Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Het Meizu Mp3spelers ervaringentopic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 03 juli 2002

Gisteren Mijn M6 SL 8GB binnen gekregen. Besteld op ebay bij ApexAucZone (Hong Kong) voor ca. EUR129 na positieve meldingen in het importeren Meizu M6 forum. Na email wisseling besloten hem daar te kopen. Inclusief:
-siliconen hoesje
-stoffen tasje met halskoord
-los halskoord
-plexi glazen houder (helaas voor SP versie) met riemclip en klittenband voor om je arm
-auto USB lader
-220 V lader (USB) met verloop voor Europa
-screen protector aangebracht door fabriek
Zeer snelle afhandeling en betaling (Paypal) met 7 dagen na betaling in huis. Verpakt in anoniem kartonnen doosje met postzegels.

Vergeleken met mijn Iriver IHP 120 (20 GB harde schijf) een fantastisch geluid. Heel sprankelend; met Creative 630.
Gekocht voor het hardlopen vanwege het gewicht. Maar ik vrees dat ik in de trein mijn Iriver niet meer vaak ga gebruiken.
Film (geconverteerd met Batman) ziet er boven verwachting goed uit op een toch niet echt groot scherm.
Heel tevreden.

menno59 wijzigde dit bericht 14-12-2007 10:33 (7%)

Reg. datum: 26 november 2004

quote:
Cyclonist schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:54:
Ik wilde mezelf dit spelertje eigenlijk als sinterklaascadeautje geven, maar helaas had Edwin ze niet meer op voorraad.. Zal wel een kerstcadeautje worden dus :+

Ik heb na dat eerste bericht trouwens niets meer van hem vernomen, hij gaf ook geen antwoord op een vraag omtrent garantie..
Ik heb inderdaad deze week ook niets meer van hem gehoord. Ff afwachten maar.

Reg. datum: 19 november 2002

Heb mijne pas binnen, lekker geluid !
Maar aan de achterkant zit geen beschermplakkertje, of ik kan het toch neit zien, is het moeilijk te zien ?
En er is ook geen stikkertje aan de achterkant zoals volgens de handleiding er zou moeten zijn. is dat normaal ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Reg. datum: 15 december 2006

Heb een paar dagen geleden een meizu m6 sp 2GB gekocht bij de mediamarkt.
nu las ik net dat er ook een sl versie is hebben ze die ook bij de mediamarkt want ik kan hem nu nog omruilen.
wat is het verschil tussen die 2 versies nu ? zit er een groter scherm op (bedoelen ze hier ook meer pixels mee ?).

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Kijk eens in de topicstart. :)

RoD wijzigde dit bericht 14-12-2007 22:22 (5%)

Reg. datum: 28 augustus 2006

quote:
rickhave0 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:51:
nu las ik net dat er ook een sl versie is hebben ze die ook bij de mediamarkt want ik kan hem nu nog omruilen.
wat is het verschil tussen die 2 versies nu ? zit er een groter scherm op (bedoelen ze hier ook meer pixels mee ?).
Is 12 posts naar boven scrollen al teveel werk?
Maar goed, scrollen heb ik al gedaan dus hoef je alleen nog maar te klikken
En het scherm heeft nog steeds 320x240 pixels.

quote:
rickhave0 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:51:
Wat Viasco zei en bovendien:
1. de SL-versie bestaat niet in 2GB
2. bij MM ga je geen SL-versie vinden, die verkopen zoals iedereen in Europa de Dane-Elec modellen (en die hebben nog een grote stock SP-versies).

De stikker aan de achterkant, is die goed zichtbaar ? ik kan er geen vinden op de mijne en deze is helemaal nieuw.

quote:
C00P schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:23:
De stikker aan de achterkant, is die goed zichtbaar ? ik kan er geen vinden op de mijne en deze is helemaal nieuw.
Dit is de achterkant.
Welke sticker?
http://www.it.com.cn/f/audio/079/11/070911_mp3_sl_5.jpg

Er zou een beschermstikker opzitten net als aan de voorkant lees ik ?

Reg. datum: 03 juli 2002

quote:
C00P schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:43:
Er zou een beschermstikker opzitten net als aan de voorkant lees ik ?
Heb jij de SL versie?
Op de SL zit geen sticker aan de achterzijde.

Bij de SL versie wordt de gebruiksaanwijzing van de SP geleverd.
Omdat de gebruiksaanwijzing van de SL versie alleen in het chinees verkrijbaar is.
Op de SP versie zit wel een sticker aan de achterzijde.

Dank je wel, dat wou ik weten.
(misschien interessant om in de topicstart te zetten ?)

Ik heb hem nu 3 dagen, met mijn Mylarone XB en X3i klinkt het fantastisch, het geluid op 75% (goed hard) hoor ik totaal geen ruis wat ik bij mijn nokia foon wel had.

Een skin installeren heeft weinig zin vind ik, kan je niet beter gewoon achtergronden downloaden, of zie ik iets over het hoofd ?

Reg. datum: 06 juli 2006

waarom allemaal zo ver weg bestellen? heb em vrijdag bij www.geheugen.nl besteld 123,- excl btw gisteren in huis. (8gb).

Hij moest alleen meteen onder de kerstboom bij m'n schoonfamilie :(

toch wel effe vlug een proefritje gemaakt :o

Canona
Reg. datum: 20 oktober 2005

quote:
Rpol schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:58:
waarom allemaal zo ver weg bestellen? heb em vrijdag bij www.geheugen.nl besteld 123,- excl btw gisteren in huis. (8gb).
Zucht.. :X
Lees anders even het topic door, kijk eens of die speler SP of SL is, en reken er eens BTW bij

30D | 350D | 18-50 | 50 | 85 | 70-200

Reg. datum: 26 november 2004

Ok dan, heb m'n kerstcadeau uit Hong Kong binnen: Meizu M6 SL 8GB. :9
Eerste indruk is heel positief. Mooie looks, goed geluid, bediening moet wennen maar dat komt vast wel goed. Wat nog niet is gelukt is via autoscanning de radiozenders op te zoeken. Hij vindt er soms maar 1! ;(
Ik begrijp dat je via fm.ini de zenders kunt "invoeren". Iemand ervaring hiermee, lukt het dan wel?

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

-lama-

Oscar Mopperkont wijzigde dit bericht 24-12-2007 15:28 (98%)

Reg. datum: 26 december 2007

quote:
Rpol schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:58:

Hij moest alleen meteen onder de kerstboom bij m'n schoonfamilie :(

toch wel effe vlug een proefritje gemaakt :o
Ik heb ook vorige week een m6 gekocht maar wel ver weg, (www.jtcelectronics.biz)
ook voor maar 123,80 euro maar dan inclusief btw en verzendkosten.
En gelukkig de SL versie, had vorige week bijna hier in NL de SP versie gekocht.

Heb trouwens nog wel n vraag:
ik heb mijn M6 gekocht zonder oplader want dat zou een amerikaans model zijn.
is het aan te raden een vervangend oplader te zoeken i.p.v. opladen via usb :?

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Dat is een persoonlijke keuze. Bepaal voor jezelf of je zo'n ding nodig hebt. Vaszitten aan USB kan natuurlijk lastig zijn als je een tijdje zonder pc moet. Ook kun je een USB naar netstroomadapter proberen.

Reg. datum: 26 december 2007

quote:
Draoel schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:31:
[...]

Ik heb ook vorige week een m6 gekocht maar wel ver weg, (www.jtcelectronics.biz)
ook voor maar 123,80 euro maar dan inclusief btw en verzendkosten.
En gelukkig de SL versie, had vorige week bijna hier in NL de SP versie gekocht.

Heb trouwens nog wel n vraag:
ik heb mijn M6 gekocht zonder oplader want dat zou een amerikaans model zijn.
is het aan te raden een vervangend oplader te zoeken i.p.v. opladen via usb :?
Ik had eerst een m6 sp gekocht hier in NL.

Die is gejat voordat ik hem opmoest laden |:( , dus nu maar een SL besteld (ook bij JTC).
De mijne was echter 90e incl want het is een 4gb.

OT: gewoon een USB -> stekker adapter kopen :Y

Edit: FIPO _/-\o_

UDUD wijzigde dit bericht 26-12-2007 21:17 (1%)
Reden: fipo

Modbreak:
Dit topic is bedoelt voor ervaringen met de Meizu-spelers, niet voor shopervaringen.

RoD wijzigde dit bericht 02-01-2008 00:47 (93%)

Reg. datum: 08 augustus 2004

Ik heb mijn Meizu M6 SL enkele dagen geleden uit de US ontvangen en ik ben er erg over te spreken. Mooi, klein, en solide. :)

Het enige wat ik nog een beetje mis is een simpele docking station (enkel voor USB, zonder luidspreker zooi en dergelijke.) Weet iemand of er een simpele usb station te krijgen is, of dat die nog komt?

De geluidskwaliteit van de oordopjes valt me ook alles mee. Ik had eerst een Sony MDR-EX 71SL bij m'n vorige MP3 speler en die waren wel een stukkie beter, maar ik vind het geluid zeker acceptabel. Misschien zitten er bij de US spelers ook wel andere oordopjes, maar dat weet ik verder niet. Die ik heb heeft een soort rubberen snoer.

Investeer in goede in ears, dag en nacht verschil ! (i recommend MylaOne X3i)
Ik wil ook wel weten of er accessoires zijn, zou handig zijn kon je hem rond je pols binden ofzo, voor het joggen).

quote:
C00P schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:30:Ik wil ook wel weten of er accessoires zijn, zou handig zijn kon je hem rond je pols binden ofzo, voor het joggen).
Accessoires zijn er zeker; ik heb bij de mijne een silicone case besteld en daar zit standaard een
strap bij om rond bovenarm of pols te bevestigen.

Smooth and soft...
Reg. datum: 21 november 2005

Misschien heeft iemand hier iets aan, ik zag net, dat op www.dealextreme.com twee Meizu-spelers te krijgen zijn tegen scherpe prijzen.
Hier vind je de Meizu SL, en de Meizu M3.
Deze shop rekent geen verzendkosten, en met de huidige dollarkoers is het een vrij goede deal, lijkt me.

Eén... twee.... BOEJA!!!!
Sigs zijn om te patsen ;-)

quote:
qtee schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 00:20:
Misschien heeft iemand hier iets aan, ik zag net, dat op www.dealextreme.com twee Meizu-spelers te krijgen zijn tegen scherpe prijzen.
Hier vind je de Meizu SL, en de Meizu M3.
Deze shop rekent geen verzendkosten, en met de huidige dollarkoers is het een vrij goede deal, lijkt me.
Moet je mij eens uitleggen hoe ze dat doen, want de SL bestaat niet in 2GB. |:(

Edit: kijk eens naar de afmetingen
quote:
Compact size: Approx. 79mm*48.2mm*10mm(H*W*T)
Dit is dus gewoon een SP.

PinkPanther1970 wijzigde dit bericht 05-01-2008 10:26 (9%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: