Echter, als ik ga zoeken naar duurdere drivers (zoals die in mijn screen) dan kom ik alleen maar mensen tegen met lagere balkjes
๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Longcat is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong
๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Longcat is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong
Reg. datum: 12 augustus 2004
toch minder als je een beetje secuur wilt rijden
Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii
Reg. datum: 01 december 2006
Consistency is denk ik, hoe hoger hoe zekerder je ervan bent dat hij hetzelfde rijd. Dus als het ware altijd zelfde resultaten. en niet 1x 1ste en 1x 12e. Maar bijv dan 2x 3e.quote:leonpwner1 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:25:
Ja ik weet niet, weet eigenlijk ook niet echt wat bijvoorbeeld consistency isIk dacht hoger = beter. Voor skill gaat dat iig zeker op.
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
Ik gebruik zelf ook een stuurtje + pedalen. Ik rem altijd met de handrem, klein beetje insturen en dan 'tikjes' gas geven. Dan als je de bocht weer uit komt terug sturen miss gas beetje los en dan weer vol planken. Even oefenen lijkt me. Iig met mijn rx7 haal ik aardige combo´s.quote:murky123 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:06:
is er niet een soort how to: voor dat driften. ik krijg het maar niet voor elkaar.
hij geeft wel tips : meer snelheid enzo.
gebruiken jullie de handrem of gewoon je voetrem?
ik snap dat je als je eenmaal je wagen vlak voor de bocht " gezet " hebt dat je voorwielen in de richting moeten staan waar je de wagen heen wilt hebben.
zorgen dat je achterkant uitbreekt maar je je niet voorbij gaat... maar het lukt me gewoon niet..
aarrgh
edit: stuurwiel + pedalen hier....
edit: ik speel de pc versie, denk niet dat het erg verschillend is..
Nyazzin wijzigde dit bericht 05-06-2008 08:38 (3%)
Zaterdag 26 Juli Dominator 11:00 - 23:00 @ Leidschendam
Nee, op de fora werd gezegd dat de replay wordt opgeslagen in een tijdelijke container van 2GB op de harde schijf. Replays opslaan in een normaal formaat was iets voor de toekomst... Helaas..quote:HlpDsK schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 23:41:
Kun je replays ook ergens saven eigenlijk?
<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz
Sorry hoor, maar ik heb gisteren dus de performance problemen eindelijk opgelost en heb eindelijk zonder haperingen kunnen spelen op ultra quality in 1680x1050
Wie weet dat ik sommigen met dezelfde problemen ermee kan helpen. Hoe het nu werkt bij bij:
- Vista met SP1 installeren
- Er is nog een virtual address space usage update (Virtual address space usage in Windows Vista game development) update die nu wel standaard bij SP1 meegeïnstalleerd wordt, maar als je wat langer geleden ge-update hebt, nog niet.
- Daarna met de eerder door mij genoemde gridLauncher het spel starten met process priority op high en Affinity op 1.
Season1 gespeeld nu. Omdat het laat werd heb ik die lemans challenge maar niet gespeeld. Die krijg je aan het eind van elke seizoen toch?
Jammer dat als je aan een kampioenschap meedoet, dat dit bijvoorbeeld maar 2 races is. En stiekem mis ik ook wel een optionele qualifying.. Dit maakt aan het begin het spelplezier als je bijvoorbeeld openwheel wilt racen natuurlijk erg kort. Maar dit zal wel bij de worstelingen aan het begin van het spel horen.
Verder supervette game natuurlijk.. zeker zonder haperingen
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Le Mans komt elk seizoen terug inderdaad, niet dat ik er ook maar één succesvol heb uitgereden
<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz
Reg. datum: 25 januari 2005
Ik heb gisteren trouwens de nieuwste Logitech drivers voor m'n DFP geinstalleerd, en nu zit ik zonder force feedback.
Nou ja, dan maar wat uitdaging; scheelt in ieder geval qua geld wat er binnenstroomt (echt niet te geloven hoe snel je geld krijgt) en achievements (360-versie).
Hoe kunnen ze nou eerste wordenquote:rCk schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 08:11:
[...]
Consistency is denk ik, hoe hoger hoe zekerder je ervan bent dat hij hetzelfde rijd. Dus als het ware altijd zelfde resultaten. en niet 1x 1ste en 1x 12e. Maar bijv dan 2x 3e.
Dat ben ik toch al
Le mans valt wel mee, bij sommige bochten moet je gewoon half driftend de grindbak meenemen, scheelt je zo 2 seconden op een ronde.quote:IceEyz schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:51:
Kampioenschappen vind ik juist te lang, ik heb liever één race per keer, dan vier achter elkaar..
Le Mans komt elk seizoen terug inderdaad, niet dat ik er ook maar één succesvol heb uitgereden
De Audi's zijn verschrikkelijk om in te rijden, ze hebben een draaicirkel van een gemiddeld containerschip, maar ze lopen dan weer zo ontzettend hard dat je op de rechte stukken meer wint dan je in de bochten verliest. Plus de opbrengst is wel fijn als je teamgenoot 2e wordt. 6.000.000 voor een team overwinning, 2.000.000 voor eigen overwinning en 1.500.000 van de sponsoren. Met 2 races heb je de 20.000.000 investering er al weer uit.
Dat zeggen die gasten ook als je 10 seconden voor ligt.quote:J van E schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:34:
Of hij zit hinderlijk te kleven en te duwen en zegt vervolgens 'Hallo, I am right behind you, can you see mee?' Yes, I can see you, asshole!!!En dat allemaal met zo'n irritant accent en veeeeel te opgewekt. Klojo.
Gisae wijzigde dit bericht 05-06-2008 12:36 (68%)
Clio II 16v | Last.fm | What is here? Isn't here just there without a 't'?
Dat ondervond ik gisteren tijdens een hoogste niveau race. 5 tracks en elke keer dikke moeite om bij te blijven. Zeker op dat japanse track met de eerste bocht (niet de omgekeerde track). Dat is een flauwe draaier naar links met aan het eind een scherpe knik; rijden ze allemaal vol gas doorheen terwijl ik echt gas moet terug nemen voor de bocht. In de lagere niveaus trek je dat in de rest van het circuit goed, maar dat lukte nu echt niet meer.quote:MAX3400 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 12:05:
Even een korte update: GRID vind ik leuker worden naarmate je hoger in de wereld moet rijden. Nadeel alleen is dat op hetzelfde moeilijkheidsniveau de tegenstanders niet echt veel beter worden maar schakel je een niveau hoger, dan heb je echt problemen terwijl dat in de lagere leagues niet zo was.
Nou ja, dan maar wat uitdaging; scheelt in ieder geval qua geld wat er binnenstroomt (echt niet te geloven hoe snel je geld krijgt) en achievements (360-versie).
-edit-
niet goed gelezen, dit is allemaal op hetzelfde niveau.
cheiron wijzigde dit bericht 05-06-2008 12:49 (3%)
Iemand tips om meer 'gevoel' in de besturing te krijgen?
Ps. ik speel met een Driving force pro stuurtje.
Spurlie wijzigde dit bericht 05-06-2008 13:19 (10%)
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
Saturation opties in de controls... succesquote:Spurlie schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:18:
Ik heb gisteren Grid geinstalleerd. Het valt me op dat de besturing weer héél erg gevoelloos is, ik denk dus dat deze game van Codemasters me weer niet gaat bevallen.
Iemand tips om meer 'gevoel' in de besturing te krijgen?
Ps. ik speel met een Driving force pro stuurtje.
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
greetz.
| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs
Dit hadden ze toch eenvoudig kunnen implementeren, uiteraard optioneel.
Koffie?
Ja, Lekker
Je krijgt x prijzengeld per plaats in het eindklassement. Je teammate wil daar y % van hebben in zijn contract. De rest van het geld, in jouw voorbeeld dus 60%, is voor jou alsmede alle sponsorgelden die jij en je teammaat bij elkaar hebben gereden.quote:Catch22 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 15:55:
die teammate he, dat percentage wat je hem moet geven, is dat van het totale prijzengeld of van wat hij verdient. Ik heb nu die lamlul van 40% (dacht dat hij wel goed was) maar hij heeft nog geen knaak voor mij verdient en hij rijdt al een seizoen mee
Verder is er ook bij sommige events een bonus als je als team hebt gewonnen; ook dat geld dat 100% naar jou toe. Maar volgens mij kan je het ook zien in de eindafrekening aan het eind van elk event hoeveel geld je teammaat heeft gekregen.
dan kan ik hem dus maar beter wegdoen, want dit kost dus klauwen met geld als ik het goed begrijp.quote:MAX3400 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:00:
[...]
Je krijgt x prijzengeld per plaats in het eindklassement. Je teammate wil daar y % van hebben in zijn contract. De rest van het geld, in jouw voorbeeld dus 60%, is voor jou alsmede alle sponsorgelden die jij en je teammaat bij elkaar hebben gereden.
Verder is er ook bij sommige events een bonus als je als team hebt gewonnen; ook dat geld dat 100% naar jou toe. Maar volgens mij kan je het ook zien in de eindafrekening aan het eind van elk event hoeveel geld je teammaat heeft gekregen.
Koffie?
Ja, Lekker
Valt volgens mij op zich nog wel mee. Ik heb een teammate die 55% krijgt en nu aan het einde van het spel heb ik iets van 88.000.000 staan.quote:Catch22 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:06:
[...]
dan kan ik hem dus maar beter wegdoen, want dit kost dus klauwen met geld als ik het goed begrijp.
Als je kiest voor een teammate die maar 20% van je geld krijgt is dat wel iemand die telkens laatste wordt. Mijn teammate is bijna altijd wel 2e en dat is goed voor je team punten.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.