quote:
amphora schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:29:
Heb besloten om de TyTn II te verkopen en heb een iPhone aangeschaft. Voor sommigen misschien een ondenkbare actie maar vond de tytn toch wat aan de zware kant, ligt niet lekker in de hand. Met 1 hand een SMS tikken is zo goed als onmogelijk, heb altijd het pennetje of keyboard nodig. Heb ook geen zin om op snelle drivers te wachten en zo zijn er nog een paar kleine dingetjes die me irriteerden. iPhone heeft imo toch veel voordelen: (veel) groter scherm, veel betere muziek/video player (iPod

), betere browser, betere email client, en ik kan em gewoon met een hand op de rug volledig bedienen. Enige wat ik wel jammer vind is dat ik UTMS moet missen, maar ik heb toch (nog) geen flatfee mobiel internet dus als het te lang duurt weet ik ook dat het duur word

Ik heb de keuze gehad en ben voor de Tytn gegaan.
Ik had de touch, maar vind de ms interface voo een elefoon gewoon fijner werken.
Helemaal qua speel lijsten , muziek player etc...
Alleen jammer dat ie (nog) niet op mn mac kan .
En natuurlik het feit dat je als je iets verkeerd update, je een brick hebt, en dan heb je een te dure touch. Neem liever geen risico.
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II te koop) Q-tek C3, Sony BT-DR30Q (te koop)