Reg. datum: 26 november 2006
[Multi] Race Driver: Grid
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 26 november 2006
Daarom komt er in GRID ook een: Destruction Derby mode.quote:ChromeBallz schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:20:
Echt irritant in multiplayer. Iedereen zit maar wat raak te crashen, en een enkeling parkeert gewoon voor de laatste bocht in Seattle (de bottleneck) om maar eens flink lastig te doen. Lukt het je eindelijk om (de meeste) crashes to omzeilen, gaan ze je kicken omdat ze denken dat je cheat.
Moet je voor de grap die mensen een spectaten. Je krijgt het idee dat ze helemaal niet door hebben dat het een race spel is, laat staan dat ze ook maar snappen wat een racelijn is. Of ze denken dat ze NFS spelen en proberen elke bocht met volgas te nemen. En dan de mensen die op de rechte stukken een massa carambolage weten te creeren.
Ik ben nu net 2 keer gekickt om geen enkele reden. Ik heb geen crashes veroorzaakt, ik ben niet eens gefinisht door de al genoemde mensen, en dan nog?
Ik hoop dat er een optie komt voor prive servers, want dit is toch echt te gek voor woorden. Je gaat toch zeker niet een racespel spelen om 5 minuten lang dwars ergens op een recht stuk te staan?
Jammer dat die niet in de demo zit.
Maar ik snap je wel, heb je in elk online race spel helaas.
.
Ik kom niet verder dan een 1.16:2 met de BMW online.
Ook een keer 1.15:3 gehaald, maar dat was met catch up aan bedacht ik me later.
Telt dus niet mee helaas.
Reg. datum: 26 oktober 2006
Trouwens, de G25 H-shifter kan niet worden gebruikt. Is dit in de full-version wel zo?
Dat valt wel mee 3 miljoen.quote:martinzweep schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:12:
Iemand al meer dan 3 miljoen gehaald in drift mode ?
[afbeelding]
Net mijn record ook weer verbeterd, maar als je ziet wat die lui op youtube presteren. Heb al 63M gezien.
Anyway dit is mijn nieuwe record, ben er trouwens net achter gekomen dat er een flashback functie in zit

Canon Powershot G9 | Canon 40D | 17-50mm f/2.8 | 50mm f/1.8 Mk1
Reg. datum: 01 december 2006
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
ziek... ik krijg dat echt niet onder controle... kom niet verder dan 300kquote:rCk schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:39:
Hier een tamelijk meesterlijke score:
http://youtube.com/watch?v=QYHjhqLNLS0
In de 66 miljoen...
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Onderandere dat alle beelden weergegeven worden als je bij alt tab weer terugkeert komen die heel snel voorbij met artifacts.
En soms crasht iemand zo hard dat hij in een zwart gat komt(100+G yeah right een vliegtuig is iets van 5G)
Reg. datum: 25 februari 2006
Wat ook een irritante bug is, is bij de usa track. Als je op dat stuk waar je omhoog gaat een sprongetje maakt en dan bij het neerkomen door de bodem heen rijdt.quote:StEelD schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:15:
Er zitten nog wel wat bugs in hopelijk zijn die in de volledige game gefixt.
Onderandere dat alle beelden weergegeven worden als je bij alt tab weer terugkeert komen die heel snel voorbij met artifacts.
En soms crasht iemand zo hard dat hij in een zwart gat komt(100+G yeah right een vliegtuig is iets van 5G)
Jaa, precies. Net nog gehadquote:Ni3lz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:04:
[...]
Wat ook een irritante bug is, is bij de usa track. Als je op dat stuk waar je omhoog gaat een sprongetje maakt en dan bij het neerkomen door de bodem heen rijdt.
Maar wel een freaking buggy spel zeg
๏̯͡๏) Specs ๏̯͡๏) Longcat is loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooong
Bij crashes zijn dat soort krachten wel 'normaal'. Was laatst nog een crash in de Indycar (of iig een race op een oval) waar de krachten ook over een paar honderd G kwamen.quote:StEelD schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:15:
Kan de crash in kwestie even niet vinden (stond in de HK in de race crash topic) maar van Wikipedia:
Wikipedia: g-forcequote:Highest g-forces survived by humans
Voluntary
Colonel John Stapp in 1954 sustained 46.2 g in a rocket sled, while conducting research on the effects of human deceleration.[9][10]
Involuntary
Formula One racing car driver David Purley survived an estimated 179.8 g in 1977 when he decelerated from 173 km/h (108 mph) to rest over a distance of 66 cm (26 inches) after his throttle got stuck wide open and he hit a wall.[2]
Indy Car driver Kenny Bräck crashed on lap 188 of the 2003 race at Texas Motor Speedway. Bräck and Tomas Scheckter touched wheels, sending Bräck into the air at 200+ mph, hitting a steel support beam for the catch fencing. According to Bräck's site his car recorded 214 g.[11]
Ken. wijzigde dit bericht 18-05-2008 15:43 (2%)
Reden: bron erbij
Ik vind het een gaaf spel ( ik heb het tot nu toe al meer gespeeld als GT5p), en dan vooral de MP is gaaf. Het schademodel is goed realistisch, en ik hou wel van een beetje arcade racing.
Gister en nu vanmiddag gebeurden trouwens iets heel raars
Ik was al een tijdje aan het racen en ineens loopt het beeld vast gevolgd door keihard gekraak door alle speakers heen ( dat is suround sound+2 houten grote bergboxen) en het geluid stont keihard! De buren vroegen helemaal: 'wat was dat? :l '' Net vanmidag gebeurden het weer, en toen kreeg ik de hele Ps3 niet meer uit.. Ik drukte op de startknop om te resetten, ik hoorde een piep en liet los om vervolgens naar een groen knipperend lampje met zwart beeld te kijken, nou werd dat wel saai en had ik de stekker er uitgetrokken. Appart..
Ook leuk: Mensen die al flink beschadigd zijn en denken toch niet meer te winnen en midden op de baan gaan staan.. kom ik ook, zevende zesde rondje, ik stond eerste, en jawel, daar stond er een.. en voor ik het kont ontwijken, BAM. En ik stond meteen weer 5de.
Volgende race. Jahwel ik sta weer eerste, laatste rondje, komt mn oma lekker in het beeld staan
Tsjah, je treft het of je treft het niet
MSI Geforce 9800GTX+ Plus OC @760/2300 (wordt nog verder OC'ed)/ C2D E8400 @ 3.1Ghz / 2Gb OCZ Titanium Ram @800Mhz / M620 / Coolermaster CM690 / Gigabyte P45 Ds3 My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .
Het wordt pas uitdagend als diegene vooruit en achteruit begint te rijden, dan wordt het ontwijken nog lastiger met hoge snelheid.quote:rickyy schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:51:
Ook leuk: Mensen die al flink beschadigd zijn en denken toch niet meer te winnen en midden op de baan gaan staan.. kom ik ook, zevende zesde rondje, ik stond eerste, en jawel, daar stond er een.. en voor ik het kont ontwijken, BAM. En ik stond meteen weer 5de.
Wel uitkijken met puin. Ik dacht laatst om tegen een stukje voorbumper te knallen maar die bleef haken en ik kon toen niet meer sturen.
Ik werd een keer gelanceerd door een stukje bumper ( kan ook deur zijn geweestquote:D. Ninjai schreef op zondag 18 mei 2008 @ 15:57:
[...]
Het wordt pas uitdagend als diegene vooruit en achteruit begint te rijden, dan wordt het ontwijken nog lastiger met hoge snelheid.![]()
Wel uitkijken met puin. Ik dacht laatst om tegen een stukje voorbumper te knallen maar die bleef haken en ik kon toen niet meer sturen.
MSI Geforce 9800GTX+ Plus OC @760/2300 (wordt nog verder OC'ed)/ C2D E8400 @ 3.1Ghz / 2Gb OCZ Titanium Ram @800Mhz / M620 / Coolermaster CM690 / Gigabyte P45 Ds3 My.tnet pf http://tweakers.net/gallery/219112 .
Reg. datum: 01 december 2006
Ja idd, die gozer die drift het hele circuit aan een stuk door, 3x rond. Ik ken het niet hoorquote:Phusebox schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:40:
[...]
ziek... ik krijg dat echt niet onder controle... kom niet verder dan 300k
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
Het voelt gewoon niet alsof je met een auto rijdt. Ik krijg nergens het gevoel dat de grip wordt bepaald door het contact tussen de wielen en het asfalt, en daardoor lijken de auto en de omgeving los van elkaar te staan. Je kan ook gewoon slingerend over de weg zonder dat je spint, remmen is bijna nergens nodig en die crashes zijn leuk, maar had ik al gauw gezien.
Ik hoor van medespelers dat ze het juist te realistisch vinden en alle bochten uit vliegen.
Zelf vind ik 'm er mooi tussen zitten. Geen absurde arcade Need For Speed vol gas actie, en geen Forza praktijken waar het meer richting de simulatie gaat. Ben erg benieuwd naar jouw rondetijden op Jarama als je bijna nergens hoeft te remmen. Om maar niet te spreken over dat andere circuit met de muscle cars
Geen flame of troll uiteraard, gewoon omdat ik je commentaar gewoon niet herken als ik kijk naar mijn eigen ervaringen met dit spel.
Reg. datum: 20 augustus 2005
Diegenen die dit realistish vinden zijn niet goed bij hun hoofd.quote:.KeN. schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:38:
Heb jij een ander spel gespeeld misschien ?
Ik hoor van medespelers dat ze het juist te realistisch vinden en alle bochten uit vliegen.
Zelf vind ik 'm er mooi tussen zitten. Geen absurde arcade Need For Speed vol gas actie, en geen Forza praktijken waar het meer richting de simulatie gaat. Ben erg benieuwd naar jouw rondetijden op Jarama als je bijna nergens hoeft te remmen. Om maar niet te spreken over dat andere circuit met de muscle cars
Geen flame of troll uiteraard, gewoon omdat ik je commentaar gewoon niet herken als ik kijk naar mijn eigen ervaringen met dit spel.
Forza is ook niet realistisch.
Punt.
Dit spel is puur voor de fun, en echte arcade.
Zinvolle opmerking!quote:GAIAjohan schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:13:
[...]
Diegenen die dit realistish vinden zijn niet goed bij hun hoofd.
En arcade kan of is niet realistisch?! En zijn ook simulaties niet puur voor de fun?!quote:Forza is ook niet realistisch.
Punt.
Dit spel is puur voor de fun, en echte arcade.
De besturing in GRID is idd niet puur realisme. Maar afgezien van dat komt het toch aardig in de buurt, qua physics bijvoorbeeld.
"Genie is hoofdzakelijk een kwestie van wilskracht." What the Pulse?!Do not spec!!
Canon Powershot G9 | Canon 40D | 17-50mm f/2.8 | 50mm f/1.8 Mk1
Na 2 uur oefenen heb ik nog niet 1x kunnen winnen op normal nog wel. Terwijl ik normaal alles op hard probeer te spelen. Kom niet verder dan 600-700k, en dat was veel geluk, meestal blijf ik steken op 200-300k.
Met dit in mijn achterhoofd, weet ik zeker dat als ik deze game zou kopen mijn controllers en xbox het niet overleven, als ik meer dan 2-4u nodig heb per drift-track om verder te komen.
Heb ook alle andere games waar iets van driften in zat meteen weggedaan als ik het niet van tevoren wist. Vind er geen zak aan, niet alleen omdat ik het niet kan maar dit is voor mij geen racen.
Jammer jammer, dan maar hopen dat Ferrari Challenge nog wat wordt.
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
.
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.