Gathering of Tweakers

Quicksearch
Afternaft

quote:
LuNaTiC schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:52:
Hij wordt erg vet, kan ik je zeggen heb hem stiekem al even mogen spelen mag er verder nog niet teveel over zeggen :D Vooral het driften is erg cool, wel pittig moet ik zeggen.

[video]
Ik meende een Ferrari gezien te hebben, maar ik kan me vergissen. Wel weer een hoop series dus, ik hoop dat Codemasters zichzelf deze keer serieus neemt want veel mensen raakten toch niet overtuigd van DTMRD2, waaronder ikzelf. Vooral weggedrag, en de regels irriteerden mateloos.

Strijd tegen ziektes, join Team MAD now!

quote:
Jejking schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:48:
[...]

Ik meende een Ferrari gezien te hebben, maar ik kan me vergissen. Wel weer een hoop series dus, ik hoop dat Codemasters zichzelf deze keer serieus neemt want veel mensen raakten toch niet overtuigd van DTMRD2, waaronder ikzelf. Vooral weggedrag, en de regels irriteerden mateloos.
Klopt dat jij een Ferrari gezien hebt namelijk de Ferrari 430 Scuderia.

Geld Verdienen? Klik hier

Ik hoop dat er iets van freeroaming in komt dat is ook altijd wel relax gewoon cruisen met je getunde bak :)
quote:
luccie schreef op zondag 17 februari 2008 @ 01:05:
Ik hoop dat er iets van freeroaming in komt dat is ook altijd wel relax gewoon cruisen met je getunde bak :)
Weet je zeker dat je de plaatjes en de previews al goed hebt bekeken ;)

al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel

Bezint eer ge begint.

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

Afternaft

Ach, ben ik net te laat met dat posten. Kom pas net uit m'n bed rollen, dan krijg je dat :P

Ontopic: hier nog een paar wallpapertjes, http://www.racedrivergrid.com/#/wallpaper/
Ik word er wel nieuwsgierig van, wordt dit nu weer een oldskool racen-tot-de-vlag-game of niet?

Acties: [view][quote]

Door: LuNaTiC Admin General Chat
olijke schavuit

yep zo zou je het kunnen zeggen!

Coole feature is dat je in replay mode (tot 15 sec terug geloof ik) terug kan gaan, dus als je bijv in de allerlaatste bocht crasht, begin je weer net voordat dat gebeurt en kun je alsnog de race afmaken.

Ze bouwen overigens wel iets waardoor dan je snelste tijd vervalt of je punten oid (anders zou het te makkelijk zijn ;) )

Jofel!

Huub Huub, Barbatruc!

lijkt me een mooie game net als de eerdere Racedriver spellen.
Ben alleen bang dat 't niks word voor me @ m'n P4 3.4Ghz 1024MB DDR2 en 6800GT...
Vind zelf dat ze gewoon z'n goede mix hebben weten te maken tussen arcade en realisme.

"Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

olijke schavuit

http://www.xs4all.nl/~lunatic/got/grid_pu.PNG

oordeel in de OPM :)

LuNaTiC wijzigde dit bericht 01-03-2008 12:57 (4%)

Jofel!

Alle andere spellen van Codemasters waren zo arcade als wat, dus wat ze nou bedoelen met dat het niet meer gericht is op de kleine groep hardcore racefans :?
De hardcore racefans die spelen het niet eens (ik ben er één van), omdat het simpel weg te arcade is.

Naja maybe hebben ze dat nu doorgekregen en hebben ze het nu wat minder arcade gemaakt.

Huub Huub, Barbatruc!

quote:
Dutch3men schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:42:
Alle andere spellen van Codemasters waren zo arcade als wat, dus wat ze nou bedoelen met dat het niet meer gericht is op de kleine groep hardcore racefans :?
De hardcore racefans die spelen het niet eens (ik ben er één van), omdat het simpel weg te arcade is.

Naja maybe hebben ze dat nu doorgekregen en hebben ze het nu wat minder arcade gemaakt.
kijk dat is het hele punt van de doelgroep, het ene uiterste is de needforspeed serie met dingen als carbon :X
en het andere uiterste is de diehards die graag GTR GTL Rfactor etc. speelt.
De Race Driver serie hangt er ergens tussen in. En de niet sim doelgroep is natuurlijk veel groter dan de echte diehard simulatie doelgroep.
Denk dus dat ze gewoon bedoelen dat 't echt een goed spel is dat de grenzen verlegt voor z'n doelgroep/in z'n klasse.

"Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

quote:
GoldenSample schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:03:
[...]

kijk dat is het hele punt van de doelgroep, het ene uiterste is de needforspeed serie met dingen als carbon :X
en het andere uiterste is de diehards die graag GTR GTL Rfactor etc. speelt.
De Race Driver serie hangt er ergens tussen in. En de niet sim doelgroep is natuurlijk veel groter dan de echte diehard simulatie doelgroep.
Denk dus dat ze gewoon bedoelen dat 't echt een goed spel is dat de grenzen verlegt voor z'n doelgroep/in z'n klasse.
Mee eens, al hoop ik vooral dat de besturing veel beter is geworden want dan bleef altijd het zwakste punt van dit soort spellen. Grafisch ziet het er top uit, maar kwa besturing zwabberde het aan alle punten.

Als je dit vergelijkt met bijv GTR2 ziet het er grafisch minder uit maar de besturing etc is om van te kwijlen. Dan kan ik over dat wat minder grafisch wel heen kijken, plus dat GTR2 modbaar is en de kwaliteit alleen maar beter word.

Als ze dat nou bij dit spel nou ook goed voor elkaar weten te krijgen kunnen ze de diehards ook mee krijgen. Ik vind de feeling van de wagens veel belangrijker dan de grafische omgeving etc.

olijke schavuit

Morgen komt de eerste gameplay trailer op http://www.racedrivergrid.com/ :Y)

Jofel!

olijke schavuit

Jofel!

Afternaft

Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden LuNaTiC, en dat zeg ik niet snel :P

:P

Komt er ook een Multiplayer?

Vista= Virus Intruders Spyware Trojans and Adware

quote:
Alle andere spellen van Codemasters waren zo arcade als wat, dus wat ze nou bedoelen met dat het niet meer gericht is op de kleine groep hardcore racefans
De voorganger van DTM, de ToCa serie, was op dat moment een van de meeste realistische racespellen in de business. Zowel ToCA als ToCa2 waren lastige spellen om in te komen (als in: de eerste dag lukt het je amper om een ronde te rijden zonder te spinnen), maar áls je erin zit was het geniaal om te spelen.

Na ToCa2 besloot Codemasters om arcade te gaan. Volgens mij heette het vervolg (op de PSX was dat nog) World Touring Cars en dat zoog echt. De auto's zaten met kauwgom op de weg. Dat gevoel is nooit meer helemaal weg gegaan en DTM1/2/3 waren voor mij pure arcade racers die je voor een rondje raggen even speelde. De feeling van ToCa 2 heb ik nooit meer terug gekregen.

Als ik nu dit zie dan is het gewoon meer arcade nog dan DTM en wordt dit spel gemaakt om beter te kunnen te concurreren met NFS (ook zo'n serie die na Porsche Unleashed te slecht voor woorden is geworden).

Je ziet bij racespellen hetzelfde als bij flightsims, de boel polariseert. Je hebt óf pure arcade óf ultrarealisme, maar niet veel games die ertussenin zitten. Gran Turismo is de enige vind ik, en dat is gelukkige een kolos.

Athlon XP 2800+ Barton / Asus A7N8X Deluxe Rev. 2.0 / 2 x 1Gb Corsair PC3200 / Aeolus 6800XT / Hitachi 160 Gb S-ATA / Hitachi 250 Gb S-ATA / NEC ND-3500 / Asus 16x48x DVD / Spire Whisper Rock IV / 2x Papst 8412 N/2GML

olijke schavuit

Het ziet er wel arcade uit, maar geloof me, de besturing is dat zeer zeker niet :D

As we speak zitten mn chefs nu voor me dit te spelen en ze zijn vrij gefrustreerd dat het zo moeilijk is _O-

ik zou het eigenlijk moeten opnemen zo grappig :P

Jofel!

Doen! Hebben we meteen wat in-game footage! :P
Heb net de trailer zitten kijken en het zag er heel goed uit. Leek er op dat de trailer op 60fps draait en hoorde dat de 360 versie op 30fps zal draaien, toch een beetje jammer. Maar zal deze game zeker in de gaten gaan houden....

Afternaft

quote:
Nondepisang, of je gooit even een paar gifjes neer zeg. Geef dan de linkjes maar :/

Veel gameplay beelden zijn inmiddels beschikbaar en moet zeggen dat de consoleversie er minder uitziet als de trailer. Daarnaast valt me ook op bij de BMW race dat het weer lijkt alsof de auto draait vanuit het midden van de auto (dus alsof er een spijker door het midden is gestoken en hij om die as draait)....ik wacht op een demo....

Dit lijkt me wel een tof racespel trouwens!
Eens zien of het budget het toelaat :9

PSN: Paxlie || <--- meest verrassende PSN ooit, ik weet het

Het ziet er allemaal erg mooi uit. :)

Ik hoop dat het "simgehalte" een stuk hoger is als het arcade gehalte.
Ik ben zelf een enorme rFactor Fan , maar zou wel wat meer grafisch geweld willen.
Zou GRID de game zijn daarvoor??
Laten we hopen dat er een demo komt.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws