quote:
Speel gewoon op een PS3 met SIXAXIS. Ik heb nu 10,700,000 als highscore.

Had een 30x combo en die was 10,100,000 waard. Helaas parkeerde ik mijn auto meteen daar na in een muur. Volgens mij zag ik trouwens na "DRIFT LEGEND" nog iets voorbij komen, volgens mij "UBER ...". Kon het net niet lezen, was bij 80,000 in 1 drift en op het scoreboard staat ook niets na drift legend, dus misschien zag ik het verkeerd..?
Tips zijn inderdaad zelf schakelen en alles uit (dus traction control, stability control). Je kunt hem eigenlijk wel de hele tijd in zijn 3 laten staan. Ik heb alleen de head camera niet aan, want ik geloof daar niet echt in. Als je zijwaarts die auto de hoek omgooit moet je zelf ook opzij kunnen kijken om te kijken waar je naar toe gaat, en dat kan in het echt wel en met head camera dus niet.
Twee snelle tips: wat je vooral niet moet doen is té veel gas geven en/of té scherp sturen. Als je te scherp stuurt dan sta je op een gegeven moment stil en hetzelfde effect krijg je als je teveel gas geeft, dan breekt de achterkant te ver uit. Gewoon oefenen dan voel je op een gegeven moment wel hoe je de auto lang kunt laten glijden.