Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
UltraSub schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:02:
[...]

Draait nu een dag (nog steeds de functionaliteit niet kunnen testen), maar mijn battery drain is fiks toegenomen. Bluetooth staat altijd aan, dus ik vermoed dat dit tooltje constant over bluetooth polled of zo?
Ik vond het al zo raar dat mn batterij zo snel leeg ging
Op een uur tijd verbruikt mn phone +- 15% in stand by mode
Ligt dus waarschijnlijk aan het tooltje maar had er verder nooit bij stil gestaan

quote:
UltraSub schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:03:
[...]

Hmm, niemand die me hier mee kan helpen? Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat dit iets op de telefoon is. Want ik heb gisteren een Philips A2DP headset gekocht. Werkt perfect. However... als je met de headset uit de range loopt, verbreekt de Tytn de verbinding, en de enige mogelijkheid om de verbinding weer te laten connecten, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo connectie in het bluetooth profiel. Ook als niks geconnecteerd is nergens aan, en ik zet de headset aan, verbind de Tytn niet automatisch met de headset. Ook zéér irritant! De enige mogelijkheid om de koptelefoon te koppelen aan de tytn, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo optie in het profiel. Om gek van te worden. Kan toch nooit de bedoeling zijn??
Ik heb een dergelijk issue met de Bluetooth headset. Het is alleen niet zo erg als het lijkt. Bij mij lijkt ie niet automatisch de headset te koppelen, maar zodra ik een knopje op de headset indruk reageert de TyTN daar wel op, en dan pas komt het symbooltje van een headset in beeld. Zitten er controls op je headset waarmee je dat ook kan proberen?

Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up...

Ik probeer nu al een tijdje om MMS-jes meteen binnen te krijgen op de tytn, in plaats van een berichtje van vodafone dat ik een mms heb, en die op de website kan gaan bekijken. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

Ik heb een unbranded tytn van HTC, en mijn provider is vodafone. Op de vodafone site kan ik de instellingen niet downloaden helaas.

Ten eerste: Zorg dat je zeker weet dat al je MMS instellingen goed staan.
Als tweede: Je zult zelf eerst een MMS moeten versturen voordat je MMSjes kunt ontvangen, dus misschien zou je dat nog kunnen proberen

quote:
Cafun schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 15:58:
[...]

hmmm, ik heb het ook zo ingesteld.. Je hebt wifi ook aangezet. Staat daar ook je exchange server in dat netwerk? Dan zou hij het zoiezo moeten doen.
Ik denk ook dat je het nu bij je Exchange server zelf moet gaan zoeken. Ik heb die melding iig nog nooit gehad. Probeer het bijvoorbeeld ook eens zonder SSL. Kijk of dat werkt. en daarna SSL weer aanzetten. Alles even stap voor stap doen.
Heb dit inmiddels ook geprobeerd. Ving op google wel wat resultaten op "waiting for network" en tytn II maar geen oplossingen :(. Moet toch niet zo lastig kunnen zijn.

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

Mijn wifi verbinding valt telkens uit als mijn kaiser in sleep mode gaat. Waar kan ik instellen dat de verbinding niet verbroken moet worden? Ik zie het niet staan.

Tagan TG480-U01 480W, DFI Lanparty Ultra-D, Opteron 146 @ 2800mhz, GeIL UltraX 2x512, GTO² @ x850 XT PE

quote:
Haydun schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:12:
Mijn wifi verbinding valt telkens uit als mijn kaiser in sleep mode gaat. Waar kan ik instellen dat de verbinding niet verbroken moet worden? Ik zie het niet staan.
Hoe goed heb je zelf al eens gezocht?

quote:
cryonic90 schreef op zondag 13 april 2008 @ 12:26:
Ten eerste: Zorg dat je zeker weet dat al je MMS instellingen goed staan.
Als tweede: Je zult zelf eerst een MMS moeten versturen voordat je MMSjes kunt ontvangen, dus misschien zou je dat nog kunnen proberen
Thanx! Eerst zelf één versturen was inderdaad de oplossing!

Reg. datum: 13 april 2008

Toch even een klein vraagje:

Prima telefoon met alles erop en araa. Ikben er inmiddels achter gekomen dat als ik een eigen wekalarm wil gebruiken deze .wav moet zijn en deze heb ik in de root gezet waar de rest ook staat (windows map op de htc geheugen zelf). hij staat ook mooi in het lijstje erbij. Maarrrrr als ik deze aanklik om als wekker in te stellen krijg ik een bliep te horen en schakelt deze automatisch terug naar "default". Hoe kan dit en beter.... hoe krijg ik dit wel goed?

Thnx

Jeroen

quote:
jimbojames78 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 23:59:
[...]

Ik vond het al zo raar dat mn batterij zo snel leeg ging
Op een uur tijd verbruikt mn phone +- 15% in stand by mode
Ligt dus waarschijnlijk aan het tooltje maar had er verder nooit bij stil gestaan
Heb hem hier uit het today screen gegooid, en dat lijkt al beter te gaan. Maar goed, dan zal het tooltje ook wel niet meer lopen denk ik. Verder geen tijd gehad om uit te zoeken.
quote:
Veneficus schreef op zondag 13 april 2008 @ 00:22:
[...]

Ik heb een dergelijk issue met de Bluetooth headset. Het is alleen niet zo erg als het lijkt. Bij mij lijkt ie niet automatisch de headset te koppelen, maar zodra ik een knopje op de headset indruk reageert de TyTN daar wel op, en dan pas komt het symbooltje van een headset in beeld. Zitten er controls op je headset waarmee je dat ook kan proberen?
Hmm, das een goeie. Ga ik morgen eens proberen. (Mijn headset ligt op mijn werk).

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

never mind...

Crusader wijzigde dit bericht 13-04-2008 21:35 (87%)

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Ik kan spontaan geen mmsjes meer ontvangen :(

Ik zie de telefoon uit stand-by springen en vervolgens niks doen.. :?
als ik zelf via webinterface (hi.nl) iets verstuur dit effect, als iemand anders iets verstuurd ook.. :(
soft reset heeft geen zin, zijn vast niet ergens logfiles ofzo te vinden? (bij windows 6.0 had ik dat in mijn documenten staan, 6.1 heeft dat schijnbaar niet meer)

Acties: [view]

Door: pven Moderator TCM
Als je je SIM-kaart in een ander toestel stopt, werkt het dan wel? :?
Dat ik daar zelf niet op kwam..

Net ff getest en inderdaad, daar komt een nieuw mmsje wel gewoon aan..
Las op xda trouwens wel dat sommige roms problemen hadden met mms op 6.1, maar gister werkte het nog wel.. en versturen is ook geen enkel probleem

[edit]
Heb ondertussen een hard reset gedaan (toch eergister nieuwe rom erop gezet) en nu komt een testmmsjes wel weer aan.. :?

tijntjethf wijzigde dit bericht 13-04-2008 23:38 (20%)

Ik heb een probleem met mijn Vario III (T-Mob) heb hem nu ongeveer 3 weken, batterij erg snel leeg in vergelijking tot COmpact III, ik wil een andere ROM proberen, vaak gedaan op compact III geen probleem.
Nu lees ik op XDA dat je eerst een hardspl moet doen, maar telkens als hij gegevens over het apparaat gaat ophalen dan stopt hij en komt er een 260 connection fout, zowel op mijn Windows Vista als XP Pro. iemand dit all eerder gehad?

C-Web uw online partner voor WebDesign, Hosting, Domeinen, Advies & Trainingen!

Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
groentjie77 schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:41:
Ik heb een probleem met mijn Vario III (T-Mob) heb hem nu ongeveer 3 weken, batterij erg snel leeg in vergelijking tot COmpact III, ik wil een andere ROM proberen, vaak gedaan op compact III geen probleem.
Nu lees ik op XDA dat je eerst een hardspl moet doen, maar telkens als hij gegevens over het apparaat gaat ophalen dan stopt hij en komt er een 260 connection fout, zowel op mijn Windows Vista als XP Pro. iemand dit all eerder gehad?
Nee, maar ik weet wel hoe het waarschijnlijk komt. Zegt cid-unlock je iets?
Meer info is heel gemakkelijk vindbaar via xda-dev. Tutorials, step-by-step instructies etc. staan allemaal in de stickies aldaar.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

quote:
ToMaSZ schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:04:
[...]

Nee, maar ik weet wel hoe het waarschijnlijk komt. Zegt cid-unlock je iets?
Meer info is heel gemakkelijk vindbaar via xda-dev. Tutorials, step-by-step instructies etc. staan allemaal in de stickies aldaar.
Dat zegt me zeker wel wat en daar gaat het dus ook steeds mis. of ik krijg een wit scherm of hij geeft de connection error! als ik dan de batterij eruit haal en opnieuw opstart dan doet hij het gewoon weer!

C-Web uw online partner voor WebDesign, Hosting, Domeinen, Advies & Trainingen!

Iemand een idee of er binnen korte tijd een prijs daling te verwachten is ?

Aangezien de prijs al een tijd nauwelijk gezakt is ( de laagste vermelding pricewatch )
Al bijna 2 maanden geen beweging .

En de introductie van nieuwe HTC modellen hebben geen invloed gehad.

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Vreemd.. er verdwijnen hier posts...

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II te koop) Q-tek C3, Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 23 december 2003

Hallo mede Tweakers ;)

Ik ben een van de eerste geweest met een TyTN II in Nederland... en heb deze foon sindsdien ook altijd flink gebruikt! Na de update naar 6.1 (ik gebruik nu No Thrills WWE v3), werkt mijn telefoon echt een stuk soepeler en weinig problemen meer! Super dus!!

_/-\o_

MAAR... de medaille heeft ook een keerzijde: Tijdens de introductie van de TyTN II waren er al wat mensen sceptisch over het schuif/roteer mechanisme van deze pda... na nu dik een half jaar intensief gebruik is bij mij de speling wel erg groot geworden:
- als ik de pda ingeschoven heb, kan ik 'm als een wip op en neer bewegen waardoor er "kieren" ontstaan die wel een milimeter of 2,5-3 zijn (euro muntstuk pas er makkelijk tussen!);
- als ik de pda heb opengeklapt + geroteerd valt ie gelukkig nog NET niet uit zichzelf weer plat - maar het scheelt niet meer heel veel... ik kan hem in deze positie in ieder geval NIET meer aanraken voor de touchscreen bediening, want dan verstel ik de hoek....

:'(

Aan jullie dus de vraag (vooral aan de gebruikers van het eerste uur): Hebben jullie ook last van een groter wordende speling + losser wordend rotatie mechanisme? Zo ja, hebben jullie tips? Zou het een optie zijn zelf ff het apparaat los te schroeven en het mechanisme weer wat te herpositioneren (ofwel terugbuigen)? Of wat zouden jullie doen?

Ik hoor het wel... alvast bedankt!! O-)

PS: Ik weet dat je de hinge op cnn kunt bestellen... maar heeft iemand regio Eindhoven de guts om dat voor mij te assembleren??

Troxel wijzigde dit bericht 14-04-2008 12:45 (4%)

quote:
UltraSub schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 20:02:
[...]

Draait nu een dag (nog steeds de functionaliteit niet kunnen testen), maar mijn battery drain is fiks toegenomen. Bluetooth staat altijd aan, dus ik vermoed dat dit tooltje constant over bluetooth polled of zo?
Net even wat mee gespeeld.
Today plugin uitgezet, en shortcut met toggle gemaakt. Ik klik zelf wel een keer als ik wil dattie connect. En dat lijkt tot nu toe perfect te werken, met een single click alle audio naar A2DP routeren.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 14 april 2008

Kheb bericht gehad van MUGEN, zondagnacht was er een inbraak in een van hun distributie centers
vandaar dat het wat langer duurt.
[/quote]

Ik heb je berichten gelezen en zie dat je de 3000 mah hebt besteld ( wat ik ook van plan ben handig op vakantie)

Nu is mijn vraag: Heb je de batterij al ontvangen ? Zoja,, vertel .. :)

Ik weet dat hij theoretich dubbel meer dan 2x zo lang mee zou moeten gaan. Maar de vraag is of dit ook ghet geval is in de praktijk ?

Ik ben benieuwd

normel wijzigde dit bericht 14-04-2008 11:41 (13%)

Verwacht het onverwachte.

quote:
Deze telefoon heb ik ook van week 1 toen deze uit kwam. De speling waar jij het overhebt, heb ik totaal geen last van. Er is wel een heel klein beetje speling (sinds het eerste uur), maar niet zoveel als waar jij het over hebt.

Wel heb ik het idee dat de accu beetje achteruit gaat.

Je kan htc een keer bellen met de vraag of dit een bekend issue is.

Tjah...
Reg. datum: 25 januari 2000

quote:
mcman schreef op zondag 13 april 2008 @ 20:41:
Toch even een klein vraagje:

Prima telefoon met alles erop en araa. Ikben er inmiddels achter gekomen dat als ik een eigen wekalarm wil gebruiken deze .wav moet zijn en deze heb ik in de root gezet waar de rest ook staat (windows map op de htc geheugen zelf). hij staat ook mooi in het lijstje erbij. Maarrrrr als ik deze aanklik om als wekker in te stellen krijg ik een bliep te horen en schakelt deze automatisch terug naar "default". Hoe kan dit en beter.... hoe krijg ik dit wel goed?

Thnx

Jeroen
Als jij je tytn al wekker wil gaan gebruiken kun je het beste pTravelAlarm gebruiken. hier kun je een 30dagen testversie downloaden.

Ondersteund ook mp3 bestanden en gaat ook af als het geluid van windows zelf uit staan :)

Er is niets waar ik op wacht. Morgen blijft het nacht. Ik overdacht mijn zorgen en de wereld.
En alle keren dat ik wakker lag. Ik besloot, wat een mooie dag, wat een mooie dag, voor de dood.

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Inderdaad.. pTravelAlarm. Een van de eerste dingen die ik installeer. d:)b
quote:
Troxel schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:27:
[...]

Aan jullie dus de vraag (vooral aan de gebruikers van het eerste uur): Hebben jullie ook last van een groter wordende speling + losser wordend rotatie mechanisme? Zo ja, hebben jullie tips? Zou het een optie zijn zelf ff het apparaat los te schroeven en het mechanisme weer wat te herpositioneren (ofwel terugbuigen)? Of wat zouden jullie doen?

Ik hoor het wel... alvast bedankt!! O-)

[...]
Hmm nope.. Ik heb de mijne sinds oktober / november en het mechaniekje is net zo stabiel als toen ik 'm kreeg. En dat bij elke dag wel een paar keer gebruiken voor het betere typwerk :P

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws