Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 01 december 2006

quote:
Marzman schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:48:
[...]

Ik zit ook op zoiets maar als je het een beetje goed doet dan kun je volgens mij bijna het hele parkoers achter elkaar driften (en dan gaat het al snel x2, x3 enz)
Yep ik had laatst 92k en dat keer 4. Dan krijg je er flink wat bij. Of 50k en dat keer 5 o.i.d. Dan tikken de punten aan hoor! Zeker als je 1 drift erg goed krijg, begin en eind dicht langs de paaltjes en die combo vast houd, en zo paar paar bochten, zit je zo aan de 400k minimaal per combo. Want als je goeie drift doet dan zit je zo op de 20k ŕ 30k per bochtje.

xfire: enpthron

Ik had 650k, en een combo van bijna 450k, maar toen tikte ik net een muurtje aan, dus die combo van 450k was ik kwijt en dat net voor de finish ;) Volgende keer beter dan maar :D

Gaat dual-screen & DX10.1

quote:
Martijn1990 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:38:
Ik had 650k, en een combo van bijna 450k, maar toen tikte ik net een muurtje aan, dus die combo van 450k was ik kwijt en dat net voor de finish ;) Volgende keer beter dan maar :D
Dude, had een instant replay gedaan :o

Als je die had tenminste.

:: Specs :: "Nowadays you can buy a CPU cheaper than the CPU fan." -- Unnamed AMD executive

quote:
Vash_Stampede schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:41:
8M ... damn ... 150K was mijn meeste :)

Met hoe en wat speel jij het? Kan wel wat tips gebruiken :+
Speel gewoon op een PS3 met SIXAXIS. Ik heb nu 10,700,000 als highscore. :*) Had een 30x combo en die was 10,100,000 waard. Helaas parkeerde ik mijn auto meteen daar na in een muur. Volgens mij zag ik trouwens na "DRIFT LEGEND" nog iets voorbij komen, volgens mij "UBER ...". Kon het net niet lezen, was bij 80,000 in 1 drift en op het scoreboard staat ook niets na drift legend, dus misschien zag ik het verkeerd..?

Tips zijn inderdaad zelf schakelen en alles uit (dus traction control, stability control). Je kunt hem eigenlijk wel de hele tijd in zijn 3 laten staan. Ik heb alleen de head camera niet aan, want ik geloof daar niet echt in. Als je zijwaarts die auto de hoek omgooit moet je zelf ook opzij kunnen kijken om te kijken waar je naar toe gaat, en dat kan in het echt wel en met head camera dus niet.

Twee snelle tips: wat je vooral niet moet doen is té veel gas geven en/of té scherp sturen. Als je te scherp stuurt dan sta je op een gegeven moment stil en hetzelfde effect krijg je als je teveel gas geeft, dan breekt de achterkant te ver uit. Gewoon oefenen dan voel je op een gegeven moment wel hoe je de auto lang kunt laten glijden.

aloha

quote:
rCk schreef op maandag 12 mei 2008 @ 01:20:
[...]

Ja ik speel het enkel cockpit view, vind ik wat fijner. En ja je let niet op het eerste stuur, dat gebruik je en dat zie je op je scherm bewegen. In ieder geval zo denk ik erover.
En mijn g25 shifter staat nu op sequentieel. En dan als ik hem naar beneden trek, trek ik de handrem erop. Dus als k even onderstuur heb ruk ik even aan mn shiftertje en off the drift goes 8)
Kijk jij speelt met een stuurtje, ik speel met keyboard en ben meer rear view gewend. Grid is vrij arcade (ook in hoogste moeilijksheidsgraad) dus moet tobo en arcade view (rear view dus) gewoon goed zijn vind ik. Het is niet echt moeilijk ofzo om de camera goed af te stellen dat ie minder adhd heeft.

SDFNYIRW

quote:
leonpwner1 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:51:
[...]

Dude, had een instant replay gedaan :o

Als je die had tenminste.
Ik speelde in pro mode, en daar heb je geen Instant replays mee ;)

Reg. datum: 01 augustus 2000

Ik ben nu al weer een hele tijd bezig met deze game en het bevalt me zeer goed het enige wat ik me erg aan stoor , zijn dat de tegen standers geen rem lichten hebben dus het is heel moeilijk in schatten wanneer die lui gaan remmen.

maar verder een zeer goede game hoor

Systeem: Windows Vista , AMD 64 x2 6000+, 8800 GTS 320mb, 4 gig, WD 320 gig 16 mb HD Sata II + 500 gig Externe HD

[patsmode]

Mag ik dan ook meedoen met mijn driftscore?
1 combo voor 3 laps 29.978.706
Ja dat is dus: negentwintigmiljoennegenhonderdachtenzevetigduizendzevenhonderd en zes punten.

http://i29.tinypic.com/2r2rz8l.jpg
klikbaar

(voor de mensen die het willen weten, volgens mij een multi van ong 50 en alle driving aids uit)

[/patsmode]

Prima spel als je het mij vraagt alleen trekt de drift mode me toch een stuk meer dan de standaard race modes. Visueel alles in orde en loopt ook soepel op 2 gig ram met 3ghz core2 en een 8800gt (60fps+)

pauldegroot wijzigde dit bericht 12-05-2008 23:17 (8%)

Canon Powershot A410 | Canon 350D | Canon 40D | 18-55 f/3.5 | 17-50mm f/2.8

Ingamemovies.nl

Filmpje gemaakt :9

Afternaft

Gatverdamme, sorry dat ik het zeg maar het is écht erg gesteld met de BMW 320S uit de demo. Alsof je in een kart rijd... Het gaat echt nergens over. Schademodel is dan wel weer vrij strak uitgewerkt, maar de replaywaarde vind ik nul.

Graphics zijn erg strak (behalve hetgeen wat je in je spiegels ziet), vooral de replay is erg leuk als je een leuke race hebt gehad. Ziet er vrij tof uit.

O ja, wat een crashnoobs online zeg. Als die final versie beter is mag je me PM'en, tot die tijd zal ik het denk ik links laten liggen. Alleen die muscle cars zijn wel grappig dan.

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

quote:
Jejking schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:46:
Gatverdamme, sorry dat ik het zeg maar het is écht erg gesteld met de BMW 320S uit de demo. Alsof je in een kart rijd... Het gaat echt nergens over. Schademodel is dan wel weer vrij strak uitgewerkt, maar de replaywaarde vind ik nul.
En als je de driving aids nu eens uit zet?

Ratelbak - Lapflop || + Play. ▌▌ Pause. ■ Stop.◄ Rewind

front against Kirby

als ik stability control uitzet vind ik die amerikaanse bak echt niet te besturen? echt veel te veel onderstuur. Komt er in het volledige spel wel nog een optie om de auto af te stellen? want wil eigenlijk die stability control uit,maar niet zoveel onderstuur hebben

Overigens heb ik een vaag probleem: telkens als ik online speel, meestal bij de Amerikaanse race, dan wordt mijn beeld opeens bruin, tijden blijven in beeld staan. Vervolgens zie ik allerlei ronderecords op mijn naam langsvliegen en finish ik als eerste terwijl de rest allemaal DNF krijgt.

Daarna hangt de game zich op zodra de rest naar de volgende race gaat. Al 5x achter elkaar gehad, daarna niet meer geprobeerd. (Xbox360 overigens)

gaming since 1987

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

zou

murky123 wijzigde dit bericht 13-05-2008 12:15 (96%)

Q6600 (G0), 4Gb ddr2-pc6400c4, 8800GTS 640mb SLI, asus p5n32-e sli (680i) XPpro/Vista home premium 32bit raid0 22ich TFT 1680*1050 thermaltake toughpower 750w modulair antec p180b rev2, macbookpro 2.2Ghz 15,4inch . Wii

front against Kirby

quote:
ehm ja... dat denk ik ook :S

gaming since 1987

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Weetje waar ik HEEL erg van baal?

Ik ben een enorm grafisch / physics geil persoon en ik vind de, in ieder geval ogenschijnlijke, realtime damage echt heel gaaf om naar te kijken. Ik wil dan ook een camera die ik vrij kan bewegen!

Ik wil in de replay de camera plaatsen waar IK wil om alle gave dingen netjes in beeld te krijgen en ik ben echt pissed off dat dat niet kan.

Intel Q6600@stock , Ocz 2x2GB Reaper HPC 800Mhz, 2x 8800GTS G92 (SLI), Asus P5N32-E 680i SLi, Coolermaster CM690, Corsair TX650Watt

Dan ga jij dat toch lekker coden kerel!

[PC = P965-DS3 - E6420 - 8800GTS - 3GB PC5300 - 160GB] [Laptop = XPS 1330 - T7100 - 2GB PC5300 - 120GB - WLED]

quote:
osc4r schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:23:
Dan ga jij dat toch lekker coden kerel!
Slaat dat dan weer op :P
Beetje raar dat ze lopen te showcasen met "Omg kijk deze graphics.. en physics want dat is gewoon erg belangrijk en dat ze vervolgens het zo cripplen door er maar zo beperkt iets van te laten zien."

Ben je beetje fanboy die op z'n tenen getrapt is ofzo :P?

Intel Q6600@stock , Ocz 2x2GB Reaper HPC 800Mhz, 2x 8800GTS G92 (SLI), Asus P5N32-E 680i SLi, Coolermaster CM690, Corsair TX650Watt

Acties: [view]

Door: TheZeroorez Moderator SGD/SPV
10100111001

Doe 's lief voor elkaar.

qed

Jawel, da's mijn oog!

Er is een camera die je vrijelijk om je auto kunt bewegen in de replay, volgens mij doe je dat gewoon met je stuurcontrols tijdens een van de views achter je auto. Zelfde geldt voor slow-motion, dat kun je doen door FastForward of Rewind te gebruiken in de Pauzemodus.

Het zelf plaatsen van camera's kan (nog) niet nee, maar is de replay die gegeven wordt niet voldoende?

<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz

quote:
IceEyz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:40:
Er is een camera die je vrijelijk om je auto kunt bewegen in de replay, volgens mij doe je dat gewoon met je stuurcontrols tijdens een van de views achter je auto. Zelfde geldt voor slow-motion, dat kun je doen door FastForward of Rewind te gebruiken in de Pauzemodus.

Het zelf plaatsen van camera's kan (nog) niet nee, maar is de replay die gegeven wordt niet voldoende?
Stuur controls? Ook als je een stuur hebt of dan met pijltjes?
Ik MIS die vrije camera namelijk.. die zit er wel in dus?

YAY ! :D

Vakantie

quote:
DutchManticore schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Stuur controls? Ook als je een stuur hebt of dan met pijltjes?
Ik MIS die vrije camera namelijk.. die zit er wel in dus?

YAY ! :D
Delete, end en home.

| 7974-2384-6075-1395 Wii nummer | Specs

out of order
Reg. datum: 08 februari 2004

3.5 mil met g25 400 deg.

iemand hoger met wiel?

quote:
DutchManticore schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:37:
[...]

Slaat dat dan weer op :P
Beetje raar dat ze lopen te showcasen met "Omg kijk deze graphics.. en physics want dat is gewoon erg belangrijk en dat ze vervolgens het zo cripplen door er maar zo beperkt iets van te laten zien."

Ben je beetje fanboy die op z'n tenen getrapt is ofzo :P?
Nee sorry, was nogal botte reactie, maar het gaat mij erom dat het nooit voor iedereen perfect gemaakt kan worden. Ik zou een modus waarin je dus alle kleine beetjes m.b.t. de replay etc zelf kan bepalen ook heel erg gaaf vinden, maar ik heb er ook begrip voor hoe het spel er nu uit ziet, hoe het racen is etc etc, en dat er dan dus geen tijd over blijft om aan die laatste puntjes te werken!

GT5 heeft ook puntjes die niet uitgebreid genoeg zijn etc, of die ik graag gezien had in de game maar er niet inzitten, maar uiteindelijk zal je dat toch met alles houden :).

Ben overigens geen fanboy hoor, maar je ziet hetzelfde bericht gewoon zo vaak terug komen ;)

[PC = P965-DS3 - E6420 - 8800GTS - 3GB PC5300 - 160GB] [Laptop = XPS 1330 - T7100 - 2GB PC5300 - 120GB - WLED]

quote:
osc4r schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:13:
[...]

Nee sorry, was nogal botte reactie, maar het gaat mij erom dat het nooit voor iedereen perfect gemaakt kan worden. Ik zou een modus waarin je dus alle kleine beetjes m.b.t. de replay etc zelf kan bepalen ook heel erg gaaf vinden, maar ik heb er ook begrip voor hoe het spel er nu uit ziet, hoe het racen is etc etc, en dat er dan dus geen tijd over blijft om aan die laatste puntjes te werken!

GT5 heeft ook puntjes die niet uitgebreid genoeg zijn etc, of die ik graag gezien had in de game maar er niet inzitten, maar uiteindelijk zal je dat toch met alles houden :).

Ben overigens geen fanboy hoor, maar je ziet hetzelfde bericht gewoon zo vaak terug komen ;)
Ja kwam nogal gepikeerd over ja :P
En het kan inderdaad nooit voor iederen perfect zijn.. helemaal mee eens.
Maar waarom zou dat een belemmering moeten zijn voor uiting van kritiek? :P

En ik probeerde eigenlijk vooral de controverse aan te tonen tussen de door de devs gecreerde hype over de kwaliteit van de physics en graphics en de minimale werkelijke aandacht in het spel zelf.

En sorry datk weer iemand met dezelfde kritiek was, maar ik had er zelf nog niet over gelezen dus vandaar. Soz ^^

Jawel, da's mijn oog!

Alleen het waardeloze is dat het mij nog steeds niet gelukt is, een normale bediening van de slowmo's en het bedienen van de vrije camera. Zal wel komen door 't stuurtje, maar toch, wel jammer zo. Vandaag bijna een miljoen gedrift, kan nog niet tot een goeie config komen, en mis eigenlijk ontzettend feedback voor 't voelen van de auto...

<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws