Zo net even uur tijdje gespeeld. Het ziet er erg mooi, maar dat wisten we al. Het speelt volgens mij zoals DTM Race Driver (2). Vooral in de bochten hebben die bakken echt onwijs veel grip lijkt het... Het zit qua realisme een stukje onder Forza Motorsport 2 denk ik.
Ondanks dat is het wel gaaf. De schade is wel realistisch (er KAN wel veel kapot), maar je moet echt heel hard botsen wil je echt iets goed stuk maken volgens mij. Was echt een paar keer hard tegen een andere auto geknald en toen brak er alleen een raampje en wat schrammen op de voorbumper. Ook wat deukjes e.d. Wat er erg mooi uitzag dat wel. Alleen ik had het gevoel dat met die snelheid de hele neus in elkaar moest liggen
Die contest is erg cool moet ik zeggen. Geeft echt een extra dimensie aan een demo. Je moet in europa met de BMW 3 een tijd halen van 1:17:72. Ik ben tot 1:17:61 gekomen. Als je onder die tijd komt krijg je een code die je op de website in kunt vullen. Als je dan in de top 5 staat aan het eind van deze maand, mag je met z'n 5en in een race gaan strijden om de echte bmw. Helaas is de toptijd op dit moment 1:14:97, dus ik moet nog even oefenen
edit: In die drift race kan ik wel erg gemakkelijk onderdelen van mijn auto rijden. Dus misschien moet ik mijn woorden over de schade terug nemen

McFlipp wijzigde dit bericht 08-05-2008 18:41 (7%)