Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
Oh die ja!

Voor mijn vakantie ga ik hier eentje bestellen: zat goedkope usb emergency batterijen!

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.401

Canon30D~10-22USM~24-105L~70-300IS~50mk1~580EXII

Reg. datum: 05 november 2007

Enige weken geleden meldde ik dat ik een veel te hoog verbruik had met vodafone internet blox. Inmiddels weet ik dus ook waar het grote probleem zit, nml. in een probleem wat ik hier ook al vermeld heb. Nml. mijn mailaccounts bleven na een vastloper en tig keer opnieuw installeren en resets om de 5 minuten mail binnen halen, maar daar achteraan ook iedere keer controleren van ALLE HEADERS. In totaal bij beide accounts dus over de 600 mails. Ik dacht dat controleren geen downloaden betekende, maar blijkbaar wel. Nu stond mijn foon wel zo ingesteld dat het maar 20kb per mail mag zijn, maar blijkbaar maakte dat niet altijd wat uit, want enkele keren is gewoon mijn gehele inbox gedownd (vanaf 2004), zonder dat ik die mails terug zag in mn foon.

Ik kreeg vanmorgen dus een sms van vodafone dat mijn dataverbruik weer boven het gemiddelde ligt. Dus ben ik mn laatste online rekening van maart, met verbruik daarin van februari gaan bekijken. En waar ik al bang voor was klopte: om de 5 minuten maakte mn foon verbinding met live vodafone (gebruikte toen wifi ook niet) en iedere sessie tussen de 2 en 8 MB (meestal liep die dan vast met inhalen en kreeg ik een melding dat mail niet kon worden gedownload naar mn apaaraat, controleer uw instellingen) maar als hij niet vastliep en dus alle headers kon controleren, heb ik sessies van 185MB er tussen zitten. En na 5 minuten weer opnieuw checken. Dit gaat dus dag en nacht door, totdat ik hem wegens het langdurig controleren op 15 minuten heb gezet. En dat zie je in mn online rekening ook netjes terug. Data om de 15 minuten. En weer later per uur. En sinds een poosje doe ik het alleen nog maar handmatig, en verbreek de verbinding zodra hij mail binnenheeft en bezig is met controleren van de rest van alle headers. Is ook al bewezen dat dat scheelt, want mijn verbruik ligt voor deze maand tot 4 april op 15MB, en heel stuk lager dus. Want voor de goede orde... voor maart heb ik een verbruik van 1,3 GIG!!! En dat terwijl sinds 12 maart alleen nog maar via wifi surf, en hooguit een paar kb/mb als ik op mn werk zit in de pauze of onderweg ben. Iig geen verbruik wat tot zo'n hoogte zou moeten leiden.

De man bij Vodafone begreep uit de specificatie ook dat er dus in mn toestel wat fout zit. (hij dacht eerst nog dat ik mn foon als modem voor mn laptop gebruikte zelfs) Aangezien ik problemen heb met binnenhalen van verschillende accounts, een gmx en xs4all account, en windows live gewoon funktioneert en het dus niet een extern mailprobleem is, en het binnenhalen op mn laptop geen probleem is. Hij heeft overlegd met een collega hierover, en hij zal een notitie maken over dit gebeuren en dat ik geen BEWUST misbruik heb gemaakt van mn vodafone-internetblox en het probleem in mn mail zit. Ik hoop dat er hierdoor geen gevolgen aan zitten, wat hem ook sterk leek, aangezien het januari, februari en maart betreft, en april er goed uit lijkt te zien. Maar goed, je weet het nooit natuurlijk. Verbruik is verbruik.

Daarna met htc gebeld. Gelukkig een nederlands sprekende mevrouw, pffff. (wisten jullie trouwens dat er maar 3 nederlands sprekende personenen werken bij het callcenter van HTC en ze zitten te springen om meer? Maar dat moeilijk is, aangezien het callcenter in zuid engeland ligt en dat voor de meesten toch net iets te ver reizen is iedere dag? :P ) Zij begreep er niet veel van iig, dacht dat het aan mn instellingen lag. En meende zelfs dat de account-optie om je mail in te stellen op 30 dagen inhield dat je iedere keer alles van de hele maand opnieuw download, ipv dat je je berichten 30 dagen aanhoudt op je foon. En toen ik vertelde dat mijn verbruik nu normaal is, nu ik handmatig check, en gelijk de connectie verbreek zodra hij alle headers wil controleren, riep ze: maar dan is uw probleem toch opgelost? Ja duhhhh... zei ik. Ik heb zeker een duur toestel gekocht om mijn mail handmatig te checken! Ik wil dat hij goed funktioneert!

Maar goed, zij adviseerde een harde reset, en dat ga ik vandaag ook maar eens proberen. Mocht het probleem nadien nog bestaan, dan moet mn toestel opgestuurd worden ter reparatie. Ikzelf hoop dat het met een harde reset over is, aangezien het altijd goed geweest is, en de problemen begonnen zijn nadat mijn accounts opeens waren verdwenen op een morgen en ik ze opnieuw moest instellen.

Afijn, ik hou jullie op de hoogte. Maar mijn torenhoge verbruik is dus een gevolg van een mailprobleem. En daarom hoeven jullie je ook niet zo snel zorgen te maken denk ik dat je net als ik hoog in de top van harde gebruikers genoteerd staat.

Owner of Ceramic White PSP

quote:
TommyCP schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:11:
[...]
Ik kan je vraag niet precies beantwoorden (geen idee hoe groot de screenprotector van mijn PDA is), maar op screenprotector.nl verkopen ze Brando screenprotectors voor de TyTN II. Ikzelf heb een Ultra-Clear gekocht, en deze bevalt goed. Hij is wel een tikje vingervlekgevoelig (Brando's Anti-Glare screenprotector is in dit opzicht een stuk beter), maar is verder uitstekend.
Nadeel van die Anti Glare Protector vind ik dat de Kleur echtheid hier doffer van wordt, als je dus bijvoorbeeld foto's of filmpjes gaat bekijken (nou weet ik niet of je dit wel of niet moet doen -> Driver Probleem) dan wordt er toch zachtjes gesneden in de beleving lijkt mij.

Ik hoop dat jullie een beetje medewerking willen verlenen en mee willen discussieren in het Het Algemene Screen-Protectors Topic, zodoende kunnen we een Centrale Plek houden waar het over Screen Protectors gaat, nu staan er in ieder telefoon topic weer andere bevindingen en het lijkt mij voor iedere geinteresseerde handig is als deze informatie in een topic samenkomt.

Zelf ben ik een groot voorstander van de Brando Ultra Clear, heb zelf geen PPC met TouchScreen maar wel een NDS met TouchScreen en hij beinvloed de beleving hiervan totaal niet negatief. Zelf ben ik ook heel benieuwd naar de Martin Fields en Invisible Shield ScreenProtectors. Gaarne jullie bevindingen in het Speciaal ontworpen topic te posten _/-\o_

Notebook: XXODD XNi8227d
Gadgets: Sony Ceramic White PSP | Nintendo DS | HTC S730
Earcandy: Creative EP-630 / EP-635 | Sony MDR-V300

Het Algemene Screen-Protector Topic

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Mijn Windows Live update errors lijken (!) over te zijn. Hij synct weer netjes uit zichzelf en ik krijg geen errorschermpje "Windows Live is temporarily unavailable, please try again later" meer sinds vannacht. Gisteren rond 23:00u was de laatste keer dat ik 'm heb gezien.

Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
UltraSub schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:03:
[...]

Hmm, niemand die me hier mee kan helpen? Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat dit iets op de telefoon is. Want ik heb gisteren een Philips A2DP headset gekocht. Werkt perfect. However... als je met de headset uit de range loopt, verbreekt de Tytn de verbinding, en de enige mogelijkheid om de verbinding weer te laten connecten, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo connectie in het bluetooth profiel. Ook als niks geconnecteerd is nergens aan, en ik zet de headset aan, verbind de Tytn niet automatisch met de headset. Ook zéér irritant! De enige mogelijkheid om de koptelefoon te koppelen aan de tytn, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo optie in het profiel. Om gek van te worden. Kan toch nooit de bedoeling zijn??
Ik heb zelf ook een A2DP headset gekocht van Sony en ik heb dit probleem ook.
Ik heb dan dit freeware tooltje (A2DPToggle 1.0.RC-2) geinstalleerd en dan werkt het perfect.

groeten jimmy

jimbojames78 wijzigde dit bericht 11-04-2008 19:55 (6%)

BAM!
Reg. datum: 03 augustus 2002

Ik heb sinds kort de beschikking over een Exchange server. Alleen heb ik problemen om deze aan de praat te krijgen op mijn telefoon.
Na alles ingesteld te hebben start de synchronisatie, maar eindigd met de melding: "wachten op netwerk"

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

90km/h-astronaut
Reg. datum: 06 maart 2007

quote:
jimbojames78 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 17:44:
Je zult je wel moeten inloggen op deze site om het te kunnen downloaden
Klinkt interessant. Kun je niet effe zelf de directe link naar dat programma geven of hem elders posten, anders moeten alle 1000-en tweakers een account gaan aanmaken om dat ene programmaatje op te halen.

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Heren en Dames,

Het is alweer hoog tijd voor een nieuw deel van dit topic! De huidige ts hebben we niet bereid gevonden om een nieuw deel te openen dus deze mag er alsnog komen met onze toestemming. Wil jij dus graag een nieuw deel openen en de huidige ts aanvullen en bijschaven, meld je dan bij één van de mods en dan zullen wij jou de go-ahead geven mits niemand anders je voor was!

We horen het graag :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 26 februari 2006

quote:
atjong schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 19:42:
[...]

Klinkt interessant. Kun je niet effe zelf de directe link naar dat programma geven of hem elders posten, anders moeten alle 1000-en tweakers een account gaan aanmaken om dat ene programmaatje op te halen.
Ik heb de link aangepast nu moet je niet meer inloggen om het te downloaden

quote:
FrankFlyer schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:29:
Koop een batterij houder voor 4 penlite batterijen. soldeer er een draadje aan met een mini USB stekkertje. en walla, een accupack met 4x 2800 mAh. kosten, ca 7,50 euro.
4x2800? volgens mij blijft het netjes 2800, alleen je totale spanning word hoger,
anders moet je ze paralel zetten.

nu las ik op een site dat je via bluetooth kan printen op de nieuwere lichting TYTn's

iemand ervaring? ik heb het er zelf niet opstaan, (toestel 4 mnd oud)
misschien dat er ergens een "update" is

Reg. datum: 10 maart 2002

quote:
Bjk schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:26:
Ik heb sinds kort de beschikking over een Exchange server. Alleen heb ik problemen om deze aan de praat te krijgen op mijn telefoon.
Na alles ingesteld te hebben start de synchronisatie, maar eindigd met de melding: "wachten op netwerk"

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Wachten op netwerk... Klinkt als dat je geen verbinding hebt met je provider?
Ik sync mijn tytnII ook met een exchange server en naar mijn weten heb ik die zin nog nooit zien staan...

Reg. datum: 23 december 2006

ik heb geen problemen met de A2DP. De headset gaat uit na lange tijd geen gebruik. Als het muziek progje uitvalt stopt ie maar verbrekt niet. Mocht dit wel zo zijn, is op de playknop drukken voldoende om weer verbinding te nmaken.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

blijft ook nu voor Oranje
Reg. datum: 16 september 2002

quote:
ijsbeer910 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 20:14:
nu las ik op een site dat je via bluetooth kan printen op de nieuwere lichting TYTn's

iemand ervaring? ik heb het er zelf niet opstaan, (toestel 4 mnd oud)
misschien dat er ergens een "update" is
Ik ben op dit forum een van de eersten met zo'n ding en ik weet niet beter dan dat die optie er gewoon bij staat: "Afdrukken via Bluetooth...". Echter, vind maar 's zo'n ding dus gebruiken doe ik het nimmer.

Project: Trying to dominate the internet: 0.3%
Current stage: Getting known...

heb je daar nog iets voor moeten doen?
hij staat er bij helemaal niet tussen.. ook niet in licht grijs ofzo.
misschien dat het ooit met een update komt?

BAM!
Reg. datum: 03 augustus 2002

quote:
Cafun schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 21:23:
[...]

Wachten op netwerk... Klinkt als dat je geen verbinding hebt met je provider?
Ik sync mijn tytnII ook met een exchange server en naar mijn weten heb ik die zin nog nooit zien staan...
Ik heb wel degelijk netwerk verbinding, heb ook de wifi er naast aan gegooit maar nog steeds niks. Ik heb hem ingesteld zoals hier stond: http://www.pdashop.nl/vragen/44702/122101

[] Asus P5B-Deluxe [] Intel C2D e6600 [] Twinmos 2048 DDR2 PC 5300 [] XFX 8800GTX [] Audigy 2 ZS [] Seagate Barracuda 7200.10 320gig [] Maxtor Diamond 12 200GIG [] NEC 2500A DVD/RW [] Samsung Syncmaster 205BW [] Logitech G5 [] Logitech Z-680 [] CM Stacker

....
Reg. datum: 16 december 2007

quote:
DUX schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:11:
[...]

Ik ben op dit forum een van de eersten met zo'n ding en ik weet niet beter dan dat die optie er gewoon bij staat: "Afdrukken via Bluetooth...". Echter, vind maar 's zo'n ding dus gebruiken doe ik het nimmer.
Mijn toestel is van november. Heb het er wel tussen staan, maar zou het misschien ook kunnen dat het een optie van WM 6.1 is? Verder is het volgens mij een redelijk nutteloze optie, hoe vaak druk je wat via je telefoon af. Kan net zo snel even tussen het syncen met de pc doen. Bovendien, hoeveel printers met bluetooth zijn er?

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
[...]

Ik heb dan dit freeware tooltje (A2DPToggle 1.0.RC-2) geinstalleerd en dan werkt het perfect.

groeten jimmy
Thanks voor de tip!
Heb het gedownload en geinstalleerd, even geen mogelijkheden om te testen.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Hallo, ik heb sinds kort een tytn II. Ik kom van een se k800i. Vind de tytn helemaal geweldig maar 1 puntje stoort mij wel, inkomende smsjes komen vaak pas heel laat aan. Nu vermoed ik wel dat het aan de tytn ligt aangezien ik met de k800 er nooit last van had. Is dit mss een bekend probleem met oplossing?

Heb ik nog nooit last van gehad, en ook nog nooit van gehoord icm de tytn 2.
Denk eerder dat je dat bij de provider moet zoeken...

Reg. datum: 10 maart 2002

quote:
Bjk schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:27:
[...]

Ik heb wel degelijk netwerk verbinding, heb ook de wifi er naast aan gegooit maar nog steeds niks. Ik heb hem ingesteld zoals hier stond: http://www.pdashop.nl/vragen/44702/122101
hmmm, ik heb het ook zo ingesteld.. Je hebt wifi ook aangezet. Staat daar ook je exchange server in dat netwerk? Dan zou hij het zoiezo moeten doen.
Ik denk ook dat je het nu bij je Exchange server zelf moet gaan zoeken. Ik heb die melding iig nog nooit gehad. Probeer het bijvoorbeeld ook eens zonder SSL. Kijk of dat werkt. en daarna SSL weer aanzetten. Alles even stap voor stap doen.

Reg. datum: 06 mei 2005

Hallo,

Een tweetal problemen, laatst kreeg ik een mms binnen en die werd niet "gedownload", toen ik handmatig op downloaden klikte maaktie ie wel verbinding maar dat was ook het enige, hij haalde de mms niet binnen, iemand een idee hoe dit komt? zelf heb ik wel al een mms verstuurd omdat ik heb gelezen dat dat werd aangeraden doordat dan de mms functie wordt geactiveert (althans, bij (vodafone)

Een ander euvel wat zch sinds vandaag voordoet is dat in mijn balk bovenaan in ene het batterij, volume en ontvangst icoontje zijn verdwenen, het ontvangst icoontje voor de helft maar die andere 2 zijn helemaal verdwenen,

Iemand enig idee hoe dit verholpen of opgelost kan worden?

Bedankt!

quote:
[...]

groeten jimmy
Draait nu een dag (nog steeds de functionaliteit niet kunnen testen), maar mijn battery drain is fiks toegenomen. Bluetooth staat altijd aan, dus ik vermoed dat dit tooltje constant over bluetooth polled of zo?

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
Little_Bear schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:49:
[...]

Ik zal het nog een keer proberen Leon, mijn eerdere post werd helaas weggemod, gezien ik je vroeg per email contact met mij te zoeken.. dit had ook tevens te maken met het feit dat jij schijnbaar wel je Tytn II hebt kunnen pairen met een TomTom Rider (2nd edition?). Je hebt geen mailadres staan bij je profiel en dus kan ik je niet mailen.

Er is voor o.a. de Tytn II een Bluetooth DUN (Dial Up Networking) patch/hack welke niet officieel is uitgebracht, maar wel beschikbaar is.. als je mij dus emailen, kan ik je die toesturen.. Ook anderen die dit probleem hebben kunnen contact opnemen.
Overigens leek het erop dat mijn Tytn II juist dat wél een keer gedaan heeft met de Rider.. raar en vaag. Tot op heden is het mij helemaal niet meer gelukt om de TomTom Rider in de apparaatlijst te krijgen van de Tytn II; Soms lukte dit, met de nodige foutmeldingen en het niet werken van handsfree.

* Aan de mods: mocht je dit willen wegmodden.. neem dan a.u.b. eerst ff contact op! Bij voorbaat dank.
Ha,

Sorry, ik lees je bericht nu pas.
Ik heb mijn TytnII inderdaad zonder problemen kunnen pairen met de Rider2.
Wat ik heb gedaan is het volgende Eigenlijk exact volgens het boekje volgens mij):
BT van Tytn aanzetten
Rider aanzetten
Toevoegen mobiele telefoon op Rider (vraag: nu naar telefoons zoeken)
Rider vind de telefoon en de Tytn vraagt of er verbinding gemaakt mag worden
4x0 intoetsen en op volgende klikken (let op, dit moet vrij snel gebeuren)
Verbinding onderling is tot stand gekomen, je kan dat controleren door op je sattelietbalken te klikken. In het volgende scherm zie je dat het telefoonicoontje gekleurd is ipv lichtgrijs.

Daarna krijg ik echter de melding dat er geen DUNverbinding tot stand gebracht kan worden omdat de telefoon dat niet zou ondersteunen. Het bellen en gebeld worden en het overzetten van het adresboek in de Rider gaat echter perfect.

Jij hebt die DUN verbinding voor elkaar gekregen met dat bestandje van je (en is dat inderdaad dezelfde als op de HTC-site staat?)

Laat even weten of het gelukt is.
Groet, Leon

Reg. datum: 13 oktober 2007

@ Little Bear

Ik heb het bestand gevonden op internet (DUN-installatie voor WM6) en daarna liep ik tegen hetzelfde probleem aan als jij: Wel gegevens verbinding maar geen telefoonfuncties meer op de Rider.
Oplossing als volgt:
Pair de Rider en TytnII zoals je eerder gedaan hebt. Je krijgt de melding dat de gegevens verbinding tot stand gebracht kan worden (je moet nog wat instellingen ingeven als land en provider). Je datalijn werkt dan, je telefoonverbinding niet. Als je de melding op je Tytn krijgt dat code onjuist is (de 4x 0 pin), gewoon op voltooid drukken.
Rider uitzetten, dan op je Tytn de Flightmodus aanzetten (alle verbindingen worden verbroken). Dan weer de flightmodus uitzetten zodat alles weer aan staat op je Tytn.
Rider aanzetten, dan:
klik op scherm / klik op 'mobiele telefoon' / klik op 'maak verbinding met uw telefoon' / klik op 'verwijder' en selecteer dan je Tytn om te verwijderen. Daarna zal de Rider vragen om opnieuw te zoeken naar telefoons, klik op zoeken en vind je Tytn weer. Nu zal de verbinding gemaakt worden met het handsfree profiel en je dataverbinding bestaat nog steeds (controleer met weerbericht opzoeken via de Rider).

Succes!
Groet, Leon

Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: