quote:
Leon1969 schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:24:
Vraagje: heeft iemand al een datakoppeling tussen de TytnII en een TomTom hardware (Rider of 910 oid) aan de praat gekregen? Ik krijg wel de BT gekoppeld en telefoonboek e.d. wordt goed gesynct met de Rider, maar ik kan geen dataverbinding opzetten voor bijv. fileinformatie. Bij het koppelen geeft de TT aan: kan geen DUN-verbinding tot stand brengen. Met Navigator 6 op de Tytn kan ik wel data binnenhalen, en een koppeling tussen de Rider en mijn oude Qtek 9100 gaat ook zonder problemen.
Weet iemand een workaround voor de TytnII?
Thanx!
Ik zal het nog een keer proberen Leon, mijn eerdere post werd helaas weggemod, gezien ik je vroeg per email contact met mij te zoeken.. dit had ook tevens te maken met het feit dat jij schijnbaar wel je Tytn II hebt kunnen pairen met een TomTom Rider (2nd edition?). Je hebt geen mailadres staan bij je profiel en dus kan ik je niet mailen.
Er is voor o.a. de Tytn II een Bluetooth DUN (Dial Up Networking) patch/hack welke niet officieel is uitgebracht, maar wel beschikbaar is.. als je mij dus emailen, kan ik je die toesturen.. Ook anderen die dit probleem hebben kunnen contact opnemen.
Overigens leek het erop dat mijn Tytn II juist dat wél een keer gedaan heeft met de Rider.. raar en vaag. Tot op heden is het mij helemaal niet meer gelukt om de TomTom Rider in de apparaatlijst te krijgen van de Tytn II; Soms lukte dit, met de nodige foutmeldingen en het niet werken van handsfree.
* Aan de mods: mocht je dit willen wegmodden.. neem dan a.u.b. eerst ff contact op! Bij voorbaat dank.