Reg. datum: 04 september 2005
Ik heb iets langs zien komen op het codies forum, mss daar ffies kijken.quote:
Gevonden
Vash_Stampede wijzigde dit bericht 01-06-2008 23:04 (10%)
E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes.
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multi] Race Driver: Grid
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Ik heb iets langs zien komen op het codies forum, mss daar ffies kijken.quote:martinzweep schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:56:
Als ik GRID nu opstart zegt hij van corrupt savegame
Komt door een crash van het spel.. weet iemand hoe ik hem un-corrupt maak ?
want ik was best wel ver...
Vash_Stampede wijzigde dit bericht 01-06-2008 23:04 (10%)
E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes.
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
Ik koop altijd gewoon de goedkoopte. Volgens mij zit er geen verschil tussen. Volgens mij is het puur voor de show vanwege de deal met EbayMotors om er een Ebay systeem in te doen.quote:Heephstan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:05:
Jongens, wat is het verschil tussen auto's op ebay en auto's nieuw? Handle-en ze anders of gaan ze soms sneller stuk? Wat is er op tegen om gewoon altijd de goedkoopste te kopen?
je moet het gemiddelde bekijkenquote:Heephstan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:05:
Jongens, wat is het verschil tussen auto's op ebay en auto's nieuw? Handle-en ze anders of gaan ze soms sneller stuk? Wat is er op tegen om gewoon altijd de goedkoopste te kopen?
Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation
Sorry maar das volgens mij onzin wat je roept, ik heb ook een 256MB kaart en ik kan alle reso's ,quote:H-master schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:43:
Ik ben tevreden met het spel maar ik heb wel een probleem.
Het spel wilt niet op de goede resolutie, ik weet dat mijn native res. niet gesupport wordt (1440 * 900) omdat ik alleen maar 256 mb aan videoram heb maar als ik een andere kies die wel ondersteund wordt (1280 * 800) dan start het spel opnieuw op maar is nog steeds op 800 * 600![]()
mijn specs zijn e6300, ati hd 3850 256 mb, ms-7255, 2 gyg ram, 500 gyg hd, OS is vista sp1.
In de demo werkte het wel goed dus ik denk dat het misschien aan secure rom ligt die het spel teveel in het opstarten vertraagd. ( Het schijnt dat als het spel niet binnen 30 seconden opnieuw is opgestart dat die dan de oude resolutie weer aan neemt.)
Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation
Ik zou niet weten waarom die ene auto sneller is dan de andere, er is nergens een tuning mogelijkheid of een perfomance mogelijkheid dus dan zou een duurdere auto op ebay een heel nieuwe eigen setting en configuratie mee moeten krijgen dan zouden ze van elke auto 3 ebay varianten moeten maken, lijkt me niet ^^quote:Def!ance schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:35:
[...]
je moet het gemiddelde bekijken
dus wins/wrecks/events entered.
degene met de meeste events meeste wins en minste wrecks is dus een snelle auto.
deze zijn meestal goedkoper of net zo duur als een nieuwe auto.
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Panasonic TZ3=-
Waarschijnlijk ben je nog bezig met remmen als je de bocht in gaat. Als je zorgt dat je de rem los laat voor je instuurt, kun je veel scherper sturen...quote:cheiron schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:25:
Zeker de Le Mans races frustreren mij. De AI neemt bochten vol gas terwijl ik, met dezelfde racelijn, echt in de remmen moet om niet uit de bocht te vliegen. Verder is het gewoon moeilijk om in de nacht te rijden als je het circuit niet goed kent.
Er zit een bocht een 20 seconden voor de finish waarbij de AI vol gas op het rechts stuk gaat, en vol gas de bocht in, van links op het rechte stuk naar rechts voorsoorterend op de volgende bocht; compleet volgens het boekje. Echter wanneer ik vol gas de bocht in ga spin ik er ALTIJD uit. Ik moet dus remmen, iets wat de AI niet doet. Zij gaan mij dus ook altijd en masse voorbij in die bocht.quote:KoppenSneller schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:39:
[...]
Waarschijnlijk ben je nog bezig met remmen als je de bocht in gaat. Als je zorgt dat je de rem los laat voor je instuurt, kun je veel scherper sturen...
Vaag dat het bij jou wel werkt. Volgens de officiele faq kan het ook niet linkquote:Def!ance schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:53:
[...]
Sorry maar das volgens mij onzin wat je roept, ik heb ook een 256MB kaart en ik kan alle reso's ,
ook 1440x900 ?(ik draai op 1650xnogiets)
Ik weet welke bocht je bedoelt inderdaad, maar ik kan daar wel volgas doorheen, is me tot nu toe met elke auto op Le Mans wel gelukt, zelfs met de Audi R10 TDI. Ik speel wel op de pc, misschien dat dat wat uitmaakt, met toetsenbord.quote:cheiron schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:43:
[...]
Er zit een bocht een 20 seconden voor de finish waarbij de AI vol gas op het rechts stuk gaat, en vol gas de bocht in, van links op het rechte stuk naar rechts voorsoorterend op de volgende bocht; compleet volgens het boekje. Echter wanneer ik vol gas de bocht in ga spin ik er ALTIJD uit. Ik moet dus remmen, iets wat de AI niet doet. Zij gaan mij dus ook altijd en masse voorbij in die bocht.
Beetje oude, maar ook nutteloze quote.quote:spanx schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:17:
Demo van het spel, en ik heb hier Vista x64 en bij mij werkt het perfect!
NL+sp1
Q6600 @ 3.2Ghz
4GB HyperX 900Mhz
HD3870X2
Antec Performance One 182
22" 1680x1050 (FULL alles)
geweldig spel!
xfire: enpthron
Ik heb het tot nu toe eigenlijk alleen op Le Mans gehad. Zodra het begon te schemeren gaat het naar 20 fps, terwijl ik normaal wel rond de 50-60 zit. Als het dan weer licht wordt gaat de framerate ook weer omhoog.quote:Ni3lz schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:05:
Heb soms last van harde framedrops zeg, zwaar irritant.
Nog meer mensen hier last van?
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Komt me bekend voor. Ongeveer 1 sec. een lichte freeze van het beeld. Auto vertraagd terwijl je volgas geeft. Uh!?quote:Ni3lz schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:05:
Heb soms last van harde framedrops zeg, zwaar irritant.
Nog meer mensen hier last van?
Geen last van vertraging hier met de G25 in combinatie met PC versie (XP). Alles op standaard instellingen en werkt goed. Ik durf zelfs te beweren dat ik zonder het stuurtje het spel allang links had laten liggen. Met een controller driften is not done and no fun. Hoewel ik een simracer ben is deze game zeer vermakelijk om de uurtjes op te vullen, wel veel bezig met het driften btw. Touringcars is te arcade imo.quote:Xtresis schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:30:
Tjha, op zich is het spel wel OK, alleen zit ik nog steeds te k*tten met de vertraging van de engine in combinatie met mijn G25, het is maar een halve seconde ( of zelfs minder ), maar net genoeg om geen controle over de auto te krijgen. Jammer, dit was ook zo bij Colin Mcrae, de reden waardoor ik dat spel ook aan de kant heb gelegd.
Hier ook. Willekeurige momenten. Het is ook niet zozeer een schok of schokkerige framerate. Het lijkt een beetje een mislukte instant replay ofzo. Ik heb in ieder geval nog nooit framedrops op deze manier gezien, bij welke game dan ook.quote:VCDfan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:05:
[...]
Komt me bekend voor. Ongeveer 1 sec. een lichte freeze van het beeld. Auto vertraagd terwijl je volgas geeft. Uh!?
racer13 wijzigde dit bericht 02-06-2008 19:21 (10%)
dell xps h2c(ATX gemod) msi p35 neo 3fir x3210 xeon Quad 3.00 ghz vcore 1,3 , 9800gx2 , 3gb corsair xms 700mhz, 2x samsung spinpiont raid 0, 2x xbox 360
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [Multi] Race Driver: Grid
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus