Ik ben over een uurtje of 3 thuis en aangelogd op mijn 360. Zal dan wel ff de naam van mijn teammate posten want die rijdt in 9 van de 10 races erg goed en staat zelfs te boek als "Biggest Rival"... Oftewel; het aantal 1-2'tjes wat we hebben gereden is niet meer te tellen en daardoor heb je gewoon een goed ventje in je garage die niet bang is om flink door te rijden.
die van mij wint dus geen jota, volgens mij is zijn beste score 8e ofzo...quote:PilatuS schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:13:
[...]
Valt volgens mij op zich nog wel mee. Ik heb een teammate die 55% krijgt en nu aan het einde van het spel heb ik iets van 88.000.000 staan.
Als je kiest voor een teammate die maar 20% van je geld krijgt is dat wel iemand die telkens laatste wordt. Mijn teammate is bijna altijd wel 2e en dat is goed voor je team punten.
Koffie?
Ja, Lekker
Hier een plaatje dat laat zien dat de teammate helemaal niet zo veel krijgt.

Dit is dus met een teammate die 55% van de winst krijgt.

Dit is dus met een teammate die 55% van de winst krijgt.
Mijn teammate heeft nogal eens de neiging om mij keihard van de baan te rijden of iig dermate te pushen terwijl de dik 1 - 2 liggen dat het nergens op slaat. Teamorders verdorie! 
Ik _moet_ nu in een Spyker rijden en dat ding is te sneu voor woorden.
Reg. datum: 06 februari 2006
Reg. datum: 06 februari 2006
Mijn eerste team mate had daar ook een handje van. Als ik hem dan een keer tegen kwam beukte hij me er af. En dan nog heel blij zeggen dat ie vooraan rijd.quote:HlpDsK schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:07:
Mijn teammate heeft nogal eens de neiging om mij keihard van de baan te rijden of iig dermate te pushen terwijl de dik 1 - 2 liggen dat het nergens op slaat. Teamorders verdorie!
Ik vind die spyker best wel een lekker bakkie. Kan je LeMans prima mee winnen.quote:HlpDsK schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:07:
AMD 3800X2 - A8N-SLI - 2gb ram - 2 TB hdd - 2x 7950GT SLI - Antec 480w - Samsung 226BW - Panasonic 42PX80
Spyker @ Japan; op dat vrij rappe maar korte sprint-circuit? Hint: Spyker kan 1 versnelling hoger dan de NSX'en op dat circuit...quote:HlpDsK schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:07:
En ja, je teammaat is af en toe flink vervelend maar als je op m wacht en 'm voorbij laat, gaat hij weer voor je rijden en niet uitlopen. Lijkt wel een soort algoritme om jou te pushen de bochten goed te leren nemen om je maatje voor te blijven...
419KM/h met de Audi R10, ook op Le Mans. Volgens mij is dat ook de max of er moet een andere wagen zijn die harder gaat. Die R10 blijft hangen op 419 en gaat echt niet harder.quote:leonpwner1 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:43:
Wat is jullie snelheidsrecord?Ik heb 347KM/h gehaald op LeMans 24H met een Lambo Murcie.
Reg. datum: 14 april 2007
Reg. datum: 14 april 2007
419 is idd ook mijn topspeed, en volgens mij is er geen auto die sneller gaat.
Ik rij met automaat want ik kan de alt niet als toets instellen om mee te downshiften.quote:MAX3400 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 17:44:
[...]
Spyker @ Japan; op dat vrij rappe maar korte sprint-circuit? Hint: Spyker kan 1 versnelling hoger dan de NSX'en op dat circuit...
Wbt topsnelheid: die Nissan Prototype loopt ook erg hard.
HlpDsK wijzigde dit bericht 05-06-2008 18:33 (8%)
Mijn maatje heet Masaaki Haseyama en heeft al 31 podiumplekken gewonnen.
Ow, hint: als je een driver niet kan huren via de zoekfuncties, kijk dan in de Driver Leaderboard. Op de 360 in ieder geval kan je daar ook bepaalde mensen huren...
Ow, hint: als je een driver niet kan huren via de zoekfuncties, kijk dan in de Driver Leaderboard. Op de 360 in ieder geval kan je daar ook bepaalde mensen huren...
MAX3400 wijzigde dit bericht 05-06-2008 20:58 (8%)
Ik heb nu Alex Fletcher ontslagen. Ik reed elke race als 1e uit en toch geen team win omdat hij steeds niet bij de podiumplaatsen zat. Wat nogal klote is als 2e en 3e plek steevast Ravenwest is.
Ik heb nu Jamie Christopher. 75% en 11.000.000 signing fee. Maar boeie, ik heb 60 Miljoen op de bank.
Wel grappig. Na veel Engelsen nu een Amerikaan. En die noemt me steeds 'Bro'. Prima. Maar mijn audio naam is 'Dude'. Dus het is de hele tijd 'Dude' en 'Bro'. Het lijkt 80's Californië wel
Jammer maar begrijpelijk ook dat de hogere sponsors allemaal een onbeschadigde wagen verwachten.
Maar toch leuk om een LeMans serie uit te rijden met commentaar als 'without a scratch'.
Ik vraag me af: sommige rijders kon ik eerder niet zien en nu wel. Heeft dat de maken met de reputatie die je zelf hebt verworven voordat ze zich ter dienstverlening aanbieden?
Ik heb nu Jamie Christopher. 75% en 11.000.000 signing fee. Maar boeie, ik heb 60 Miljoen op de bank.
Wel grappig. Na veel Engelsen nu een Amerikaan. En die noemt me steeds 'Bro'. Prima. Maar mijn audio naam is 'Dude'. Dus het is de hele tijd 'Dude' en 'Bro'. Het lijkt 80's Californië wel
Jammer maar begrijpelijk ook dat de hogere sponsors allemaal een onbeschadigde wagen verwachten.
Maar toch leuk om een LeMans serie uit te rijden met commentaar als 'without a scratch'.
Ik vraag me af: sommige rijders kon ik eerder niet zien en nu wel. Heeft dat de maken met de reputatie die je zelf hebt verworven voordat ze zich ter dienstverlening aanbieden?
Reg. datum: 01 december 2006
Reg. datum: 01 december 2006
Oké denk dat ik die straks ga kopen. Want die teammate van me, ook amerikaan. Echt die weet niets te winnen, ik heb heel de tijd top 5 sponsoren, en vaak haalt hij ze niet eens. Hoe erg is dat. (op een touring car championship scheelt dat al gauw 2.500.000 aan cash enkel op sponsors) Zojuist met die touringcar championship in global, iets van 8 miljoen opgebracht. Dat tikt wel aan, of een drift race zit je ook zo aan. paar keer leuke drift, voor de rest zo snel mogelijk uit rijden en verder.
Maar ik rijd nu met een sponsor die geeft me 142.500 als ik hem op top binnenrijd, das ook leuk want ide heb ik als major, ofwel dat wordt 285000
En dan de rest er nog bij, en als ik eerste word is het gegarandeerd +500k minimaal. en die onbeschadigde wagen, ga ik niet aan beginnen, als het zo druk is krijg ik framedropjes bij start, en eerste bocht zit ik altijd keihard tegen iemands bumper aan.
Maar ik rijd nu met een sponsor die geeft me 142.500 als ik hem op top binnenrijd, das ook leuk want ide heb ik als major, ofwel dat wordt 285000
rCk wijzigde dit bericht 05-06-2008 23:54 (16%)
xfire: enpthron
ik heb het al eens gezegd, maar ik blijf het zeggen ... die eerste bocht in eendert welk parcour is on-ge-loof-lijk vet 
| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs
Dat onbeschadigd moet je met een huge korrel zout nemen hoorquote:rCk schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:53:
Oké denk dat ik die straks ga kopen. Want die teammate van me, ook amerikaan. Echt die weet niets te winnen, ik heb heel de tijd top 5 sponsoren, en vaak haalt hij ze niet eens. Hoe erg is dat. (op een touring car championship scheelt dat al gauw 2.500.000 aan cash enkel op sponsors) Zojuist met die touringcar championship in global, iets van 8 miljoen opgebracht. Dat tikt wel aan, of een drift race zit je ook zo aan. paar keer leuke drift, voor de rest zo snel mogelijk uit rijden en verder.
Maar ik rijd nu met een sponsor die geeft me 142.500 als ik hem op top binnenrijd, das ook leuk want ide heb ik als major, ofwel dat wordt 285000En dan de rest er nog bij, en als ik eerste word is het gegarandeerd +500k minimaal. en die onbeschadigde wagen, ga ik niet aan beginnen, als het zo druk is krijg ik framedropjes bij start, en eerste bocht zit ik altijd keihard tegen iemands bumper aan.
Ik heb een keer een Open Wheel race uitgereden zonder voor/achter vleugen en motorkap, maar had geen gele damage volgens de icons... alle "no damage" sponsoren keerden gewoon netjes uit
Asus P5KC | Core2Duo E8400 @ ~3.6Ghz | 4x 1GB DDRII 800Mhz | GeForce 8800GTS320 @ 608/1566/900 gpu/shader/mem | Audigy SE | HDD's :P |
Acer X203W 20" 16:10 LCD | Razer Diamondback | Razer ExactMat | Logitech Ultra X
Reg. datum: 16 april 2003
Reg. datum: 16 april 2003
Ik heb het hier in ieder geval gefixed. Alleen voor mensen met een X-fi.quote:
Je moet de X-Fi in Game-modus zetten om de hardware versnelling voor het geluid aan te kunnen zetten in het spel.
Zit nu in de laatste paar races (nog 8 trophies) en heb mijn Japanse rijder maar ontslagen en een degelijke Duitser gehuurd met bijna alle 5 de skills helemaal vol en dat voor 1.8M signing fee. Hopelijk kan 'ie een beetje overweg met de auto's die die moet rijden waaronder allerlei prototypes...
Nou ja, bedtijd en ik meld me over een uurtje of 6 weer vanaf kantoor
Nou ja, bedtijd en ik meld me over een uurtje of 6 weer vanaf kantoor
De Global races zijn best goed te doen.
Wel schitterend detail allemaal. Zo viel me net op dat tijdens drift challenges het raampje aan de bestuurderskant half open staat. Om de rook er uit te laten. Geniaal!
Net 18M met 1 tournamentje verdiend. Ik denk dat ik de boel gewoon van boven naar beneden doe ipv andersom.
Wel schitterend detail allemaal. Zo viel me net op dat tijdens drift challenges het raampje aan de bestuurderskant half open staat. Om de rook er uit te laten. Geniaal!
Net 18M met 1 tournamentje verdiend. Ik denk dat ik de boel gewoon van boven naar beneden doe ipv andersom.
Gisteren even een paar toernooitjes drift gedaan heb nu gewoon spierpijn aan mijn armen van dat gedraai aan mijn stuurtje
maar wel erg vet dat het allemaal lukt.
Zaterdag 26 Juli Dominator 11:00 - 23:00 @ Leidschendam
Reg. datum: 05 juli 2005
Reg. datum: 05 juli 2005
Ik heb nu twee keer de demo van Race driver grid geinstalleerd maar ik kan hem niet opstarten.
Er staat dat er een fout in zit.
Heb hem nu 2x gedownload en nog steeds dezelfde melding.
Systeem = Amd Athlon 3200, XFX 7800 GS videokaart en 2 Gig geheugen.
Nieuwe en oude drivers geprobeerd maar niets helpt.
Er staat dat er een fout in zit.
Heb hem nu 2x gedownload en nog steeds dezelfde melding.
Systeem = Amd Athlon 3200, XFX 7800 GS videokaart en 2 Gig geheugen.
Nieuwe en oude drivers geprobeerd maar niets helpt.
Ik speel dit spel steeds vaker online eigenlijk, alleen waar ik me aan stoor is het beuk werk wat veel mensen doen. (Een ronde verkeerd om rijden bijvoorbeeld om zoveel mensen te 'beuken') Tja, ik ben GTR2 gewend waar over het algemeen zeer netjes wordt gereden, maar bij GRID
is het echt een ramp, zelf met schade aan wordt er nog flink gebeukt.
Nog meer GoTTers die regelmatig online racen ?
Ik race nog wel s online ja, maar de nieuwe patch die er aan zit te komen gaat dit soort dingen zeker veranderen :quote:sky- schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:55:
Ik speel dit spel steeds vaker online eigenlijk, alleen waar ik me aan stoor is het beuk werk wat veel mensen doen. (Een ronde verkeerd om rijden bijvoorbeeld om zoveel mensen te 'beuken') Tja, ik ben GTR2 gewend waar over het algemeen zeer netjes wordt gereden, maar bij GRIDis het echt een ramp, zelf met schade aan wordt er nog flink gebeukt.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
| Network bug fixes:
* When viewing in spectator mode – wheels should now turn correctly.
* Session searching now functions correctly when there are lots of full sessions (PC and PS3).
* Track and route options no longer change when host gets back to lobby in private/LAN.
* Race results are now correct if a host migration occurs at the end of the race.
* Other player’s progress/positions are now correctly updated when you enter the race results screen.
* Several NaN (brown screen) related fixes. (also this should fix the “thousand-mile-warp”)
* Increased bandwith use in network games (to reduce lag)
* Fixed a problem whereby it was only possible to upload one world record ghost to each track (PC and PS3)
* Race to race lobby timer is now 15 seconds
* A timer has been added showing how long the session has been up and running is shown on the tickertape after joining a session.
* Changes to what is displayed in lobby when a player has kick votes.
o The player who has been voted for can see this fact and the number of votes they have received.
o Players who have voted to kick someone can see who they voted for but cannot see the number of votes.
o Players who have not voted do not see anything.
* Added ability to get the next page of sessions in private session results (PC and PS3)
* Banned sessions no longer appear in private session list.
* Reverse gear is now disabled for the first two seconds of a network race to stop players reversing off the start line.
* Added ability to change collision types in online and LAN sessions (not enabled in Demolition Derby). Forward Only (this is the normal behaviour for Ranked/Unranked), On (Collisions are always on), Off (Always off).
* Numerous anti griefing checks to turn off collisions when players are griefing.
* Fix for distance shown in distance online stat.
* A warning message is now shown the first time you enter system link.
* In non-drift races, the race results screen shows the fastest lap that each player achieved in that race.
* When a player retires or terminally damages in race, a message telling all players of this fact is sent to the chat system so displayed in the overlay in game.
* Cars become semi-transparent when collisions are turned off due to griefing.
* Improvements to prediction system to reduce effects of lag when players are close by
Game - general:
* Xbox 360 achievement fix. (Drive ‘em all)
* Several optimisations and performance improvements.
* It is now possible to look left and right while in bonnet camera.
* Fix for a hang when selecting a gear outside the gears available on the vehicle (this was possible with H-Shifter)
* Fix for cars very occasionally flying into the air when hitting kerbs.
* Fixes for custom action maps
* Track rendering optimisations.
* Brown screen problem no longer awards achievements or causes glowing white cars.
* Fix for airborne achievement – now awarded even if car flips upside down during jump
* Fixed frame rate stalls and stuttering on Xbox 360.
PC Specific Changes:
* Added support for Xinput wheel and Logitech Rumblepad 2, including default action map configurations.
* Adding ability to use H-pattern shifter in custom configuration by allowing configuration of gears 1 to 6 and reverse. Same for boost.
* Fix for missing Force feedback on Vista.
* Given user the ability to configure use of a pad or wheel through the hardware config xml file, this means that if the game fails to auto-detect the device type, they can specify it themselves.
* Changing microcode optimisation level for NVIDIA 7xxx series graphics cards to reduce a pause when using each shader for the first time.
* Adding support for triple head displays.
* Graphical corruption fix when using multiple GPU’s.
* Network chat text made less obtrusive.
* Numerous on-going compatibility fixes.
* Improvements to shadows for certain resolutions/aspect ratios. |
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Reg. datum: 23 januari 2007
Nondeju, wat heb ik een hekel aan "Pro Touge".
De eerste race van Japan heb ik 27x opnieuw moeten doen omdat ik hem niet gewonnen kreeg. Nu telkens in mijn laad-scherm: "Favorite Race: Pro Touge". NEE! Ik HAAT Pro Touge!
De eerste race van Japan heb ik 27x opnieuw moeten doen omdat ik hem niet gewonnen kreeg. Nu telkens in mijn laad-scherm: "Favorite Race: Pro Touge". NEE! Ik HAAT Pro Touge!
Ferreur wijzigde dit bericht 06-06-2008 10:06 (20%)
Ik vind het wel meevallen; ik schakel handmatig, rij op Pro en medium difficulty maar de Skyline is dusdanig lekker in de bochten en snel met optrekken, dat ik tot op heden maar 1 of 2 keer een event overnieuw hebt moeten doen.quote:Ferreur schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 09:59:
Nondeju, wat heb ik een hekel aan "Pro Touge".
Ik schakel ook handmatig, rij op Pro en medium difficulty. Alleen had ik op dat moment alleen nog maar die Amerikaanse muscle waar je mee begint. En dat is niet fijn.
Dit topic is gesloten. ![]()