Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Het Meizu Mp3spelers ervaringentopic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Reageer Nieuw Topic
Sunglasses at night

Bovendien staat Nederland niet in het rijtje gratis verzendkosten :).
quote:
United States, Canada, Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A and Vietnam.
Over het verschil tussen die versies:
quote:
PinkPanther1970 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:18:
Toch niet.
1. De SL gebruikt nu de geluidschip van de M3 (Wolfson WM8987).
2. Het scherm is veranderd, heeft meer contrast en betere kijkhoek.
3. De aan/uit-knop zit niet meer aan de bovenkant.
4. SL ondersteunt APE.
5. SL heeft batterij met langere levensduur.
1. Het zal wel positief zijn, maar weet iemand hier daar meer van?
4. Ape? Blijkbaar een lossless audioformaat, mss handig om te vermelden in de TS.

Verder klinkt die SE met video out wel erg interessant... maar die is zo ik begrijp niet erg te krijgen nog.

Punksmurf wijzigde dit bericht 05-01-2008 21:54 (115%)

being high is my total existence
Catch Interactive

Reg. datum: 06 januari 2004

Heeft iemand een idee wat er met edwin (marktplaatsman) gebeurt is? Ik heb namelijk zitten zoeken achter zijn advertenties maar hij bied deze speler niet meer aan op marktplaats of vergis ik mij?
Ik zou nl. graag de 8 GB variant kopen, probleem is dat ik in België woon en als ik op ebay in het buitenland bestel heb ik (tot nu toe) altijd al veel importtaksen mogen betalen, daarom wou ik het via de marktplaats doen.

Sunglasses at night

Was die Edwin dan zo goedkoop? De 4GB (Dane Elec) heb ik het goedkoopst gevonden voor 92,50, excl 8,50 verzendkosten (of halen in Zeewolde, maar dan is versturen goedkoper voor de meesten). Dat vind ik ook niet erg duur vergeleken met de andere winkels.

Overigens, ik weet niet sinds wanneer hij weg is, maar wellicht was hij wel gewoon lekker op kerstvakantie ;).

Punksmurf wijzigde dit bericht 06-01-2008 21:25 (18%)

being high is my total existence
Catch Interactive

quote:
fikkie_84 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:32:
Heeft iemand een idee wat er met edwin (marktplaatsman) gebeurt is? Ik heb namelijk zitten zoeken achter zijn advertenties maar hij bied deze speler niet meer aan op marktplaats of vergis ik mij?
Ik zou nl. graag de 8 GB variant kopen, probleem is dat ik in België woon en als ik op ebay in het buitenland bestel heb ik (tot nu toe) altijd al veel importtaksen mogen betalen, daarom wou ik het via de marktplaats doen.
Ik woon ook in België en heb de mijne besteld in VS.
De verkoper waar ik mee handelde, zorgt ervoor dat je zeer weinig kans hebt om met de douane te maken te krijgen.

Reg. datum: 06 januari 2004

quote:
Punksmurf schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:24:
Was die Edwin dan zo goedkoop? De 4GB (Dane Elec) heb ik het goedkoopst gevonden voor 92,50, excl 8,50 verzendkosten (of halen in Zeewolde, maar dan is versturen goedkoper voor de meesten). Dat vind ik ook niet erg duur vergeleken met de andere winkels.

Overigens, ik weet niet sinds wanneer hij weg is, maar wellicht was hij wel gewoon lekker op kerstvakantie ;).
De reden dat ik bij Edwin wou kopen was vanwege de sl versie die hij kon leveren met radio en natuurlijk dat hij goedkoper was dan de meeste winkels.
quote:
PinkPanther1970 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 08:35:
[...]

Ik woon ook in België en heb de mijne besteld in VS.
De verkoper waar ik mee handelde, zorgt ervoor dat je zeer weinig kans hebt om met de douane te maken te krijgen.
Zal eens kijken op ebay dan.

fikkie_84 wijzigde dit bericht 07-01-2008 17:45 (13%)

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Dit is een ervaringentopic, dus het vragen naar verkooppunten, prijzen en discussies omtrent de douane is hier offtopic, zie ook de PMD Policy

Heb uiteindelijk er ook maar één besteld bij Informatique (is wel een Dane-Elec, dat is wel jammer). De M6 8GB (zwart) voor 145 euro. Ze hadden 6 dagen (4 werkdagen) nodig om hem te bestellen bij hun leverancier dus dat ging vrij vlot. De Dane-Elec is helaas wel de wat dikke versie en zonder radio maar dat wordt vanavond even een firmwaretje eroverheen knallen.

Reg. datum: 17 augustus 2005

Ik heb de M6 SL 8GB christmas edition gekocht via ebay (hongkong) - zie enkele posts hierboven - voor 121euro inclusief verzendingskosten en was geleverd binnen 5dagen naar Belgie in geschenk verpakking. Een prachtig product, meteen een skin erop gezet!

Reg. datum: 26 december 2007

quote:
RoD schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:55:
[mbr]Dit is een ervaringentopic, dus het vragen naar verkooppunten, prijzen en discussies omtrent de douane is hier offtopic, zie ook de PMD Policy[/]
Maar wel erg handig!

Ik was voor mijn m6 4GB sl bij jtc electronics uit de VS incl verzenden & gezeik met douane 105e kwijt.

Erg fijn dit soort berichten, maar ze voegen weinig toe aan een ervaringentopic. Lees ook PMD Policy #wat niet mag "Ik heb em bij X besteld voor prijs Y" hoort hier dus ook niet thuis!

Een beetje Tweaker kan verder ook zelf op zoek gaan naar buitenlandse shops, betrouwbare Ebay-verkopers en dergelijke. Hou het hier dus gewoon bij de speler zelf.
Lees ook: Invulling en behandeling Grote Topics aangepast - gevolg PMD

Vanaf nu weer ontopic graag :)

Reg. datum: 02 november 2006

Nieuwe firmware voor de m6.
quote:
1. CUE support for APE files
2. Text reading (e-book) functionality improved.
3. Various bugfixes
Niet echt veel, maar ze werken igg nog aan de speler.
Edit: Dat was voor de SP versie voor de SL is het:
quote:
11. Text files can skip faster now
12. Auto text file skipping can be automatically adjusted 0-40 (?)
13. Fast 4-line skipping for text files (?)
14. Various bugfixes

Vihaio wijzigde dit bericht 11-01-2008 23:25 (28%)

http://hawn.be/

De link van de review van de meizu m6 op dapreview in de startpost is een dode link. De correcte link is deze: http://www.dapreview.net/p/content/content.php?content.296

Ik wou het eerst doorsturen via PM, maar ik heb die mogelijkheid na een tijd zoeken niet gevonden en besloten om het toch maar hier te posten, alhoewel het niet volledig volgens de regels is.

Excuses daarvoor.

Bedankt voor het melden. DM's kun je aanzetten door even naar je voorkeuren te gaan :)

RoD wijzigde dit bericht 11-01-2008 23:47 (23%)

Reg. datum: 23 juli 2003

Misschien weet iemand dit: heeft de dane elec versie van de M3 ook ondersteuning voor OGG? Zo nee, kun je dan de 'gewone' meizu firmware upgrade gebruiken zodat ie wel OGG ondersteuning krijgt?

Canon 350D | Canon 17-55 F/2.8 IS | Canon 70-200 F/4L USM | Canon EF-S 60 F/2.8 macro | Peleng 8 F/3.5 Fisheye

Reg. datum: 13 januari 2008

Hello ik heb een Meizu 1 Gigabyte MiniPlayer Version SP
En ik heb een probleem het geluid vind ik toch zeer stil
ik kan gaan tot 33 Volume en het is nog altijd zeer stil , kan iemand
me helpen?

Voor problemen mag een eigen topic geopend worden.

quote:
Yannixx schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:59:
Hello ik heb een Meizu 1 Gigabyte MiniPlayer Version SP
En ik heb een probleem het geluid vind ik toch zeer stil
ik kan gaan tot 33 Volume en het is nog altijd zeer stil , kan iemand
me helpen?
Heb je de spatializer al eens aangezet?
Reg. datum: 15 januari 2008

Dit topic is niet bedoelt voor shopreviews.

RoD wijzigde dit bericht 15-01-2008 19:57 (92%)

Reg. datum: 26 mei 2004

Heb op dit moment nog een Creative micro n200 512MB in gebruik. Over deze speler ben ik wel te spreken, het design kon iets (voornamelijk de knoppen) mooier, maar de geluidskwaliteit is erg goed.

Ik gebruik hierbij (ingespeelde) de befaamde Creative EP-630 doppen.

Ik heb een aantal vragen:
  • Heeft iemand verschil in geluidskwaliteit gemerkt tussen de Creative ZEN en de MEIZU M6?
  • Evenaren deze spelers de geluidskwaliteit van de Micro n200 (en muvo series)? (dus niet alleen kijken naar SNR theorie, praktijk kan heel anders zijn).
  • Hebben deze (mp4)spelers last van een piep door de oordoppen of de body(van binnenuit dus gewoon) als het display aan is, of gedimd wordt? Vergis je niet, veel telefoons hebben hier last van, ook de psp als deze aan de lader zit met display op zachtste stand)
Eigen theorien, opmerkingen:
  • Ik hoor zelf duidelijk verschil tussen bijvoorbeeld de IPOD Nano en de Creative Micro n200. Via de IPOD hoor je lichte ruis, de helemaal n200 niet. Verder is de klank beter, met equillizers opelkaar afgestemt en komt de muziek neutraler over.
  • Ik weet gewoon dat bij veel fabrikanten de kwaliteit per type speler zelfs erg kan wisselen en specificaties lang niet altijd alles zeggen. Ook oudere type spelers van zelfs 3-4 jaar geleden kunnen nu nog betere geluidskwaliteit leveren dan de meeste spelers, die nu constant op de markt komen!
  • Ik ben op de hoogte van Cowon IAudio qua geluidskwaliteit, maar de Cowon D2 is me te duur en de Cowon u3 valt qua afmetingen en gadgetgehalte af. (overige typen spreken me ook niet aan)
Heeft iemand het e-mailadres vd marktplaatsman nog? (pm me) Denk er sterk overna om de m6 8GB SL te nemen, afwachtend op reacties op bovenstaande vragen.

ToFast wijzigde dit bericht 19-01-2008 22:14 (4%)

Reg. datum: 13 september 2004

Hallo

Ik ben van plan om een M6 te kopen. Nu zit ik echter nog te twijfelen tussen een "gewone" versie, welke gewoon in nederland verkrijgbaar is of een SL versie van Ebay o.i.d. Grootste nadeel van de ebay producten is de garantie maar voordeel is dat ze soms goedkoper zijn, dat het het nieuwe model is en dat deze vaak veel uitgebreider geleverd worden.
Verder: wordt er bij de nederlandse versie een 230 volt lader geleverd? Zo niet, kan hier bijvoorbeeld een motorola lader met mini usb voor worden gebruikt, zoals bij de creative zen het geval is?

Reg. datum: 28 november 2004

Ja, de Motorola lader past er op (maar is volgens mij wel meer volt dan een gewone USB lader dus of het goed is moet je zelf bepalen, er zal meer stroom opkomen denk ik want als ik mijn Motorola met een gewone USB lader oplaad dan werkt dat niet...) en nee, in Nederland krijg je er geen lader bij.
Ebay is inderdaad meestal wel wat goedkoper, ik heb zelf de SP versie maar heb de SL versie ook al gezien, als je ze naast elkaar houd dan is de SL inderdaad een stuk dunner en de achterkant is van ''brushed metal'', ik vind dat persoonlijk mooier, maar voor mij zijn de paar mm en een andere achterkant geen reden om een nieuwe te kopen...
Mocht je hem via Ebay vanuit bv Hong Kong halen en je krijgt er een mini-usb lader bij, vraag dan wel even of ze er een met een Nederlandse/Europese stekker bij doen, het voltage in Hong Kong is het zelfde, maar de stopcontacten zien er toch net even iets anders uit; (volgens mij zijn het Engelse stekkers daar, ze zien er iig zo uit;)
http://www.tempestcom.com/img/equipment/poweradapter/WA-7.jpg

Reg. datum: 18 april 2005

Weet dat het topic niet bedoeld is voor kooptips.
Kon het echter even niet laten, aangezien ik een extreem goedkope aanbieding tegenkwam bij http://www.mp4global.com/...version--white-4gb--.html

Voor de 8 GB SL inclusief verzenden $129,50 wat neerkomt op ongeveer ¤ 88,- !!!!
Het moet niet gekker worden :) :D :*)

Michel

Reg. datum: 13 september 2004

Ik zit nog te twijfelen tussen een m6 en een Creative Zen. De specificaties ontlopen elkaar niet echt veel. Ook de levering, mits in nederland besteld, is zo goed als gelijk. De prijs van de Meizu is wel wat gunstiger.
Ik heb nog een aantal vragen:
1. Is er iemand die de kwaliteit van de radio vergeleken heeft met een andere mp3 speler, het liefst de zen? Ik lees dat diverse mensen de ontvangst niet echt denderend vinden, maar als deze van andere spelers gelijk is, dan valt hier ook al weinig aan te doen.
2. Creative klinkt mij wat betrouwbaarder en degelijker in de oren dan Meizu. Iemand nog een zinnige uitspraak over de kwaliteit? (ben ook benieuwd naar slechte ervaringen!)
3. Is het de meerprijs waard om toch voor de (misschien betrouwbaardere, degelijkere, ???) zen te gaan?
4. Zit er bij de nederlandse meizu nu wel of geen beschermhoesje? Op sommige websites, alsmede in deel 2 zag ik dat er zon stoffen hoesje bij zit, maar op veel anders sites staat deze niet bij de bijgeleverde accesoires.

Kortom, Meizu of Zen?

reizende o Roel wijzigde dit bericht 26-01-2008 19:00 (11%)

quote:
reizende o Roel schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 18:58:
2. Creative klinkt mij wat betrouwbaarder en degelijker in de oren dan Meizu. Iemand nog een zinnige uitspraak over de kwaliteit? (ben ook benieuwd naar slechte ervaringen!)
Dit hele topic gaat over ervaringen. Het is dus vrij zinloos om hier naar ervaringen te gaan vragen. Daarvoor kun je dit topic, de vorige delen en reviews lezen.
quote:
3. Is het de meerprijs waard om toch voor de (misschien betrouwbaardere, degelijkere, ???) zen te gaan?
Dat is een keuze die je zelf moet maken. Een dergelijke keus is te persoonlijk om er iets zinnigs over te zeggen. Bovendien zitten we hier in het Meizu-ervaringentopic.

Daarnaast is er een Creative Zen-topic dus je kunt ook daar de ervaringen doorlezen en vervolgens tot je keuze komen.

Reg. datum: 10 januari 2007

ik heb gisteren een Dane Elec 8Gb besteld bij saland waar hij gunstig geprijs is (¤100). samen met een USB charger. ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van het ding.

de prijs/performance verhouding is wel ongeevenaard. er is volgens mij geen enkele mp3 (die gwn hier verkrijgbaar is) waar je goedkoper meer gb's krijgt.

Reg. datum: 23 juli 2003

Ik heb problemen met het afspelen van OGG files op de M3. Op het moment dat ik ze heb ge-upload, probeert hij ze af te spelen, maar blijft meteen hangen. Ook bij lagere bitrates. Ik dacht dat de M3 ogg files ondersteunde? Het gekke is dat hij sommige OGG files wel goed afspeelt.

Canon 350D | Canon 17-55 F/2.8 IS | Canon 70-200 F/4L USM | Canon EF-S 60 F/2.8 macro | Peleng 8 F/3.5 Fisheye

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: