Gathering of Tweakers

Quicksearch
ok serieus gezien is dit het EERSTE race spel wat me echt aanstaat.
Ik heb nog nooit een DEMO notabene zo veel gespeeld :X

Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation

Reg. datum: 01 december 2006

quote:
Def!ance schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:32:
ok serieus gezien is dit het EERSTE race spel wat me echt aanstaat.
Ik heb nog nooit een DEMO notabene zo veel gespeeld :X
Ja buiten de 'bèta' van TDU is dit het spel wat ik het meeste heb gespeeld als demo.
Echt een vet spel, zojuist de 1ste keer gewonnen met driften, met jawel bijna 900k.

xfire: enpthron

Eh... ik dacht om eens online te gaan, maar ik krijg ELKE keer de melding dat 'ie niet kan connecten. :s De firewall laat Grid gewoon toe. Is dat gewoon pech of ligt alles plat of zo...?

Vakantie

quote:
J van E schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:25:
Eh... ik dacht om eens online te gaan, maar ik krijg ELKE keer de melding dat 'ie niet kan connecten. :s De firewall laat Grid gewoon toe. Is dat gewoon pech of ligt alles plat of zo...?
Ik heb hetzelfde :( Op de pc overigens.

| Specs |

Ik connect altijd naar een server die al aan het racen is :? :P Vind het maar een rare lobby voor een game.

Last.fm
Oh, my God. I care so little, I almost passed out. | Specs

Reg. datum: 01 augustus 2000

Heb even een vraagje tijdens het rijden blijven mijn remschijven gloeien

Hoe kan ik dit verhelpen , ik rij met een G25 maar alles staat goed in gesteld (eindelijk)

maar nu dit probleem weer.

Systeem: Windows Vista , AMD 64 x2 6000+, 8800 GTS 320mb, 4 gig, WD 320 gig 16 mb HD Sata II + 500 gig Externe HD

Ktss

Vandaag mijn eerste raceje mp op de ps3 begon goed :D

http://www.kletskrakers.nl/got/gridfinish.jpg

Edit .... net een nieuwe race gedaan in een andere server weer 1e :D woei :D

-Thunder- wijzigde dit bericht 12-05-2008 12:10 (26%)

Waarom?

Superspel, ik kan niet wachten.
Online racen is ook leuk, als de kleuters naar bed zijn dan, die gaan je op staan wachten om je van de baan te rammen, leuk...

. . . RaymondBrandt.com . . .

Ktss

Moet zeggen dat ik het kick systeem niet bepaald fare vind, mensen gaan allemaal op je voten als je een race hebt gewonnen/goed rijd. Ben net weer gekicked... pff

@ Hierboven, volledig mee eens !

-Thunder- wijzigde dit bericht 12-05-2008 12:23 (10%)

Waarom?

quote:
-Thunder- schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:19:
Moet zeggen dat ik het kick systeem niet bepaald fare vind, mensen gaan allemaal op je voten als je een race hebt gewonnen/goed rijd. Ben net weer gekicked... pff

@ Hierboven, volledig mee eens !
Ligt meer aan de mensen die het spel spelen dan aan het kicksysteem.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Creator Owner

De demo is gratis. Op het moment dat het volledige spel in de winkels ligt zul je niet zo veel last meer hebben van kindjes die expres de boel saboteren.

You realize you're talking to a man with a human head in his hands who has every intention of using it to beat these people to death?

Heb nu een aantal dagen GRID gespeeld en moet zeggen dat enkel de Amerikaanse straatrace me kan bekoren. Circuit met de BMW voelt niet goed aan, geen ''feeling'' en laat ik het driften maar achterwege laten: niks voor mij, aangezien het niets met racen te maken heeft.

Zal dus de reviews afwachten, in hoeverre de verdeelsleutel in de game zit en hoe uitgebreid de game zal zijn. Het straatracen leent zich namelijk wel erg goed voor splitscreen racen met vrienden, dus ik ben nog enigszins hoopvol.

Ik word meester wapenmaker!

Mensen die de demo willen spelen en een Securom melding krijgen:

If your game doesn't start, right click on my computer -> Properties -> advanced -> Performance -> Data Execution Preventer -> Choose to activate it but with the exception of the selected programs -> Choose Grid in your program files -> Reboot -> Enjoy playing!

Dit schijnt te helpen, ik heb het van XtremeSystems.

Coolermaster CM690 | Coolermaster Realpower Pro 850 | Asus P5E | Intel Q6600 @ 3,6 | Sparkle 9800GX2 | Creative X-Fi XtremeGamer | 2 gig HyperX PC9600 D9GKX @ 800 3-3-3-8 1t | Samsung Spinpoint F1 750.

Heb mijn driftscore ook weer verhoogd.

Patsen is niet nodig. Zeker niet met plaatjes van 2 megapixels :X

TheZeroorez wijzigde dit bericht 12-05-2008 19:33 (51%)

dual ownage

Deel jouw highscore door 20 en je hebt mijn highscore :')

:: Specs (updated)

Reg. datum: 01 februari 2005

Ik heb zojuist een ontvager helaald om een xbox controller op de pc aan te sluiten.

In DIRT werkt hij nu prima, maar in de GRID demo kan ik niks meer met de controller zodra ik in het menu kom.

Kent iemand dit probleem ?

quote:
CorteX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:15:

Heb mijn driftscore ook weer verhoogd.

[mbr]Patsen is niet nodig. Zeker niet met plaatjes van 2 megapixels :X[/mbr]
TheZeroorez, zou je alsjeblieft alleen juiste informatie willen geven als je mijn posts gaat editten? Mijn Nokia 6300 zou het nooit presteren een foto van 2MB te maken. Feitelijk onmogelijk. De foto is 256KB. Zou je de link helemaal weg kunnen halen dan?

dual ownage

quote:
CorteX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:45:
[...]

TheZeroorez, zou je alsjeblieft alleen juiste informatie willen geven als je mijn posts gaat editten? Mijn Nokia 6300 zou het nooit presteren een foto van 2MB te maken. Feitelijk onmogelijk. De foto is 256KB. Zou je de link helemaal weg kunnen halen dan?
Megapixels is wat anders dan megabyte B)

quote:
leonpwner1 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:47:
[...]

Megapixels is wat anders dan megabyte B)
2 megapixel is het ook niet :)

My minicity

dual ownage

quote:
Marzman schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:49:
[...]

2 megapixel is het ook niet :)
1.920.000 pixels, af te ronden naar 2M pixels.

Prachtig hoe moeilijk er weer gedaan wordt over een plaatje van 256KB. Voorlopig ben ik hier weer klaar, maar ik wil dat eerst die hele link wordt verwijderd. Belachelijk dat ik mijn eigen post niet meer kan editten.

Net 8,013,000 gehaald. :P Maar ja, het bewijs posten we maar niet meer. Ga hem denk ik toch echt halen puur voor de drift mode.

CorteX wijzigde dit bericht 12-05-2008 18:35 (23%)

Acties: [view]

Door: TheZeroorez Moderator SGD/SPV
10100111001

quote:
CorteX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:02:
Prachtig hoe moeilijk er weer gedaan wordt over een plaatje van 256KB. Voorlopig ben ik hier weer klaar, maar ik wil dat eerst die hele link wordt verwijderd. Belachelijk dat ik mijn eigen post niet meer kan editten.
256KB is niet weinig, maar daar ging het niet om. Die grote mooie rode balk om je plaatje wat 'nogal' veel groter is dan 600px breedte wel. Doei :w

Ontopic maar weer?

qed

quote:
CorteX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:02:

Net 8,013,000 gehaald. :P Maar ja, het bewijs posten we maar niet meer. Ga hem denk ik toch echt halen puur voor de drift mode.
8M ... damn ... 150K was mijn meeste :)

Met hoe en wat speel jij het? Kan wel wat tips gebruiken :+

E8400 | 4GB RAM | 8800GT - War. War never changes.

zelf schakelen helpt!

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

quote:
Vash_Stampede schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:41:
[...]

8M ... damn ... 150K was mijn meeste :)

Met hoe en wat speel jij het? Kan wel wat tips gebruiken :+
Ik zit ook op zoiets maar als je het een beetje goed doet dan kun je volgens mij bijna het hele parkoers achter elkaar driften (en dan gaat het al snel x2, x3 enz)

My minicity

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws