Gathering of Tweakers

Quicksearch
dual ownage

quote:
Tortelli schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:40:
[...]

Je drift met gamepad neem ik aan?. Met tobo vind ik het nog aardig lastig om mooie drifts te maken. Het is overigens wel dood eenvoudig te winnen met driften aangezien ik vaak (@ normale) 4x zoveel punten heb :P.
Nope, ik drift met m'n keyboard :) Speel op 'normal' met assists aan en automatisch schakelen :P Gewoon niet te scherpe bochten willen maken waardoor je gaat spinnen, en op de rechte stukken een beetje heen-en-weer slingeren met je wagen zodat je je combo volhoudt.

:: Specs (updated)

Ik erger me ook ooit kapot aan dit spel, ik doe nu die Euro-B Formula1like autocup. Die autos raggen met volle snelheid door de bocht, en als ik hun precieze pad volg op de exact zelfde snelheid zowat, dan vlieg ik keihard uit de bocht. Bullshit 8)7
Reg. datum: 01 december 2006

Wat is de beste driftbak? Ik had de Subaru geprobeerd, omdat het een van me favo auto's is. Maar die wil niet zo, iemand tips voor de beste? RX7 of de AE-86, S15, Soarer etc etc...

xfire: enpthron

/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

quote:
rCk schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:41:
Wat is de beste driftbak? Ik had de Subaru geprobeerd, omdat het een van me favo auto's is. Maar die wil niet zo, iemand tips voor de beste? RX7 of de AE-86, S15, Soarer etc etc...
Ik vind de RX7 het fijnste. Daar haal ik mijn hoogste miljoenen combo's mee :Y)
Geachte , ik lieg wel eens ...
Reg. datum: 19 maart 2006

Leuk spel voor lekker niet al te moeilijk racen en dan , maar het geluid had imo toch wel wat beter uitgewerkt kunnen worden , helaas irriteer ik me daaraan. Hoewel de DTM series altijd niet echt kwa geluid sterk in elkaar zaten blijft het een gemis hier .

.

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
BioHazard schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:35:
Ik erger me ook ooit kapot aan dit spel, ik doe nu die Euro-B Formula1like autocup. Die autos raggen met volle snelheid door de bocht, en als ik hun precieze pad volg op de exact zelfde snelheid zowat, dan vlieg ik keihard uit de bocht. Bullshit 8)7
Beter insturen en/of korter remmen. Het kan echt.

voorheen: SniekyTunes

quote:
Ni3lz schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:10:
[...]

Dit heb ik dus soms ook, dan begint ie te haperen en naar paar seconde later lijkt het net of alles snel vooruit wordt gespoelt en dan is het weer normaal. Als dit bij mij online gebeurt, haalt iedereen mij ook in..........

Gisteren heb ik bijna de heledag gespeeld en geen hapering gehad. Hoop dat het zo blijft.
Daat vooruitspoelen heb ik niet. Dat schijnt op te lossen te zijn door de priority van GRID.exe op high te zetten en Affinity op 1. Je hebt waarschijnlijk een dual of quadcore systeem?
Komt waarschijnlijk eind deze maand ook een patch uit die hulp moet gaan bieden.

Het enige wat ik zelf nog ga proberen is de windows patch (schijnt niet standaard bij SP1 mee-geïnstalleerd te worden) installeren, maar ik geef het weinig kans. Ook maar hopen op de patch.

Misschien dat iemand dit herkent: Als ik het spel op 1650x1050 zet is het menu niet vooruit te branden. blijft eigenlijk gewoon hangen.. Op 1280x1024 en lager is er totaal niets aan de hand.
Het haperen in-game komt op elke resolutie voor.

Denk niet dat het aan mijn systeem ligt. 12500 3Dmarks (2006) moet toch voldoende zijn?

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties: [view]

Door: HlpDsK Moderator SG/HK
quote:
murky123 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:35:
doorstomen op 1 continent. ?? je moet toch steeds andere auto's kopen. ookal blijf je op 1 continent.
je kan niet met 1 auto alle klasse's gaan rijden op 1 continent

je hebt maar 1 race gereden omdat je geld tekort had? installeerde GRID bij jou gelijk 7 miljoen ofzo??
Dan moet je beter rijden :P

Ik had geld genoeg om wagens te kopen.

Ik heb eerst in alle 3 de regio's Rookie vrijgespeeld. En toen in Europa in een keer door naar de A klasse. Af en toe wat andere races op de andere continenten. Maar daar ben ik nu nog steeds Rookie of net niet meer. En als je dan daar de races doet met inmiddels de sponsors uit de hogere klasse omdat je daar in Europa al verder mee bent, tikt het veel dikker aan. Sponsorgeld is per race een kleine 2 ton op het moment, los nog van wat de teamgenoot soms binnenhaalt.

Ik heb maar 1 race bewust gedaan omdat ik niet genoeg geld had op dat moment. Alle andere keren dat ik een wagen wilde kopen had ik geld zat. Ik heb zelfs heel vroeg al dure teamgenoten gekocht. Geld genoeg. Er zijn best wel wat races die je met dezelfde wagen kunt kopen. En ik koop ook niet steeds de duurste.

HlpDsK wijzigde dit bericht 04-06-2008 14:58 (14%)

Specs | Rock | Vids | Autobahnrichtgeschwindigkeitsverordnung!

One Last Embrace..
Reg. datum: 01 maart 2002

Kun je op de PS3 versie zelf een game hosten? Ik wil graag met wat vrienden gaan racen, maar het moet dan wel 'private' kunnen.

PSN: zAo82

Geachte , ik lieg wel eens ...
Reg. datum: 19 maart 2006

Heeft iemand al een goede unlocker gevonden voor de PC , heb geen zin om alles te gaan uitspelen . De unlocker via gamecopyworld geeft hier alleen maar problemen in de trant van dat er een virus melding verschijnt .

.

Het ENIGE waar ik me mateloos aan irriteer is het oeverloze geleuter van m'n teammate... vooral als 'ie me constant veel te dicht op de huid zit. Ramt 'ie me van achteren zowat de bocht uit om daarna vrolijk te roepen 'Hello, I am first now'. Ja, dat weet ik ook wel! Of hij zit hinderlijk te kleven en te duwen en zegt vervolgens 'Hallo, I am right behind you, can you see mee?' Yes, I can see you, asshole!!! :( En dat allemaal met zo'n irritant accent en veeeeel te opgewekt. Klojo. :P

Voor de rest vermaak ik me prima met het spel. ;)

quote:
Inderdaad de RX7 en de Nissan Sylvia. Die laatste drift ook érrug lekker :9 .

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

Reg. datum: 25 februari 2006

quote:
J van E schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:34:
Het ENIGE waar ik me mateloos aan irriteer is het oeverloze geleuter van m'n teammate... vooral als 'ie me constant veel te dicht op de huid zit. Ramt 'ie me van achteren zowat de bocht uit om daarna vrolijk te roepen 'Hello, I am first now'. Ja, dat weet ik ook wel! Of hij zit hinderlijk te kleven en te duwen en zegt vervolgens 'Hallo, I am right behind you, can you see mee?' Yes, I can see you, asshole!!! :( En dat allemaal met zo'n irritant accent en veeeeel te opgewekt. Klojo. :P

:D

Reg. datum: 04 september 2002

quote:
J van E schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:34:

Dat vind ik ook idd wel irritant. Wat ook jammer is aan de teammate die ik nu heb aangenomen is dat ie bijna altijd wel 2e is en dan moet ik oppassen dat ik zelf geen 2e wordt. Die gast hangt echt 3 rondes op een halve seconde achter mij. 1 klein foutje en hij komt mij voorbij :(

Wat je krijgt te horen over schade aan je wagen klopt ook soms totaal niet. Heb ik een klein beetje schade wordt er gezegt dat het niet iets ernstigs is. Vervolgens 2 rondes later wordt er gezegt dat mijn wiel er nog maar net aan hangt terwijl ik in die 2 rondes verder niets geraakt heb.

Iemand hier trouwens al het Vertex Prototype Championship gespeelt ? Over het algemeen vind ik deze game niet moeilijk en win ik alles makkelijk maar die race is echt enorm moeilijk. Het gaat echt ziek hard en 1 klein foutje zorgt er al voor dat 6 wagens je voorbij komen. Normaal heb ik die flashbacks niet echt nodig maar bij die race waren 5 flashbacks niet eens voldoende om het te halen.
Reg. datum: 01 december 2006

quote:
uploader26 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:37:
[...]

Inderdaad de RX7 en de Nissan Sylvia. Die laatste drift ook érrug lekker :9 .
Ja S15 aka Silvia is een goeie, in demo zat ie al en die was ook lekker. Zal de RX7 eens kopen, is neit gek dat dat ook een van de topperts is :P.
Zal hem es proberen, ik dacht eerst al waarom een WRX STI in drift scene? Moet je toch flink sleutelen met je differentieel wil je dat lekker laten werken.
En het systeem van subaru uitzetten.... :P Anders blijft ie toch grip houden

rCk wijzigde dit bericht 04-06-2008 16:14 (7%)

xfire: enpthron

Lol .. net wat races gedaan .. Global License unlocked. 1.000.000 reputation. Nu zijn alle andere onderliggende klasses ook gelijk open en heb ik meteen alle licenties. Ik ga ze natuurlijk nog wel rijden maar nodig is het niet meer :P

Wel kleine ergernis: mijn teamnaam mag niet lang zijn. Dat terwijl veel teams die racen een veel langere naam hebben. Dat is wel jammer.

Vraag: komt er nog een moment dat je meer dan 1 teamgenoot tegelijk kunt hebben?

HlpDsK wijzigde dit bericht 04-06-2008 16:46 (33%)

quote:
Is dat dan nog boven die euro, usa en jap licenties?

| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs

Yup.

[GoT] IceDFire

quote:
HlpDsK schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:40:

Vraag: komt er nog een moment dat je meer dan 1 teamgenoot tegelijk kunt hebben?
Voor zover ik weet niet, heb 3.100.000 rep maar nog steeds maar 1 team mate, en moet de oude ontslaan als ik een andere wil.

Moet in totaal nog 4 auto's en dan heb ik mijn verzameling compleet, maar laat nou net die laatste paar auto's allemaal 5.000.000+ kosten :( (die audi heb ik gelukkig al :P)

Shoarma kip wijzigde dit bericht 04-06-2008 17:23 (8%)

Voor de mensen die zich ergeren aan teammates: NIET Jean Valley de Fransman nemen.. ze hebben zich lekker aan de stereotype arrogante Fransoos gehouden..

quote:
Soarer voor mij, heb daar nu een 39 mln combo mee gehaald en ik rij met tobo. De Soarer staat niet zo snel achterstevoren, en dat is wel lekker als je met tobo rijd. :)

is er niet een soort how to: voor dat driften. ik krijg het maar niet voor elkaar.

hij geeft wel tips : meer snelheid enzo.
gebruiken jullie de handrem of gewoon je voetrem?

ik snap dat je als je eenmaal je wagen vlak voor de bocht " gezet " hebt dat je voorwielen in de richting moeten staan waar je de wagen heen wilt hebben.

zorgen dat je achterkant uitbreekt maar je je niet voorbij gaat... maar het lukt me gewoon niet..

aarrgh

edit: stuurwiel + pedalen hier....

murky123 wijzigde dit bericht 04-06-2008 22:07 (4%)

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

Alhoewel ik niet echt te spreken was over het remgedrag in de demo heb ik vandaag toch het spel bij play-asia besteld (met de huidige koers prima prijsje)....neem het risico maar, ben benieuwd of het me kan blijven boeien...hopelijk heb ik 'm snel binnen...

Reg. datum: 04 januari 2003

Alle races gedaan. :P
Toen kreeg ik nog een laatste race tegen team: Ravenwest.
Die kon alleen gespeeld worden op: Extreme difficulty. :X

Geprobeerd maar dat wil dus niet, naja ik dacht laat ik is een roadblock maken. >:)
Want op die Le Mans baan heb je vlak voor de finish een aantal blauwe en gele banden stapels.

Ik rij bij de start een stukie terug, beuk wat tegen die banden stapels aan.
Net zo lang totdat het midden op de weg staat.

Wacht tot dat die cpu racer langs komt, circa bij: 2.50.00
Rijd er langs, s*it......
Ik zet er nog een er naast, zodat er nauwelijks meer langs komt.
Wacht weer even......BOEM, zijn auto stuk. _O-

Kon ik mooi relaxed de race afmaken.
Zo doen we dat. :7
Jawel, da's mijn oog!

Hehe nFo, wat een manier, ga 't ook eens testen :)

Driften hoeft niet heel moeilijk te zijn, zodra je 't eenmaal onder de knie hebt :P.
Het gaat in de bocht telkens om de verhouding tussen je stuur en je gas. Bij elke auto is een ideale combinatie gas-geven en stuur-draaien. Die moet je zien te vinden.

Dus probeer meer met je gas te spelen en dan vooral door _minder_ gas te geven!

<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws