quote:
hoefniks schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:32:
Ik ga volgende maand of TyTN2 halen of de Cruise. Ik ben dan ook een fervent lezer van beide forums. Mijn zoon wist mij te vertellen dat van de TyNT2 de bovenste rij toetsjes van het toestsenbord vaak loslaten. Genoemde klacht ben ik op het forum nog niet tegengekomen. Sterker nog ik heb de indruk dat het een degelijk bord is. Zijn er onder jullie die daar wel last van hebben

Hetzelfde toetsenbord werd ook op de gewone TyTN (ipv TyTN II) gebruikt meen ik, en van beide staat bekend dat het gewoon een degelijke toetsenbord is.
Wellicht dat AT&T met hun 'Tilt' variant hier een probleem mee heeft (aangezien deze een lichtelijk aangepaste variant van het toetsenbord heeft), maar ook daar heb ik niets over gehoord.
Ik heb inmiddels toch maar een paar aanpassingen gemaakt, en draau nu SPB Mobile Shell, Insight en GRPS Monitor icm een nieuwe ROM (Sleuth v3.0)
Vlotte rom, en toch alle basis functionaliteit, uitgebreid met SPB. Heerlijk pakket. Vooral mobile shell, is een aanrader!
linkje met demo video
WM 6.1 heeft een leuk aantal verbeteringen aangebracht zoals threaded sms, en het portrait/landscape scherm switchen zit nu onder de 0,5s, itt de ~ 1s van vroeger
* Rob.. is weer blij met z'n TyTN