Clio II 16v | Last.fm | What is here? Isn't here just there without a 't'?
Ja, en ja.quote:jagermeister schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 00:59:
Iemand hier ervaring met play-asia.com? Scheelt veel geld, maar leveren ze ook een beetje snel enzo?
Meer dan de helft van mijn spellen komt daar vandaan.
Grid heb ik hier gewoon gehaald omdat ik niet wilde wachten wegens zware verslaving aan de demo
Reg. datum: 14 oktober 2007
Ik heb een 'schamele' Ahtlon X2 4200 (2,0 of 2,2 ghz, dunno) met 2 gig geheugen, HD3870 en een 1920x1200 resolutie. Spel draait prima, op volle resolutie, met werkelijk alle details op vol. Ik moet enkel zorgen dat ik niet al te veel exotische Anti Aliasing opties aan heb staan. Maar 2 tot 4 x MSAA lukt prima, eigenlijk helemaal geen slowdowns, ook niet met veel rook etc in beeld, of bij drukke races. Wonderbaarlijk eigenlijk, gezien de vorige iteratie van de engine, in DiRT, minder goed draaide, terwijl daar maar 1 autootje op de baan zitquote:MindWarp schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:41:
[...]
Hmmmm.. alles op full?
Ik heb E8400 @ 3.0GHz,
4GB HyperX 800MHz geheugen
HD3870X2
22" monitor
edit: ook Vista 64bit (Ultimate)
en op 1024x768 (medium settings) hapert hij nog :-S. Heb wel dual monitor setup, maar ik mag aannemen dat ik het scherm dat niet gebruikt wordt, niet uit hoef te schakelen, als ik ga racen (scherm wordt toch niet gebruikt).
Is dit een bekend probleem? Heb al nieuwste vidkaart drivers, directX geïnstalleerd.. no help.
Heeft dit spel eigenlijk ondersteuning voor de G25? Dat wil zeggen, kan je gebruik maken van de non sequential shifter en koppeling?
Sjekster wijzigde dit bericht 04-06-2008 09:18 (13%)
Gisteravond hele avond aan het klooien geweest...
Misschien nog even toelichten (je weet maar nooit): het zijn dus geen framerate-drops... Ik krijg alle frames gewoon netjes mee.. Het is dus niet dat wanneer het spel hapert, ik ineens 20meter verderop op de baan sta. Het is gewoon net alsof de hele applicatie blijft hangen.
Heb nieuwe ATI-drivers en DirectX geïnstalleerd. Heb Vista Ultimate 64bit en geen legale XP, dus dat kan ik ook niet proberen. Het valt me ook op dat er vrij weinig over te vinden valt op het i-net. Niet echt een veelvoorkomend probleem dus...
Ik ga vanavond in mijn BIOS maar eens wat onboard meuk (sound enzo) disablen. Je weet maar nooit.
@Hierboven: ik heb een G25 en kan alleen de sequential-shift opties gebruik maken... Bovendien vind ik GRID niet echt een game om de koppeling bij te gebruiken. Dan ga ik wel GPL of TD:U spelen ofzo
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Reg. datum: 25 februari 2006
Dit heb ik dus soms ook, dan begint ie te haperen en naar paar seconde later lijkt het net of alles snel vooruit wordt gespoelt en dan is het weer normaal. Als dit bij mij online gebeurt, haalt iedereen mij ook in..........quote:MindWarp schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:59:
Misschien nog even toelichten (je weet maar nooit): het zijn dus geen framerate-drops... Ik krijg alle frames gewoon netjes mee.. Het is dus niet dat wanneer het spel hapert, ik ineens 20meter verderop op de baan sta. Het is gewoon net alsof de hele applicatie blijft hangen.
Gisteren heb ik bijna de heledag gespeeld en geen hapering gehad. Hoop dat het zo blijft.
Specs:
E8400 @ 3,45
MSI P7N Platinum
2 x 2 GB GEIL DDR800
2 x 8800GT in SLi (beide Foxconn)
650W Antec Truepower
Vista Ultimate x64 OEM
Iemand een idee?
Reg. datum: 01 december 2002
Huh?? Da's 5km per race. Ben je niet een nulletje vergeten?quote:murky123 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 00:50:
opzich is het spel systeem aardig gebalanceerd. heb nu iets van 70 races gedaan en rond de 350km gereden totaal en net mijn eerste miljoen bijelkaar gereden. zit nu in seizoen 5 geloof ik.
Ik heb hem gisteren gekocht voor de 360, maar nog niet gespeeld.
Na het eten op de bank in slaap gevallen
Reg. datum: 12 november 1999
Met de GT1 auto's heb ik toch enigzins moeite hem op de baan te houden (Aston Martin). Die bochten volgas nemen doe je wel met alle driving-aids uit?quote:sdk1985 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 01:27: Echter rij eens achter de ai aan ipv er voorbij te gaan en je zult merken dat veel van die bochten voor de rechte stukken volgas genomen worden. Dit verklaarde bij mij hoe het kon dat ik elke keer bij zon bochtig stuk ze van mijn radar afreed en ze even later weer aan mn staart hingen. Ik speel uit voorzorg nog altijd le mans op normal maar nu heb ik een gat van +6 tot +12 seconde:). Genoeg om een keer een foutje te maken. Ook dat bochtige eindstuk waar het altijd donker wordt ineens kun je met goed stuurwerk volgas nemen. Enige plekken waarbij je echt moet remmen zijn de tweede bocht (de smalle zigzag), de obstakels op het rechte stuk, de haakse bocht. De obstakels vlak voor de finish kun je met heel even gas los van te voren vol gas nemen.
de standaard instellingen kloppen niet, koppeling los is rem in en koppeling in is gas in. heel vreemd.
heb het wel zelf kunnen instellen gelukkig
Rij met de G25 btw.
verder heb ik geen last van framedrops oid.
draai op 1680*1050 en alles op max. heb wel soms dat het spel crashed.
sys spec.
Athlon 6400+ @3.2 Ghz
6GB DDR2 800mhz 5.5.5.15
Sapphire 2900XT @ 880mhz/1800mhz
Vista Ultimate x64
nieuwste bios/drivers/dx10/updates ed.
Ik vind die AI wel heel erg eri. ze rammen veel te veel, en ze kunnen geen bochten maken, gaan erg vroeg op de rem ed.
dat driften wil ook voor geen meter lukken, moet k nog maar is ff op oefenen
ps. hebben jullie ook dat de text in het spel zo slecht is. dus het hoofd menu. net of AA daar niet werkt.
I'am Older Than I've Ever Been, And Now I'am Even Older, And Now I'am Even Older, And Now I'am Even Older. And Now I'am Older Still.
Wat mij betreft hadden ze dat hele japan spul weg mogen laten en er een paar extra circuits in mogen doen. Zou wel leuk zijn als zandvoort erin zat, of als je de 24 uur ook op de nordschleife kon doen.
Clio II 16v | Last.fm | What is here? Isn't here just there without a 't'?
Reg. datum: 12 augustus 2004
doorstomen op 1 continent. ?? je moet toch steeds andere auto's kopen. ookal blijf je op 1 continent.quote:HlpDsK schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 00:53:
Gewoon lekker doorstomen op 1 continent. Dan heb je dikke sponsors. Vervolgens dure teamgenoot kopen die ook daadwerkelijk een potje kan sturen. En dan eens aan de rest van de andere continenten verder rommelen. Met de dikke sponsors er op en met 2 man geld graaien.
Ik heb welgeteld maar 1 keer een race gereden omdat ik geld tekort had. En dat was toen ik een Mazda van 8 miljoen wilde kopen en net een paar ton tekort kwam. Voor de rest verdien je bakken met geld en kun je kopen wat je wilt wanneer je wilt.
je kan niet met 1 auto alle klasse's gaan rijden op 1 continent
je hebt maar 1 race gereden omdat je geld tekort had? installeerde GRID bij jou gelijk 7 miljoen ofzo??
bijmij ziet het er nu zo uit.
je hebt GRIDWORLD. je pakt je auto rijd een race ( paar rondjes ) je rijd race 2 ( weer een paar rondjes ). dan krijg je de optie om die lemans te doen. die skip ik want ik heb nog geen geld voor zon speciale auto.
hup naar het volgende seizoen. in het zelfde continent blijvend. zo ben ik in seizoen 5 beland.
heb nu dus 1 miljoen en iets van 2 ton aan auto's uitgegeven. dat is +/- 1,3 miljoen totaal bij elkaar gereden.
ik heb nu wel meer dan 80.000 rep points in de USA en zit nu in licentie 2. dit betekend +/- 2 ton prijzen geld per race als je eerste word.
ik heb nu ongeveer 40k extra bonus van mijn sponsoren per gewonnen race.
dus nu in de 2de amerikaanse licentie rijd ik per gewonnen race ruim 2 ton bij elkaar
wil ik andere amerikaanse cups/races wil rijden in die zelfde licentie moet ik ook weer de daarvoorgeschikte auto aanschaffen.
dus zo rap gaat dat geld verdienen niet.
lees ik hier dat mensen miljoenen per race binnenhalen, vind ik in mijn belevenis een beetje onwerkelijk.
kunnen jullie dat dat een beetje verduidelijken?
Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii
Ik krijg ongeveer 200 duizend aan sponsorgeld per race (149.xxx voor mijzelf en de rest van mijn teamgenoot). Ik heb geld zat en krijg het echt niet op. Ik zit nu net in seizoen 5.
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Panasonic TZ3=-
Helemaal mee eens. Ik hoopte echt op de Nordschleife. Freestyle drift krijg ik maar niet onder de knie. Jezus, wat frustrerend...quote:Gisae schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:26:
Nu alle 1e en 2e trap races gehad op de drift dingen na, die zijn gewoon niet leuk om te doen. De races in japan zijn ook niet echt leuk.
Wat mij betreft hadden ze dat hele japan spul weg mogen laten en er een paar extra circuits in mogen doen. Zou wel leuk zijn als zandvoort erin zat, of als je de 24 uur ook op de nordschleife kon doen.
Wang 286 12Mhz @ 13Mhz, 2 Mb mem, CGA, 20 Mb harddisk, 14" monitor (monochroom)
๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Longcat is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong
Op een gegeven moment krijg je races met 4 tracks. Per track krijg je sponsorgeld. Ik krijg nu als ik eerste wordt 2 ton sponsorgeld. Als mijn teammate 2e wordt krijgt hij dat ook. Dat is 4 ton. Als je 4 races hebt heb je daar al 1.6 miljoen. Dan krijg je nog prijzengeld (rond de 5 ton op dit niveau) en teamwin bonus. Dan tikt het aardig aan. Ik zit nu in seizoen 8. Let ook op dat je steeds de beste sponsors pakt, dat maakt een enorm verschilquote:murky123 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:35:
[...]
Dan krijg je de optie om die lemans te doen. die skip ik want ik heb nog geen geld voor zon speciale auto.
Dat is niet zo slim. Je kunt ook meedoen bij een bestaand team
hup naar het volgende seizoen. in het zelfde continent blijvend. zo ben ik in seizoen 5 beland.
heb nu dus 1 miljoen en iets van 2 ton aan auto's uitgegeven. dat is +/- 1,3 miljoen totaal bij elkaar gereden.
ik heb nu wel meer dan 80.000 rep points in de USA en zit nu in licentie 2. dit betekend +/- 2 ton prijzen geld per race als je eerste word.
ik heb nu ongeveer 40k extra bonus van mijn sponsoren per gewonnen race.
dus nu in de 2de amerikaanse licentie rijd ik per gewonnen race ruim 2 ton bij elkaar
wil ik andere amerikaanse cups/races wil rijden in die zelfde licentie moet ik ook weer de daarvoorgeschikte auto aanschaffen.
dus zo rap gaat dat geld verdienen niet.
lees ik hier dat mensen miljoenen per race binnenhalen, vind ik in mijn belevenis een beetje onwerkelijk.
kunnen jullie dat dat een beetje verduidelijken?
Je drift met gamepad neem ik aan?. Met tobo vind ik het nog aardig lastig om mooie drifts te maken. Het is overigens wel dood eenvoudig te winnen met driften aangezien ik vaak (@ normale) 4x zoveel punten hebquote:leonpwner1 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:50:
Driften is coolHet is helemaal niet moeilijk (toen ik de demo speelde vond ik het nog wel vreselijk). Heb nu echt dikke drifts, had gisteren een combo van X38 met een eindscore van bijna 12 miljoen
Reg. datum: 12 augustus 2004
maar dan moet ik nog steeds een auto kopen toch?
ben ik weer door mijn geld heen.
Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii
Reg. datum: 31 oktober 2007
in 1 woord: JAquote:Shukie schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:47:
Hoe is het online gebeuren, wordt je daar ook constant door andere kindertjes van de baan geramd net als in de demo?
Soms wel, soms niet. Zostraks heb ik toch een paar mooie races meegemaakt, met serieuze spelers die niet op je inbeuken.quote:
Je krijgt toch aan het einde van het seizoen een aanbieding? Dan kun je uit 3 teams kiezen om voor te rijden, elk met hun eigen eisen. Hoef je dus geen auto te kopen.quote:murky123 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:46:
ik kan dus meegaan doen met een bestaand team voor de lemans race?
maar dan moet ik nog steeds een auto kopen toch?
ben ik weer door mijn geld heen.
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Panasonic TZ3=-
Reg. datum: 31 oktober 2007
19 op de 20 keer wordt er gewoon op elkaar ingehakt. gister had ik een prachtige race. met zijn 4'en 2 rondes lang dicht bij elkaar racen zonder gebeuk. Later werd er alleen wel gebeukt omdat er plaatsen opgezocht werden waar geen plaats was. dat was wel jammerquote:Ni3lz schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 13:53:
[...]
Soms wel, soms niet. Zostraks heb ik toch een paar mooie races meegemaakt, met serieuze spelers die niet op je inbeuken.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.