Reg. datum: 26 oktober 2007
[Flash] Het Meizu Mp3spelers ervaringentopic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 23
Reg. datum: 08 augustus 2007
Neen.quote:PJoostP schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:49:
Heeft de M6SL nou een tv-out of niet?
Waarschijnlijk niet. De M8 komt wel in 16GB.quote:PJoostP schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:49:
Verwachten jullie misschien nog een uitbreiding naar 16GB (32 zal wel te mooi gedacht zijn), net zoals voor de Creative Zen?
PinkPanther1970 wijzigde dit bericht 11-12-2007 08:59 (47%)
Reg. datum: 06 juli 2006
Reg. datum: 06 juli 2006
wordt er bij de m6 een adapter bijgeleverd of moet je die los erbij kopen. Niet echt handig als je hem alleen op kan laden via usb als je op vakantie bent 
Je moet em via USB opladen. Er wordt geen stroomnetadapter meegeleverd.quote:Rpol schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:35:
wordt er bij de m6 een adapter bijgeleverd of moet je die los erbij kopen. Niet echt handig als je hem alleen op kan laden via usb als je op vakantie bent
Reg. datum: 14 november 2007
Ik heb ook een M6 speler, al een aantal maanden trouwens. Gebruik hem alleen helaas niet meer, omdat ik geen MP3 speler meer nodig heb om naar school te gaan etc.
Ok, wat wil je eigenlijk zeggen?
Niet veel
Vond het een erg fijne speler met een super geluidje! Ik raad hem aan voor iedereen, ook als je niet gebruik wilt maken van de videofunctie
Reg. datum: 15 december 2006
Reg. datum: 15 december 2006
Heb vandaag een meizu m6 gekocht, ben er tot nu toe heel blij mee
.
Nu heb ik een probleem dat als ik via alle numers muziek probeer af te spelen, dat na een paar seconden hij gewoon wisselkeurig aan een ander nummer begint.
Iemand die hier iets op weet.
Nu heb ik een probleem dat als ik via alle numers muziek probeer af te spelen, dat na een paar seconden hij gewoon wisselkeurig aan een ander nummer begint.
Iemand die hier iets op weet.
Verkeerde afspeelmodus? Sommige spelers hebben een intro-modus, die alleen de eerste paar seconden van een nummer laat horen. Probeer anders eens de firmware up te graden of te refreshen.
Ik wilde mezelf dit spelertje eigenlijk als sinterklaascadeautje geven, maar helaas had Edwin ze niet meer op voorraad.. Zal wel een kerstcadeautje worden dus
Ik heb na dat eerste bericht trouwens niets meer van hem vernomen, hij gaf ook geen antwoord op een vraag omtrent garantie..
Ik heb na dat eerste bericht trouwens niets meer van hem vernomen, hij gaf ook geen antwoord op een vraag omtrent garantie..
30D | 350D | 18-50 | 50 | 85 | 70-200
Je kunt ook op www.mp3shop.nl terecht. Daar wordt ie ook verkocht, afaik niet eens tegen zo'n slechte prijs. Met Marktplaats ben je toch net even wat afhankelijker van de verkoper, vandaar dat ik een shop prefereer. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.
Klopt, prijs is vrijwel hetzelfde. Het betreft alleen een Dane-Elec versie, dus met volumebegrenzing en zonder radio. Daarnaast is deze 10 mm dik, de SL versie die Edwin levert is 7 mm dik.
[edit] Maar inderdaad, ik zou het ook liever bij een erkende shop kopen.. Ik weet natuurlijk ook niet zeker of die zaakjes op marktplaats te vertrouwen zijn.
[edit] Maar inderdaad, ik zou het ook liever bij een erkende shop kopen.. Ik weet natuurlijk ook niet zeker of die zaakjes op marktplaats te vertrouwen zijn.
Cyclonist wijzigde dit bericht 11-12-2007 21:15 (29%)
Ja, het zou leuk zijn als de SL-versie wat makkelijker leverbaar was in Nederland. Nu ben je toch wel veroordeeld tot Marktplaats.
Maargoed, die dikte maakt niet zo geweldig veel uit, imo, en als je geen waarde hecht aan radio dan is het nog een prima keus.
Maargoed, die dikte maakt niet zo geweldig veel uit, imo, en als je geen waarde hecht aan radio dan is het nog een prima keus.
Reg. datum: 19 november 2002
Dat nekkoord zit bij alle versies ? ik heb de mijne besteld via ebay en zou dat wel handig vinden.
Ik krijg mijn 1 dezer dagen.
Ik krijg mijn 1 dezer dagen.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Ik heb er een laten overkomen uit de VS.quote:Maar inderdaad, ik zou het ook liever bij een erkende shop kopen.. Ik weet natuurlijk ook niet zeker of die zaakjes op marktplaats te vertrouwen zijn.
Binnen 9 dagen was de speler in België... en veel goedkoper dan hier... en een SL, geen Dane-Elec gedoe.
PinkPanther1970 wijzigde dit bericht 12-12-2007 08:32 (4%)
Ik heb ook de Dana-Elec versie, maar door nieuwe firmware erop te gooien, heb je de normale volume en ook weer de FM radio. Dus alleen de dikte scheelt dan nog maarquote:Cyclonist schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:14:
Klopt, prijs is vrijwel hetzelfde. Het betreft alleen een Dane-Elec versie, dus met volumebegrenzing en zonder radio. Daarnaast is deze 10 mm dik, de SL versie die Edwin levert is 7 mm dik.
Toch niet.quote:Dus alleen de dikte scheelt dan nog maar
1. De SL gebruikt nu de geluidschip van de M3 (Wolfson WM8987).
2. Het scherm is veranderd, heeft meer contrast en betere kijkhoek.
3. De aan/uit-knop zit niet meer aan de bovenkant.
4. SL ondersteunt APE.
5. SL heeft batterij met langere levensduur.
Vertel?quote:PinkPanther1970 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:30:
[...]
Ik heb er een laten overkomen uit de VS.
Binnen 9 dagen was de speler in België... en veel goedkoper dan hier... en een SL, geen Dane-Elec gedoe.
Wat? De prijs?quote:
Een M6 SL 4GB + silicone case + verzendingskosten: 92 euro.
En waar heb je hem besteld dan? Ik zit zelf een beetje met onzekerheden m.b.t. invoerrechten e.d. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar een exemplaar vanuit Nederland.
In principe vind ik een Nano G3 ook leuk, en is vrijwel gelijk geprijst, alleen zit daar geen radio op meen ik, en is de layout van de speler niet prettig (imho).
In principe vind ik een Nano G3 ook leuk, en is vrijwel gelijk geprijst, alleen zit daar geen radio op meen ik, en is de layout van de speler niet prettig (imho).
Reg. datum: 26 november 2004
Reg. datum: 26 november 2004
Uit de ervaringen hier blijkt toch dat Edwin de Martplaatsman een betrouwbare leverancier is.
JTC Electronics (zit op het meizume-forum).quote:Cyclonist schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:16:
En waar heb je hem besteld dan? Ik zit zelf een beetje met onzekerheden m.b.t. invoerrechten e.d. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar een exemplaar vanuit Nederland.
Heb een aantal emails met hem uitgewisseld alvorens te bestellen over de manier waarop hij pakketjes verstuurd (en je dus nieuwsgierige douane kan vermijden).
Reg. datum: 25 januari 2005
Reg. datum: 25 januari 2005
De vraag 'kun je je USB kabel gebruiken voor data transfer zonder dat hij oplaadt' is al eens beantwoord met nee.
Dan de vraag, is het schadelijk als je in een korte periode (binnen 1 week) de accu een aantal malen oplaadt om updates aan je spelers toe te voegen terwijl de accu nog 95% vol is.
Dan de vraag, is het schadelijk als je in een korte periode (binnen 1 week) de accu een aantal malen oplaadt om updates aan je spelers toe te voegen terwijl de accu nog 95% vol is.
Uit de FAQ op meizume:quote:Stpan schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:26:
Dus neen, het is niet schadelijk, het is zelfs beter dan de batterij volledig te laten ontladen.quote:Should I use up all battery energy before charging?
No, it is better to recharge more often; avoid frequent full discharges. On batteries with a fuel gauge, allow a full discharge once a month to enable reset
Should I charge my battery partially or fully?
Does not matter. Charging in stages is acceptable. Full charge termination occurs by reading the voltage level and charge current. Charging a full battery is safe and does not cause harm.
waarom zou het ? een tandenborstel wordt toch ook altijd opgeladen als je hem terug in zijn station steekt.quote:Stpan schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:26:
De vraag 'kun je je USB kabel gebruiken voor data transfer zonder dat hij oplaadt' is al eens beantwoord met nee.
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last