Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 januari 2008

Voor het schrijven van eigen software in Visual Basic 2008 ben ik op zoek naar een emulator skin van de TyTN II. Lijkt nog niet te bestaan...

Iemand zo pro-actief geweest er zijn één te maken? O-)

Life is like a beautiful melody, only the lyrics are messed up...

Reg. datum: 31 januari 2006

quote:
atjong schreef op zondag 06 april 2008 @ 15:39:
[...]

Ik snap mensen die hun telefoon 's nachts uitzetten niet. Maar dat is een andere discussie.
:?
Ik heb nog maar zes procent accupower over na een nacht aan laten staan. En inderdaad, er zal nog wel wat op draaien, maar toch. Valt wel een beetje tegen. Opladen gaat ook vrij langzaam.

Dank trouwens voor de tips waar ik een extra acculader kan halen. Die zal ik nodig hebben. Itt mijn oude ipaq rx3715 die uuuuuren mee ging. Maar daar kun je weer niet mee bellen. ;)

Ik neem aan dat TyTnII ook batch filetjes kan verwerken. Maar hoe?

Kan ik bijvoorbeeld het volgende als link in het startmenu opnemen?

1: zet systeem volume maximaal
2: roteer scherm 90 graden (niet perse noodzakelijk)
3: start tomtom
4: (na sluiten tomtom:)roteer terug
5: (na sluiten tomtom:)zet volume weer op 10%

En dat dan in één snelkoppeling in het startmenu. Moet kunnen toch lijkt me?

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
Veneficus schreef op maandag 07 april 2008 @ 20:08:
Voor het schrijven van eigen software in Visual Basic 2008 ben ik op zoek naar een emulator skin van de TyTN II. Lijkt nog niet te bestaan...

Iemand zo pro-actief geweest er zijn één te maken? O-)
SOTI pocketcontroller Pro heeft die skins er wel in zitten, maar ze zijn voor zover ik weet niet zo op de site te krijgen. Maar als je de skin in Pocketcontroller download, dan zou hij toch ergens lokaal moeten staan ;)

Reg. datum: 18 september 2005

quote:
teake schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 06:56:
Ik neem aan dat TyTnII ook batch filetjes kan verwerken. Maar hoe?

Kan ik bijvoorbeeld het volgende als link in het startmenu opnemen?

1: zet systeem volume maximaal
2: roteer scherm 90 graden (niet perse noodzakelijk)
3: start tomtom
4: (na sluiten tomtom:)roteer terug
5: (na sluiten tomtom:)zet volume weer op 10%

En dat dan in één snelkoppeling in het startmenu. Moet kunnen toch lijkt me?
Kijk eens naar MortScript...

Eos 450d + EF-S 18-55 IS + EF-S 55-250 IS (beginner dus)

quote:
belumcukur schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:25:
[...]

Ik heb nog maar zes procent accupower over na een nacht aan laten staan. En inderdaad, er zal nog wel wat op draaien, maar toch. Valt wel een beetje tegen. Opladen gaat ook vrij langzaam.

Dank trouwens voor de tips waar ik een extra acculader kan halen. Die zal ik nodig hebben. Itt mijn oude ipaq rx3715 die uuuuuren mee ging. Maar daar kun je weer niet mee bellen. ;)
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Bij mij is er na een nacht maximaal 6 procent weg ipv over. Opladen gaat hier ook gewoon snel (nog geen half uur volgens mij), is je accu niet kapot?? Of heb je een applicatie draaien die elke keer met internet verbind (bijv. email, weer, rss feeds)?

ronaldlokers wijzigde dit bericht 08-04-2008 09:14 (6%)

Spyware? Die!

Hi!

Mede dankzij (reviews: HTC TyTN II: de nieuwe keizer onder de smartphones?) en veel reacties die ik heb gelezen op internet (én het feit dat Ericsson zo lang op zich laat wachten) ga ik aan het eind van deze week het toestel ophalen.

Voor allerlei tweak en tune mogelijkheden pluis ik eerst wel de topics door maar ik wil graag weten: zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten tijdens ophalen en/of gebruik?

....
Reg. datum: 16 december 2007

quote:
musiqman schreef op maandag 07 april 2008 @ 19:59:
gister een Sony DR-BT30Q gehaald (handig dat M.P.) kick ass headset. En hoe fijn geen snoeren meer :D

[afbeelding]

Ook meteen een lederen Valenta Zipp Large hoesje gehaald (feel fijner dan die grote bijgeleverde bonk)

[afbeelding]

Ik ben een blij man :d
Heb zelf deze headset ook in combinatie met de tytn. Moet zeggen, retefijn setje. Helemaal dat je de player bedient via de headset.

Mooi tasje voor de tytn trouwens

Reg. datum: 25 september 2006

Ik ga volgende maand of TyTN2 halen of de Cruise. Ik ben dan ook een fervent lezer van beide forums. Mijn zoon wist mij te vertellen dat van de TyNT2 de bovenste rij toetsjes van het toestsenbord vaak loslaten. Genoemde klacht ben ik op het forum nog niet tegengekomen. Sterker nog ik heb de indruk dat het een degelijk bord is. Zijn er onder jullie die daar wel last van hebben ;)

Reg. datum: 05 december 2002

quote:
hoefniks schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:32:
Ik ga volgende maand of TyTN2 halen of de Cruise. Ik ben dan ook een fervent lezer van beide forums. Mijn zoon wist mij te vertellen dat van de TyNT2 de bovenste rij toetsjes van het toestsenbord vaak loslaten. Genoemde klacht ben ik op het forum nog niet tegengekomen. Sterker nog ik heb de indruk dat het een degelijk bord is. Zijn er onder jullie die daar wel last van hebben ;)
Hetzelfde toetsenbord werd ook op de gewone TyTN (ipv TyTN II) gebruikt meen ik, en van beide staat bekend dat het gewoon een degelijke toetsenbord is.
Wellicht dat AT&T met hun 'Tilt' variant hier een probleem mee heeft (aangezien deze een lichtelijk aangepaste variant van het toetsenbord heeft), maar ook daar heb ik niets over gehoord.

Ik heb inmiddels toch maar een paar aanpassingen gemaakt, en draau nu SPB Mobile Shell, Insight en GRPS Monitor icm een nieuwe ROM (Sleuth v3.0)
Vlotte rom, en toch alle basis functionaliteit, uitgebreid met SPB. Heerlijk pakket. Vooral mobile shell, is een aanrader! :) linkje met demo video

WM 6.1 heeft een leuk aantal verbeteringen aangebracht zoals threaded sms, en het portrait/landscape scherm switchen zit nu onder de 0,5s, itt de ~ 1s van vroeger

* Rob.. is weer blij met z'n TyTN :)

..

Reg. datum: 05 augustus 2005

Ik heb sinds kort een probleem dat ik mijn mail niet kan synchroniseren. Ik kon eerst wel altijd mijn hotmail ophalen. Maar nadat ik gepaird heb met outlook (om mijn agenda te synchen) kan ik dus geen mails meer ophalen.
Als ik naar mijn email berichten ga en ik druk op verzend/ontvangen (van windows live). Mislukt de sync steeds. Is er iets dat ik waarschijnlijk heb gedaan tijdens het pairen met outlook op mijn computer?
Ik zou namelijk graag mijn mail gewoon willen ontvangen op mn HTC :(

Reg. datum: 23 december 2006

weet iemand of die mooit t flow van de touch ook te krijgen is voor de tytn2 Voda branded?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, iPhone 1gen 2.1.0fw, Q-tek C3 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

quote:
keanu_ schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:42:
Ik heb sinds kort een probleem dat ik mijn mail niet kan synchroniseren. Ik kon eerst wel altijd mijn hotmail ophalen. Maar nadat ik gepaird heb met outlook (om mijn agenda te synchen) kan ik dus geen mails meer ophalen.
Als ik naar mijn email berichten ga en ik druk op verzend/ontvangen (van windows live). Mislukt de sync steeds. Is er iets dat ik waarschijnlijk heb gedaan tijdens het pairen met outlook op mijn computer?
Ik zou namelijk graag mijn mail gewoon willen ontvangen op mn HTC :(
Ik heb sinds een paar dagen ook last van dit probleem.
Bij het handmatig syncen lukt het ophalen wel, maar bij automatisch ophalen krijg ik telkens de melding "Windows Live Messenger is currently unavailable, please try again later" (of iets in die strekking) Die moet ik dan dismissen en dat is vrij irritant als ik aan het MSN'en ben of muziek aan het luisteren, en net een nummertje wil skippen bijvoorbeeld.

We zijn vast niet de enigen met dit probleem denk ik ?

Reg. datum: 05 augustus 2005

quote:
.KeN. schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:27:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen ook last van dit probleem.
Bij het handmatig syncen lukt het ophalen wel, maar bij automatisch ophalen krijg ik telkens de melding "Windows Live Messenger is currently unavailable, please try again later" (of iets in die strekking) Die moet ik dan dismissen en dat is vrij irritant als ik aan het MSN'en ben of muziek aan het luisteren, en net een nummertje wil skippen bijvoorbeeld.

We zijn vast niet de enigen met dit probleem denk ik ?
Maar ik kan dus ook helemaal niks ophalen. Ook niet met handmatig synchen!:S

Spyware? Die!

quote:
Rob.. schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 19:46:
[...]

Hetzelfde toetsenbord werd ook op de gewone TyTN (ipv TyTN II) gebruikt meen ik, en van beide staat bekend dat het gewoon een degelijke toetsenbord is.
Wellicht dat AT&T met hun 'Tilt' variant hier een probleem mee heeft (aangezien deze een lichtelijk aangepaste variant van het toetsenbord heeft), maar ook daar heb ik niets over gehoord.

Ik heb inmiddels toch maar een paar aanpassingen gemaakt, en draau nu SPB Mobile Shell, Insight en GRPS Monitor icm een nieuwe ROM (Sleuth v3.0)
Vlotte rom, en toch alle basis functionaliteit, uitgebreid met SPB. Heerlijk pakket. Vooral mobile shell, is een aanrader! :) linkje met demo video

WM 6.1 heeft een leuk aantal verbeteringen aangebracht zoals threaded sms, en het portrait/landscape scherm switchen zit nu onder de 0,5s, itt de ~ 1s van vroeger

* Rob.. is weer blij met z'n TyTN :)
Ziet er gaaf uit zeg!

Reg. datum: 04 februari 2002

Ik heb nu een iphone en een tytn2. het mooie aan de iphone is dat bijna alles erop zit en eenvoudig en snel werkt. toch vind ik het leuk om te tweaken en firmwaren enz. ik wil 1 van de 2 verkopen. maar de vraag is welke. als de tytn nu eens mt een videodriver update komt zodat het browsen sneller gaat dan wordt het moeilijk.

iemand enig iedee wanneer de driver/update/cb kan verschijnen?

VOORMALIG STUNTMAN
Reg. datum: 31 mei 2001

toch nog even terugkomend op het batterij gebeuren .. Heeft iemand ooit zoiets gebruikt

oplaadbare oplader

Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
hendrikjan schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:10:
toch nog even terugkomend op het batterij gebeuren .. Heeft iemand ooit zoiets gebruikt

oplaadbare oplader
Ik heb er een van adapt: deze

Werkt ideaal als noodlader. Ik gebruik hem bij dagtochten om 16-18 uur een gps track bij te houden en wat foto's te maken/uploaden. Zonder de extra power red ik het nog geen 6 uur.

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

quote:
musiqman schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:57:
weet iemand of die mooit t flow van de touch ook te krijgen is voor de tytn2 Voda branded?
Ja, dat is geen probleem. Je zult dan echter wel een andere ROM dan de vodafone-versie moeten installeren. Daarvoor is dit forum weer niet de juiste plek.

Koekje d'r bij?

quote:
belumcukur schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:25:
[...]

Opladen via de USB poort van jue pc/laptop is retetraag. Maar via de meegeleverde lichtnet adapter is ie bij mij redelijk rap wat betreft opladen.

Rowdy.nl | Realiteit is een ilusie die ontstaat door een tekort aan alcohol... | DDCrew

VOORMALIG STUNTMAN

quote:
ToMaSZ schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:50:
[...]

Ik heb er een van adapt: deze

Werkt ideaal als noodlader. Ik gebruik hem bij dagtochten om 16-18 uur een gps track bij te houden en wat foto's te maken/uploaden. Zonder de extra power red ik het nog geen 6 uur.
hey dat is handig .. ik weet niet of je mijn eererdere posts in dit topic hebt gelezen, maar ik zit naar dit toestel te kijken mede vanwege de gps functie die ik dan zou willen gebruiken voor hoofdzakelijk fietsen .. enerzijds loggen en anderzijds ook navigeren.. Daarbij wil het dan wel eens voorkomen dat ik fietstochtjes doe van een uur of tien .. NIet vaak, maar het komt voor .. Ga ik dat soort dingen redden met een app als dit?

quote:
hendrikjan schreef op woensdag 09 april 2008 @ 12:39:
[...]

hey dat is handig .. ik weet niet of je mijn eererdere posts in dit topic hebt gelezen, maar ik zit naar dit toestel te kijken mede vanwege de gps functie die ik dan zou willen gebruiken voor hoofdzakelijk fietsen .. enerzijds loggen en anderzijds ook navigeren.. Daarbij wil het dan wel eens voorkomen dat ik fietstochtjes doe van een uur of tien .. NIet vaak, maar het komt voor .. Ga ik dat soort dingen redden met een app als dit?
Hangt een beetje af van het gebruik naast tracking.. Dat kan namelijk met het scherm uit. Continu navigeren zal wat meer batterij vreten denk ik.

Als ik m gebruik voor tracking staan 90% van de tijd het scherm en de internetverbinding uit. Gaan alleen aan als ik navigeer (ozi-explorer) of foto's maak en upload met shozu. Levensduur is dan met deze combi met gemak 18 uur, vaak heb ik dan nog een procentje of 20-25 over. Met wat navigeren erbij zou 10 uur denk ik geen punt mogen zijn. Als je de internetverbinding maar niet continu aan hebt op dat moment (push-mail, live-tracking uitzetten dus).

VOORMALIG STUNTMAN

kijk .. nu wordt ik mischien langzaam overtuigd om toch voor dit toestel te kiezen :)

Dank ..

Reg. datum: 05 november 2007

Ook ik heb sinds een aantal dagen problemen met het ophalen van mn live mail en weer het bekende MSN messenger probleem. Hierboven zie ik meer mensen. Toevallig ook vodafone gebruikers?

Het rare is, als ik reset, en alleen op wifi zit, is het geen probleem. Maar zodra ik connect met vodafone, is het gelijk mis. Syncen lukt dan niet. Of hij geeft gelijk aan: voltooid. Terug naar wifi helpt dan ook geen ene moer. Alleen resetten. En mn messenger doet het niet meer dan. En andersom ook niet. Als live mail wel werkt, maar messenger niet meer, slaat live mail ook op slot. Soms werkt het ook niet na resetten, pas na een paar keer resetten. En soms werkt het ook vanzelf weer. Maar dan krijg ik dus een hele zooi oude mails binnen, terwijl live mial zo ingesteld staat dat er gelijk een seintje komt als mail binnenkomt.

Ik ben onderhand wel klaar met internet van vodafone. Het is retesnel, maar doet niet wat het allemaal belooft!

Trouwens, ik had deze week ook dat opeens een paar van mn vaste contacten verdwenen waren uit mn lijst met contacten en in het 2de menu, waarin je gewoon op de foto klikt om te bellen. Zo nu en dan gebeuren er vreemde dingen met mn toestel!

....
Reg. datum: 16 december 2007

quote:
ToMaSZ schreef op woensdag 09 april 2008 @ 11:52:
[...]

Ja, dat is geen probleem. Je zult dan echter wel een andere ROM dan de vodafone-versie moeten installeren. Daarvoor is dit forum weer niet de juiste plek.
Dit is volgens mij niet nodig hoor. Met een beetje zoeken kun je op sites als xda-developers of bijvoorbeeld deze een .cab file vinden van een cube. Deze kun je dan gewoon installeren en dat zou moeten werken volgens mij.

Pagina: 1 2 3 4 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: