Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnem_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 23:32
jeroendh schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:38:
Hoe heb je hem opengemaakt?
Want die van mij rammelt een beetje na de reparatie beurt van Samsung.
Achterkant is een beetje verbogen en dan schiet het metalen omhulsel makkelijk los. De klemmetjes breken echter vrij snel dus als je met wat kracht het open probeert te maken zal je het er zonder lijm niet goed meer op elkaar krijgen denk ik. Zou het dus maar zou laten als ik jou was.

Omhulsel van batterij is van dik aluminiumfolie, waarschijnlijk gecoat met plastic, denk ik. Met een naald kan je er makkelijk doorheen prikken, iets wat ik aan een andere klusser over laat.

Heb zelf een nieuwe iRiver E100 besteld. Had geen zin/geld om nog een keer 160E neer te leggen voor iets wat ik niet nodig heb. De iRiver is ook nog eens een stukje kleiner en speelt ook gewoon OGG-files af. Maarja, wel minder :9~

[ Voor 13% gewijzigd door arnem_ op 26-05-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:19
Dan zou ik het toch maar niet proberen.
Maar samsung heeft hem toch ook al een x open gemaakt.
Hoe doen zij dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Lijkt mij dat ze daar wel tools voor hebben om het ding gemakkelijk open te kunnen maken. Wel zo handig als je die dingen moet repareren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnem_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 23:32
Toch maar even geïnformeerd hoeveel een los aanraakschermpje kost. De rest van apparaatje lijkt gewoon te werken.

€ 113 inclusief verzendkosten.

Als iemand er nog eentje los heeft liggen houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Ik heb de P2 8gig gisteren aangeschaft. Mooi dingetje. Heb er niet veel mee gespeeld maar wel wat uitgeprobeerd.

Positief:

- Erg mooie interface. Ziet er zeer smooth uit, beetje het OSX idee
- Goed te bedienen. Wel even wennen in het begin als je wat grotere vingers hebt, maargoed, voor precisiewerk gebruik ik mijn pink
- 8GB is ruim voldoende voor mij. Wat albumpjes, singletjes, livesetjes, en platen + wat series.
- Apparaat reageert snel. Geen lag oid
- Filmpjes zien er erg mooi uit.
- Zeer goed geluid

Negatief:

-Oordopjes. Samsung oordopjes zijn altijd erg slecht. Gelukkig had ik ook meteen nieuwe oordoppen gehaald (ear in) dus ik heb daar gelukkig niet veel last van, al zijn de Samsum oordoppen wel een stuk mooier.
-Software. Ik heb het met al mijn Samsung telefoons ook gehad. Prachtige apparaten, maar die software..... :X

Zoals je ziet hebben de negatieve punten geen betrekking op het apparaat. Aanradertje dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106430

De software is misschien niet het mooiste van het mooiste, maar het werkt wel naar behoren. Video conversie vanaf veel formaten wordt ondersteund en ook is er de mogelijkheid om albumarts te 'attachen' aan muziekbestanden. Alles kan in principe met de software. De bijgeleverde oordopjes zijn inderdaad niet de beste :), maar dat is vaak zo bij mp3 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:57
Ik gebruik de standaard samsung oortjes om mee naar school te fietsen omdat inears toch redelijk gevaarlijk zijn, en dan zeker op de fiets in 't stad. Hoewel ik ook geen fan ben van standaard dopjes zijn deze zeker geen rommel. Ik heb al ergere gehoord. Dus imo een +je voor samsung.
Maar uiteraard zijn dat allemaal persoonlijke dingen

K heb trouwens een kleine onregelmatigheid aan het scherm. Het is zeer raar, vanuit de ene hoek lijkt het alsof het een soort "verlengde" is van de zwarte cover. Vanuit de andere hoek lijkt het en barstje of scheur. Gelukkig is het quasi niet te zien. Ik heb het pas ontdekt toen ik dit weekend met een waanzinnige kater ben wakker geworden, dus de oorzaak zal zich wel ergens laten raden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, de software werkt zeker naar behoren maar ik vind het zo een omslachtige interface. Vooral dat automatisch converteren van files werkt fijn.

Wat betreft de oordopjes. Er zal vast goed geluid uit komen, maar bij mij blijven die dingen nooit zitten. Hij valt altijd uit mijn rechteroor :?

Vandaar dat ik in ear gebruik. Ik weet ook dat je je met in ear helemaal van de omgeving afschermt. Vandaar dat ik hem nooit extreem hard heb staan (kan ik ook niet, erg gevoelig gehoor). Ik zet hem meestal op een stand dat ik omgevingsgeluiden wel goed kan horen, en mijn muziek ook. Soort van 50-50 idee.

Wat misschien ook interessant is om te weten: Radio werkt wel zonder de Samsung oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Welke oordopjes je gebruikt maakt bijna nooit wat uit. Zolang je maar oordopjes gebruikt.

Verder is het toch wel vrij algemeen dat de bijgeleverde oordopjes niet top of the line zijn. Dat lijkt me ook vrij logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik het niet mee eens RoD. Ik heb zelf veel apparaten gehad die muziek afspelen en er is maar 1 bedrijf wat perfecte oordoppen (in mijn ervaring) bijlevert en dat is Sony.

Bij mijn minidisc kreeg ik zeer degelijke oordoppen, die goed bleven zitten en daar kwam goed geluid uit. Bij mijn W810i kreeg ik zelfs in earoordoppen met een speciale basspeaker erin. Het geluid wat daar uit kwam was dan ook subliem.

Oordoppen maken ook voor de beleving van de muziek een wereld van verschil. Bij de ene heb je een wat doffig, leeg geluid. Bij de andere is het helder en vol. Nee, ik ben van mening dat oordoppen, naast de DA de belangrijkste factor is voor goed geluid.

Maargoed, dit gaat ook wel OT dusja ik hou er wel over op :)

Voor de mensen die met hetzelfde zitten kan ik, als je wat krap in je budget zit de Phillips oordoppen aanraden (prijsscope van 19 - 39 euro). Ben je bereid om wat meer neer te leggen dan zou ik kijken naar Senheiser/BOSE (prijsscope van 50 - 99 euro)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 30-05-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:05:
Welke oordopjes je gebruikt maakt bijna nooit wat uit.
Die snap ik ook niet helemaal? Er zit echt een wereld van verschil tussen sommige doppen.

Philips heeft een goede serie aan oordopjes. Ik heb zelf de SHE9600. Erg, erg tevreden over. Zeker in combinatie met de P2 met zijn DNSe en clearity settings.

De nieuwe SHE9800 /9850 zijn ook erg mooi, alleen nog een beetje prijzig.

9850:
Afbeeldingslocatie: http://www.brc.se/nyheter/bilder/Philips-SHE9850.jpg
:D

Philips heeft trouwens ook doppen in de prijsscope van 50-99 euro trouwens hoor, alleen zie je die niet altijd in de winkel liggen ;). En Senheiser heeft ook doppen in de klasse 19-39 :).

Ben benieuwd of BW4 op tijd klaar is, want volgens mij werkt mijn microfoon op me p2 niet :(. Dus als ik nou voice-recording heb, kan ik het even beter testen.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 106430 op 30-05-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wel even in de juiste context lezen hè? ;) Het gaat hier niet om de geluidskwaliteit, maar om de radio-ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:56:
Wel even in de juiste context lezen hè? ;) Het gaat hier niet om de geluidskwaliteit, maar om de radio-ontvangst.
O, hihi, je hebt gelijk inderdaad. Ik vond de zin al zo uit het niets vallen. Een quote had het duidelijker gemaakt. En elke set oordoppen kan idd prima als radio-antenne werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De beta van de 4e Bluewave is uit. Zie ook de ervaringen aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ging er eigenlijk vanuit dat mijn microfoon niet juist functioneerde, maar nu ik voice-record probeer met de nieuwe FW lijkt het toch nog aardig te werken. Van redelijke afstand kan ik dingen inspreken en terugluisteren, wel met behoorlijk wat ruis. Is dit normaal?
Helaas, als ik mijn mobiel verbindt met P2 kan de andere kant mij niet verstaan. (als ik heel dicht bij de mic. praat hoor je wel wat, maar het is van zeer slechte kwaliteit en je kunt er geen gangbare gesprekken mee voeren.

Van de update vind ik het jammer dat de clearity optie nu alleen nog maar via "myDNSe" te bereiken valt.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 106430 op 31-05-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244399

Drie nieuwe thema's waaronder de ipod touch thema.

http://rapidshare.com/files/119005279/UCI.zip.html

Download via deze link pak het uit via winzip of winrar

Zet het via EmoDio (een nieuw programma van samsung) in de map MyPack-UCI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-05 19:10
Ik heb net mijn 4th blue wave erop gezet
En heb het gevoel dat mijn samsung aan het flippen is nu
Ik heb hem aangesloten als UMS KR versie
- ik ben al me themes kwijt dus alleen basic 3 die er in maart op zaten. ik bedoel de
woody en die andere. Die ben ik kwijt. Ik heb ze ook er opnieuw opgezet maar ik zie
ze niet meer. Terwijl als ik emodio opstart en naar die map ga waar die UCI staat
staan ze er gewoon 8)7

Tevens heb ik de ipod interface geprobeerd en die doet het wel

Meer mensen die dit kennen of last van hebben?

Richard

[ Voor 33% gewijzigd door richards81 op 31-05-2008 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

richards81 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:40:
Ik heb net mijn 4th blue wave erop gezet
En heb het gevoel dat mijn samsung aan het flippen is nu
Ik heb hem aangesloten als UMS KR versie
- ik ben al me themes kwijt dus alleen basic 3 die er in maart op zaten. ik bedoel de
woody en die andere. Die ben ik kwijt. Ik heb ze ook er opnieuw opgezet maar ik zie
ze niet meer. Terwijl als ik emodio opstart en naar die map ga waar die UCI staat
staan ze er gewoon 8)7

Tevens heb ik de ipod interface geprobeerd en die doet het wel

Meer mensen die dit kennen of last van hebben?

Richard
Dit is normaal, iedereen heeft dit.
de oude themes werken nu niet meer.
maar ze zullen snel weer kunnen gedownload worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-05 19:10
Thx!!

Ik dacht me samsung zit in flip mode!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Toch is het raar want op mijn speler werkt wel die woody_matrix maar als ik die nieuwe erop zet, waaronder dat ipod theme dan zie ik die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
Dubbel post :)

[ Voor 91% gewijzigd door jeroendh op 01-06-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jeroendh schreef op zondag 01 juni 2008 @ 19:30:
Toch is het raar want op mijn speler werkt wel die woody_matrix maar als ik die nieuwe erop zet, waaronder dat ipod theme dan zie ik die niet.
Wel via EmoDio in de UCI folder plaatsen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116164

ik snap niet waarom alle tekst in de menu's wit/paars zijn als je de nieuwe UCI's gebruikt....vind het gewoon lelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116164

weet al hoe dat komt, dat kun je met emodio instellen geel of blauw(dit geval paars) maar ja vnd t niet echt mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 12:26

EntonoX

Team leider

Iemand al ervaring met bescherm tasjes of omhulsels voor de P2? Ik heb zelf nu de Noreve lederen case besteld omdat deze volgens mij de enigste is die beschikbaar is voor de P2.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Ik ben ook wel benieuwd. Ik denk er ook aan om die case te bestellen, maar dan direct samen met screenprotectors. De protectors zijn echter nog niet binnen dus dat wordt wachten voor het geheel :).

Ik ben nogal een bezorgd persoon op vlak van krassen bij nieuwe stuff :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroendh
ik heb gewoon een pack ipod socks gekocht voor $4.41
Daar past de P2 precies in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 12:26

EntonoX

Team leider

Vandaag de Noreve lederen case binnen gehad. Ziet er heel goed uit, de P2 past er perfect in en het scherm ligt mooi diep verzonken in het leer. Ik gebruikte eerst een screenprotector maar met deze case heb je dat eigenlijk niet nodig. Omdat je de case met de klep kunt afsluiten zul je volgens mij ook niet gauw beschadigingen krijgen op het scherm.

Ik denk een echte aanrader, alleen wel aan de prijs (€ 38,-)

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-12-2023

hgp

jeroendh schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:11:
Dan zou ik het toch maar niet proberen.
Maar samsung heeft hem toch ook al een x open gemaakt.
Hoe doen zij dat dan?
Document van de Samsung site:
20080124141056359_YP-P2-e-3-disas.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 15:00
De P2 schijn je ook te kunnen opladen met een Samsung GSM oplader.
Weet iemand welk type oplader ik daarvoor moet hebben? of voor welk phone model?

en zal een Samsung GSM lader de P2 sneller (en beter?) opladen dan een USB Wall charger?

[ Voor 5% gewijzigd door RelaXXinG op 12-06-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140616

Ik heb een irritatie over mijn p2 en ik hoop dat di op te lossen valt.
Mijn speler staat altijd op random en als ik een nummer terug wil geeft die een volledig ander nummer dan die ervoor was. 8)7
Is dit met een instelling op te lossen dat ik gewoon mijn vorige nummer krijg als ik op vorig duw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgens mij is dat gewoon hoe Samsung de shufflemode heeft geimplementeerd. Je ziet wel meer spelers die een dergelijke shufflefunctie hebben. Het is wel op te lossen met een firmwareupgrade, zoals ook bij de Sandisk Sansa Clip gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Dat is inderdaad de manier van shuffle. Sommige players hanteren een "voorgemaakte" shuffle waardoor de volgorde vast staat, Samsung daarentegen maakt echt random zijn playlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156750

Jormungandr schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:58:
Dat is inderdaad de manier van shuffle. Sommige players hanteren een "voorgemaakte" shuffle waardoor de volgorde vast staat, Samsung daarentegen maakt echt random zijn playlist.
Inderdaad, Creative ZVM doet dat ook.
Mijn Philips maakte daarentegen wel heel rigoreus een shuffleplaylist aan.
Die shuffelde een set nummer, en liet ook zien hoe ze geshuffeld waren, dus je kon kijken welk nummer erna zou komen.
Ieder zijn meug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248502

bij de p2 heb je myDNSE ik heb er zelf een gemaakt. maar wat nou het probleem is is als ik mn p2 dus uit heb gezet en hem na een tijd weer aanzet moet ik telkens maar weer opnieuw aanklikken dat ik myDNSE user 1 wil, dit onthoud hij niet??? iemand die dit probleem ook heeft of die er misschien een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Bluewave 4 final is uit.

Voor meer info: http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=31580

Edit: het is een 2e beta zoals samsungp2lover hieronder schrijft.

[ Voor 26% gewijzigd door 7o9 op 02-07-2008 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vooral bugfixes dus. Niet echt veel bijzonders, maargoed, het kan natuurlijk ook niet blijven doorgaan met nieuwe features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet de final versie maar een beta!!!!

dus de echte versie komt nog later...

kijk hier maar
http://www.samsung.com/do...JEB&filetype=FM&language=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

De uci bestanden werken niet (hier bij 4.13). dat is dus neem ik aan bekend of hebben mensen 'm nu wel werkend?

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Ik was nu vandaag aan een nieuwe feature aan het denken. Het linken van playlisten met afspeelmodus. Sommige van mijn playlisten mogen gewoon in shuffle spelen terwijl ik van andere liever default heb. Het zou stukken handiger zijn moest je die kunnen linken :).

De screencovers zijn trouwens terug in voorraad op mp3shop.be. Ik heb wel met elk apparaat dat ik in het begin zeer voorzichtig ben (denkt aan gsm), maar ik ben toch nooit gerust met mijn P2 nu de screenprotector eraf is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267168

Ik heb misschien nog een idee voor de samsung, namelijk:
Net als bij de ipod touch de vergrendeling erop zetten en eraf halen door te sliden.
Dit lijkt me makkelijk en gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 15:49

Pindamann

Human

Heb er vandaag ook een aangeschaft! Samen met niet al te dure Sennheiser dopjes (geen inear).

Ben er wel aardig tevreden over.. leuke gadget met veel skins en achtergronden. Oa op deze sites:
http://thep2zone.com/wallpapers/
http://www.yjzone.net/showthread.php?t=3302

Verder is het wel wennen met navigeren dat wel! Gaat toch niet altijd zo snel als je zou willen :P Verder heb ik geen folie over scherm OF een case. Nog een keer zien of ik er een haal. Heb apparaten met LCD`s altijd in broekzak waar verder niks in zit namelijk :) Mn telefoon is al een jaar oud en heeft 0 krassen op het scherm, ook geen kleintjes 8)

Edit: .UCI bestanden werken hier wel met firmware 5.08!
http://www.samsung.com/nl...tList.do?searchWord=yp-p2
Daar even je 2, 4 of 8GB model uitzoeken en dan de firmware downloaden (2 bestanden). Deze zet je in de ROOT van je speler dus gewoon voor alle mappen e.d. (en niet in system). Daarna ontkoppel je de speler en zet je hem aan. Nu wordt de firmware geinstalleerd. Waarna je meteen een aantal spelletjes mee krijgt e.d.

Hier staat trouwens een kleine guide hoe je .UCI bestanden kopieert in je speler:
http://www.yjzone.net/showthread.php?t=3302
Dus via het programma Emodio! Anders werkt het bij mij niet iig.

[ Voor 33% gewijzigd door Pindamann op 20-07-2008 16:21 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268474

Dit heeft niets met de P2 te maken. Problemen horen niet thuis in een ervaringen- en discussietopic.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 20-07-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

hvcgaming, welkom op GoT :) Voor problemen mag je een nieuw topic aanmaken. Vermeldt dan wel even wat je allemaal gedaan hebt om zelf het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Eerder in deze topic postte ik al dat ik deze sinds een paar dagen had en ik was er vrij positief over! Dat is inmiddels al iets minder geworden. Het is een erg mooi apparaat en ingebouwde radio is ideaal. Alleen is het echt een enorm onhandig ding voor op de fiets! Zodra de zon een beetje schijnt zie je echt geen hol meer van je scherm en blind navigeren is bijna niet mogelijk met touch.
Daar kwam bij de dat hold knop vrij stroef was en de speler zelf behoorlijk glad waardoor het slotje met 1 hand er vrij lastig is af te halen. Liet em zelfs al bijna vallen tijdens het fietsen.
Aangezien ik vrij veel wissel tussen nummers is het dus voor mij geen praktisch ding.

Dus ik heb een kutsmoes verzonnen zoals in de Sony Walkman topic al zei om em in te ruilen door te zeggen dat er iets mis mee is.. En dat werkte en daarom heb ik nu een Sony Walkman A-828! Iets minder uitgebreid maar wel een stuk praktischer :)

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Daarom maak ik dus voor het vertrekken met de fiets een playlistje aan. Dat het niet altijd even zichtbaar is, is deels waar. Met de helderheid op hoog valt er niet echt te klagen, maar k heb hem zelf een pak lager staan.
Maar uiteraard is dat allemaal een kwestie van smaak en meug. Profi met je nieuwe player :).

K heb trouwens zelf de perfecte oplossing gevonden om mijn p2 in op te bergen. Bij men nieuwe rugzak (intussen al paar jaar :p) zat zo'n pouch bij voor de gsm, en de P2 past er echt perfect in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268849

hallo allemaal,

heb sinds vandaag de 8 gig. hij bevalt super =)
nu heb ik alleen 1 vraag (en om daar nou een heel topic voor te openen..)

als ik muziek op de mp3 speler zet, wil ik ook graag dat de album hoes er bij komt.
nu post ik die er bij, alleen komt het plaatje in de map met pictures en niet bij album waarbij het plaatje hoort, iemand hier ervaring mee? en hoe moet ik het oplossen(zodat er wel een plaatje bijstaat)

Alvast bedankt =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
Je moet ervoor zorgen dat WMP ook al een hoesje ziet. Appart plaatsen heeft geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268849

Huy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:05:
Je moet ervoor zorgen dat WMP ook al een hoesje ziet. Appart plaatsen heeft geen nut.
dat het is probleem juist..

in WMP zie ik wel hoesjes en als ik het album er dan opzet zie ik niks..

-edit- na flink wat gekloot is het me gelukt
moest in emodio album info ophalen

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 268849 op 23-07-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mivacron
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
Ik wacht nog steeds op de 16G, weet iemand waar ik die kan kopen in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260997

ik geloof niet dat 16 GB versie er al is.
iig nog niet hier in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb op mijn mp3 een wachtwoord ingesteld. Alleen nu heb ik er wat dingen afgehaald en opgezet met emodio. En als ik nu hem aanzet en het goede wachtwoord invul zegt de samsung dat ik me wachtwoord moet bevestigen met behulp van emodio. Nou is mijn vraag of er mensen zijn die dat probleem ook hebben en hoe ze het hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is me al gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann

Pindamann

Human

Meld er voortaan ook even bij hoe je het hebt opgelost! Handig voor mensen die even googelen naar hetzelfde probleem bijv.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik toetste steeds de verkeerde code in. Had blijkbaar een nieuw bedacht, maar was hem vergeten, 8)7 7(8)7

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 15:00
Heb op mijn scherm helaas 2 lichte krasjes zitten, midden in het scherm.
Terwijl ik ontzettend voorzichtig ben met dit soort dingen, heb em nog altijd in een enkelsokje laten zitten voordat ik de speler in mijn broekzak doe.. (of course zonder andere spullen in die zak).

Je ziet het alleen als je het ding buiten gebruikt, maar voor mij is dat al irritant genoeg..
Dus voor mensen die nog geen krasjes hebben, neem een hoesje of screenprotector. Ook al ben je er heel voorzichtig mee..

Is er misschien een trucje voor om dit soort lichte krasjes te camoufleren?

[ Voor 5% gewijzigd door RelaXXinG op 21-08-2008 11:25 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zijn middeltjes waarmee je krassen uit TFT-schermen kan halen. Gebruik de search maar eens, voldoende over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:00
Ik twijfel over een nieuwe >16gb flash mp3speler. Ik heb even dit topic doorgebladerd, en wou toch nog even checken of hij in Nederland te koop is, en zo nee (waar het toch op lijkt) of er plannen zijn om hem naar Nederland te halen, en zoja, wanneer? Want 16gb is toch wel een minimum voor mij.
Ik ben verder aan het kijken naar de iRiver Spinn, maar kan de 2 nog niet echt goed naast elkaar zetten. Dus zou iemand iets hierover kunnen zeggen: waarom zou ik een P2 kopen en geen Spinn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
eswa schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 01:34:
Ik twijfel over een nieuwe >16gb flash mp3speler. Ik heb even dit topic doorgebladerd, en wou toch nog even checken of hij in Nederland te koop is, en zo nee (waar het toch op lijkt) of er plannen zijn om hem naar Nederland te halen, en zoja, wanneer? Want 16gb is toch wel een minimum voor mij.
Ik ben verder aan het kijken naar de iRiver Spinn, maar kan de 2 nog niet echt goed naast elkaar zetten. Dus zou iemand iets hierover kunnen zeggen: waarom zou ik een P2 kopen en geen Spinn?
Zie de quote hieronder voor je eerste vraag:
Anoniem: 260997 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 23:37:
ik geloof niet dat 16 GB versie er al is.
iig nog niet hier in nederland
Zelf heb ik ook nog gezocht naar de 16gb versie maar die kon ik ook niet vinden via Google.

de iRiver Spinn ziet er ook erg mooi uit vind ik. Ik heb een site voor je gevonden met de verschillende specificaties van de Yp-P2 en de iRiver.

De Samsung heeft 5 uur langer te spelen met audio, maar met video zijn ze allebeide 5 uur lang. Daarnaast hebben ze allebei de mogelijkheid voor radio. denk dat ze je zelf even moet vergelijken en welke je het beste vindt, maar persoonlijk vind ik de Samsung wel erg strak :)

Zelf denk ik er ook over na om de Samsung te kopen, alleen zijn ze net zo duur als een Ipod (maar die heeft geen touchscreen, dat is wel jammer want ik vind touchscreen wel erg vet :) Zijn er nog andere players met touchscreen? Ik zag bij bol.com een 2 gb voor 90 euro, cheap maar wel weinig opslaggeheugen, 4 gb is wel beter maar is meteen 140-150 euro.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mivacron
Samsung P2 16G zwart kost 207 euros in de winkle, over vier weken ga ik hem daar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
In welke winkel heb je deze speler dan met 16 GB gezien? Bij pricewatch staat tot en met de 8 GB.
Of komt hij pas over 4 weken uit?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mivacron
Ik heb het hier gezien: http://www.fortress.com.h...ywd=&hs_pdt_id=ASAMYPP2EB in Hong Kong. Aangezien ik over vier week naar toe gaat komt het goed uit.

Anoniem: 273892

Hee allemaal, ik heb jullie topic hier even doorgelezen.. Ik ben van plan de P2 te kopen, ben er nog niet uit of ik de 4gb of 8gb neem, maar ik had alvast even wat vraagjes..
- Kun je de P2 ook aansluiten op je telefoon, en via de speakers van je telefoon muziek afspelen?
- Moet ik bepaalde dingen downloaden waarvan jullie zeggen dat deze van belang zijn en je P2 er beter van werkt, of je er meer uit kunt halen?
- Wat is op dit moment de goedkoopste winkel waar je m kan halen? (heb wel gekeken op sites als kieskeurig.nl en tweakers, maar niet alle sites staan daar bij en wil alles uitsluiten!)

Ik wacht met smart op een reactie van jullie, alvast bedankt!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mandieee, welkom op GoT :)

-Volgens mij hebben de meeste telefoons geen line-in die over de speakers gaat, ik denk dus dat dit niet gaat werken.
-Je moet helemaal niks. Het is wel mogelijk om custom interfaces op je P2 te zetten. Beetje customizen naar smaak zeg maar. Quicksearch op "uci" in dit topic geeft een hoop info. Verder is het ntauurlijk aan te raden de laatste BlueWave (firmware) geïnstalleerd te hebben staan. Maar of dat nodig is kun je nog eens bekijken nadat je em hebt.
-Voor dit soort vragen is nu juist de Pricewatch bedacht. Anders is Google je vriend. Het is in ieder geval geen vraag voor dit topic :)

Anoniem: 273892

RoD schreef op woensdag 10 september 2008 @ 17:23:
Mandieee, welkom op GoT :)

-Volgens mij hebben de meeste telefoons geen line-in die over de speakers gaat, ik denk dus dat dit niet gaat werken.
-Je moet helemaal niks. Het is wel mogelijk om custom interfaces op je P2 te zetten. Beetje customizen naar smaak zeg maar. Quicksearch op "uci" in dit topic geeft een hoop info. Verder is het ntauurlijk aan te raden de laatste BlueWave (firmware) geïnstalleerd te hebben staan. Maar of dat nodig is kun je nog eens bekijken nadat je em hebt.
-Voor dit soort vragen is nu juist de Pricewatch bedacht. Anders is Google je vriend. Het is in ieder geval geen vraag voor dit topic :)
Bedankt voor de info, alleen bedoelde ik met de tweede vraag meer, dat jullie het hier telkens over allerlei soorten software hebben, en ik niet weet waarvoor deze allemaal zijn, en dus ook niet of ik ze moet downloaden? Wat heb ik nodig om gewoon films te kijken, muziek te luisteren en bijvoorbeeld de songteksten te zien bij de nummers?
Thanks alvast

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-05 00:09
Muziek luisteren kan gewoon zonder software en die andere dingen kunnen waarschijnlijk wel met de bijgeleverde software. Maar er zijn voor allerlei taken betere programma's. Als je met Google zoekt heb je er binnen een paar minuten een paar gedownload. En voor het kijken van video's is er een topic: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vond in dit draadje nog een methode om gemakkelijk naar .svi te coderen. Wellicht handig voor sommige mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wilde weer eens wat films/series op mijn p2 zetten, maar ik kreeg telkens een vervelende error. Er was iets met mijn decoder die telkens een fout veroorzaakte.

Tijdje geen aandacht aan geschonken ivm tijdgebrek. Vandaag vroeg wakker en ik ben het wezen uitzoeken. Heb verschillende externe programma's geprobeerd, maar uiteindelijk kon ik na het decoden toch mijn bestand niet op de p2 zetten doordat het formaat niet herkend werd.

Erg irritant dus. Vervolgens maar besloten om mijn codecs te updaten (gebruik k-lite megacodec pack) in de hoop dat er ook een update zou zijn voor de decoders in het pakket.

Ik heb de meest recente gedownload, oude verwijderd, nieuwe geinstalleerd, en nu gaat draait het als een zonnetje. Momenteel een filmpje aan het decoderen middels het samsungprogrammatje, die hem daarna meteen op de speler zet.

Omdat er veel mensen zijn die problemen ondervinden hiermee, besloot ik de oplossing die voor mij werkt te posten. De codecpack is hier te vinden.

http://www.free-codecs.co..._lite_Mega_Codec_Pack.htm

Sowieso is deze pack er 1 die ik kan aanraden. Je kan alles afspelen, en hebt maar 1 programma nodig om alles te bekijken, namelijk de Media Player Classic. Imho de beste die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

K-lite codec pack bevat inderdaad een hoop codecs. Het is echter verstandiger om de individuele codec die loopt te bokken gewoon opnieuw te installeren. Een heel codec pack daarvoor installeren is nogal overkill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 16:30
Anoniem: 85443 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:27:

Omdat er veel mensen zijn die problemen ondervinden hiermee, besloot ik de oplossing die voor mij werkt te posten. De codecpack is hier te vinden.

http://www.free-codecs.co..._lite_Mega_Codec_Pack.htm

Sowieso is deze pack er 1 die ik kan aanraden. Je kan alles afspelen, en hebt maar 1 programma nodig om alles te bekijken, namelijk de Media Player Classic. Imho de beste die er is.
Je zou ook gewoon Videolan VLC Media Player kunnen gebruiken. Daar zitten alle codecs in dan hoef je niet te tobben met codec packs. Je zou echter wel even moeten proberen hoe t omzetten dan werkt buiten VLC om met Samsung software.

[ Voor 6% gewijzigd door funrider op 13-10-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 16:18:
K-lite codec pack bevat inderdaad een hoop codecs. Het is echter verstandiger om de individuele codec die loopt te bokken gewoon opnieuw te installeren. Een heel codec pack daarvoor installeren is nogal overkill.
Ben ik helemaal met je eens, laat ik dat voorop stellen :)

Ik had zelf namelijk al gekeken in de settings van zowel de audio- als de video decoder, maar ik werd er absoluut niet wijs uit. Omdat het al een tijd geleden was dat ik mijn K-Lite pack had geupdate (dont fix what aint broke principe), besloot ik om eerst maar een update te proberen.

Die was aanwezig en heeft mijn problemen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funrider schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:05:
[...]

Je zou ook gewoon Videolan VLC Media Player kunnen gebruiken. Daar zitten alle codecs in dan hoef je niet te tobben met codec packs. Je zou echter wel even moeten proberen hoe t omzetten dan werkt buiten VLC om met Samsung software.
Allereerst sorry voor de dubbele reactie van mij, maar ik kan mijn bericht op de een of andere manier niet editten.. :?

Ik ben bekend met VLC, maar ik had toentertijd K-Lite al geïnstalleerd staan, maar omdat alles al perfect werkte, en ik persoonlijk toch een voorkeur heb voor Media Player Classic heb ik het maar zo gelaten.

Verder zijn mijn problemen verholpen hoor :) Video's converteren gaat prima, en naar mijn idee zelfs sneller als eerst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Is er trouwens een manier om alle liedjes die ik op de p2 heb staan te shuffelen?
Nu shuffelt die alleen de nummers op een album of van 1 artiest door elkaar.. ik wil graag dat alle artiesten/albums door elkaar worden gespeeld..
Dit moet toch mogelijk zijn?

edit: of is een playlist maken de enigste optie?

edit: fixed.. het was zo simpel dat ik er overheen keek

[ Voor 18% gewijzigd door quartex op 18-10-2008 14:49 ]

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Heeft iemand fw 5.10 er op zitten?
Is er veel verschil met de 5.08?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 277951

Niet crossposten aub. Daarnaast horen problemen niet in een ervaringentopic.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 20-10-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

ignore

[ Voor 97% gewijzigd door quartex op 20-10-2008 23:34 . Reden: verkeerde thread gepost.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 22:38

BLACKfm

o_O

Hallo,

Ik heb dit apparaatje (4gb) vandaag binnen gekregen, maar ik wil er wel even de nieuwste firmware op zetten (is nu c.q. standaard 2.x).

Er komen echter 2 bestanden uit de firmware zipjes die ik van de samsung site haal. Een .rom en een .rsc bestand, maar ik kan geen documentatie vinden (in een leesbare taal) hoe ik dat er op kan zetten.

Iemand die me wellicht op weg kan helpen met de installatie van de firmware ?

Edit:

Na lang zoeken op youtube een how-to gevonden, gewoon die 2 bestanden naar de root van het apparaat kopieren en een paar keer opnieuw opstarten :).

[ Voor 15% gewijzigd door BLACKfm op 11-11-2008 20:21 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191505

Ik gebruik de P2 i.c.m. de bluetooth oordopjes van Sony, de BTNX20. Het volgende probleem doet zich voor.

Met gebruik van normale oordopjes, met draad, kan ik alle functies m.b.t. de equalizer gebruiken. Als ik echter de bluetooth dopjes gebruik kan ik geen instellingen wijzigen m.b.t. de equalizer. Is dit een normaal probleem? Is dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191505

Ik heb nog een vraag. Wat betekent A<-->B e.d. als je muziek aan het luisteren bent? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan kun je een stuk uit een nummer selecteren en dat afspelen. Je begint bij A, en als je aan het eind bent van het druk wat je wil selecteren, dan druk je er weer op en dan is het B. Daarna kun je dus het stuk A-B afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248502

is er helemaal geen nieuws over de p2
hoor de laatste tijd geen nieuwtjes meer
helemaal geen informatie over BW of andere dingen? :?
dit topic gaat een beetje dood.... jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, het nieuwige is er toch wel af bij deze speler. Daarnaast komt als het goed is de P3 eraan :) Normale productlevenscyclus denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-05 22:38

BLACKfm

o_O

De P3...
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=64445&dimensionid=1&shopid=1

...ziet er anders helemaal niet zo boeiend uit, en al helemaal niet geschikt om filmpjes op te kijken wat je met de p2 toch wel redelijk goed kan door het breedbeeld scherm.

Er is in ieder geval op moment van schrijven nog niks nieuws nee, geen firmware updates met nieuwe dingen of games.

En de eerdere vraag dat je de equalizer niet kunt aanpassen als je via bluetooth luisterd, dat klopt. Je kunt ook geen radio luisteren via de bluetooth, en dat vindt ik behoorlijk kut. Heb je een keer digitale radio, en dan kun je er niet eens van genieten.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 12:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

^^ precies.. dit is de p3:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2w2g6fr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 20:34
Weet iemand wanneer die uit komt? Als het gauw is annuleer ik gauw mijn bestelling. :) (P2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-05 00:09
Op de CES wordt meer bekent gemaakt over deze speler waaronder waarschijnlijk de release date. Ik gok dat de P3 eind januari/ begin februari in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Laatst online: 20:34
Vihaio schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:04:
Op de CES wordt meer bekent gemaakt over deze speler waaronder waarschijnlijk de release date. Ik gok dat de P3 eind januari/ begin februari in de winkels ligt.
Dankje, zag het ineens hier staan
Expect to see the P3 at CES with the official release sometime in mid January.
Verwacht dat Europa wel wat achter ligt.. of is dat nooit met MP3 spelers?

Denk dat ik het toch ga annuleren. Want er zit een levertijd van 2/3 weken op bij Bol.com. :/

Toch maar de witte 8GB besteld, was meteen op voorraad. Dus morgen in huis. :)

[ Voor 15% gewijzigd door tiswat op 29-12-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 16:57
Weet hier iemand of er nog een update gepland staat voor de P2? Of laten ze de support vervallen nu de P3 eraan lijkt te komen?

*knip* Aub geen V&A-advertenties spammen.

[ Voor 45% gewijzigd door RoD op 22-01-2009 20:10 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De kans zit er wel in dat ze nu geen firmware updates meer uitbrengen. Het apparaatje begint overigens ook al een beetje op leeftijd te komen, en we hebben al een boel mooie firmware updates gezien. Het houdt een keertje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:59
Hallo,

Wat een super mooi ding is dit. Ik heb het hele topic gelezen :P pff wat een klus. Maar goed bijna al mijn vragen zijn beantwoord.
Op dit moment bezit ik de samsung YP-Z5FB, een super goed en degelijke mp3 speler maar ik ben toe aan een nieuwe, nou heeft deze mp3 een timer functie als je deze instelt op bijv 60 min dan gaat die naar 60 min ook uit zit dat ook op de P2?
- Weet iemand misschien hoe duur de 4/8 GB variant nu is bij mediamarkt?
- Is de P3 al in Nederland beschikbaar want ik ben ook wel erg benieuwd naar die?

MVG Master_JE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat betreft de prijs bij de MM; even bellen :) De P3 heb ik verder nog niet in Nederland gezien. Opzich verwacht ik hem hier wel binnenkort, maar je weet nooit of Europa / Nederland overgeslagen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
RoD schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:42:
Wat betreft de prijs bij de MM; even bellen :) De P3 heb ik verder nog niet in Nederland gezien. Opzich verwacht ik hem hier wel binnenkort, maar je weet nooit of Europa / Nederland overgeslagen wordt.
Oke bedankt maar zit een sleepfunctie CQ timer of countdown functie op.

[ Voor 4% gewijzigd door master_JE op 05-03-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
master_JE schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:35:
- Weet iemand misschien hoe duur de 4/8 GB variant nu is bij mediamarkt?
Bij de Mediamarkt kost de 4GB versie rond de 175 euro.
RoD schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:42:
De P3 is al in Frankrijk en Groot-Brittanie te koop. Op de Duitse Amazon website staat dat het binnen 1 of 2 maanden komt. Ik ben misschien van plan om te upgraden van mijn P2 naar P3, alleen is het nadeel van de P3 de plek van de volume-/aan-/uitknop.

[ Voor 31% gewijzigd door H92! op 07-03-2009 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
Huy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:09:
Bij de Mediamarkt kost de 4GB versie rond de 175 euro.
oke bedankt. MM eigenlijken best wel duur of valt dat wel mee?
Huy schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:09:
De P3 is al in Frankrijk en Groot-Brittanie te koop. Op de Duitse Amazon website staat dat het binnen 1 of 2 maanden komt. Ik ben misschien van plan om te upgraden van mijn P2 naar P3, alleen is het nadeel van de P3 de plek van de volume-/aan-/uitknop.
1 tot 2 maanden vind ik nog best wel lang, maar hoe wil je je P2 dan upgraden naar P3 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

P2 verkopen, en P3 kopen denk ik zo :P Een P2 is niet softwarematig te upgraden naar een P3 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
haha nee dat snap ik ook:P dat softwarematig niet kan. de P3 lijkt mij toch moeilijker navigeren zoals ik op een filmpje heb gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door master_JE op 07-03-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

master_JE schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:41:
[...]

Oke bedankt maar zit een sleepfunctie CQ timer of countdown functie op.
yep die zit erop..
15min, 30min, 60min, 90min of 120min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 22:40:
P2 verkopen, en P3 kopen denk ik zo :P Een P2 is niet softwarematig te upgraden naar een P3 in ieder geval.
Dat bedoelde ik inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
quartex schreef op zondag 08 maart 2009 @ 02:00:
[...]

yep die zit erop..
15min, 30min, 60min, 90min of 120min
bedankt want dat heb ik nu ook op mijn samsung YP-Z5F en die timer is lkkr handig als je in bed ligt.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste