Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multi] Race Driver: Grid

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
zo je savegames overkunnen hevelen van xp naar vista?

en wanneer begind dat geld eens binnen te rollen? Zit nu pas op 4 miljoen en heb USA helemaal gedaan. ga zo beginnen aan europe en japan

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

Reg. datum: 04 september 2002

quote:
murky123 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:43:
en wanneer begind dat geld eens binnen te rollen? Zit nu pas op 4 miljoen en heb USA helemaal gedaan. ga zo beginnen aan europe en japan
Dat wordt van zelf steeds meer. Als je echt ver bent krijg je zo 8 miljoen per toernooi van 4 races. Ook krijg je dan makkelijk per race 5 ton aan sponsor geld.

PilatuS wijzigde dit bericht 06-06-2008 21:54 (6%)

Reg. datum: 25 februari 2006

Wat is jullie rank online? De mijne Champion met 1 ster, nu gaat het stijgen een stuk langzamer. :P

Zie trouwens maar weining Nederlanders online. :/

Reg. datum: 01 augustus 2000

zijn hier ook mensen die race day alles al op EXTREME doen ?
Want ik vind extreme nu wel een beetje saai worden op de meeste banen.

ze halen me gewoon niet meer in als ze me al bij houden :)

is er misschien een mogelijkheid om de tegen standers wat hoger te zetten doormiddel van een file aan te passen.

Systeem: Windows Vista , AMD 64 x2 6000+, 8800 GTS 320mb, 4 gig, WD 320 gig 16 mb HD Sata II + 500 gig Externe HD

Reg. datum: 01 februari 2005

Ja dat is mogelijk, zelf ook gedaan en andersom ook trouwens...

quote:
Martinspire schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 20:52:
[...]

Bij Le Mans kent iedereen die baan ook wel, maar in de nacht is het wel verrekte moeilijk. Wat ik me trouwens ook afvraag. Als je naar achteren kijkt dan zie je de voorlichten van je achterliggers niet, maar ze schijnen wel gewoon op de weg hun licht. Dat zou juist erg handig kunnen zijn voor het bepalen van de afstand tussen jou en je achterliggers.

Ook vind ik dat de hoeveelheid ligt die op de baan van lampen komt erg weinig waardoor je vaak erg laat pas ziet dat er weer een bocht aan komt.
Ligt? :X

Als ik mijn eigen lampen aan heb dan zie ik de koplampen ook niet werken. Een van de hele kleine foutjes in het spel. Maarja met een schademodel zou het anders ook wel erg lastig worden. Maar ik heb regelmatig zoveel wagens aan mijn kont hangen op het rechte stuk dat ik prima licht heb .. van hen en mij samen. Lol. En in de reverse view is ook wel aardig te schatten hoe ver ze weg zijn, of als ze voor je zitten waar ze zijn. Inclusief waar de volgende bocht is gelijk.

Maar ik heb er geen moeite mee om 's nachts op LeMans te rijden. De baan is makkelijk. De 1e 2 keer was het leren, en daarna ken je 'm gewoon. En geloof maar dat na 10 - 15 seizoenen je 'm echt wel kent want hij is er elke keer weer.

Ik heb echt geen moeite met de bochten. Rij de baan meer. Dan weet je precies wat er volgt en wat je kunt verwachten. Op snelheid bij 400+, en de bochtige stukken daarna .. gewoon naar de borden langs de weg kijken. En al naar gelang welke klasse je rijdt bij 100 of bij 50 meter in de ankers.

Specs | Rock | Vids | Autobahnrichtgeschwindigkeitsverordnung!

Reg. datum: 04 januari 2003

Gewoon af en toe naar die map kijken links onder, maar hopelijk geeft codemasters de mogelijkheid om een een dikke bouwlamp er op te zetten. :P
Zie je nog is wat.........
Reg. datum: 19 juni 2001

Gaat nu best aardig, wel op basic hoor hahahah maarre eens per race ongeveer heb ik een gigantisch framedrop voor ongeveer 30 seconden niet te filmen gaat allemaal zo traag dan terwijl de rest van de rest ik nergens last van heb. Bekend bij iemand?

SPECS:

Q600@3Ghz
4096MB
8800GTX
2xRaptor 74GB in RAID0

Lijkt mij dat ik dit spel dus wel op 1920x1200 moet kunnen spelen, en dat werkt dus ook gewoon prima alleen niet gedurende die 30 seconden lag periode. Vaag allemaal.

PC1: ASUS P5B Deluxe WiFi -- E6600 -- 4GB PC7200 -- EN8800GTX 768MB -- Samsung 206BW | PC2: P5B Deluxe WiFI -- Q6600-- 4GB PC6400 -- Dell 2407FPW | Server: Asus M2A-VM HDMI -- AMD BE-2400 -- 4GB PC5300 -- 8x500GB RAID5 -- Areca1220

Reg. datum: 01 augustus 2000

quote:
nFo schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:44:
Gewoon af en toe naar die map kijken links onder, maar hopelijk geeft codemasters de mogelijkheid om een een dikke bouwlamp er op te zetten. :P
Zie je nog is wat.........
en ik vind aan de rem lichten van je tegen standers mag ook wel wat gedaan worden,
Pas als je bijna op de achter kant zit kan je de rem lichten zien werken maar van een grote afstand niet.

dat is wel hinderlijk, want ik ben met GTR en andere sims wel gewent om goed op te letten waar die ai remmen.

maar ik weet dat ik met grid al veel eerder moet remmen dan de ai bakken omdat mijn remweg vele malen langer is dan die van hun dat is wel een min punt maar daar wen je wel aan
.

Systeem: Windows Vista , AMD 64 x2 6000+, 8800 GTS 320mb, 4 gig, WD 320 gig 16 mb HD Sata II + 500 gig Externe HD

Reg. datum: 01 december 2006

Oké, ik ben nu best ver gevorderd, heb iig Global unlocked zit op 2,5-3 miljoen punten. Maar het begint saai te worden, tis enkel nog maar endurance races, 5 races per event. Bah dat is saai!
Dus eigenlijk vind ik het saai worden zodra je Global unlocked heb, Audi heb je al nou daar is ook niet veel aan.... Niet echt een game die ik lang zal blijven spelen...
\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Ik heb Europa vannacht helemaal doorlopen en vind het nu al saai worden ;(
Had wel verwacht er wat langer zoet mee te zijn. In de VS van A ben ik bij de middelste events, maar ik heb een hekel aan die stratencircuits. Japan kan me ook niet echt bekoren helaas.
Ik merk dat ik de touringcars en de F1-banen het vetst vind om te rijden, dus ik kan niet wáchten tot Codemasters die F1 game klaar heeft.

Reg. datum: 25 januari 2005

Ik ben al gekapt met de career eigenlijk.. na een week... 'k Heb er een hekel aan om 4 dezelfde soort races achter elkaar te rijden, vooral wanneer ik ze eigenlijk gewoon niet leuk vind... Op dit moment heb ik de meeste lol in free mode, met US-straat races (die ik dus WEL leuk vind). En dan iets van 10 rondjes, achterin beginnen en proberen je weg naar voren te werken. Vervelende is wel dat de AI lijkt te cheaten: de auto's die helemaal vooraan liggen, vaak twee, gaan altijd te hard op Extreme: tegen de tijd dat je de rest hebt ingehaald zijn ze gewoon te ver weg. Terwijl alle auto's die je WEL hebt ingehaald opeens minder hard lijken te rijden... Dat geldt ook voor die voorste auto's: zoda je ze wel te pakken hebt, is het opeens een eitje om te winnen. In ieder geval vind ik het het leukst om zo'n 8 tot 10 rondes side by side met anderen te karren: kan me dan verder ook weinig schelen waar ik eindig, als je maar constant lekker 'contact' hebt! ;)

Reg. datum: 29 juni 2006

Poe, ik lees hier veel reacties van mensen die het snel saai vinden. ik kan me bijna niet voorstellen dat dat bij ook zal gebeuren. De demo heb ik grijs gespeeld op de PS3. Terwijl de demo maar 2 banen heeft. Online racen blijft toch mega cool in dit spel. eigenlijk een must have op race gebied, en vooral op de PS3. Ik zit er nu over na te denken de game te kopen. Voor 45 eurotjes bij de 3 drukke mannen :)

quote:
technoaddict schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:26:
Poe, ik lees hier veel reacties van mensen die het snel saai vinden. ik kan me bijna niet voorstellen dat dat bij ook zal gebeuren. De demo heb ik grijs gespeeld op de PS3. Terwijl de demo maar 2 banen heeft. Online racen blijft toch mega cool in dit spel. eigenlijk een must have op race gebied, en vooral op de PS3. Ik zit er nu over na te denken de game te kopen. Voor 45 eurotjes bij de 3 drukke mannen :)
Ik vind het spel zelf ook nog steeds leuk en goed speelbaar ook al heb ik em nu al bijna uitgespeeld. Moet nog 2 dingen in Global en dan nog 1 laatste race.

Maar op zich is dit spel gewoon heel veel van het zelfde. Telkens de zelfde banen met verschillende wagens. Wat dat betreft vind ik het wel logisch dat veel mensen het na een paar uurtjes wel gezien hebben met dit spel. Het blijft toch constant weer het zelfde wat je al 10x gedaan hebt alleen telkens op een iets andere manier.
Rihanna addict
Reg. datum: 21 mei 2005

quote:
leonpwner1 schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:43:
Oh my F***ing GOD zeg. Sta ik verdomme 1e op LeMans, bijna aan het einde van de race, haalt die mongool van een teammate me in waarbij die debiel even lekker de achterkant van mn wagen ramt waarna ik me te pletter rij tegen de boarding :/ Stomme lul, wat doe je nou ffs :(

Ik heb er trouwens echt een ongelooflijke klote hekel aan als het donker wordt op LeMans, dan zie je dus echt geen fock meer. Crashes gegarandeerd als je met 400 KM/h loopt te racen en geen hand voor ogen ziet.
ja je kan rijden of je kan het niet :+
gewoon uit je doppen kijken.

ik heb mijn scherm op de laagste stand staan en ik zie het nog.

Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W

I'm British you muppet.
Reg. datum: 28 juni 2006

quote:
MexxT schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:43:
[...]

ja je kan rijden of je kan het niet :+
gewoon uit je doppen kijken.

ik heb mijn scherm op de laagste stand staan en ik zie het nog.
Nooouuu, dat heeft meer te maken met de stuurkunsten van m'n collega's op de weg... Ik ram niemand hoor, maar die debielen weten mij wel altijd te vinden |:(

๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Longcat is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong

quote:
leonpwner1 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:11:
[...]

Nooouuu, dat heeft meer te maken met de stuurkunsten van m'n collega's op de weg... Ik ram niemand hoor, maar die debielen weten mij wel altijd te vinden |:(
Je hebt toch altijd nog een aantal flashbacks. Dat vind ik trouwens echt super aan dit spel. Vooral als je net aan het einde van een lange race een fout maakt, ff flashback en overnieuw doen, dan zonder problemen de race winnen.
Reg. datum: 02 april 2006

quote:
PilatuS schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:15:
[...]

Je hebt toch altijd nog een aantal flashbacks. Dat vind ik trouwens echt super aan dit spel. Vooral als je net aan het einde van een lange race een fout maakt, ff flashback en overnieuw doen, dan zonder problemen de race winnen.
Tenzij dat je flashback tijd te kort komt net zoals ik al verschillende keren heb meegemaakt.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

I'm British you muppet.

Als je op pro mode racet heb je geen flashbacks ^^

๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Longcat is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong

Pffrt. Met de Audi TDI over het stratencircuit van Milaan. Idioot gewoon. Wat gaat dat hard!

FF wat anders: waar is dat lampje eigenlijk voor dat geel en rood knippert bij je map linksonder?
En evenzo: waar zijn die witte streepjes voor om de speedo boven en onder?

I'm British you muppet.

quote:
HlpDsK schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:27:

FF wat anders: waar is dat lampje eigenlijk voor dat geel en rood knippert bij je map linksonder?
Dat is een indicator om aan te geven dat je moet remmen voor je bocht. Bij geel betekent het dat er een bocht aankomt, bij rood moet je doorgaans remmen om de bocht heelhuids door te komen.
quote:
En evenzo: waar zijn die witte streepjes voor om de speedo boven en onder?
Geen idee welke je bedoelt, screenie?

Om de speedo zitten 2 gebogen vlakken met 4 of 5 witte streepjes. De ene knippert af en toe. Ik denk dat het iets met tractie te maken heeft icm rpm of zo. Maar die andere weet ik niet en van die 1e is het dus maar een gok.

Dual Prometeia Owner *It Rocks

Klopt het dat de H-shifter van de G25 niet werkt?

3x GTX280 Tri-Sli, QX9650 @ 4450 mhz, ASUS Striker II Extreme, 4GB OCZ 1600EB, 74GB Raptor x2raid0, X-Fi, G7,G15,G25, 30" Dell 3007,Thermaltake 1500W, Worlds First Dual Prometeia

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
justifire schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:42:
Klopt het dat de H-shifter van de G25 niet werkt?
Tis enkel sequentieel schakelen, maar je ken hem wel werkend ehbben maar niet dat je t H-patroon moet volgen
Drum my Bass || Love my Lain
Reg. datum: 28 november 2000

Een leuke "fix" voor Grid, want feitelijk slaat de head cam natuurlijk nergens op... Twee verschillende FOV packages voor de headcam:

http://community.codemast...m/showthread.php?t=285960

Te downloaden via:

http://www.tapawan.com/grid/default.htm

Er worden zelfs backups van de originele files meegeleverd... Het enige nadeel is dat je niet meer recht achteruit kan kijken vanuit de Hoodcam.. maar als je headcam gebruikt vind ik het een verbetering.

Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.6Ghz | 4x 1GB DDRII 800Mhz | GeForce 8800GTS320 @ 608/1566/900 gpu/shader/mem | Audigy SE | HDD's :P |

Acer X203W 20" 16:10 LCD | Razer Diamondback | Razer ExactMat | Logitech Ultra X

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: