Volgens mij komt dit omdat de engine van het spel hetzelfde is als die van Dirt, een rally spel dus, daar rijden de auto's ook altijd als sponzen. Al vanaf de eerste colin mcrae rally.quote:osc4r schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:36:
Ik vind het een prachtige demo al, laat staan het volledige spel.
Waar ik me echter aan stoor is de 'wegligging' van de auto's (nee, niet het arcade/simulatie debat). De auto's zien er uit alsof ze sponzen zijn die over een glad oppervlakte 'glijden', net alsof de banden niet echt contact maken met het asfalt.
Niet dat dit zozeer vervelend is omdat je de bochten etc nog wel gewoon normaal moet nemen, dus het beïnvloed het rijgedrag niet, maar wel hoe de game eruitziet, bijvoorbeeld in een echte achtervolging..
Enige reden dat dit me opvalt overigens is omdat bij GT5 Prologue (half arcade / half realistisch als je het mij vraagt) ziet de 'wegligging' er dus gewoon beter uit, alsof de auto echt contact maakt met het asfalt i.p.v. eroverheen 'glijdt'.
Voor de rest topspel, en zoals gezegd beïnvloed hetgene wat ik vind de gameplay gelukkig niet
SDFNYIRW