Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
IceEyz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:51:
Alleen het waardeloze is dat het mij nog steeds niet gelukt is, een normale bediening van de slowmo's en het bedienen van de vrije camera. Zal wel komen door 't stuurtje, maar toch, wel jammer zo. Vandaag bijna een miljoen gedrift, kan nog niet tot een goeie config komen, en mis eigenlijk ontzettend feedback voor 't voelen van de auto...
Het is mij ook niet gelukt... ook volgens de mensen online is er geen besturing van de camera mogelijk. Slomo hebk ook nog niet gevonden.. wel datk heeltijd gewoon op f2 / f3 tap.. maar echt automatische slowmo niet.

Met stuur niet.. maar ook niet met gewone keyboard config.

Intel Q6600@stock , Ocz 2x2GB Reaper HPC 800Mhz, 2x 8800GTS G92 (SLI), Asus P5N32-E 680i SLi, Coolermaster CM690, Corsair TX650Watt

quote:
DutchManticore schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:55:
[...]

Het is mij ook niet gelukt... ook volgens de mensen online is er geen besturing van de camera mogelijk. Slomo hebk ook nog niet gevonden.. wel datk heeltijd gewoon op f2 / f3 tap.. maar echt automatische slowmo niet.

Met stuur niet.. maar ook niet met gewone keyboard config.
Voor slomo moet je hem op pauze zetten (F1) en dan rewind of forward doen (F2/F3).

X2 4200+ | 2GB RAM | 8800GT - War. War never changes.

Ingamemovies.nl

quote:
DutchManticore schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Stuur controls? Ook als je een stuur hebt of dan met pijltjes?
Ik MIS die vrije camera namelijk.. die zit er wel in dus?

YAY ! :D
In de Replay kan je de camera veranderen in alle standen die je ook kan kiezen tijdens het rijden. Ook kun je sneller/slomer beetje doen. Ik vond het zelf jammer dat ik geen Spectate mode had, anders had ik een ander filmpje gemaakt. Nu lijkt het zo op alle andere filmpjes maar toch heb ik bet wat andere camera's gepakt dan alleen de standaard's ;)

EDIT: HD (1280x720) versie van mij filmpje: Downloadddd :9

JuliettPapa wijzigde dit bericht 13-05-2008 23:26 (9%)

Afternaft

quote:
KoppenSneller schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 07:14:
[...]

En als je de driving aids nu eens uit zet?
Ik rijd van mezelf uit al zonder aids, maar met aids is het pas écht triest. Om maar niet te spreken van het niveau van de AI (al vaker genoemd) en de kindjes online. Echt te zielig wat daar rondrijdt, beuken, rossen enzovoorts met die klerekarts. Dit spel vind ik nu al in de budgetbak thuishoren, tenzij ze eens flink aan het coden gaan daar en dat spel maken zoals het bedoeld is.

Which means: niet tussentijds een niet-instelbare demo releasen die totaal niet af is, stuur dan niks want dit is voor mij al de teleurstelling van het jaar :/

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

Vakantie

quote:
Jejking schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:10:
[...]

Ik rijd van mezelf uit al zonder aids, maar met aids is het pas écht triest. Om maar niet te spreken van het niveau van de AI (al vaker genoemd) en de kindjes online. Echt te zielig wat daar rondrijdt, beuken, rossen enzovoorts met die klerekarts. Dit spel vind ik nu al in de budgetbak thuishoren, tenzij ze eens flink aan het coden gaan daar en dat spel maken zoals het bedoeld is.

Which means: niet tussentijds een niet-instelbare demo releasen die totaal niet af is, stuur dan niks want dit is voor mij al de teleurstelling van het jaar :/
Dat is een mening geen feit. Ik vind het toevallig wél leuk en met mij vele anderen. Er zijn genoeg andere spellen die wrs wel aan jou eisen voldoen.

| 7974-2384-6075-1395 Wii nummer | Specs

Reg. datum: 04 januari 2003

Leuke Demo, al wat offline & online zitten racen op de Xbox 360. 8)
Ga de PC versie is checken.
quote:
JuliettPapa schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:41:
[...]

In de Replay kan je de camera veranderen in alle standen die je ook kan kiezen tijdens het rijden. Ook kun je sneller/slomer beetje doen. Ik vond het zelf jammer dat ik geen Spectate mode had, anders had ik een ander filmpje gemaakt. Nu lijkt het zo op alle andere filmpjes maar toch heb ik bet wat andere camera's gepakt dan alleen de standaard's ;)

Ja dat bedoel is.. das dus geen ruk aan.
Want het komt tal van keren voor dat de camera zo ongelukkig geplaatst is dat je er alsnog fijn niets van ziet. Als je een vrije camera hebt heb je daar dus NOOIT last vast.

Intel Q6600@stock , Ocz 2x2GB Reaper HPC 800Mhz, 2x 8800GTS G92 (SLI), Asus P5N32-E 680i SLi, Coolermaster CM690, Corsair TX650Watt

GoT crysis community (dnb#)

wel toffe game, alleen het driften is tof en alleen de SanFransisco race met de GTR is tof online. alleen de bmw is echt een hoop zaad. Van Sim moeten we niet spreken idd. Graphics zijn supernice, je hebt iig wel gevoel van snelheid ipv GT serie (ik ben grooooote GT fan) maar het enige wat ik dus al jaren heb gemist bij GT en dat kan codemasters dan weer wel = SNELHEID. Als je bij GT met die suzuki pikes peak bug de 1048kmpu aantikte dan dacht je nog steeds dat je in een mini uit 76' reed met 2,5pk.

GT5prologue is daarentegen wel ietsje beter geworden qua schnellfahren.

all by all deze game rockt wel titties. net als Dirt dat deed.

asus p5k premium, e6750@3.7, pov 8800gts320@680/1980, 2048mb ocz reaper pc6400@920mhz(4-4-4-12), 80+200gig hdd, Akasa eclipse, Zalman 600hp, 11809 3dmarks 06'

Ingamemovies.nl

quote:
DutchManticore schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:33:
[...]
Ja dat bedoel is.. das dus geen ruk aan.
Want het komt tal van keren voor dat de camera zo ongelukkig geplaatst is dat je er alsnog fijn niets van ziet. Als je een vrije camera hebt heb je daar dus NOOIT last vast.
Klopt. Ik roei nu ook maar met wat ik gekregen heb he :p Wie weet gooien er een echte spectator in :) Ik hoop het!
Geachte ,
Reg. datum: 19 maart 2006

Kwa replay ziet het er best spectaculair uit , maar geef mij maar de GTR replay opties , met save en mogelijkheden . ook als ik eerlijk ben dan wanneer ik overschakel naar GTR of Race07 dan ben ik eigenlijk geen GRIDter

Ten4 wijzigde dit bericht 14-05-2008 21:41 (31%)

8800 GTX 756 mb ,6750 intel 2 Core, 2G mem, 460W-XPpro -MOMO stuur

Gister veel online zitten spelen.
Bij die eerste bocht op die jarama baan, gaat het 9x van de 10x fout.
Hele zooi BMW's in de puin. :+

Stuurd lekker, mooie graphics & veel snelheid erin.
Ik krijg het spel dus niet aan de gang. Hij wil mijn profiel niet opslaan. Ik krijg iets van "save code error". Google biedt geen soelaas voor mijn probleem, evenals dit topic. Ik draai onder Vista64. Weet iemand een oplossing?

Gigabyte P35-DS4, E6750@3.6ghz + Scythe Infinity, 4x1GB Crucial BallistiX Tracer PC-6400 @ 4-4-4-9, Club3D 8800GTX, 2x Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB Raid0, Antec P182, Seasonic 500 watt

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Ik stuur vaak bij Jamara bij de eerste bocht gewoon het gras op in de binnenbocht.
Even wachten tot iedereen klaar is met spinnen en botsen, en lekker doorrijden :P
Moet je niet hebben de er een paar goed door komen natuurlijk, anders wordt het lastig om nog aan te haken.

The Alchemist of Happiness
Reg. datum: 03 mei 2008

quote:
JuliettPapa schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:41:
[...]

Tof filmpje.... vooral het schademodel is mooi weergegeven

Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...

quote:
.KeN. schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:43:
Ik stuur vaak bij Jamara bij de eerste bocht gewoon het gras op in de binnenbocht.
Even wachten tot iedereen klaar is met spinnen en botsen, en lekker doorrijden :P
Moet je niet hebben de er een paar goed door komen natuurlijk, anders wordt het lastig om nog aan te haken.
Ja zijn altijd weer een paar gasten die veel te laat remmen daar. :P
Of op je achterbumper knallen.

Snelstronde op Jarama: 1.15.07

nFo wijzigde dit bericht 15-05-2008 14:19 (3%)

quote:
nFo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:14:
[...]

Snelstronde op Jarama: 1.05.07
Da's wel heel erg snel! Ik kom net onder de 1.15 geloof ik :?

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

foutje ;)
Met de handschaken is wat sneller.

nFo wijzigde dit bericht 15-05-2008 14:19 (66%)

Ik dacht al :D

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

Weet iemand hoe je die jump start doet ?
Is een keer toevallig gelukt, maar geen idee bij hoeveel toeren.

nFo wijzigde dit bericht 15-05-2008 14:23 (4%)

\m/.([oO]).\m/

Volgens mij bij 6k toeren en dan rustig (nou ja, rustig.. iig niet vol erop) het gas opbouwen.
Extra fijn als de rest gewoon vol het gas erop gooit :P

Dit spel ondersteunt toch wel splitscreen? Anders zal dit voor mij persoonlijk de grootste ontgoocheling worden van het jaar.

Volgens mij ondersteunt hij geen splitscreen.

Online multiplayer is echt meesterlijk. Ik speel het meest met de BMW en die eerste bocht is altijd hilarisch hoe men er een rotzooitje van maakt, het is altijd raak. :D

De meer ervaren coureurs hangen rustig achterin totdat ze er mooi tussendoor kunnen en vervolgens kom je in een groepje van serieuze spelers terecht en het is leuk te proberen elkaar in te halen. Super!
Afternaft

quote:
Razor.Timo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:31:
[...]

Dat is een mening geen feit. Ik vind het toevallig wél leuk en met mij vele anderen. Er zijn genoeg andere spellen die wrs wel aan jou eisen voldoen.
Wat is er niet duidelijk aan:
quote:
Jejking schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:10: Ik rijd van mezelf uit al zonder aids, maar met aids is het pas écht triest. Om maar niet te spreken van het niveau van de AI (al vaker genoemd) en de kindjes online. Echt te zielig wat daar rondrijdt, beuken, rossen enzovoorts met die klerekarts. Dit spel vind ik nu al in de budgetbak thuishoren, tenzij ze eens flink aan het coden gaan daar en dat spel maken zoals het bedoeld is.

Jejking wijzigde dit bericht 15-05-2008 20:02 (2%)
Reden: Fucked up the quote

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

\m/.([oO]).\m/

quote:
D. Ninjai schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:01:
Online multiplayer is echt meesterlijk. Ik speel het meest met de BMW en die eerste bocht is altijd hilarisch hoe men er een rotzooitje van maakt, het is altijd raak. :D

De meer ervaren coureurs hangen rustig achterin totdat ze er mooi tussendoor kunnen en vervolgens kom je in een groepje van serieuze spelers terecht en het is leuk te proberen elkaar in te halen. Super!
Inderdaad :)
Leuk om te zien ook dat bij sommige matches iedereen ruim voor de bocht al afremt om niet te botsen :P

Toch nog even een beetje gal spuwen:
Net een paar rondes gedaan waarbij ik telkens won, mede door die eerste bocht tactiek.
Moest ook nog een paar spookrijders en finish line campers (die je dwars op de baan op staan te wachten :X) ontwijken, maar daardoor smaakten de overwinningen telkens des te zoeter. Komen we weer in de lobby, krijg ik allemaal kick votes en lig ik eruit. Nee, ik moest zeker verliezen of wat ?!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws