Reg. datum: 25 januari 2005
[Multi] Race Driver: Grid
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 25 januari 2005
Reg. datum: 15 december 2007
waarschijnlijk kan dat nu ook wel weer maar dat weet je pas zeker als hij uit is.
Ik kan inmiddels niet meer wachten.
Dat driften is trouwens heel wat anders als driften wat ik tot nu toe gewent ben. Veel uitdagender.
Oke bedankt.quote:MexxT schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:54:
[...]
Ik vind zonder TC makkelijker dan met
dat kan je don voordat je start race drukt.
Driving options oid heet dat..
Het is wel moeilijker geworden inderdaad ik moet nog maar eens een paar rondjes gaan driften
Geen idee, ik drift met een stuurtje, das het enige waarmee je gedoseert kan gassenquote:osc4r schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:48:
Ik moet ook zeggen, grafisch gezien is dit spel echt gaaf. Niet baanbrekend, maar het draait gewoon ontzettend soepel! Over het driften, ik weet bij god niet hoe iedereen er zulke scores uit kan persen, ik ga altijd óf kapot of ik kap d'r gewoon mee omdat ik niet boven de 50.000 uitkom.
De overige twee race modes lukken overigens prima, en kan ik me ook ontzettend mee vermaken! Zeker veel beter dan Prostreet, en gaat het gat goed overbruggen tot ik een PS3 heb met GT5 etc
(Speel overigens met een X360 controller, is denk ik wel makkelijker dan een toetsenbord om te driften?)
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
Reg. datum: 14 april 2007
Ik denk dat ik dit spel zeker ga kopen en online ga spelen.
Reg. datum: 01 augustus 2000
daar had ik gekeken maar die blijven grijs en kan ik ze niet veranderen ..... dus dat gaat niet werken .quote:
Systeem: Windows Vista , AMD 64 x2 6000+, 8800 GTS 320mb, 4 gig, WD 320 gig 16 mb HD Sata II + 500 gig Externe HD
Steden die in dit spel zouden moeten zitten zijn San Francisco (circuit in de demo), Milaan, Detroit en Yokohama. Al is Yokohama dan meer voor het driften.quote:J van E schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:18:
Dat driften trekt me totaal niet... Weet iemand toevallig al of je in het uiteindelijke spel MOET driften om verder te komen? Ik hoop het niet... Ik zou het liefst alleen maar van die LA-straatraces doen... Ben benieuwd hoeveel van die city-tracks in de game zitten!
dan moet je de custom selecteren, en dan links onder in beeld kijken hoe je het kan instellen..quote:ravw schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:07:
[...]
daar had ik gekeken maar die blijven grijs en kan ik ze niet veranderen ..... dus dat gaat niet werken .
komop jongen.. ik heb het ook gevonden
Core 2 Quad Q6600 (ES) @ 3,9GHz ~ 4GB OCZ Flex XLC PC6400 CL3 ~ Asus P5B Deluxe WiFi/AP ~ Club3D 9800GTX @ 840/1230/2110 ~ 3x Maxtor 80GB RAID0 ~ Antec TruePower Trio 550W
http://img516.imageshack.us/img516/8046/buggedac7.png
http://img516.imageshack.us/img516/8251/bugged2vs3.png
Een moderator wijzigde dit bericht 11-05-2008 22:53 (3%)
Reden: Resize volgende keer maar
Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury
Hm, jammer, of beter gezegd: balen. Dat zijn er maar drie...quote:ElmarO schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:28:
[...]
Steden die in dit spel zouden moeten zitten zijn San Francisco (circuit in de demo), Milaan, Detroit en Yokohama. Al is Yokohama dan meer voor het driften.
Kunnen nog meer steden inzitten hoor, maar over deze steden heb ik in ieder geval iets gelezen. In ieder geval ben ik het met je eens dat de stedentrack het leukst is. Het is gewoon heerlijk om langs de Fisherman's Wharf/Pier 39 te racen met in de verte de Bay Bridge.quote:J van E schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:16:
[...]
Hm, jammer, of beter gezegd: balen. Dat zijn er maar drie...Die gewone racetracks vind ik stukken minder leuk op een of andere manier. Net ff LA gedaan op Extreme: tot m'n stomme verbazing werd ik 3e. Op die Duitse track kom ik niet voorbij de 15e plek op Extreme: maak nog teveel fouten ook. De auto's gaan niet supersneller, lijkt het, dus ik vraag me eigenlijk af wat er precies veranderd met doe moeilijkheidsgraad.
Reg. datum: 13 juni 2003
Dat heb ik dus ook met me Rumblepad 2 :xquote:cheiron schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:39:
Overigens pakt hij mn Logitech Dual Action niet, dat is wel jammer. Hij herkent hem niet als ik Custom controls wil invoeren
Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation
Ahaaaaaaaa, ik heb net wat info gelezen en bekeken en ALLE Amerikaanse tracks zijn straattracks!quote:ElmarO schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:35:
[...]
Kunnen nog meer steden inzitten hoor, maar over deze steden heb ik in ieder geval iets gelezen. In ieder geval ben ik het met je eens dat de stedentrack het leukst is. Het is gewoon heerlijk om langs de Fisherman's Wharf/Pier 39 te racen met in de verte de Bay Bridge.
Een ding weet ik zeker: ik ga 'm kopen! De performance is echt verbazend goed, het ziet er prachtig uit en die streetrace uit de demo alleen is het al meer dan waard.

De game is echt goed te spelen met een gamepad
SDFNYIRW
Vind 't echt super, kan niet anders zeggen, blijf die reviews kijken, 't ziet er zo ontzettend lekker uit. Overigens, mensen klagen over een te veel aan Bloom, misschien dat de Ati-drivers te veel Bloom toepassen, want bij mij ziet het er exact perfect uit. En goeiedag 5milj driften... Blijven oefenen..
<-- Spekkies -->
Na een praktische theorietest is gebleken dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz
De AI blijft knoeien in de bochten of ze zijn niet zo levenloos als ik.quote:IceEyz schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:44:
Auw, mijn been heeft het niet zo op driften, vandaag voor het eerst boven de 5 ton en dat voelde best goed. Heb het nu een beetje door, niet te lage versnellingen en echt continue de balans tussen sturen en gassen vinden. Bovendien net op Serious met de BMW de eerste plek bemachtigd- Jammer dat ie er daarna uit crashte, magoed.
Ik heb tot nu toe alle aids aan (behalve stability control) want anders loop ik zo te stoeien dat hij mij niet gaat lukken om op het podium te staan op Extreme, ik weet niet meer wat het hoogste is. Misschien zijn ze daarom wat voorzichtiger dan ik omdat zij waarschijnlijk wat snufjes uit hebben staan maar bij elke bocht schuif ik wel drie/vijf plaatsen verder omhoog zonder iemand een tikje te geven.
D. Ninjai wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:14 (5%)
Beter maken ze het zo dat de eerste 10 - 15 seconden 'ghost-mode' is zodat je niet kan crashen en dit irritante gedoe kan voorkomen idd.quote:Sander1991 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:06:
Of je komt ff 10x vast te zitten online. (online racen is trouwens gaaf, vooral omdat mensen lekker gaan saboteren en in het begin naar achter rijden zodat iedereen crashed)
http://img516.imageshack.us/img516/8046/buggedac7.png
http://img516.imageshack.us/img516/8251/bugged2vs3.png
Reg. datum: 01 december 2006
Zet hem dan toch op hood/bumper/cockpit view en ga niet zitte janken. Sorry hoor.quote:FlyEragon schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:16:
Ergert niemand zich aan de manier waarop de camera achter de auto beweegt. Je wordt er bijna misselijk van. In de Need for speed underground delen was dat echt super en soepel. De camera bij GRID draait te snel mee met de richting van de auto vind ik, je krijgt een beetje het A2 racer gevoel tijdens het rijden.
En ik heb vandaag de 570k gehaald met driften, gaat stukken beter. Die driftmode is écht uber man. In ieder geval in vergelijking met driftmode op Juiced: Hot Import Nights, en NFS series. Maarja das niet moeilijk
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
deze persoon speelt het zo! ook goedquote:rCk schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:57:
[...]
Zet hem dan toch op hood/bumper/cockpit view en ga niet zitte janken. Sorry hoor.
En ik heb vandaag de 570k gehaald met driften, gaat stukken beter. Die driftmode is écht uber man. In ieder geval in vergelijking met driftmode op Juiced: Hot Import Nights, en NFS series. Maarja das niet moeilijk
een heerlijke game , vooral als ik weer over schakel naar GTR2 , de verschillen zijn zo groot , maar beide zijn leuk.
Ten4 wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:54 (12%)
.
Reg. datum: 01 december 2006
Ja ik speel het enkel cockpit view, vind ik wat fijner. En ja je let niet op het eerste stuur, dat gebruik je en dat zie je op je scherm bewegen. In ieder geval zo denk ik erover.quote:Ten4 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:42:
[...]
deze persoon speelt het zo! ook goed
een heerlijke game , vooral als ik weer over schakel naar GTR2 , de verschillen zijn zo groot , maar beide zijn leuk.
En mijn g25 shifter staat nu op sequentieel. En dan als ik hem naar beneden trek, trek ik de handrem erop. Dus als k even onderstuur heb ruk ik even aan mn shiftertje en off the drift goes
Specs: http://tweakers.net/gallery/sys/17113 xfire: enpthron
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.