Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Het Meizu Mp3spelers ervaringentopic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 19 juli 2006

8 gig M6 Slim versie by Dane elec `a 85,90

http://www.micro-mail.nl/

GCT-Zen wijzigde dit bericht 23-03-2008 13:20 (68%)

\/\/ Revenge of the Nerd
Reg. datum: 29 januari 2002

quote:
Ik wil eigenlijk de 8Gb versie van de M6, maar bij mp3shop geven ze deze volgende status:
Actuele status van dit product: nooit meer leverbaar

Wat was er mis met de 8Gb dat deze zo moeilijk te verkrijgen is?

Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders tenslotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. - Max Planck

Reg. datum: 28 augustus 2003

Dit topic gaat over de mp3spelers van Meizu, niet over shopreviews.

RoD wijzigde dit bericht 25-03-2008 15:56 (73%)

http://web.mac.com/kl00n

Reg. datum: 19 juli 2006

Volgens mij hadden we het alleen over de verkrijgbaarheid hoor , is al niet makkelijk met alle verschillende versies ( lol, wel handig als je hem hebt als je over gebuikers ervaringen wilt hebben )

Ik heb inmiddels opnieuw een M6 gekocht. De SL versie, 8GB, Dane-Elec branded. Moet zeggen dat deze toch wel een vooruitgang is op de SP versie, waarvan ik eerst de 2GB versie had. De touchstrip is beter geworden en ook wat intuïtiever. Het geluid is nog steeds prima, beetje zoeken naar de goede waarden in de spatializer kost even, maar dan heb je ook wat.

Morgen gaat hij voor het eerste een dagje mee, ben benieuwd of de irritante 'ik-zet-de-player-op-stop-in-een-playlist'-bug eruit is ;).

En ik beheer de playlists en mapindeling nu met de portable 'plugin' van Winamp. Beetje instellen en gaan met die banaan, ben er so far erg tevreden over! Wordt vervolgd...
En meteen een vraag. Ik heb verschillende playlists gemaakt (in PLAYLISTS/), stel ik heb nu playlist A opstaan, en ga naar playlist U om daar een nummer af te spelen. Als ik dan een nummer af wil spelen duurt het soms echt 40(!) seconden voor dit nummer begint. Is dit bij jullie ook zo?
Reg. datum: 22 november 2007

ik heb contact opgenomen met dane-elec, en ze gaan binnen 10 dagen witte en zwarte hoesjes bestellen voor de SL.

ik heb al een week of twee e-mail contact met dane-elec, omdat ik de fm functie niet kon vinden. mooi dat got er is. ik ga vanavond de originele firmware er op zetten.

quote:
ArawnofAnnwn schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 14:47:
ik heb contact opgenomen met dane-elec, en ze gaan binnen 10 dagen witte en zwarte hoesjes bestellen voor de SL.

ik heb al een week of twee e-mail contact met dane-elec, omdat ik de fm functie niet kon vinden. mooi dat got er is. ik ga vanavond de originele firmware er op zetten.
Die krijg je er later dus bij, mits je natuurlijk contact opneemt?

Mijn eerste dagje gebruik zit er op, en ben toch wel teleurgesteld. Het playlist open probleem (meer dan 40 seconden wachten soms) begint nu al op m'n zenuwen te werken. Voornamelijk omdat ik in die tussentijd gewoon niets kan doen, dan wachten. En ook de bug - als er een playlist opstaat hij bij het einde van een nummer gewoon op 'stop' gaat staan - is niet verdwenen. Waarna je zelf weer het nummer aan moet zetten. Het gekke is dat dit willekeurig gebeurd, dus niet als alle nummers in de playlist al een keer geweest zijn.

Ik ben er serieus over aan het twijfelen om de speler toch maar te retourneren...

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod / Nieuwsposter
Reg. datum: 14 september 2004

Probeer eens een firmware update/refresh of een format. Wellicht dat dat het een en ander kan schelen.

Je mag hier trouwens ook een topic over openen als je jou specifieke geval besproken wilt hebben :)

Reg. datum: 18 april 2005

Na het opstarten zie ik eerst ''Loading'', daarna verschijnt er een groen scherm met de mededeling:
No Resource! Please Opgrade Resources Again!
Verder kan ik er niets mee doen. Hij reageert nergens op.

Als ik mijn Meizu op mijn PC aansluit dan zie ik dat alle mappen leeg zijn.
Ik heb niet het idee dat ik iets vreemds heb gedaan.
Wie kan mij helpen? :?

Tot nu toe was ik bijzonder tevreden met mijn Meizu 8GB SL. :*)

Michel

Acties:

quote:
Michel 023 schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 20:50:
Na het opstarten zie ik eerst ''Loading'', daarna verschijnt er een groen scherm met de mededeling:
No Resource! Please Opgrade Resources Again!
Verder kan ik er niets mee doen. Hij reageert nergens op.

Als ik mijn Meizu op mijn PC aansluit dan zie ik dat alle mappen leeg zijn.
Ik heb niet het idee dat ik iets vreemds heb gedaan.
Wie kan mij helpen? :?

Tot nu toe was ik bijzonder tevreden met mijn Meizu 8GB SL. :*)
Als je even een simpele quicksearch had gedaan.. dan had je dit gevonden. Beetje zoeken voordat je een vraag stelt kan geen kwaad.

Heb mijn M6 sl speler ontvangen vandaag nu heb ik een vraagje
Ik wil er een andere skin opzetten
Hoe doe ik dit nu juist ( werk met osX trouwens)
Mijn firware is 2.004.4

Alle info is welkom

Reg. datum: 19 februari 2006

quote:
kloon schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:00:
Heb mijn M6 sl speler ontvangen vandaag nu heb ik een vraagje
Ik wil er een andere skin opzetten
Hoe doe ik dit nu juist ( werk met osX trouwens)
Mijn firware is 2.004.4

Alle info is welkom
Op meizume staat het uitgelegd.

quote:
thx voor de url
heb ondertussen een nieuwe skin in gebruik

Reg. datum: 28 november 2004

Weten jullie of die USB OTG ooit nog gereleasd wordt, zoals beloofd? Zo te zien niet...

Sakasa wijzigde dit bericht 18-04-2008 19:01 (53%)

Acties:

Het onderwerp is al eens eerder ter sprake gekomen... maar, nee, ik denk het niet. Sowieso was het al een beetje een vage belofte die niet echt een concrete bron kende. Daarnaast is het nog nooit eerder voorgekomen dat er spontaan een USB Host aan een speler toegevoegd werd, en daarnaast vraag ik me af of het technisch gezien wel mogelijk is. Verder kun je je afvragen of er uberhaubt nog firmware-upgrades uit gaan komen danwel belangrijke features toegevoegd gaan worden, na al die tijd.

Ik zal dat stukje in de FAQ van de TS even updaten :)

Reg. datum: 18 april 2005

Heb een Meizu SL 8GB met een groen scherm (No Resource!)
Heb alles geprobeerd om het groene scherm weg te krijgen.
Heb de instructies gevold van eerdere posts, heb gekeken op de website van Meizu en van DaneElec.
Overal de instructies gevolgd, maar ik blijf een groen scherm houden.
Wie weet raad?

Michel

Acties:

Ten eerste, post dit even in een apart topic, want dit topic is niet bedoelt voor problemen. Daarnaast zou je eens wat duidelijker moeten omschrijven wat je precies gedaan hebt, want er zijn hier inderdaad instructies voor.

Reg. datum: 28 maart 2003

Ik heb zelf ook de M6 SL van D-E besteld via speurders. Op de site van de fabrikant staat dat er geen radio is ingebouwd in deze nieuwe type. Ook zie ik geen firmware voor de SL. Kan je net zo goed de SP versie gebruiken?

Persoonlijk vind ik het vaak updaten van de muziekbibliotheek als je de speler opstart behoorlijk irritant net zoals dat de gevoeligheid van de scrolltoetsen niet instelbaar is. Geluid is overigens wel van een zeer behoorlijke kwaliteit mits je de instellingen naar eigen smaak aanpast.

Ook vind ik het jammer dat er geen mogelijkheid is om de overige folders (behalve die van de muziek dan) te verwijderen. Dat zorgt voor overzichtelijkheid als je alleen de gebruikte folders ziet.

Al met al zeker voor de geluidskwaliteit een aanrader. Video en foto heb ik niet naar gekeken.

Reg. datum: 22 mei 2003

Nieuwe firmware kun je gewoon van de site v/d fabrikant downloaden hoor...
http://en.meizu.com/down_x.asp?MZ_ID=137&Type=2

Denk dat jij bij de importeur (dane-elec) heb gekeken.

Als je deze update gebruikt heb je geen Nederlandse taal meer maar Engels, verder is de volume beperking eraf en heb je een radio erbij :)

Reg. datum: 19 februari 2006

quote:
cc12 schreef op maandag 21 april 2008 @ 02:01:
Ik heb zelf ook de M6 SL van D-E besteld via speurders. Op de site van de fabrikant staat dat er geen radio is ingebouwd in deze nieuwe type. Ook zie ik geen firmware voor de SL. Kan je net zo goed de SP versie gebruiken?

Persoonlijk vind ik het vaak updaten van de muziekbibliotheek als je de speler opstart behoorlijk irritant net zoals dat de gevoeligheid van de scrolltoetsen niet instelbaar is. Geluid is overigens wel van een zeer behoorlijke kwaliteit mits je de instellingen naar eigen smaak aanpast.

Ook vind ik het jammer dat er geen mogelijkheid is om de overige folders (behalve die van de muziek dan) te verwijderen. Dat zorgt voor overzichtelijkheid als je alleen de gebruikte folders ziet.

Al met al zeker voor de geluidskwaliteit een aanrader. Video en foto heb ik niet naar gekeken.
Nee, je kunt NIET de sp versie installeren. Dan zul je je meizu moeten herestellen met de DFU tool.
Je kunt wel gewoon de Meizu (niet de D-E) firmware installeren zoals hierboven aangegeven.
Alleen duurt het updaten alleen nog maar langer bij de nieuwe versies ...

AR 156 1.8TS

Ik heb sinds een paar dagen een M3. Geinig dingetje :) Was ff een gedoe om hem op engels te krijgen. Menu was standaard namelijk chinees en probeer dan maar het goede menutje te vinden :P

Kan ik trouwens gewoon het firmware van dane-elec erin flashen? Heb ik dan ook een nederlands oid?

Bl44t

Voor de liefhebbers:

http://www.1dayfly.nl

Volgens hun het nieuwe model met 8gb en dockingstation, tasje voor: 125 euro. Is dit het waard?

Alles over glasvezel: http://www.glasvezel.nu/

Acties:

Wil je nu dat iemand anders voor jou gaat bepalen of jij het geld er voor moet uitgeven? :? Er is maar één iemand die die beslissing kan maken, en dat ben jij.

quote:
RoD schreef op maandag 05 mei 2008 @ 22:07:
Wil je nu dat iemand anders voor jou gaat bepalen of jij het geld er voor moet uitgeven? :? Er is maar één iemand die die beslissing kan maken, en dat ben jij.
Rustig maar, ik vraag me alleen af wat de rest nou gemiddeld voor dit speeltje betaald. Ik wil dat bedrag er best voor betalen, maar als iemand zegt he daar de nieuwe versie voor dezelfde prijs bv.

Alles over glasvezel: http://www.glasvezel.nu/

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2009