlijk komt het door jezelf dat de AI je van de baan beukt.
Dat driften slaat trouwens echt helemaal nergens op. Zelfs in zijn 4 en 5 kun je nog driftend wegrijden (wat voor nut heeft schakelen dan?)
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Speel je op de PC of de x360??? misschien moet je dan de Logitech drivefx proberenquote:IceEyz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:01:
Vind 't ook echt wel lekker tot nu toe, was in het eerste enigszins teleurgesteld toen ik met een BMW achteraan op een saai circuit moeilijk vooruit kwam. Maar ondertussen kan ik een beetje driften en zonder assists rijden en dat is ontzettend leuk. Vooral de Pro Muscle serie spreekt mij aan, alleen mis ik wel wat geluid lijkt 't. Een beetje een zware dreun uit de uitlaat erbij zou ik wel fijn vinden.
Al met al erg onder de indruk, alleen ontzettend jammer dat ik geen Force Feedback uit m'n MS wiel krijg. Misschien toch eens een nieuw stuurtje kopen, is een DFP een goed idee?
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
Enzo
muhahaquote:Martijn1990 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:50:
Die autos zijn er idd helemaal op gebouwd om te glijden, dus in elke versnelling willen ze wel driftenVind dat driften erg leuk om te doen trouwens, me record is inmiddels 828k
MexxT wijzigde dit bericht 10-05-2008 22:45 (19%)
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multi] Race Driver: Grid
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus