Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243215

Topicstarter
Ik kon geen topic vinden over deze redelijk nieuwe mp3/video player van Samsung.

Algemene info
Features
MPEG4
Met de YP-P2, YP-T10, YP-S5 en YP-T9 heb je geen MP3-speler op zak, maar een multimedia-speler. Deze toestellen zijn namelijk in staat naast muziek en foto’s ook video’s weer te geven van het MPEG4-formaat. MPEG4 is een videocompressie die vaak wordt toegepast in digitale mobiele apparatuur zoals GSM’s en MP3-spelers.
FM-tuner
Met de ingebouwde stereo FM-tuner (met RDS) kunt u ook radio luisteren.
Zo heeft u niet alleen overal uw eigen muziekcollectie bij de hand,
maar ook de laatste hits en het laatste nieuws.
Battery Life
Met de superkrachtige Li-ionbatterij geniet u 30 uur lang van uw muziek
en 5 uur video op de YP-P2 Black.
SRS WOW
SRS WOW is een geavanceerd equalizersysteem. Deze functie herstelt het kwaliteitsverlies dat optreedt bij het comprimeren van muziek (MP3).SRS WOW brengt die originele sprankel terug in het hoog, geeft diepe bassen en zorgt voor een verbazingwekkende virtuele surround sound.
3" Full Color WQVGA TFT LCD
Op het oogverblindend heldere kleurenscherm worden illustraties en
foto’s verbluffend mooi weergegeven.
Bluetooth
Maak een draadloze verbinding met uw mobiele telefoon en headphone
door gebruik van Bluetooth technologie.

Specificaties

MODEL P2
Zwart 8 GB, 4 GB, 2GB
Wit 2 GB
Rood 2 GB
ALGEMEEN
Type geheugen FLASH
Beeldscherm 3" WQVGA TFT LCD
Playback 35 u / 5 u (video)
Klok / alarm o/o
Touchpad Touchscreen UI
Ingebouwde speakers -
Gewicht (met batterij) 85 g
Afmetingen (hxbxd) 100 x 52 x 9,9 mm
COMPATIBLE A/V
MP3 o
WMA o
OGG -
JPEG/MPEG4 o/o
CDDB playlist o
Lyrics database o
File storage o
Voice recording -
Sound mode 5 mode
Operating system Windows XP/VISTA/WMP10
Game -
Tuner FM (RDS)
USB 2.0
Bluetooth o (2 headsets)
ACCESSOIRES
Koptelefoon o
USB-kabel o
Line in-kabel -
Installatie-CD o
Clip -
Batterijtype Li-polymeer

* Quick Look
* Colors: Black, White, Burgundy
* Capacities: 4GB, 8GB
* Supported Audio: MP3, WMA
* Supported Video: SVI 480x272 @ 30FPS / WMV9 SP 320x240 or 480x272 @ 30FPS
* Other Supported Formats: TXT, JPEG
* Screen: 3” 480x272 (16:9) 262k Color
* Size: 52 X 100 X 9.95 mm
* Weight: 86g
* Battery: 35 hours audio, 5 hours video
* Other Features: Bluetooth Headphone Support, Bluetooth Phone Support (November), RSS Feeds, FM Recording, Alarm, Calendar

Vergelijking iPod Touch - Samsung YP-P2
iPod TouchSamsung YP-P2
Gewicht135 gram79 gram
Formaat115 x 61 x 8 mm100 x 52 x 10 mm
Scherm3.5''3''
Audio formatsAAC, MP3, WAV, AIFFMP3, WMA
Video formatsH.264, MPEG4, MOVWMV, MPEG
Geheugen8GB, 16GB2GB, 4GB, 8GB
Prijs275,- (8GB), 350,- (16GB)165,- (4GB), 220,- (8GB)
Wi-Fi?JaNee
Bluetooth?NeeJa
Radio?NeeJa
Audio recorder?JaNee

Reviews:
Anythingbutipod: http://www.anythingbutipo.../samsung-yp-p2-review.php
CNET: http://reviews.cnet.com/m...4505-6490_7-32588459.html

Prijzen:
4GB: http://tweakers.net/price...p-yp-p2jab-4gb-zwart.html
8GB: http://tweakers.net/price...p-yp-p2jcb-8gb-zwart.html

Foto's
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/be-nl/products/digitalaudioplayers/mp3players/images/p2_m2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/be-nl/products/digitalaudioplayers/mp3players/images/p2-black-a-album_l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.magnetika.ro/wp-content/uploads/2007/10/samsungypp2.jpg

Mijn eerste post hier, kritiek is welkom.
Iemand die hem al heeft, gebruikerservaringen?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 243215 op 03-12-2007 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik dacht dat deze speler alleen in Korea en omstreken te krijgen was, blijkbaar niet dus :) Erg mooi dingetje inderdaad. Veel goeds over gehoord. Apparaatje ziet er ook mooi uit.

Er is al een hele tijd een draadje over deze speler op Dapreview, daar kun je vast nog wel het eea aan informatie vinden.

Samsung heeft overigens ook al een special edition uitgebracht: Klik
De Seo Ta Ji Special Edition, bij iedereen vast welbekend :P Ach, het ziet er best gelikt uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 20:34
Nu maar wachten op een 16gb speler zodat de p2 beter kan concureren met de directe concurentie (De iPod toch en over een tijdje de meizu m7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad. Als je een beetje mee wilt doen heb je tegenwoordig toch echt wel een 16GB speler nodig. Ook aangezien 32GB er over niet al te lange tijd aan gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232701

Nice!

Is het bekend of hij ook kan verzenden naar telefoons met bluetooth app.?
Hier word beweerd dat er geen touchscreen op zit...

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 232701 op 03-12-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jawel hoor:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oké, ik ben verliefd.

De witte is ernstig mooi! Waarom is die niet in 8GB leverbaar?
Afbeeldingslocatie: http://www.portablegear.nl/media/visuals/nieuws/groot/samsung-yp-p2-productfoto-groot.jpg

Rip-off van de iTouch, al zeg ik het zelf. Maar, in gebouwde speakers (pré!) bluetooth, radiofunctie (dat mis ik aan mijn Gmini 500). 8GB is voldoende, zeker als hij een radio heeft.
De prijs is ook top, na de Kerst zal dit wel dalen.

WMV en MPEG zijn veelvoorkomende formaten in mijn Video-map!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 232701 op 03-12-2007 20:20 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 232701 schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:12:
Oké, ik ben verliefd.

De witte is ernstig mooi! Waarom is die niet in 8GB leverbaar?
[afbeelding]

Rip-off van de iTouch, al zeg ik het zelf. Maar, in gebouwde speakers (pré!) bluetooth, radiofunctie (dat mis ik aan mijn Gmini 500). 8GB is voldoende, zeker als hij een radio heeft.
De prijs is ook top, na de Kerst zal dit wel dalen.

WMV en MPEG zijn veelvoorkomende formaten in mijn Video-map!
Ehh, de P2 was er eerder dan de Touch. Dus het is eerder een P2 rip-off dan een Touch rip-off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.macnn.com/esta/content/0708/samsungyp-p2-purple.jpg

Ik ga van de week de rode 4gb halen, ik zit in Canada en hij kost hier omgerekend slechts 120,- euro. Zal binnenkort wel wat ervaringen posten.

O ja, ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat die juist geen ingebouwde speakers heeft!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 243215 op 04-12-2007 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
In de Cnet en abi reviews word niet gesproken over speakers, het zou dus wel fout in de ts staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:28:
[...]

Ehh, de P2 was er eerder dan de Touch. Dus het is eerder een P2 rip-off dan een Touch rip-off.
Apple weer, >:) .

Hoeveel kost de 8GB, is dit bekend?
Van de week maar eens bij de MM kijken of ze deze hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als je even de moeite had gekomen de TS óf de Pricewatch door te nemen had je pricewatch: Samsung Yepp YP-P2JCB 8GB Zwart wel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, RoD

€280 vind ik persoonlijk niet veel, vanwege het touchscreen en de concurrentie van Appel.

Jammer dat de 8GB versie enkel in het zwart verkrijgbaar is.

Gezien het grote touchscreen lijkt het me wel zo slim om een hoesje aan te schaffen, dat ook het schermpje beschermd. Zo'n Norêve hoesje zijn wel mooi, maar open/dicht via de bovenkant vind ik erg hinderlijk.

Waar dient dat knopje aan de voorkant eigenlijk voor? Aan/uit?
De volumeknop aan de zijkant is erg handig.

Ik ben benieuwd hoe dat zit met de Bluetooth. Kan je hier bestanden mee ontvangen/ verzenden, of alleen maar draadloos afspelen?
master007 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:28:
In de Cnet en abi reviews word niet gesproken over speakers, het zou dus wel fout in de ts staan.
Hij heeft speakers.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 232701 op 06-12-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 232701 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:03:

Links zit de aan/uit knop en de hold knop, rechts de speakers knoppen. Aan de voorkant zit geen knopje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:+
Huh?
Nu zie ik het pas. Met die telefoon verbind hij volgens mij met de P2, dat de muziek met de telefoon word afgespeeld ipv speakers. Ik ben benieuwd hoe dat met mijn telefoon zit, bluetooth verbinden wil namelijk niet vaak lukken.

Op de voorkant (onder het scherm) zit een rondje. Dit voelt aan als een knopje.Er zit ook een lampje in.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 232701 op 06-12-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Samsung P2 Gets Wi-Fi and MicroSD Slot With Cradle
Afbeeldingslocatie: http://www.anythingbutipod.com/archives/images/samsung-p2-cradle.jpg
he cradle will attach to the bottom of the player and add 4 brand new editions: Wi-Fi, MicroSD, FM transmitter, and even a built in speaker.
Erg leuke accessoire, erg leuke toegevoegde features. Jammer dat het MicroSD is, en jammer dat de portability van de speler erop achteruit gaat.. maar het is allemaal erg leuk, en goed voor de concurrentie :) Ben benieuwd naar e prijs.

Dit laat overigens ook zien dat er op de P2 zelf geen speaker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244399

Anoniem: 232701 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:03:
Bedankt, RoD

€280 vind ik persoonlijk niet veel, vanwege het touchscreen en de concurrentie van Appel.

Jammer dat de 8GB versie enkel in het zwart verkrijgbaar is.

Gezien het grote touchscreen lijkt het me wel zo slim om een hoesje aan te schaffen, dat ook het schermpje beschermd. Zo'n Norêve hoesje zijn wel mooi, maar open/dicht via de bovenkant vind ik erg hinderlijk.

Ik ben benieuwd hoe dat zit met de Bluetooth. Kan je hier bestanden mee ontvangen/ verzenden, of alleen maar draadloos afspelen?

[...]

Hij heeft speakers.
Ik heb hem zelf en hij heeft geen ingebouwde speakers hoor. :'(
Het knopje aan de voorkant dient als lampje om aan te geven of hij aan of uitstaat en of hij aan het opladen is enz. ;)

Je kan nu alleen nog met Bluetooth verbinden met een koptelefoon maar in een update in half december kan je ook bluetoothen met je mobiel of dergelijke apparatuur :)
Ook in die update zit dat je via bluetooth naar je mobiel, kan bellen. :*)
hoe dat zit weet ik niet precies maar het lijkt me wel cool.

mischien weet je nu meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice! Bedankt voor de info!

In januari ga ik ook een P2 kopen, mijn Gmini 500 is nu officieel dood.
Hoe kan je dan bellen? Zit er een microfoon op?
En, hoe zit dat met films bekijken? Beetje goede kwaliteit? Zie je vingerafdrukken op het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Als je een review leest zijn de meeste van je vragen wel beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232701 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:31:
Nice! Bedankt voor de info!

In januari ga ik ook een P2 kopen, mijn Gmini 500 is nu officieel dood.
Hoe kan je dan bellen? Zit er een microfoon op?
En, hoe zit dat met films bekijken? Beetje goede kwaliteit? Zie je vingerafdrukken op het scherm?
Er zit een microfoon op dus daar praat je door en ik denk dat je luisterd door je oordopjes of luidspreker als je die hebt ;)

Films kijken gaat erg goed vind ik zelf. :*)

Vingerafdrukken zie je soms wel maar het is echt niet hinderlijk.
effe vegen en het is weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er komen nog 3 updates voor de samsung p2 genaamd Blue Wave

1e - midden december: je kan dan hands-free bellen met je mediaspeler via bluetooth naar je mobiele telefoon. Ook kun je bestanden verzenden vanaf je mobiel of andere apparatuur naar je speler en andersom. Ook kun je AAC muziekformaat afspelen voor kleinere bestandsgrote en betere geluidskwaliteit.

2e - midden januari: deze update bestaat uit een Emoture 1.5 dat betekend dat animaties grotere album plaatjes en nog veel meer wordt toegevoegd. Ook krijg je 3 games waar je het touch screen goed mee kan gebruiken. Ook radia programma's opnemen zit erbij die je daarna kan afspelen.

3e - midden maart: wat er dan komt weten ze nog niet maar dit staat er in het engels:

The 3rd Wave...well, according to Samsung, it will be 'Beyond your imagination' and will be out by Mid March 2008, taking into account user opinions & suggestions, so get your fingers crossed, the P2 is evolving and evolving more

heel het stuk in het engels:

[img]The 1st Wave will be released in Mid December 2007 and bring a technology called Hands-Free Profile which will enable you to make phone calls with your P2. How? Well, it uses its unique Bluetooth technology to connect to your mobile phone and make & receive calls this way - now you can leave your phone in your pocket. It will also bring something called Object Push Profile, which will allow you to exchange data or files with any Bluetooth enabled device, like a phone or laptop. In addition, the P2 will now support AAC music format, which will allow superior sound quality at low bitrates in small filesizes. Excellent!

The 2nd Wave will be released in Mid January 2008 upgrade the P2's GUI to EmoTure 1.5, which may include enhancements like smoother animations, bigger album arts, added glass effects...etc. You will also get 3 EmoTure based games fully utilizing the P2's touch screen, with more to come soon. FM Recording is also on the list, with DNSe 2.0 support while playing back your recorded files.

For the Korean market, there is also an Electronic Dictionary to be integrated (Korean <-> English & English <-> English), as well as a Seoul Metro Navigation System, with built-in maps and shortest route planning & calculation.

The 3rd Wave...well, according to Samsung, it will be 'Beyond your imagination' and will be out by Mid March 2008, taking into account user opinions & suggestions, so get your fingers crossed, the P2 is evolving and evolving more
Afbeeldingslocatie: http://aycu28.webshots.com/image/31787/2000593238761016376_rs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klinkt leuk. Leuke vorm van marketing.. met "waves" je firmware-upgrades aankondigen :P Dit trekt natuurlijk wel klanten aan en is een mooie vorm van publiciteit.

Wat is de bron trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:12:
Klinkt leuk. Leuke vorm van marketing.. met "waves" je firmware-upgrades aankondigen :P Dit trekt natuurlijk wel klanten aan en is een mooie vorm van publiciteit.

Wat is de bron trouwens?
het staat op de officiele samsung fansite: http://www.yepp.co.kr/

Today at Samsungs official Yepp Site, new waves of upgrades for the P2 were announced. They are titling the announcements, Blue Wave as the first wave of upgrades deals with BlueTooth enhancements. Check below for the very loosely translated upcoming features: Translated from Seeko (CDPKorea)

First Wave

In late December 2007

Handsfree Bluetooth: Bluetooth connection to a mobile phone and P2 can receive phone calls or

Bluetooth file exchange: the mobile phone (P2), directories, and files such as photos, and you can send and receive.

*Selected features of the user-requested features*

AAC Support: WMA, Ogg formats besides MP3 and AAC formats are also supported.

Electronic Dictionary (ah / dictionary / 00): Simple, as well as pre-feature also supports the native pronunciation

Second Wave

In late January 2008,

EmoTure 1.5 (Upgrade Touch UI): UI features such as text adopts a more comfortable upgrades.

EmoTure take advantage of three kinds of games: touch with the exciting game is a free program provided.

Selected features of the user-requested features

Recording FM: Radio recording and playback DNSe2.0 experience with a wide variety of 412.

Repeat sections: language files, such as by setting a schedule for repeat listening to the sector.

Adjust speed to play: Teaching files and listening to a variety of speed you like.

Subway transportation routes link the search and information: P2 chulbalyeok through and find dochakyeok specifying the shortest distance, as well as for each station

The last bus and subway information, and the first cascade of information provided.

Third Wave

TBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:00:
[...]

[afbeelding]

[...]

Erg leuke accessoire, erg leuke toegevoegde features. Jammer dat het MicroSD is, en jammer dat de portability van de speler erop achteruit gaat.. maar het is allemaal erg leuk, en goed voor de concurrentie :) Ben benieuwd naar e prijs.

Dit laat overigens ook zien dat er op de P2 zelf geen speaker zit.
Hier een filmpje van deze accessoire

http://www.youtube.com/watch?v=4spLisKv-kQ

en een stukje in het nederlands ;)

De Samsung Yepp YP-P2 is al een erg aantrekkelijke mp3-speler, maar wordt misschien nog iets aantrekkelijker nu je er een add-on (YS-MC1) bij kunt kopen met Wifi, een FM-transmitter, een microSDHC-slot en een luidspreker. Het apparaatje is simpelweg aan te sluiten aan de onderkant van de P2.

Er zit ook een lcd-schermpje op waar de FM-frequentie op kunt zien en touchsensitive bedieningsknopjes. Helaas is de prijs nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116164

2check www.yjzone.net voor nog meer informatie over de samsung yp-p2

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 116164 op 12-12-2007 22:47 ]

Mp3shop.nlDe speler geeft u volle zuivere klanken met behulp van de DNSe-techniek (Digital Natural Sound Engine). Deze klanken hoeft u overigens niet door een koptelefoon te horen, dit flinterdunne apparaat is voorzien van ingebouwde speakers.
Niet waar, dus.

Ik ben benieuwd wanneer het docking-ding te koop is, waar te bestellen, en voor hoeveel. Ik gebruik zelf voor mijn telefoon vaak micro-SD.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 232701 op 13-12-2007 14:56 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Doe eens uitleggen? Wat bedoel je te zeggen? Gaat het over de ingebouwde speakers of die DNSe-techniek?
Edit nav edit: Gaat dus over de ingebouwde speakers. Dat klopt niet inderdaad.

Overigens ben ik over het algemeen niet zo over de indruk van die zogenaamde geluidverbeterende technieken zoals SRS-WOW en dergelijke. Meestal wordt het geluid er niet beter van. Cowon heeft ook een aantal van dat soort opties. Eigenlijk is een equaliser alles wat je nodig hebt (in combinatie met een apparaat wat simpelweg goed geluid voortbrengt uiteraard).

Dat er geen ingebouwde speakers inzitten klopt inderdaad.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 13-12-2007 15:03 ]

RoD schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:57:
Doe eens uitleggen? Wat bedoel je te zeggen? Gaat het over de ingebouwde speakers of die DNSe-techniek?
Edit nav edit: Gaat dus over de ingebouwde speakers. Dat klopt niet inderdaad.

Overigens ben ik over het algemeen niet zo over de indruk van die zogenaamde geluidverbeterende technieken zoals SRS-WOW en dergelijke. Meestal wordt het geluid er niet beter van. Cowon heeft ook een aantal van dat soort opties. Eigenlijk is een equaliser alles wat je nodig hebt (in combinatie met een apparaat wat simpelweg goed geluid voortbrengt uiteraard).

Dat er geen ingebouwde speakers inzitten klopt inderdaad.
Ik vind de geluidskwaliteit echt formidabel omdat er zoveel functies zijn die het geluid kunnen veranderen zoals jazz, ballad, club, dance en vooral concerthal is echt vet om te horen. je kunt zelfs de 3d en de bas helemaal instellen. Die DNSe techniek vind ik echt super kick ;) :D

Anoniem: 116164 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:46:
2check www.yjzone.net voor nog meer informatie over de samsung yp-p2
Kijk er elke dag wel een paar keer op ;) super handig, alleen jammer dat het engels is :( maar ja maakt niet uit :)

er staan ook allemaal achtergronden op en als er nieuwe updates zijn lees je het meteen 8)

Trouwens weet iemand wat voor datum de eerste 'wave' update komt?. ik ben echt super benieuwd. :D

• RoD
  • Niet online

RoD

In de bronnen die je zelf gaf staat midden-laat december. Denk niet dat Samsung een preciese datum gaat geven. In ieder geval zou het niet lang meer moeten duren dus.
Ik ben overigens niet zo'n fan van al die "jazz", "dance" instellingen ed. Imo wordt het geluid daar alleen maar onnatuurlijker van. Een custom eq. kan nog wel handig zijn om bepaalde tonen wat te accentueren.

offtopic:
Als je trouwens wat toe te voegen hebt aan je post kun je beter de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop gebruiken. Dat is wat handiger dan 3x achter elkaar posten :)

RoD schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:32:
In de bronnen die je zelf gaf staat midden-laat december. Denk niet dat Samsung een preciese datum gaat geven. In ieder geval zou het niet lang meer moeten duren dus.
Ik ben overigens niet zo'n fan van al die "jazz", "dance" instellingen ed. Imo wordt het geluid daar alleen maar onnatuurlijker van. Een custom eq. kan nog wel handig zijn om bepaalde tonen wat te accentueren.

offtopic:
Als je trouwens wat toe te voegen hebt aan je post kun je beter de [afbeelding]-knop gebruiken. Dat is wat handiger dan 3x achter elkaar posten :)
Nee ik denk dat het ook niet meer zo lang gaat duren :*)
Instellingen zoals Jazz enzo gebruik ik ook niet zo vaak omdat ik meestal mijn geluidsboxjes gebruik en dan kan ik surround, bas enzo verhogen en verlagen. alleen als ik door de oordopjes luister gebruik ik wel eens dance. Maar bij user instellingen kan je de 3d en bas veranderen dat vind ik zelf heel handig voor de 3d voor echo. >:)

p.s ik wist niet dat dat edit kon dus bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 243215 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 02:17:
[afbeelding]

Ik ga van de week de rode 4gb halen, ik zit in Canada en hij kost hier omgerekend slechts 120,- euro. Zal binnenkort wel wat ervaringen posten.

O ja, ik geloof dat ik ergens gelezen heb dat die juist geen ingebouwde speakers heeft!
Ze hebben nu een nieuwe aanbieding; de zwarte 8gb voor slechst 155,- euro. Nu vraag ik me af of de garantie van Samsung zelf wereldwijd is? Kan iemand die hem in Nederland heeft gekocht misschien even kijken? Ik heb de verkopers natuurlijk gevraagd maar ze geven verschillende antwoorden en probeerden me direct de Futureshop warranty aan te smeren :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243215 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 00:11:
[...]

Ze hebben nu een nieuwe aanbieding; de zwarte 8gb voor slechst 155,- euro. Nu vraag ik me af of de garantie van Samsung zelf wereldwijd is? Kan iemand die hem in Nederland heeft gekocht misschien even kijken? Ik heb de verkopers natuurlijk gevraagd maar ze geven verschillende antwoorden en probeerden me direct de Futureshop warranty aan te smeren :o.
mischien kan je wat informatie vinden op de site van samsung zelf hier is een link

http://www.samsung.com/nl/support/warranty/conditions.htm

en mischien is dit wel wat je wilt weten

Wat moet ik doen als ik mijn product in het buitenland heb gekocht?
Samsung Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal Samsung proberen de reparatie uit te voeren. Samsung Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Aangezien de P2 in Nederland ook te krijgen is, zou je wel zeggen dat ze je defecte P2 accepteren als je hem naar Samsung Benelux opstuurt. Lijkt met niet dat er een verschil zit tussen Europese en non-Europese versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-03 12:18
voor de geïnteresseerden heb ik een review gescheven op mijn website.
-> link -> http://members.home.nl/ra...amsung_media_speler_YP-P2
Voor Linux en Mac gebruikers ook een tip om hem via UMS werkent te krijgen. :)

Had ik al gemeld hoe geweldig ik ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DummyXL schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:33:
voor de geïnteresseerden heb ik een review gescheven op mijn website.
-> link -> http://members.home.nl/ra...amsung_media_speler_YP-P2
Voor Linux en Mac gebruikers ook een tip om hem via UMS werkent te krijgen. :)
Leuke review!!! :D
Ik heb hem gelijk op de p2 gezet ;)
kan ik hem een andere keer leze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
Ik heb hem gelijk op de p2 gezet ;)
kan ik hem een andere keer leze :)
Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch... Hoe heb je die op de p2 gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Waarschijnlijk de text kopieëren en alleen dat op de p2 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DummyXL schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:51:
[...]

Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch... Hoe heb je die op de p2 gekregen?
Tekst kopieren en plakken in kladblok bij bureau-accesoires dan opslaan op je computer en je kunt hem op je p2 zette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio

Na 24 december zijn de Samsung BS300 Stereo Bluetooth Portable Speakers te koop op amazon voor 130 dollar dus ik denk dat ze hier ongeveer 100 euro kosten ;)

http://www.amazon.com/dp/B00104G2DY?smid=ATVPDKIKX0DER

Samsungs site over de bs300 speakers
http://www.samsung.com/us/consumer/accessory/type/accList.do?group=mp3audiovideo&type=mp3players&subtype=mp3accessories

Ikzelf heb de philips SBA290/00 speaker gekocht, hier komt heel goed geluid uit voor maar 45 euro bij de mediamarkt. Ook is hij super makkelijk mee te nemen en simpel op te bergen, je krijgt er een hoes bij ook. Er zitten 2 knopjes op een voor de extra bas, een voor surround. Je kunt hem laten spelen door aantesluiten op de elektriciteit, maar je kunt er ook batterijen in doen (wel 6 pff).

Hier lees je er meer over
http://www.consumer.phili...dsprekersysteem+SBA290-00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ER zijn sterke geruchten dat het niet lang meer gaat duren voor de 1e firmware komt :D
Dit zou natuurlijk geweldig zijn ;)

Er zijn zelfs al foto's op het internet:

Afbeeldingslocatie: http://www.noteforum.co.kr/temp_review/p2se/output/ui207.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.noteforum.co.kr/temp_review/p2se/output/ui213.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.noteforum.co.kr/temp_review/p2se/output/top37.jpg

Ik meld wel wanneer hij er is XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er is een firmware-upgrade te vinden op de site van Samsung: Klik

Changelog kan ik zo even niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:47:
Er is een firmware-upgrade te vinden op de site van Samsung: Klik

Changelog kan ik zo even niet vinden.
Ja hij is er :D:D:D:D:D:D

Geweldig ben hem aan het dowloaden duurt wel erg lang denk dat meerdere mensen aan bezig zijn;)
Het is update 2.08 de eerste van de blue wave om duidelijk te zijn ;)

Een belfunctie en bluetooth update zitten erin XD

Later meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de update net een beetje getest :P

De icoontjes zijn anders en navigeren door menu gaat sneller.
Betere videokwaliteit, grotere muziekafbeeldingen, bestanden versturen naar mobiel en andersom gaat perfect.
Andere kleur balken en natuurlijk heb ik even gebeld en dat ging ook perfect.
Ook zit er nu een woordenboek maar daar moet ik nog wat voor downloaden en ook songteksten bij muziek toevoegen is een nieuwe mogelijkheid.

kga er veel lol aan beleven :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klinkt goed, leuke upgrade :)
In dit draadje wordt de firmware-update ook beschreven, compleet met pics en dergelijke.
Ik vraag me nog wel af hoe die belfunctie nou werkt. Je verbindt met BT de P2 met een telefoon meen ik, en dan?
As most advanced DAPers know, the new firmware enables the P2 to connect with a cellphone and receive and make calls.
Als ik het goed begrijp bel je dus met de P2 die via je telefoon verbinding legt met een andere telefoon, klopt dat?

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 22-12-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116164

ja dat klopt...maar, ja er is een maar.
ik heb bijvoorbeeld op mn telefoon Bluetooth 1.0 zitten en op de P2 zit 2.0,
dan kun je wel bestanden van de p2 naar je phone sturen maar niet andersom en
het gebruik maken van de phone functie via p2 wil dan ook niet werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116164 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:38:
ja dat klopt...maar, ja er is een maar.
ik heb bijvoorbeeld op mn telefoon Bluetooth 1.0 zitten en op de P2 zit 2.0,
dan kun je wel bestanden van de p2 naar je phone sturen maar niet andersom en
het gebruik maken van de phone functie via p2 wil dan ook niet werken..
Ja ik heb meerdere mensen gehoord over dit probleem maar ik heb gelukkig 2.0 op mobiel dus heb geen problemen heheh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:20:
Klinkt goed, leuke upgrade :)
In dit draadje wordt de firmware-update ook beschreven, compleet met pics en dergelijke.
Ik vraag me nog wel af hoe die belfunctie nou werkt. Je verbindt met BT de P2 met een telefoon meen ik, en dan?

[...]

Als ik het goed begrijp bel je dus met de P2 die via je telefoon verbinding legt met een andere telefoon, klopt dat?
Ja klopt je verbind met BT en als je dan gaat bellen kun je nummer intoetsen of naar adreslijst gaan want je kunt adressen versturen vanaf mobiel naar p2.
En als je gebeld wordt kun je dit ook doorsturen naar p2.
Het is dus vooral handig als je met de p2 zit te luistere op de fiets ofzo en je wordt gebeld en je mobiel zit bijvoorbeeld in je rugtas, dan kun je verbinding leggen met je mobiel zonder je mobiel te gebruiken, en bellen is een makkie :P :D

maar ff een vraagje ik heb ook gezien dat je nu songteksten kunt toevoegen dat staat als je bij de p2 muziek luistert bij instellingen. Maar ik lees nergens erover net of niemand het nog gezien heeft. :( Heb jij er wat van gehoord ;) ???

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 22-12-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De samsung p2 is als 4e getest bij de geluidskwaliteit van de website GenerationMP3

:D :D :D :D

De Franse website GenerationMP3, die is gespecialiseerd in mp3-spelers en portable mediaspelers, heeft de geluidskwaliteit van 12 populaire producten getest en op basis daarvan een ranking gemaakt. Als winnaar komt de iRiver Clix uit de bus, hetgeen voor de kenners wellicht niet echt een verrassing is.

Het gaat uiteraard niet om een wetenschappelijk onderbouwde test, maar om de subjectieve waarnemingen van de mensen van GMP3. Zij hebben de geluidskwaliteit beoordeeld op basis van hun ervaring en kennis van de producten. Bij de test zijn niet de bijgeleverd oordopjes gebruikt (die vaak abominabel slecht zijn), maar een goede koptelefoon.

De ranking kent nauwelijks verrassingen. Zo staan de merken die bekend staan om hun goede geluidskwaliteit (iRiver, Cowon)bovenin.

iPod
In de test deden ook drie iPods van Apple mee, de classic, de nano en de touch. Ook hier blijkt maar weer eens dat de producten van Apple het niet moeten hebben van hun geluidskwaliteit: ze eindigen alle drie onderaan met slechts één speler onder zich (de Archos 105).

Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetzone.nl/images/gmp3tst2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 24-12-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb je ook een link naar die test toevallig? Wel zo handig :)

offtopic:
Zou je trouwens als je iets quote de [quote] tag willen gebruiken, in plaats van het bold te maken? Dat leest wat makkelijker en prettiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]RoD schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:07:
Heb je ook een link naar die test toevallig? Wel zo handig :)

[offtopic]Zou je trouwens als je iets quote de [norml]
[/norml] tag willen gebruiken, in plaats van het bold te maken? Dat leest wat makkelijker en prettiger :)[/offtopic]
Ok ik zal dat voortaan doen ;)

hier link van de website zelf (frans)
http://generationmp3.com/...r-qualite-sonore-par-gmp3
Hier een link van gadgetzone (nederlands)
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4482

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier een link waar je de officiele video's plaatjes en tekst kunt downloaden als je die er perongeluk verwijdert hebt.

http://rapidshare.com/files/76625928/P2FILES.rar.html

Als je filmpjes wilt downloaden van bijv. youtube of IMEEM enz. is videoget echt een super goed programma alleen maar het url ff invullen en downloaden maar.

Daarna natuurlijk op p2 zette :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Iemand op het forum van Dapreview heeft een stel leuke skins voor de P2 geproduceerd.
Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/392/dsc0059tg8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/5371/dsc00602of2.jpg

Ziet er erg stijlvol uit, imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wow vet strak !!! ;)

gelijk op de p2 gezet natuurlijk :D

khoop dat er nog meer komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205416

Ik heb sinds eergister de p2, gelijk nieuwe firmware opgezet... Maar er is iets waar ik naar gezocht heb maar niet kan vinden. Hoe zet je de covers van de albums erbij. Dus dat als je in het menu albums zit dat je links de covers ziet staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205416 schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:53:
Ik heb sinds eergister de p2, gelijk nieuwe firmware opgezet... Maar er is iets waar ik naar gezocht heb maar niet kan vinden. Hoe zet je de covers van de albums erbij. Dus dat als je in het menu albums zit dat je links de covers ziet staan??
Ik weet een programmatje mp3tag, daar kun je covers van albums bij je muziek toevoegen en daarna het muziekbestand op de p2 zetten.

hier nog een paar achtergronden

Afbeeldingslocatie: http://i35.photobucket.com/albums/d185/mxth/p2wallmodi-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.yjzone.net/attachment.php?attachmentid=173&d=1199258598
Afbeeldingslocatie: http://www.yjzone.net/attachment.php?attachmentid=172&d=1199258598
Afbeeldingslocatie: http://i125.photobucket.com/albums/p73/confuzzledx3/P2%20Wallpapers/Citywithheart.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 02-01-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReX_NL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:48
Ik heb ook een YP-P2 besteld, maar ik weet niet welk bestandsformaat ik het best kan pakken voor filmpjes. Ik heb nu al een Avi filmpje en een MP4 filmpje gemaakt, de mp4 was 400mb, en de avi 1.8gb. En ik zie (bijna) geen kwaliteitsverschil. En als ik het goed heb kun je nog een paar andere formaten afspelen op de YP-P2. Kan iemand die hem al heeft, mij misschien een formaat aanraden. Ik heb maar 2gb, en zou die toch wel optimaal willen gebruiken.

En welke software is hiervoor handig/snel? Ik gebruik momenteel Xilisoft DVD to MP4 Converter.
Die doet er elke keer een paar uur over (vandaar dat ik niet alle bestandsformaten zelf kan testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kijk even naar Video coderen voor je PMD: Tips en trucs :)
Waarom het ene bestand groter is dan de andere is natuurlijk zo geen antwoord op te geven. Wij kunnen niet raden hoe jij de beide files gecodeert hebt, laatst staan wat de precieze specs zijn. In ieder geval kun je met codeerperikelen in bovenstaande topic terecht :)

Een paar tips van algemene aard: Hou de resolutie beperkt tot de native resolutie van het scherm, en beperk de bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReX_NL schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:10:
Ik heb ook een YP-P2 besteld, maar ik weet niet welk bestandsformaat ik het best kan pakken voor filmpjes. Ik heb nu al een Avi filmpje en een MP4 filmpje gemaakt, de mp4 was 400mb, en de avi 1.8gb. En ik zie (bijna) geen kwaliteitsverschil. En als ik het goed heb kun je nog een paar andere formaten afspelen op de YP-P2. Kan iemand die hem al heeft, mij misschien een formaat aanraden. Ik heb maar 2gb, en zou die toch wel optimaal willen gebruiken.

En welke software is hiervoor handig/snel? Ik gebruik momenteel Xilisoft DVD to MP4 Converter.
Die doet er elke keer een paar uur over (vandaar dat ik niet alle bestandsformaten zelf kan testen)
Ik zou GOM encoder er voor gebruiken daar staan al voorinstellingen in voor de p2. Maar de p2 speelt alleen svi. Dat is een eigen soort bestand. Je kunt geen avi en mp4 spelen. De schermgrootte is 480 bij 272. en hij speelt 30 frames per seconde maar dit is niet nodig als je GOM encoder gebruikt dankzij die voorinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SVI is een bepaalde vorm van mpeg4, heb ik gelezen. Hoe dat precies zit weet ik niet :) Verder wordt er als het goed is ook nog WMV ondersteund.

edit:
Ik geloof dat .svi niets anders is dan een containerformaat.

[ Voor 20% gewijzigd door RoD op 05-01-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Op diverse sites, ook de Samsung site, wordt er gezegd dat er in de P2 een RDS-ontvanger zit. Alleen kan ik dit nergens bevestigen, alleen dat het in sommige regio's ondersteund wordt.

Heeft de Nederlandse/Europese Samsung P2 wel een RDS-ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huy schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:34:
Op diverse sites, ook de Samsung site, wordt er gezegd dat er in de P2 een RDS-ontvanger zit. Alleen kan ik dit nergens bevestigen, alleen dat het in sommige regio's ondersteund wordt.

Dat is toch dat de radiozender informatie geeft en dat dan komt op het scherm??

als dat zo is zit er geen rds ontvanger in want dat gebeurd niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248063

Anoniem: 244399 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 06:41:
[...]

Dat is toch dat de radiozender informatie geeft en dat dan komt op het scherm??

als dat zo is zit er geen rds ontvanger in want dat gebeurd niet ;)
als dat zo is zit er dus wel een rds ontvanger in want bij mij doet hij het wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248063 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:07:
[...]

als dat zo is zit er dus wel een rds ontvanger in want bij mij doet hij het wel! :)
Dan heb jij geen samsung p2 want daar komt echt geen informatie van bepaalde zenders op het schermpje ik zou niet weten waar je dat zou kunnen zien. leg uit. Of heb je een of andere update. ik heb de nieuwste dacht ik die van de 1e bluewave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik las dit net op ABI:
Nothing new with samsung. Although I was told that the 16gb p2 will be availabe sometime in Q1
Komt van de persoon die namens ABI op CES zit. Interessant :)
Om mee te komen met de concurrentie is het echter ook wel nodig om met een16GB versie te komen. Helemaal nu 32GB spelers al beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJMT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-02 23:18
De P2 ondersteund wel degelijk RDS, maar toont slechts een subset van de RDS info op het scherm. Daarvoor is wél de 2.08 (EU) firmware vereist én een voldoende sterk signaal. De P2 geeft dan de naam van het station, de categorie en de frequentie weer op het display, direct onder de frequentieaanduiding van de tuner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke ik snap het al ik had mijn europese versie naar een koreaanse veranderd, voor het woordenboek.

dus daarom zie ik geen rds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJMT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-02 23:18
Er zijn wellicht meer verschillen tussen de verschillende regionale versies. Het frequentiebereik van de FM tuner verschilt naargelang de gekozen regio, maar ook de rasterafstand tussen de kanalen varieert. Ik heb echter geen idee of dit wordt bepaald door de firmware-variant of door in het radio-menu gekozen instellingen.

Korea/US : 87.5 MHz~108.0 MHz, 100kHz.
Japan : 76.0MHz~108.0 MHz, 100kHz
Other Countries : 87.50 MHz~108.00 MHz, 50kHz

Keuze voor de KR/US/JP settings zou ivm de afwijkende rasterafstand kunnen leiden tot het slechter of niet ontvangen van een aantal radiozenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241637

Is er en mogelijkheid om van de AM/PM tijdsinstelling af te komen en een "normale" 24 uurs klok te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241637 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:08:
Is er en mogelijkheid om van de AM/PM tijdsinstelling af te komen en een "normale" 24 uurs klok te installeren?
ik denk het niet maar mis. iemand anders ;)

Als het kan zou ik het ook wel willen weten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Laatst online: 01-05 08:18
Ik heb sinds vrijdag de witte 4gb versie, wat een heerlijk apparaatje zeg.
Maareh, over dit extraatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.anythingbutipod.com/archives/images/samsung-p2-cradle.jpg
In de post op de eerste pagina hierover staat in de bron dat er meer over bekend zou worden op de CES. Heeft iemand hier al wat over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gemini NL schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:23:
Ik heb sinds vrijdag de witte 4gb versie, wat een heerlijk apparaatje zeg.
Maareh, over dit extraatje:
[afbeelding]
In de post op de eerste pagina hierover staat in de bron dat er meer over bekend zou worden op de CES. Heeft iemand hier al wat over gehoord?
Nee helemaal niets, dus zeer waarschijnlijk komt dit ding nooit uit ;)

maar we blijven hopen :).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeer waarschijnlijk komt de tweede blue wave update op maandag 21 januari omdat de 1e bluewave firmware op 21 december was. ook de eerste update was op 21 november ;)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom doet deze site het niet meer :( :( :

www.yjzone.net

Vanochtend kwam ik op een zwart scherm waarop stond dat de site gehackt was.
En nu een wit scherm met blauwe letters.

weet iemand antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is verder niet zo relevant voor dit topic; maar er loopt hier een draadje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
FJMT schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:38:
De P2 ondersteund wel degelijk RDS, maar toont slechts een subset van de RDS info op het scherm. Daarvoor is wél de 2.08 (EU) firmware vereist én een voldoende sterk signaal. De P2 geeft dan de naam van het station, de categorie en de frequentie weer op het display, direct onder de frequentieaanduiding van de tuner.
Zou je misschien een foto willen plaatsen van de radiofunctie met RDS eronder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224300

Huy schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:34:

Ja RDS werkt goed, zie mijn foto's:

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z316/kingpin112_photo/Samsung%20YP-P2/RDS3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z316/kingpin112_photo/Samsung%20YP-P2/RDS2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z316/kingpin112_photo/Samsung%20YP-P2/RDS1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReX_NL schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:10:

Ik gebruik CloneDVD Mobile om video op wmv formaat te maken (480x272).
De file converteer ik met de bijgeleverde software (Samsung Media Studio) naar .svi wat goed werkt.
Beeld is superstrak en scheelt nogal aan ruimte t.o.v. een wmv file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor wie er belang bij heeft, hier mijn eerste 3 gemaakte wallpapers:

Uiteraard mijn eigen Clio:
Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z316/kingpin112_photo/Samsung%20YP-P2/wallpapers/wallpaper_cliov6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z316/kingpin112_photo/Samsung%20YP-P2/wallpapers/wallpaper_window_blue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z316/kingpin112_photo/Samsung%20YP-P2/wallpapers/wallpaper_man_backside.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Maar dat is toch geen rds? dan zou je dingen moeten zien staan zoals het de naam van het radiostation of flits informatie enz.
je kan ook de edit knop gebruiken als je wat aan je post toe wil zoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

master007 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:45:
Maar dat is toch geen rds? dan zou je dingen moeten zien staan zoals het de naam van het radiostation of flits informatie enz.
je kan ook de edit knop gebruiken als je wat aan je post toe wil zoegen
Zo beter :)
Radiostation werkt en Flitsservice ook (heb ik al gezien, alleen kon het net niet vinden) maar wel
een melding over het weer (zie laatste plaatje).

Enjoy!

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z316/kingpin112_photo/Samsung%20YP-P2/RDS4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z316/kingpin112_photo/Samsung%20YP-P2/RDS5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i193.photobucket.com/albums/z316/kingpin112_photo/Samsung%20YP-P2/RDS6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
O ja, ik keek er overheen, ik dacht dat jazz je eq was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog steeds geen update, jammer zeg :( had gehoopt een maandag maar hij is er nog steeds niet. Miischien deze week dan nog :D

Opneem functies lijken me vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
Dat leren hoesje waar kan je die vinden? Heb al wat staan rondkijken maar kan nog niets vinden.
heb nu een plastic hoes maar die beschermt het scherm niet echt.

overigens hier -->
http://www.anythingbutipod.com/forum/forumdisplay.php?f=151
kan je ook veel info vinden over de P2 een een draadje met veel wallpapers aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DummyXL schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:39:
Dat leren hoesje waar kan je die vinden? Heb al wat staan rondkijken maar kan nog niets vinden.
heb nu een plastic hoes maar die beschermt het scherm niet echt.

overigens hier -->
http://www.anythingbutipod.com/forum/forumdisplay.php?f=151
kan je ook veel info vinden over de P2 een een draadje met veel wallpapers aanrader.
Hier de site van noreve http://www.noreveusa.com/product/Samsung_YP-P2_Tradition_leather_case.html

En hier staat hij te koop op amazom http://www.amazon.com/Noreve-Samsung-YP-P2-leather-case/dp/B000WHHA7C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet spammen aub

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 24-01-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Laatst online: 20:44
als ik mijn mp3-speler uit doe gaat die naar een soort sleep mode.
als ik hem dan weer aan doe gaat die gelijk naar het menu inplaats van dat p2 scherm.
hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeroendh schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 21:32:
als ik mijn mp3-speler uit doe gaat die naar een soort sleep mode.
als ik hem dan weer aan doe gaat die gelijk naar het menu inplaats van dat p2 scherm.
hoe kan dit?
Druk op instellingen-systeem-startmodus en dan zet je hem op start waarschijnlijk staat hij op vorige status.
:*) >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Anoniem: 244399 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 07:00:
[...]

Druk op instellingen-systeem-startmodus en dan zet je hem op start waarschijnlijk staat hij op vorige status.
:*) >:) ;)
Deze staat niet op vorige status maar op menu.
Dit is wel vervelend omdat hierdoor mijn batterij steeds snel leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleem met het upgraden van de firmware.
Ik wil naar 1.208 en heb het volgende gedaan:
Rom-bestand 2,95 MB en RSG-bestand na uitpakken geplakt in "Deze computer\P2\Internal Storage\Datacasts" Daarna de P2 afgekoppeld, opnieuw gestart en gewacht op de automatische update.
Er gebeurt niks. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Anoniem: 241637 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:46:
Ik heb een probleem met het upgraden van de firmware.
Ik wil naar 1.208 en heb het volgende gedaan:
Rom-bestand 2,95 MB en RSG-bestand na uitpakken geplakt in "Deze computer\P2\Internal Storage\Datacasts" Daarna de P2 afgekoppeld, opnieuw gestart en gewacht op de automatische update.
Er gebeurt niks. Wat doe ik fout?
Als je de upgrade handleiding leest staat er dat de bestanden in de hoofdmap van de speler moeten en niet in de map datacasts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeroendh schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:05:
[...]

Deze staat niet op vorige status maar op menu.
Dit is wel vervelend omdat hierdoor mijn batterij steeds snel leeg is.
Ik zou niet precies weten wat er verkeerd is, maar ik zou alles ff standaard instellen. Dit doe je zo: instellingen-systeem-standaard instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeroendh schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 20:52:
[...]

Als je de upgrade handleiding leest staat er dat de bestanden in de hoofdmap van de speler moeten en niet in de map datacasts
Zo las ik eerst ook maar om de een of andere reden kan ik niet plakken in de hoofdmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is nu toch gelukt door direct in de P2 uit te pakken.
En nu maar wachten op de volgende update.

Ik heb aan Samsung Nederland gevraagd of de klok is te wijzigen naar een 24 uurs aanduiding maar dat is helaas niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241637 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 22:31:
Het is nu toch gelukt door direct in de P2 uit te pakken.
En nu maar wachten op de volgende update.

Ik heb aan Samsung Nederland gevraagd of de klok is te wijzigen naar een 24 uurs aanduiding maar dat is helaas niet mogelijk.
Jah als de volgende update net zo goed is als de 1e hebben we nog wat te verwachten :P :D

Vooral de spelletjes zijn bij mij de favoriet en de radio opneem functie en de gewone opneem functie zijn natuurlijk ook top.

Jammer van die klok maar mischien komt het nog in een update ;)

Waarschijnlijk komt de 2e update op de 28ste januari dus dat is overmorgen :D khoop dat het waar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
@Samsungp2lover
Hoe komen we aan die data? Toeneerst zei iedereen dat ie op 21 januari uitkomt, omdat de eerste op 21 november en 21 december uitkwam. Samsung heeft alleen gezegd dat het midden tot eind januari uitkomt en heeft geen officiele datum. Ach, de maand januari duurt toch niet meer zolang :P.

Oke, effe nog een mening voordat ik een 2 of 4 gb ga kopen van de P2. Ontvang je veel radiozenders met goede kwaliteit?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste