Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multi] Race Driver: Grid

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 december 2006

quote:
HlpDsK schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:50:
Er zit idd ook een Test Drive modus in.

Trouwens wel grappig. Met je GT1 wagen de helft van de LMP2 wagens er uit rijden :P
Doe je goed, dat lukt mij niet hoor op die LeMans races. :P
Ik heb ze wel bijna een hele ronde voor me gehouden, maar drna niet meer.
Reg. datum: 07 januari 2005

quote:
HlpDsK schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:50:
Er zit idd ook een Test Drive modus in.

Trouwens wel grappig. Met je GT1 wagen de helft van de LMP2 wagens er uit rijden :P
Heb je hem op normal staan:P? Op normal lukt het me een halve lap ofzo maar op rechte stuk gaan ze dr vandoor dan;).

Reg. datum: 02 december 2003

Is er ook een mogelijkheid om het "chat / x has joined / x has left venster" uit te zetten, want in sommige auto's zijn de bochten daardoor erg slecht te zien.

Acties: [view]

Door: HlpDsK
Moderator SG/HK

Niet op LeMans. Het lukte me op Spa.

Specs | Rock | Vids | Autobahnrichtgeschwindigkeitsverordnung!

Reg. datum: 07 januari 2005

Ik kreeg net einde van seizoen 5 race en toen viel me op dat helaas de beste LMP2 auto net te duur was maar dat de stats tov de GT2 wagens bijna niks verschillen! De "goedkope" LMP2 (5.2 Miljoen, ik heb 5.4 net niet genoeg voor de Lola) heeft dezelfde topspeed en acceleration als de DB9 alleen de grip en brakes zijn een stuk beter. Vandaar dat die DB9 zo moeilijk in te halen was toen ik het even testte;).

voorheen: SniekyTunes

quote:
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 15:14:
[...]

Thnx! Zal em vanavond ook proberen...
Bij mij heeft het geen effect gehad helaas... Ik start een porsche 911 race, eerste ronde gaat perfect, halverwege 2e ronde blijft het beeld staan en na 5sec gaat het weer verder... daarna blijft het beeld weer staan... enz. enz..
Heel irritant.

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Reg. datum: 07 februari 2007

quote:
ColdDog schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:59:
Is er ook een mogelijkheid om het "chat / x has joined / x has left venster" uit te zetten, want in sommige auto's zijn de bochten daardoor erg slecht te zien.
Erg irritant inderdaad hopelijk word dit opgelost in een patch.
In de lobby zie je het niet eens, daar zou het minder storend zijn, daar zit het wel achter een knop zoals het hoort :)
Reg. datum: 16 april 2003

Nog meer mensen last dat bij de sound settings de hardware acceleration niet aanstaat / kan ?
Creative SB X-Fi, XP 32bit.

Acties: [view]

Door: HlpDsK
Moderator SG/HK

Die LeMans ritten zijn mooi maar ik vind ze wel heel vaak langskomen. Elke paar races zit je er mee, voordat een nieuw seizoen begint. Dan zijn ze toch wel lang.

HlpDsK wijzigde dit bericht 03-06-2008 21:09 (9%)

Le Mans LMP2 winner 2008

Ik sla ze af en toe over, heb ook geen zin om ze elke keer te rijden.
woop woop
Reg. datum: 16 december 2001

Is het bij de japan races altijd driften?
Dat driften is echt niks aan, en ik heb er ook nog geen enkele race van gedaan.

De rest heb ik voor 60-70% gedaan met alle aides aan, en dat is gewoon te simpel. Ik heb één race over moeten doen, de rest rij ik zonder problemen weg. Bij GT1 races haal ik zelfs lmp2 auto's in :/
Zonder aides is het niet te doen met keyboard.
Le mans sla ik nu ook over, het is saai en te makkelijk. Met een zonda r over donington glijden is veel gaver. Een keer een 360 maken en nog winnen :X

@onder, dan straks toch maar eens doen.

Wat betreft teamgenoten, ik heb er 2 gehad die me ~170.000 kostten plus 30% opbrengst. Ik heb nu de goedkoopste van de goedkoopste, en die presteerd beter :D

Gisae wijzigde dit bericht 03-06-2008 22:02 (35%)

Clio II 16v | Last.fm | What is here? Isn't here just there without a 't'?

gegen nasi
Reg. datum: 30 april 2002

quote:
Gisae schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:00:
Bij de japan races, is het altijd driften?
Dat driften is echt niks aan, en ik heb er ook nog geen enkele race van gedaan.

De rest heb ik voor 60-70% gedaan met alle aides aan, en dat is gewoon te simpel. Ik heb één race over moeten doen, de rest rij ik zonder problemen weg. Bij GT1 races haal ik zelfs lmp2 auto's in :/

Japan heeft ook gewone races en touge. Zeker eens proberen zou ik zeggen :)

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Reg. datum: 22 augustus 2002

quote:
jlve schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:06:
Nog meer mensen last dat bij de sound settings de hardware acceleration niet aanstaat / kan ?
Same here

die destruction derby met amerikaanse bakken. en het driften op zijn japans. ik krijg het maar niet voor elkaar.
die derby ook zeg, ik heb het gevoel dat ik nog enig sinds kan sturen zolang ik maar 50 rijd, hoe sneller hoe minder dat ding stuurt.
hoe moet ik dat aanpakken?
ik rijd met logitech momo +FFB icl gas en rem pedaal

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

quote:
jlve schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 21:06:
hardware versnelling staat hier uit, het kan aan maar weet niet of het nut heeft
zit met onboard soundmax audio en een steelsound headset.

ik vind het geluid wel wat magertjes klinken

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

Reg. datum: 18 juni 2006

quote:
Gisae schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:00:
Le mans sla ik nu ook over, het is saai en te makkelijk. Met een zonda r over donington glijden is veel gaver. Een keer een 360 maken en nog winnen :X
Ok, je gebruikt dus de pijltjes? Hoe is het bij jou zo simpel? Ik doe er een half uur tot een uur over om ook maar een race te halen. (Ok, stratencircuits, gewone circuits zijn aanzienlijk makkelijker.) Het kost me gewoon verschrikkelijk veel moeite om de auto überhaupt op de baan te houden. :S
En nee, dit is niet de eerste racegame die ik speel. Trackmania, NFS en consorten zijn allemaal de revu gepasseerd. (Dan noem ik wel wat... maar dan nog!)

Acer Aspire 5920G || HTC TyTN II || Microsoft Zune

gegen nasi
Reg. datum: 30 april 2002

Dan speel je zeker met alle driving aids uit?

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

woop woop
Reg. datum: 16 december 2001

quote:
Sagaris schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:07:
[...]

Ok, je gebruikt dus de pijltjes? Hoe is het bij jou zo simpel? Ik doe er een half uur tot een uur over om ook maar een race te halen. (Ok, stratencircuits, gewone circuits zijn aanzienlijk makkelijker.) Het kost me gewoon verschrikkelijk veel moeite om de auto überhaupt op de baan te houden. :S
En nee, dit is niet de eerste racegame die ik speel. Trackmania, NFS en consorten zijn allemaal de revu gepasseerd. (Dan noem ik wel wat... maar dan nog!)
Als je achter gaat glijden stuur je tegen, glij je voor dan rem je bij zodat de auto achter gaat glijden.
Voor elke bocht "zet" je de auto door een kort tikje op de rem. Auto's inhalen doe je door de binnenbocht te nemen en laat te remmen. Niet zo'n ramp als je iemand raakt, gewoon sponsoren nemen die je betalen voor een 1e plek :P
Wat me wel op valt is dat de goedkoopste auto's het best te besturen zijn.
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/06/03/1212525759-080.jpg
Race van net, vrij makkelijk gewonnen.

Clio II 16v | Last.fm | What is here? Isn't here just there without a 't'?

Reg. datum: 16 september 2007

Ik vind driften zo kut o.O... Racen zelf is easy. Het stuur helpt wel t.o.v. de pijltjes, maar als ik de 100K haal ben ik zeer tevreden.

Multiplayer 1x gedrift. Stond bovenanaan met 80.000 en dacht: O leuk. Toen op eens had iedereen 200x zo veel :(.

Q6600 @ 3,6 Ghz, 4 x 1024MB PC6400 @ 1000MHz (5-5-5-12) , GA-P35-DS3R, Sapphire 4870 (1GB), Corsair 750TX

Reg. datum: 24 februari 2001

Oefening baart kunst ;) Koop een gamepad en je kan je lol op, lock2lock is te easy met gamepad :P

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Driften: tap je gas. Sowieso wel een goede tip voor krappe bochten met een keyboard.

Hoeken met die wagens. Behalve die met flink downforce. Remmen voor de bochten dan voorbij de apex op het gas.

opzich is het spel systeem aardig gebalanceerd. heb nu iets van 70 races gedaan en rond de 350km gereden totaal en net mijn eerste miljoen bijelkaar gereden. zit nu in seizoen 5 geloof ik.
maar om verder te mogen en aan andere races te kunnen deel nemen moet je weer andere auto's kopen. ik heb nu 3 amerikaanse muscle cars in diverse klasse . ik geloof iets van 123.000 reputatie punten global. en zit nu in de 2de amerikaanse licentie. europa alleen de eerste gedaan nog

als je een hoge moeilijkheidsgraad speelt heb je weinig aan sponsors die je alleen betalen als je op de eerste plek finnished. tenminste ik wel.

driften en destruction derby lukken me nog niet.. ff oefenen nog

murky123 wijzigde dit bericht 04-06-2008 00:53 (10%)

Gewoon lekker doorstomen op 1 continent. Dan heb je dikke sponsors. Vervolgens dure teamgenoot kopen die ook daadwerkelijk een potje kan sturen. En dan eens aan de rest van de andere continenten verder rommelen. Met de dikke sponsors er op en met 2 man geld graaien.

Ik heb welgeteld maar 1 keer een race gereden omdat ik geld tekort had. En dat was toen ik een Mazda van 8 miljoen wilde kopen en net een paar ton tekort kwam. Voor de rest verdien je bakken met geld en kun je kopen wat je wilt wanneer je wilt.

Artillerie magneet :-(
Reg. datum: 15 februari 2002

Ben wel geïnteresseerd in deze game. Vind de demo iig erg vet en dat terwijl ik het eigenlijk nooit zo op racegames heb gehad.

Iemand hier ervaring met play-asia.com? Scheelt veel geld, maar leveren ze ook een beetje snel enzo?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER

quote:
_vipeax schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 23:23:
Ik vind driften zo kut o.O... Racen zelf is easy. Het stuur helpt wel t.o.v. de pijltjes, maar als ik de 100K haal ben ik zeer tevreden.

Multiplayer 1x gedrift. Stond bovenanaan met 80.000 en dacht: O leuk. Toen op eens had iedereen 200x zo veel :(.
ghehe.. dan was iedereen dus bezig met 1 lange combo :P
dat driften was ook niet echt mijn ding, maar als je het een beetje door hebt en niet tegen elke muur oprijdt is een paar miljoen pt. best te halen..

het spel komt trouwens op 1 punt wel overeen met NFS:underground - de trainers werken ook online 8)7 http://server.clanftd.net/user321/GRID/bah/

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: