Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
Hmm..

Volgens mij ga ik ontzettend hard balen :')
Ik heb een paar dagen geleden toch maar hardspl gedraaid en er een nieuwe rom op gezet (zie paar posts terug)

Tijdens een telefoontje hoorde ik de andere kant wat slechter omdat er ruis doorheen zat.. kan gebeuren natuurlijk.. maar toen het gesprek voorbij was, hoorde ik het nog :?
Schijnbaar komt het van het display af.. in het vorige topic waren er ook al een aantal gebruikers met hetzelfde probleem, die werden gerepareerd.. maar gaan ze die van mij nu nog wel aannemen, als hij geflasht is?
\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Wat dacht je anders van gewoon ff terugflashen naar de standaard ROM ? :P

Trappen ze daar in dan? :P want het toestel blijft natuurlijk 'gekraakt'..
\m/.([oO]).\m/

Ik denk dat dat wel moet lukken hoor :)
Als ze de build of het versienummer opvragen zien ze op het eerste gezicht dat het goed is, en hopelijk voor jou dan niet meer verder zoeken.

ik ga binnen kort een tytn II kopen
en wil graag een geheugen kaartje kopen
En heb wat uitgezocht
http://www.azerty.nl/prod...l/293/33769/micro-sd.html
iemand ervaring met deze kaartjes ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Reg. datum: 07 juli 2005

quote:
tijntjethf schreef op maandag 14 april 2008 @ 17:16:
Hmm..

Volgens mij ga ik ontzettend hard balen :')
Ik heb een paar dagen geleden toch maar hardspl gedraaid en er een nieuwe rom op gezet (zie paar posts terug)

Tijdens een telefoontje hoorde ik de andere kant wat slechter omdat er ruis doorheen zat.. kan gebeuren natuurlijk.. maar toen het gesprek voorbij was, hoorde ik het nog :?
Schijnbaar komt het van het display af.. in het vorige topic waren er ook al een aantal gebruikers met hetzelfde probleem, die werden gerepareerd.. maar gaan ze die van mij nu nog wel aannemen, als hij geflasht is?
gewoon terug flashen met de officiele rom merken ze (meestal) niks van.
quote:
dj.verhulst schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:10:
ik ga binnen kort een tytn II kopen
en wil graag een geheugen kaartje kopen
En heb wat uitgezocht
http://www.azerty.nl/prod...l/293/33769/micro-sd.html
iemand ervaring met deze kaartjes ?
Ik heb de 8GB versie kaartje werkt goed.

Reg. datum: 20 april 2007

Ik ga voor deze carkit van carcomm en laat het geluid lopen via een aparte luidspreker. Ik heb op dit forum alles gelezen met de woorden 'carkit' en 'bluetooth' en heb er te weinig vertrouwen in dat een bluetooth carkit stabiel kan werken. Daarom kies ik voor een exemplaar dat speciaal voor de tytn II is gemaakt en niet via bluetooth werkt. Hopelijk een goede keuze, want ik kan geen echt goede reviews vinden dus het blijft een beetje gokken. Of heeft er inmiddels toch iemand ervaring met deze carkit? Anyway, de mijne wordt als alle benodigdheden er zijn 21 april ingebouwd.

quote:
itarix schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:20:
[...]

gewoon terug flashen met de officiele rom merken ze (meestal) niks van.

[...]

Ik heb de 8GB versie kaartje werkt goed.
Heb ontdekt dat als je geheugen kaartje via de provider erbij neemt je zelf behoorlijk in de poot snijd
maar die 8 Gb kan je niet zo overal krijgen tot 2 Gb wel overal
en ik wil een beetje in de buurt wat halen .

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Reg. datum: 07 juli 2005

Je mag het helemaal zelf weten, een of 2 dagen langer wachten doordat je het online besteld of gelimiteerde opslag.

Zolang het micro sd is gaat het goed maakt niet uit welke versie (normaal of HC)

Als je de T-mobile versie koopt krijg je er trouwens 1gb bij...

Reg. datum: 05 januari 2008

goedenavond allemaal,

ik heb de volgende vraag :

is het mogelijk om MP3 of WAV bestandjes als berichttoon en/of emailtoon in te stellen ?

alvast bedankt !

Reg. datum: 19 mei 2003

Yup...

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

quote:
en hoe zou ik dit dan kunnen doen ?

Ik heb gister een belletje van HTC zelf gehad, ivm geen UMTS ontvangst meer op m'n TyTn II.
Ze gaan mij al "VIP"behandelen, en proberen te onderzoeken waarom er bij verschillende TyTn II's een probleem is met de UMTS/3G.
Ze gaan ( samen met de managers binnen HTC )kijken waar het probleem ligt en als het goed is het moederbord en chip wijzigen.
En met een beetje geluk zetten zij de nieuwste software er op, met misschien wel die nieuwe videodrivers ( had ik gevraagd, en geven ze door )
Nadeel is dat ik m'n telefoon weer kwijt ben voor een onbekende tijd, maar met een beetje geluk wel die nieuwe drivers erop :)

( To be continued )

Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.

Reg. datum: 05 november 2007

quote:
Troxel schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:27:Aan jullie dus de vraag (vooral aan de gebruikers van het eerste uur): Hebben jullie ook last van een groter wordende speling + losser wordend rotatie mechanisme? Zo ja, hebben jullie tips? Zou het een optie zijn zelf ff het apparaat los te schroeven en het mechanisme weer wat te herpositioneren (ofwel terugbuigen)? Of wat zouden jullie doen?

Ik hoor het wel... alvast bedankt!! O-)
Ik heb de tytn sinds september en hier totaal geen last van. Mijn schermpje blijft keurig staan. Speling is net als bij aankoop.

Nog even terugkomend op mijn giga data verbruik. Ik heb vrijdag een harde reset gedaan en sindsdien werken mn mailboxen weer zoals het hoort. Heb gprs monitor er weer opgezet en ben gaan bijhouden wat mn verbruik is. Daarbij ook ontdekt dat als windows live mail blijft hangen (wat de laatste tijd nog wel eens gebeurt, zie ook de berichten van anderen hier) dat de data wel gewoon doorloopt. Hij probeert dan toch, terwijl het lijkt alsof hij niets doet.

Na de eerste nacht kwam ik overigens tot de ontdekking dat er ondanks dat alles op handmatig checken stond, er wel degelijk data verbruikt was via vodafone, terwijl mn wifi aanstond. Maar blijkbaar gaat die in slaapstand automatisch uit, en verloopt data op die manier via vodafone. Opletten dus en instellen dat wifi ook aanblijft als hij in slaapstand is.

overigens kwam ik er al snel achter dat het een draaiend progje moest zijn, aangezien ieder uur die nacht geconnect werd. het bleek om het weerbericht te gaan wat onder het zonne-icoontje schuil gaat. Die was ik vergeten op handmatig te zetten, dus ieder uur werd het weerbericht gedownload. Maar is toch 15MB geweest in die nacht, en als je dat niet in de gaten hebt, zit je na een maand al op heel wat MB!

overigens, ik geloof nooit dat het gemiddelde verbruik van alle internetgebruikers op zo'n 25MB zit (februari scheen zelfs 15MB te zijn). Als ik een beetje naar gemiddeld verbruik van mezelf kijk, (mailprobleem van afgelopen maanden ff buiten beschouwing gelaten) zit ik daar al snel over heen. En ik reken dan alleen ff via vodafone he, dus gebruik buiten de deur.

Ik ben dan ook wel benieuwd naar jullie verbruik hier. Wie van jullie heeft een datateller in gebruik en houdt zijn verbruik bij van wat er via de provider gaat en dus niet via wifi? Uitgaande van een aantal keren mail checken, wat mail ook binnenhalen, wat surfen, krantje lezen, msn en mail/fotootje versturen, binnenhalen, kom je al heel snel op 25MB lijkt me. En volgens mij zijn de gemiddelde gebruikers met zo'n internetabo geen mensen die sporadisch gebruik maken van internet, want daarvoor betaal je dan toch geen 10 euro extra per maand lijkt mij. Ik denk echt dat het gemiddelde verbruik veel hoger is dan de provider ons wil laten geloven! Ik zit nu iig al sinds vrijdag op 18 MB. En dan heb ik echt niet veel gesurft en geen grote bestanden gedownload.

Reg. datum: 06 januari 2008

Heeft iemand een programmaatje die niet alleen GPRS dataverbruik bijhoudt (boeit me niet, toch onbeperkt), maar aangeeft wélk programma verbinding wil maken? En dit dan op het moment dat de verbinding gemaakt wordt.

Ik heb er vaak last van dat die om onverklaarbare redenen ineens GPRS verbinding maakt, en annuleren werkt niet, dan begint ie vrolijk opnieuw te verbinden. 8)7 Enige optie is dan wachten tot ie verbinding heeft en dan weer uitschakelen. |:(

Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up...

\m/.([oO]).\m/

quote:
K0G3L schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:47:
[...]

en hoe zou ik dit dan kunnen doen ?
Kun je gewoon bij je settings veranderen.
Sounds & Notifications moet je hebben.

Reg. datum: 27 juni 2002

quote:
Leon1969 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:33:
[...]

Ha,

Sorry, ik lees je bericht nu pas.
Ik heb mijn TytnII inderdaad zonder problemen kunnen pairen met de Rider2.
Wat ik heb gedaan is het volgende Eigenlijk exact volgens het boekje volgens mij):
BT van Tytn aanzetten
Rider aanzetten
Toevoegen mobiele telefoon op Rider (vraag: nu naar telefoons zoeken)
Rider vind de telefoon en de Tytn vraagt of er verbinding gemaakt mag worden
4x0 intoetsen en op volgende klikken (let op, dit moet vrij snel gebeuren)
Verbinding onderling is tot stand gekomen, je kan dat controleren door op je sattelietbalken te klikken. In het volgende scherm zie je dat het telefoonicoontje gekleurd is ipv lichtgrijs.

Daarna krijg ik echter de melding dat er geen DUNverbinding tot stand gebracht kan worden omdat de telefoon dat niet zou ondersteunen. Het bellen en gebeld worden en het overzetten van het adresboek in de Rider gaat echter perfect.

Jij hebt die DUN verbinding voor elkaar gekregen met dat bestandje van je (en is dat inderdaad dezelfde als op de HTC-site staat?)

Laat even weten of het gelukt is.
Groet, Leon
Hey Leon,

Ben redelijk druk geweest en ook vandaar mijn wat latere reactie.

Inderdaad kun je het datagegevens probleem met de BT_DUN van XDA oplossen.. er zijn er 2 in omloop, maar zodra je de BT-DUN.zip te pakken hebt, dan moet het in ene keer werken.. althans.. bij mij niet dan, maar bij een kennis van mij die nog de TytN gebruikt, waarna na een upgrade van WM5.0 naar WM6.0 de gegevensverbinding met TomTom Go (en dus ook Rider 2) niet meer werkte.

Mijn probleem ligt feitelijk dat vanaf het eerste moment de pairing al niet werkt. De TytN II komt met de vraag om de 4x0 in te toetsen en daarna zie je het schermpje waarin de services staan voor de TomTom Rider 2.. dat is dus 'handsfree'... ik druk dan op 'voltooid', maar ondertussen komt hij weer met de vraag om 4x0 in te toetsen.. and so on and so on.. zit in een loop.. zolang ik de TomTom Rider 2 maar laat zoeken.. en ook continue de melding dat de code onjuist is (al type ik deze ook heel snel in.. en ook geprobeerd om em wat langzamer te doen.. weinig nut ;( )

Pairen werkt dus gewoon niet met mijn TomTom Rider 2 :/

Dit is mijn config:

HTC TytN II
(KPN Mobile, maar simlockvrij)
ROM versie: 1.56.404.6
ROM Datum: 08/28/07
Radioversie: 1.27.12.32
Protocolversie: 22.45.88.07H
ExtROM versie: 1.56.404.9082

TomTom Rider 2
App 6.581 (7731/070605) OS:1617
GPS v1.21, Boot 5.28

Niets geks lijkt mij? (Baal er sterk van dat het jou wel lukt :P)

Remco.

quote:
.KeN. schreef op woensdag 16 april 2008 @ 04:14:
[...]

ja dat kan ik wel vinden maar ik kan daar niet het geluidje dat ik in windows -> rings heb gezet.
ik wil graag een "custom" geluidje gebruiken...

Reg. datum: 13 februari 2002

Het weerbericht op mijn TyTN II wordt niet automatisch om de zoveel tijd opgehaald. Dit gebeurt alleen als ik het tabblad weer aanklik en het weer is langer dan 2 uur geleden opgehaald.
Ik zou graag willen dat het weer elke zoveel tijd automatisch opgehaald wordt.
Nu staan de instellingen zodanig dat het wel automatisch zou moeten gebeuren, ook bij roaming (zit bij Telfort met gebruikmaking van het KPN-netwerk, vandaar), maar toch doet ie het niet.

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is dat het weerbericht eens in de zoveel tijd opgehaald wordt en zo ja, hoe????

cOOlrUnnINgs wijzigde dit bericht 16-04-2008 09:44 (10%)

Drome: 1996-2006

quote:
MesR schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:51:
Ik heb gister een belletje van HTC zelf gehad, ivm geen UMTS ontvangst meer op m'n TyTn II.
Ze gaan mij al "VIP"behandelen, en proberen te onderzoeken waarom er bij verschillende TyTn II's een probleem is met de UMTS/3G.
Ze gaan ( samen met de managers binnen HTC )kijken waar het probleem ligt en als het goed is het moederbord en chip wijzigen.
Right.
quote:
En met een beetje geluk zetten zij de nieuwste software er op, met misschien wel die nieuwe videodrivers ( had ik gevraagd, en geven ze door )
Right.
quote:
Nadeel is dat ik m'n telefoon weer kwijt ben voor een onbekende tijd, maar met een beetje geluk wel die nieuwe drivers erop :)
Right.

"Moederbord en chip wijzigen"? Tuurlijk .. omdat er een paar probleempjes zijn met UMTS gaat HTC nieuwe moederborden en chips ontwerpen, en deze bij jou erin zetten? Geloof je het zelf?

Bovendien bestaan die nieuwe drivers niet eens. Men is nu bezig om drivers uit een ander model van HTC te rippen en deze op de TyTN II te laten werken, maar dat is een initiatief van enkele romcookers op XDA, en zeker niet van HTC. Sorry als ik wat negatief overkom, maar ze hebben jou gewoon iets verteld om van je af te zijn.

Mijn fotoblog | Xbox Live: Arfman77 | DRoME LAN Gaming 1996-2006 | Nikon D80 met glas

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
.KeN. schreef op woensdag 16 april 2008 @ 04:14:
[...]

Laten we dit soort vragen niet meer beantwoorden.

Exact deze vraag is al tientallen keren in tientallen topics op dit forum beantwoord...

quote:
twanjeuken schreef op woensdag 16 april 2008 @ 07:10:
[...]

Ik zit ook bij Vodafone. Het enige wat ik doe is tussen 8 uur 's morgens en 23 ur 's avonds om het uur mijn gmail account syncen (IMAP). Dat levert me een verbruik op van tussen de 60 en 70 MB per maand. Gemiddeld 15 is wel heeeel erg weinig!
Hoe heb je ingesteld dat hij dit alleen tussen 08:00 en 23:00 doet? Of zet je dat handmatig aan en uit?
Reg. datum: 20 september 2007

quote:
My-life schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:07:
[...]
Hoe heb je ingesteld dat hij dit alleen tussen 08:00 en 23:00 doet? Of zet je dat handmatig aan en uit?
Ik zet de verbinding dicht met No-Data (vind je in de TS). Als iemand weet hoe je dit in kan stellen hou ik me ook aanbevolen! Het kan wel als je synced met een server (mbv piek en daltijden) maar zou het met mijn gmail account ook graag zo regelen.

ehm....?

Heb besloten om de TyTn II te verkopen en heb een iPhone aangeschaft. Voor sommigen misschien een ondenkbare actie maar vond de tytn toch wat aan de zware kant, ligt niet lekker in de hand. Met 1 hand een SMS tikken is zo goed als onmogelijk, heb altijd het pennetje of keyboard nodig. Heb ook geen zin om op snelle drivers te wachten en zo zijn er nog een paar kleine dingetjes die me irriteerden. iPhone heeft imo toch veel voordelen: (veel) groter scherm, veel betere muziek/video player (iPod 8)), betere browser, betere email client, en ik kan em gewoon met een hand op de rug volledig bedienen. Enige wat ik wel jammer vind is dat ik UTMS moet missen, maar ik heb toch (nog) geen flatfee mobiel internet dus als het te lang duurt weet ik ook dat het duur word ;)

Een moderator wijzigde dit bericht 16-04-2008 13:59 (8%)
Reden: Dat doe je maar in V&A!!

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
You gotta be kidding me... Doettie al push mail dan? ;)

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: