Reg. datum: 03 juli 2002
Reg. datum: 03 juli 2002
Gisteren Mijn M6 SL 8GB binnen gekregen. Besteld op ebay bij ApexAucZone (Hong Kong) voor ca. EUR129 na positieve meldingen in het importeren Meizu M6 forum. Na email wisseling besloten hem daar te kopen. Inclusief:
-siliconen hoesje
-stoffen tasje met halskoord
-los halskoord
-plexi glazen houder (helaas voor SP versie) met riemclip en klittenband voor om je arm
-auto USB lader
-220 V lader (USB) met verloop voor Europa
-screen protector aangebracht door fabriek
Zeer snelle afhandeling en betaling (Paypal) met 7 dagen na betaling in huis. Verpakt in anoniem kartonnen doosje met postzegels.
Vergeleken met mijn Iriver IHP 120 (20 GB harde schijf) een fantastisch geluid. Heel sprankelend; met Creative 630.
Gekocht voor het hardlopen vanwege het gewicht. Maar ik vrees dat ik in de trein mijn Iriver niet meer vaak ga gebruiken.
Film (geconverteerd met Batman) ziet er boven verwachting goed uit op een toch niet echt groot scherm.
Heel tevreden.
-siliconen hoesje
-stoffen tasje met halskoord
-los halskoord
-plexi glazen houder (helaas voor SP versie) met riemclip en klittenband voor om je arm
-auto USB lader
-220 V lader (USB) met verloop voor Europa
-screen protector aangebracht door fabriek
Zeer snelle afhandeling en betaling (Paypal) met 7 dagen na betaling in huis. Verpakt in anoniem kartonnen doosje met postzegels.
Vergeleken met mijn Iriver IHP 120 (20 GB harde schijf) een fantastisch geluid. Heel sprankelend; met Creative 630.
Gekocht voor het hardlopen vanwege het gewicht. Maar ik vrees dat ik in de trein mijn Iriver niet meer vaak ga gebruiken.
Film (geconverteerd met Batman) ziet er boven verwachting goed uit op een toch niet echt groot scherm.
Heel tevreden.
menno59 wijzigde dit bericht 14-12-2007 10:33 (7%)