[Flash] Het Meizu Mp3spelers ervaringentopic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 23 februari 2004
Ik wilde dus contact opnemen met edwin, maar zijn emailadres bestaat niet meer.
Heeft iemand actuele contactgegevens van edwin of job (als die hun zaak echt samen doen, kan ik hem ook aanschieten natuurlijk)?
Alvast bedankt
Beetje inactief... maar toch best aanwezig :)
Reg. datum: 13 oktober 2005
Paar weken terug 2 iPod's uit huis weggehaald (oude nano's) en nu willen we hier thuis waarschijnlijk 2x M6 aanschaffen!
Een vriend van me heeft 'm ook en m'n mond viel open hoeveel bas er dankzij de Spatializer? uit z'n oude brakke oordopjes kwam! Mijn eigen iPod (classic, 80GB) is gelukkig niet gestolen, maar daar komt veeeel minder bass uit! (tenzij ik m'n EP630's in doe, maar met de "normale" iPod oortjes is er een wereld van verschil met de Meizu)
Is het correct dat deze "SlimLine" http://www.mp3shop.nl/pro...ne-player-4-gb-black.html
De SL versie is? en dus tevens de nieuwste?
En dat déze http://www.mp3shop.nl/pro...tm_medium=pricecomparison
de oude versie is? Vreemd dat in de pricewatch nog steeds een link naar de oude speler staat..
Ik heb een witte besteld voor m'n moeder! Waarschijnlijk ga ik 'm vaker gebruiken om leuke vergelijking te maken tussen mijn iPod en de Meizu, maar goed:P
Leuk ding
Geluidskwaliteit vergeleken tussen de iPod Classic 80GB en de Meizu M6 SL 4GB.
Wat een verschil man, ongelooflijk! De Meizu steekt er met kop en schouders boven uit. M'n moeder is blij, en ik ook, want zij doet er weinig mee
RoD wijzigde dit bericht 17-06-2008 17:47 (85%)
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
Maar als ik deze bestel, en de firmware van http://en.meizu.com/down_x.asp?MZ_ID=137&Type=2 download en installeer, heb ik dan een radio en geen volume beperking?
Reg. datum: 19 februari 2006
Een tijdje terug was er altijd iemand op marktplaats die de M6 nieuw leverde met radio en zonder volume begrenzing. Maar nu kan ik hem niet meer vinden dus denk ik dat ik maar gewoon de Dane-Elec SL versie haal, en daar de officiële Meizu firmware op zet.
Dat werkt, ik heb het zelf gedaan. Na wat probleempjes die voor een tweakers op te lossen zijn werkte het ook goed.quote:Viasco schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 20:19:
Ah oke mooi! bedankt
Een tijdje terug was er altijd iemand op marktplaats die de M6 nieuw leverde met radio en zonder volume begrenzing. Maar nu kan ik hem niet meer vinden dus denk ik dat ik maar gewoon de Dane-Elec SL versie haal, en daar de officiële Meizu firmware op zet.
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders tenslotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. - Max Planck
Deze Meizu M6: http://www.pixmania.nl/nl...peler-m6-mini-player.html
- zal dit de SL versie zijn?
- zit hier een (netstroom)adapter bij?
- zal deze versie radio missen/volumebegrenzing hebben?
Dit zijn eigenlijk de enige dingen waarover ik niks vind, dus bij voorbaat dank
Ik bedenk me net iets, jullie kunnen het natuurlijk ook niet ruiken adhv de info die die site geeft, zal ik hem gewoon bestellen? Dan zien we het wel!
ik bedenk me wéér iets: ik zie nu pas de link hierboven: http://www.mp3shop.nl/pro...ne-player-4-gb-black.html . Deze is een pak duidelijker wat info betreft. En gratis verzending.
Is er iets anders aan de Dane-Elec versie dan aan de gewone? En is de volumebegrenzing erg streng?
OConnor wijzigde dit bericht 01-07-2008 01:47 (41%)
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Reg. datum: 28 november 2004
En is verder aan de Dane-Elec versie nog te zien dat het een Dane-Elec versie is?
* OConnor denkt het niet als hij dit flash filmpje ziet
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Reg. datum: 28 november 2004
Heb hem besteld, samen met een hoofdtelefoontje de Sennheiser PMX 60 ! Ik vermoed dat ik de Engelse firmware erin ga flashen, want wil geen volumebegrenzing... Ben erg benieuwd.
Het is al verzonden door de winkel, en wordt morgen gebracht
Spulletjes zijn er en het is perfect. Spelertje zelf heeft een beter en sterker geluid in zich dan een Creative Zen V plus en een Aldi dingetje en een iPod Nano. Werkt tevens erg intiutief en het ziet er erg strak uit! voor toekomstige twijfelaars, de verschillen tussen de echte Meizu en deze Dane-Elec versie:
- volume begrensd (tot een prima niveau, kan hard zat), geen fm-radio
- er staat Meizu by Dane-Elec op de achterkant
- standaardachtergrond is het Dane-Elec logo (is aanpasbaar, andere achtergronden meegeleverd)
- beter verkrijgbaar
Als ik dan een minpuntje moet noemen, is het de stikker die achterop zat, met een gehoorsbeschadigingswaarschuwing. Deze liet behoorlijke lijmresten achter, welke er overigens prima afgingen met wat terpentine.
Hoofdtelefoontje ( Sennheiser PMX 60) ben ik ook erg blij mee, klinkt net of je naar een dikke hifi-set zit te luisteren, niet naar je mp3-spelertje
Tot slot nog even
nu nog even overgaan en feestje en boekverslagen en toets en werk en... dan schrijf ik een uitgebreide productsurvey met foto's

Besteld bij micro-mail.nl voor 95 euro inc verzendkosten, en had 'm met 1 dag al in huis!
Zeer tevreden over, nu druk bezig met het omzetten van wat films met Batman voor als ik morgen op vakantie ga. Ook heb ik de originele Meizu firmware erin geflashed, volume kan nu NOG harder!
De oordopjes die ik gebruik zijn de AGK K312p. Ook tevreden over, maar wellicht dat ik nog een keer in-ear aanschaf.
Reg. datum: 13 maart 2008
Reg. datum: 25 februari 2005
Toen de tas werd gevuld met de speler en de silicon case viel me iets op, de doos van de speler zat met tape vast aan de doos van het docking station. Op hun website staat de M3 wel in combinatie met de dockingstation, maar de M6 niet. Dus ik was geheel verrast.
Dus mocht je een M6 willen bestellen, bel dan even naar die zaak of die combinatie nog steeds wordt verkocht voor ¤95.
Ik zit te denken om de 8 GB SL aan te schaffen. De enige reden zal voor mij zijn dat ik van die irritante ruis af wilt. Iemand ervaring met de combinatie van de M6 SL op zacht volume, eventueel met de Creative zen aurvana opordoppen? Heeft deze speler ook de irritante statische ruis?
De theorie is het idealisme van de praktijk.
Reg. datum: 06 juli 2006
Heb er met de kerst nog 150 voor betaald geloof ik. Ben er nog steeds zeer over te spreken. Al vind ik het menu van ipod iets beter, maar dat weegt niet op tegen het geluid dat van de meizu vele malen beter is.
Lees namelijk nogal gemengde verhalen, de een vertelt dat het allemaal koek en ei is tussen de M6 en OS X terwijl de andere op de meest vragen problemen stuit.
/nvm, het zou 'gewoon' moeten werken, heb er iig een besteld.
Sc00t wijzigde dit bericht 26-08-2008 14:41 (8%)
Reg. datum: 14 juni 2004
Het werkt prima onder OSX, maar... formatteer wel met Windows. Als ik het formatteer met OS X, dan mount ie niet meer goed onder OS X en Windows.quote:Sc00t schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:21:
Ik las op internet dat er wat problemen waren met de Meizu M6 onder MacOS X? is dit echt zo? Of waren dit slechts incidentjes, anders ga ik toch maar eens zo'n apparaatje bestellen.
Lees namelijk nogal gemengde verhalen, de een vertelt dat het allemaal koek en ei is tussen de M6 en OS X terwijl de andere op de meest vragen problemen stuit.
/nvm, het zou 'gewoon' moeten werken, heb er iig een besteld.
Het heeft me veel tijd gekost om hier achter te komen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last