Gathering of Tweakers

Quicksearch
\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
W_W schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:02:
Ook ik heb sinds een aantal dagen problemen met het ophalen van mn live mail en weer het bekende MSN messenger probleem. Hierboven zie ik meer mensen. Toevallig ook vodafone gebruikers?
Nope, Telfort hier.
Ik wil nu MSN updaten om te kijken of dat misschien uitmaakt, maarrrr hoe ?!
Als je op hun site kijkt zie je van alles, behalve het essentiele element: het kunnen downloaden van de app :X

http://windowslivemobile....owsmobile.aspx?lang=nl-NL

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Even met je mobiel hier naar toe surfen en downloaden: http://www.microsoft.com/...le/wl/download-en-us.mspx

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
quote:
Windows Live for Windows Mobile

(Windows Live Hotmail, Contacts and Spaces)

This software does not include Windows Live Messenger. Please inquire with your mobile operator about Messenger access.
;)

Ik weet wel dat hij op xda-dev's staat, maar daar mogen we geen link naar geven toch?
De total van het topic is in ieder geval UPDATED (06-02-08): Windows Live Messenger 10.6.33.0600 => 10.6.34.0800

Succes :)

..

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Ik had 'm al elders vandaan geplukt, maar bedankt :)
Helaas nog steeds dezelfde error bij het automatisch syncen ;(

Reg. datum: 11 november 2004

Hoe kan ik mijn TytnII zo instellen dat hij in het buitenland geen data verbruikt (zoals bijvoorbeeld mail ophalen)?

al gevonden: No_data.

paoloA wijzigde dit bericht 09-04-2008 17:56 (12%)

Reg. datum: 20 oktober 2006

quote:
paoloA schreef op woensdag 09 april 2008 @ 17:43:
Hoe kan ik mijn TytnII zo instellen dat hij in het buitenland geen data verbruikt (zoals bijvoorbeeld mail ophalen)?

al gevonden: No_data.
werkt dit proggie ook op de TC ?

Kreeg vandaag vraag van een vriend of ik z'n e-mail (Imap) wilde instellen op deze telefoon in z'n outlook functie.
Hij haalt dan alleen de nieuwe (ongelezen) berichten op :/ en de mappen(+structuur)
Is het mogelijk om alles wat in het e-mail account staat binnen te halen?

Ik heb VF en messenger en geen problemen.

Bij mij gaat opladen via de usb kabel aan lichtnet adapter ook rap.

Alleen de 3G/Hsdpa is nie zo snel hier in de omgeving A'dam.

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II te koop) Q-tek C3, Sony BT-DR30Q (te koop)

quote:
Leon1969 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:24:
Vraagje: heeft iemand al een datakoppeling tussen de TytnII en een TomTom hardware (Rider of 910 oid) aan de praat gekregen? Ik krijg wel de BT gekoppeld en telefoonboek e.d. wordt goed gesynct met de Rider, maar ik kan geen dataverbinding opzetten voor bijv. fileinformatie. Bij het koppelen geeft de TT aan: kan geen DUN-verbinding tot stand brengen. Met Navigator 6 op de Tytn kan ik wel data binnenhalen, en een koppeling tussen de Rider en mijn oude Qtek 9100 gaat ook zonder problemen.
Weet iemand een workaround voor de TytnII?
Thanx!
Hey Leon,

Ik probeer al dagen mijn TytnII te koppelen aan mijn TomTom Rider 2nd edition, maar zonder enig succes.. wel balen, want nu kan ik dus niet bellen op de motor, waar ik heel veel op zit.

Jij misschien iets gedaan waardoor het werkt?... pairen is bij mij al een probleem.. de TytnII wordt gezien door de Rider 2, maar zodra de 4 nullen ingetoetst worden wil het niet verder.. foutmelding op de TytnII dat de code niet goed is etc.. en daarn op de TomTom vaak de melding dat er geen telefoonfuncties gevonden worden, waarna soms de dataverbinding juist dan wel werkt.. heel vaag dit allemaal.. jammer, want het toestel wil ik niet vanaf en de Rider ook niet.. hmmz.. TomTom en HTC geven beide aan hier niet 123 iets aan te willen doen.. blabla compatible list etc etc.. jaja. :(

quote:
Vraagje: heeft iemand al een datakoppeling tussen de TytnII en een TomTom hardware (Rider of 910 oid) aan de praat gekregen? Ik krijg wel de BT gekoppeld en telefoonboek e.d. wordt goed gesynct met de Rider, maar ik kan geen dataverbinding opzetten voor bijv. fileinformatie. Bij het koppelen geeft de TT aan: kan geen DUN-verbinding tot stand brengen. Met Navigator 6 op de Tytn kan ik wel data binnenhalen, en een koppeling tussen de Rider en mijn oude Qtek 9100 gaat ook zonder problemen.
Thanx!
De discussie loopt via het forum, niet via de mail :)

DaannO wijzigde dit bericht 10-04-2008 08:38 (7%)

quote:
hendrikjan schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:10:
toch nog even terugkomend op het batterij gebeuren .. Heeft iemand ooit zoiets gebruikt

oplaadbare oplader
Heb er zelf een van Philips: Philips Power2Go
Deze is in staat om max 30 uur te laden! Voor 36,- (incl verzendkosten bij BOL.com) krijg je een 88 gram wegend apparaatje waarmee je onderweg je lege Tytn weer kan gebruiken!

sandergar wijzigde dit bericht 10-04-2008 09:26 (11%)

quote:
ByteStore schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:42:
zijn er meer mensen die geen e-mail meer kunnen versturen via i-map van gmail?

heb het probleem sinds vanmiddag..
Herkenbaar, had ik ook. Het werkt bij mij ondertussen weer.

Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
sandergar schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:22:
[...]

Deze is in staat om max 30 uur te laden! Voor 36,- (incl verzendkosten bij BOL.com) krijg je een 88 gram wegend apparaatje waarmee je onderweg je lege Tytn weer kan gebruiken!
Die ziet er ook wel kek uit. Alleen weer typisch Philips om "max 30 uur" te roepen en te verzuimen om ergens de capaciteit van de accu te geven. Het scheelt nogal per apparaat hoe lang 'ie kan draaien op bijv een 2000mAh accu.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

quote:
Thanx!
Ik zal het nog een keer proberen Leon, mijn eerdere post werd helaas weggemod, gezien ik je vroeg per email contact met mij te zoeken.. dit had ook tevens te maken met het feit dat jij schijnbaar wel je Tytn II hebt kunnen pairen met een TomTom Rider (2nd edition?). Je hebt geen mailadres staan bij je profiel en dus kan ik je niet mailen.

Er is voor o.a. de Tytn II een Bluetooth DUN (Dial Up Networking) patch/hack welke niet officieel is uitgebracht, maar wel beschikbaar is.. als je mij dus emailen, kan ik je die toesturen.. Ook anderen die dit probleem hebben kunnen contact opnemen.
Overigens leek het erop dat mijn Tytn II juist dat wél een keer gedaan heeft met de Rider.. raar en vaag. Tot op heden is het mij helemaal niet meer gelukt om de TomTom Rider in de apparaatlijst te krijgen van de Tytn II; Soms lukte dit, met de nodige foutmeldingen en het niet werken van handsfree.

* Aan de mods: mocht je dit willen wegmodden.. neem dan a.u.b. eerst ff contact op! Bij voorbaat dank.

quote:
Little_Bear schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:49:
[...]

Ik zal het nog een keer proberen Leon, mijn eerdere post werd helaas weggemod, gezien ik je vroeg per email contact met mij te zoeken.. dit had ook tevens te maken met het feit dat jij schijnbaar wel je Tytn II hebt kunnen pairen met een TomTom Rider (2nd edition?). Je hebt geen mailadres staan bij je profiel en dus kan ik je niet mailen.
Ze modden je reactie niet voor niks weg.. Ze willen dat je de discussie gewoon hier op het forum voert zodat andere mensen er ook wat aan hebben.

quote:
[...]
Er is voor o.a. de Tytn II een Bluetooth DUN (Dial Up Networking) patch/hack welke niet officieel is uitgebracht, maar wel beschikbaar is.. als je mij dus emailen, kan ik je die toesturen.. Ook anderen die dit probleem hebben kunnen contact opnemen.
Die patch staat toch gewoon op de HTC-site bij de officiele patches voor de tytnII?

Edit: ik zie nu dat die er idd niet meer staat...
Edit2: ze staan er toch gewoon nog: http://www.htc.com/member/SoftwareDetail.aspx?pid=13 (Account noodzakelijk, maar die kun je gewoon extragratis even aanmaken).

ToMaSZ wijzigde dit bericht 10-04-2008 15:04 (18%)

quote:
UltraSub schreef op woensdag 02 april 2008 @ 07:22:
Medetweakers,

Ik heb een zeer irritant probleem met mijn Kaiser.
Ik maak gebruik van A2DP muziek streaming op mijn JVC KDBT1 autoradio. Werkt perfect! Als ik gebeld wordt, schakelt de KDBT1 automatisch naar telefoon, werkt ook perfect! Als ik ophang, schakelt de KDBT1 automatisch terug naar de bluetooth audio source, maar dan treedt het probleem op... De Kaiser is zijn wireless stereo connectie verloren. Moet ik reconnecten vanaf de autoradio, of op de Kaiser het vinkje voor wireless stereo uitzetten, saven, en weer aanzetten om te reconnecten.
Weet iemand waarom de Kaiser de connectie dropped? Soms gebeurd het niet (korte gesprekken), maar meestal wel. Ik vermoed dat het iets met timeouts is, en heb dus al fiks gerammeld in de registry, maar het mocht allemaal niet baten. Ik heb daarvoor de volgende link gebruikt:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa916863.aspx

Iemand hulp?
Hmm, niemand die me hier mee kan helpen? Ik heb namelijk het sterke vermoeden dat dit iets op de telefoon is. Want ik heb gisteren een Philips A2DP headset gekocht. Werkt perfect. However... als je met de headset uit de range loopt, verbreekt de Tytn de verbinding, en de enige mogelijkheid om de verbinding weer te laten connecten, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo connectie in het bluetooth profiel. Ook als niks geconnecteerd is nergens aan, en ik zet de headset aan, verbind de Tytn niet automatisch met de headset. Ook zéér irritant! De enige mogelijkheid om de koptelefoon te koppelen aan de tytn, is door het uit en aanzetten van de wireless stereo optie in het profiel. Om gek van te worden. Kan toch nooit de bedoeling zijn??

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

VOORMALIG STUNTMAN

quote:
sandergar schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:22:
[...]

dus ik kan met dit apparaat dertig uur GPSen en bellen etc. etc.. zonder dat ik een stopcontact noidig heb? Ik deel een beetje de mening van tomasz hiierboven . Wat betekend dit?

Ik heb nog even zitten lezen .. in de gebruikershandleiding staat dit:

Battery type: Lithium polymer
• Rated input: 5V DC, max. 500 mA
• Rated output: 5.6V DC, max. 350 mA
• Battery capacity: 2000 mAh

volgens mij red ik de dertig uur daar niet mee. ...diegene waar ik naar linkte haalde volgens mij 3400mAh en lijkt me dan beter ... maar ik ben een leek op electro gebied .. dus.. Ik denk gewoon meer is beter :P

hendrikjan wijzigde dit bericht 10-04-2008 14:26 (25%)

quote:
[...]

Overigens leek het erop dat mijn Tytn II juist dat wél een keer gedaan heeft met de Rider.. raar en vaag. Tot op heden is het mij helemaal niet meer gelukt om de TomTom Rider in de apparaatlijst te krijgen van de Tytn II; Soms lukte dit, met de nodige foutmeldingen en het niet werken van handsfree.

* Aan de mods: mocht je dit willen wegmodden.. neem dan a.u.b. eerst ff contact op! Bij voorbaat dank.
Heeft het niet te maken met de stereo bluetooth functie? De Parrot carkit kan immers ook niet lekker pairen met de TyTnII, tenzij hij via KaiserTweak op mono gezet is.

quote:
hendrikjan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:06:
[...]

dus ik kan met dit apparaat dertig uur GPSen en bellen etc. etc.. zonder dat ik een stopcontact noidig heb? Ik deel een beetje de mening van tomasz hiierboven . Wat betekend dit?

Ik heb nog even zitten lezen .. in de gebruikershandleiding staat dit:

Battery type: Lithium polymer
• Rated input: 5V DC, max. 500 mA
• Rated output: 5.6V DC, max. 350 mA
• Battery capacity: 2000 mAh

volgens mij red ik de dertig uur daar niet mee. ...diegene waar ik naar linkte haalde volgens mij 3400mAh en lijkt me dan beter ... maar ik ben een leek op electro gebied .. dus.. Ik denk gewoon meer is beter :P
Met 2000 mAh kun je 30 uur best redden, mits je ook begint met een 100% batterij in je toestel. De adapt die ik heb is 1800mAh en daarmee kan ik (samen met een volle batterij) zo'n 20 uur gps-loggen (en die gps zuipt redelijk) en af en toe bellen/foto maken en uploaden/internetten.

Koop een batterij houder voor 4 penlite batterijen. soldeer er een draadje aan met een mini USB stekkertje. en walla, een accupack met 4x 2800 mAh. kosten, ca 7,50 euro.

Een moderator wijzigde dit bericht 10-04-2008 19:30 (3%)
Reden: groeten is niet nodig

Reg. datum: 16 september 2005

Die Spbshell is dik :9~ !

VOORMALIG STUNTMAN

quote:
FrankFlyer schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:29:
Koop een batterij houder voor 4 penlite batterijen. soldeer er een draadje aan met een mini USB stekkertje. en walla, een accupack met 4x 2800 mAh. kosten, ca 7,50 euro.
dat wist ik niet das wel handig :)

quote:
hendrikjan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:57:
[...]

dat wist ik niet das wel handig :)
Dan moet je wel de correcte pin bezetting weten......
zijn die stekkers gewoon los te koopl ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

ALLES is te koop :) Een beetje handige electronica winkel (al dan niet online) heeft ze. Conrad oid.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws