Gathering of Tweakers

Quicksearch
Game ziet er erg vet uit! hoop dat de besturing/feeling van de auto's een beetje goed is. Vind de race driver serie altijd een leuke combinatie tussen realisme en arcade. Vorige delen waren online altijd erg leuk!.

Tweifel nog een beetje of ik hem op de pc of de x360 ga spelen. Racen met controllers bevalt me best goed eigelijk, heb meestal geen zin mijn racestuur aan te sluiten etc :P.

edit:
Ik geloof trouwens dat er redelijk aan het begin van deze maand een demo moet uitkomen :)

Tortelli wijzigde dit bericht 01-05-2008 13:21 (40%)

Bezint eer ge begint.

Nog een paar maanden te gaan, na Forza en Dirt de ultieme race spel :9

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
sekeroglan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:21:
Nog een paar maanden te gaan, na Forza en Dirt de ultieme race spel :9
Dirt vond ik niet echt ultiem... Maarja dat vind ik. Over dirt gesproken, die ga ik weer eens installeren. heb wel zin om met men G25 even weer te stoeien op gravel en ijs. In plaats van de zonnige wegen van O'ahu in TDU :)

xfire: enpthron

Ik denk dat deze game weer zwaar overhyped wordt. Dirt zou ook realistisch zijn. Nou als mijn auto zo zou rijden, dan ging ik wel lopen! .. Hoop niet dat deze game ook zo wordt. De beelden zijn in ieder geval sweet om naar te kijken :D

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Nou ik heb dirt weer gespeeld gister nacht. Nou ik zou dan toch liever in zo'n C4 zitten hoor. God wat accelereert dat ding.

quote:
rCk schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:18:
Nou ik heb dirt weer gespeeld gister nacht. Nou ik zou dan toch liever in zo'n C4 zitten hoor. God wat accelereert dat ding.
Ik heb dirt ook eens geinstalleerd en ik vind het maar een vage besturing. De auto zwabbert alle kanten uit (inderdaad net of de besturing in het middenpunt van de auto zit). Het ziet er wel heel mooi uit, dat moet ik toegeven, maar ik ben bang dat de besturing bij Race Driver hetzelfde zal worden (zag ergens iets over style points).
quote:
Ten4 schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:55:
[...]

Als je Rfactor of GTR/race07 simbim gewend ben dan blijft Codemasters ivTot Arcade , graphics zijn een heerlijkheid en moet je maar overschakelen op deze gameplay , net DIRT geinstallleerd , wat(the fuck) een arcade gevoel , zal echt niet beter worden , m.i. haden codemasters net ff beter moeten zijn met de besturing , niet van GTR gelijkheid maar dit is toch net ff te gevoelloos
Toch vond ik die Toca spellen (Toca en Toca2) best goed voor die tijd en ook Collin McRea2 had de mix best goed voor elkaar.

Marzman wijzigde dit bericht 02-05-2008 17:46 (35%)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

CFF: Heinzketchup - 3A

Ziet er idd mooi uit die filmpjes. :9
Wat ik trouwens merkwaardig vind is dat die coureurs het hebben over hoe het eruit ziet maar niet of het ook een beetje een realistisch feel heeft.
Dat eerste kunnen we nml zelf ook wel zien maar dat tweede dus niet.
Hoewel, bij die onboard zie ik die auto toch best wel "zwabberen" vlak voor de playstation chicane.
Codemasters richt zich to meer op de massa ipv de liefhebber van "zo echt mogelijk" dus zal het wel een arcade worden die met de controler bestuurd moet kunnen worden.

* LoneRanger blijft het van een afstandje volgen.

This dependency has no dependencies!

quote:
Marzman schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:54:
[...]

Ik heb dirt ook eens geinstalleerd en ik vind het maar een vage besturing. De auto zwabbert alle kanten uit (inderdaad net of de besturing in het middenpunt van de auto zit). Het ziet er wel heel mooi uit, dat moet ik toegeven, maar ik ben bang dat de besturing bij Race Driver hetzelfde zal worden (zag ergens iets over style points).
Ja dat klopt. Maar ik speel het met mijn G25. En ik vind het wel meevallen. Besturing zou iets beter kunnen zijn. Maar NFS is nog erger qua besturing dus vind t al lang vet.

Pre-order bij Gamehubs: 32 euro voor Xbox, 38 euro voor PS3:

http://www.gamehubs.com/s...latform=&keyword=grid

Release-datum staat op 1 juni, ben benieuwd of dat klopt :)

Bezint eer ge begint.

quote:
Mr Magic schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:20:

Had het gisteren ook gezien, maar dacht zelf dat hij rond augustus/september zou uitkomen. Hoe eerder hoe beter dan maar.

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

Ingamemovies.nl

play.com heeft hem op 30 mei staan :) En daar heb ik mijn pre-order staan ;)

Ik wil echt snel een demo hebben mensen! :9
CFF: Heinzketchup - 3A

quote:
JuliettPapa schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:56:
play.com heeft hem op 30 mei staan :) En daar heb ik mijn pre-order staan ;)

Ik wil echt snel een demo hebben mensen! :9
Ik las net dat er een PS3 demo beschikbaar komt 8 mei, wieweet volgt een pc demo.
De release date van eind mei of begin juni zal dan wel kloppen.

Shiver23 in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."

This dependency has no dependencies!

Ingamemovies.nl

En wat kom ik tegen op de websites van Codemasters:
quote:
GRID-communitynieuws – 2-5-08
2008-05-02 12:00:00
Maak je agenda vrij, controleer of je genoeg ruimte hebt op de harde schijf en breek alle onnodige downloads af; volgende week (de week die begint op 5 mei) wordt de demo van GRID uitgebracht voor alle niet-handheldformaten.

In de demo kun je meedoen aan 3 evenementen. In de eBay Muscle Motors Cup zit je aan het stuur van een Ford Mustang GT-R en rijd je over de straten van San Francisco, in de Advan Drift Trophy krijg je een Nissan S15 Silvia waarmee je mag gaan spelen in de haven van Yokohama, en in de Euro Touring Cars-kampioenschappen kun je met een BMW 320si-touringcar ouderwets spannende tin-topavonturen beleven in de scherpe haarspeldbochten van Jarama.

In de consoleversies van de demo krijg je tevens de kans om een verbazingwekkende prijs te winnen. Meer informatie volgt als de demo uitkomt.
*O* *O* *O*
Fantastisch. En als een bekende uit de drift-scene al tevreden is over de feeling van de wagens dan gaat het wel goed komen.

Vet kan niet wachten om de Silvia te gaan driften.
Hopelijk komt ie begin vd week, dan heb ik minste werk whaha :P

En ik hoop dat de G25 support subliem is. net als bij TDU zou al heel gaaf zijn. In ieder geval dat je kan voelen dat je rijd, bij overstuur en onderstuur VOELEN dat je dat hebt. En ook de H-shifter gebruiken. Wat die gozer overigens in t filmpje hierboven ook zei, je voelt de overstuur. Dus ik hoop dat dat icm een G25 is want dan wordt t wel een toppertje heb ik t idee.

rCk wijzigde dit bericht 04-05-2008 12:24 (62%)

quote:
Mr Magic schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:20:

d:)b Goede ervaringen met die tent, dus gelijk maar besteld. Ben erg benieuwd naar dit spel :)
Demo van Grid staat op xbox live, je hebt allen een gold abbo nodig om hem te kunnen downloaden :'(.

edit:
hij is 795mb

Tortelli wijzigde dit bericht 08-05-2008 11:22 (10%)

Jawel, da's mijn oog!

Op de Playdinges komt 'ie ook vandaag, alleen de PC-versie is vertraagd, snik. :/

Ben echt enorm benieuwd naar de gameplay, heb van de week Dirt weer eens bekeken en zo waar mijn Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel met Gameport aansluiting aan de praat gekregen. Als 'ie 't in Grid nou ook met FF doet, ben ik echt enorm blij. Een G25 is toch wat duur en voor de koppeling lijkt ook geen ondersteuning te zijn helaas.

En ook wel jammer dat je met de PC-demo géén BMW 3-serie gaat winnen.

En de reden dat de PC vertraagd is staat nu net op de forums:
quote:
We found a problem with keyboard input stalling single threaded PCs due to a lack of time allowed for the keyboard update to run. A by product of our recent preformance tuning I'm afraid. We could not realease a demo with this problem in it, but it's now been fixed and the demo is being prepped as I speak. Just waiting for the final nod from QA, which I suspect will come early tomorrow morning GMT.

IceEyz wijzigde dit bericht 08-05-2008 16:58 (43%)

<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz

Ingamemovies.nl

Nee ;( ik had me er al op verheugd vandaag nadat ik gezien had dat de demo op Marktplace stond.

En buiten gewoon jammer dat (wij) de PC Gamers, weet niet die BMW :9 kunnen winnen ;(

Wachten op de release dus :) !
24...

Zo net even uur tijdje gespeeld. Het ziet er erg mooi, maar dat wisten we al. Het speelt volgens mij zoals DTM Race Driver (2). Vooral in de bochten hebben die bakken echt onwijs veel grip lijkt het... Het zit qua realisme een stukje onder Forza Motorsport 2 denk ik.
Ondanks dat is het wel gaaf. De schade is wel realistisch (er KAN wel veel kapot), maar je moet echt heel hard botsen wil je echt iets goed stuk maken volgens mij. Was echt een paar keer hard tegen een andere auto geknald en toen brak er alleen een raampje en wat schrammen op de voorbumper. Ook wat deukjes e.d. Wat er erg mooi uitzag dat wel. Alleen ik had het gevoel dat met die snelheid de hele neus in elkaar moest liggen :P

Die contest is erg cool moet ik zeggen. Geeft echt een extra dimensie aan een demo. Je moet in europa met de BMW 3 een tijd halen van 1:17:72. Ik ben tot 1:17:61 gekomen. Als je onder die tijd komt krijg je een code die je op de website in kunt vullen. Als je dan in de top 5 staat aan het eind van deze maand, mag je met z'n 5en in een race gaan strijden om de echte bmw. Helaas is de toptijd op dit moment 1:14:97, dus ik moet nog even oefenen :P

edit: In die drift race kan ik wel erg gemakkelijk onderdelen van mijn auto rijden. Dus misschien moet ik mijn woorden over de schade terug nemen :)

McFlipp wijzigde dit bericht 08-05-2008 18:41 (7%)

Digital Rebel --- EF-S 18-55mm --- Sigma 70-300mm APO Macro Super II --- 1GB Extreme III --- 512Mb Ultra II
Mijn Airliners.net foto's
If you weren't real, I would make you up...

Heb net ook een track gespeeld, vind het terugspoelen leuk gedaan. De ai werkt super (nog niet zo eerder tegengekomen in een racegame). Ik ben er wel enthousiast over, maargoed, wie ben ik. Ik speel zelden racegames en als ik het speel is het arcade.

Dit voelde trouwens wel minder arcade aan, duurde namelijk even voordat ik een track normaal en snel uit kon rijden.
Jawel, da's mijn oog!

* IceEyz ...jaloers...

Over die schade... Een ontzettend lachen filmpje, dan weet je in ieder geval dat deze schade al stukken beter is dan "Competitor's Offering". :Y)

<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz

quote:
IceEyz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:59:
* IceEyz ...jaloers...

Over die schade... Een ontzettend lachen filmpje, dan weet je in ieder geval dat deze schade al stukken beter is dan "Competitor's Offering". :Y)
Erg leuk filmpje, en al die GT5 fanboys in die comments. Hilarisch :D

De demo (962MB) is nu ook te downloaden op de PS3 :)

Chester wijzigde dit bericht 08-05-2008 19:43 (8%)

Is het nou een bug of hebben racers een afwijking naar rechts/links (afhankelijk van waar ze staan bij de start) bij de start?

Ik blijf de eerste seconden van de race maar even matig op het gas, want iedereen beukt iedereen de vangrail in 8)7

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws