Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Masselink schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:47:
[...]

Dat heb ik ook, alleen geeft windows helemaal geen kick meer as ik hem aansluit.
Opladen gaat dan wel goed.
Welk OS? XP / Vista?

Normaal gesproken zou ik kijken of dit werkt:

Apparaatbeheer > Kijken of hij daar onder staat
Zoja: Verwijderen, en indien mogelijk het vinkje "Stuurprogramma's van de schijf verwijderen" aanvinken
Nu even los, rebooten voor de zekerheid (niet perse nodig, wel leuk), en opnieuw inpluggen
Dit doorlopen voor iedere controller onder apparaatbeheer die de TyTN betreft (zo zal er vast 1 staan onder USB devices en eentje onder Portable Media Devices)

---

Helaas lijkt mijn TyTN nu ook last te krijgen van het 'battery drain syndroom', eergisteravond de hele avond aan de lader geweest, eind gistermiddag (met minimaal gebruik) viel hij alweer uit omdat de batterij leeg was...
Ga eens kijken naar een nieuwe radio + kijken wanneer WM6.1 door Orange UK gereleased wordt, en hem dan eens upgraden.

..

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

Wtf :? , zat laatst via m'n TyTn II icm Orange World op internet met m'n laptop. Toen ik op mijn foon zelf mijn email @ hotmail.com wou bekijken kreeg ik regelmatig de melding dat ik cookies moest inschakelen. Die waren al ingeschakeld.
Nu krijg ik deze melding ook op mijn laptop. Kan ******* mijn email niet bekijken als ik via de TyTn II internet :( . Die melding blijft namelijk, zowel IE als FF.
En zo nu en dan geeft de login ook nog aan dat WW/Username fout is, net als op de TyTn II zelf, terwijl ik 100% zeker weet dat ik die goed heb ingetyped.

Is hier een oplossing voor?

En ja, heb geprobeerd alle cookies te verwijderen. Die melding blijft...

Edit: cookies zouden geblokkeerd worden door Orange? :?

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

Probleem met contact zoeken vodafone.

Mijn tytn2 heeft nu al voor de 2e keer problemen met vinden van vodafone. Hij blijft zoeken en geeft uiteindelijk geen fout, alleen een uitroepteken bij mijn antenne symbooltje.

Handmatig vind hij wel alle providers, maar aanloggen op het netwerk lukt niet. Hij blijft hangen in het scherm.

Meerdere soft resets gedaan en ook al 2 harde resets.

Hebben jullie nog tips?

P5B deluxe WIFI/AP | 6600@STD | 4X Corsair DDR2 TwinX 6400 | Radeon X1900XTX | Andere meuk...

@dries77
SIM kaart even in een andere telefoon proberen?
www.purken.org

Omdat ik nog steeds niet kon synchroniseren met foutmelding 80083001 maar met sprite backup een backup gemaakt op sdkaart. Daarna email uit de synchronisatie gehaald, en gesynchroniseerd. Nu deed hij het wel. Helaas, afspraken die in de pds staan, maar niet in de computer werden verwijderd..... Backup teruggezet, maar helaas daarin staan de afspraken ook niet???

Iemand dit vaker gehad?

Uhmmm, ik bedenk er nog een
NU HEB IK ZIN IN DOORNROOSJE NIJMEGEN!!!!!!

Ik heb sinds een paar uurtjes een tytn2.
(een tmobile vario III)

Ik ben overgestapt van een universal (begon erg te slijten)
eerste indruk mooi apparaat, maar qua beeld niet te vergelijken met een universal.

ik ben nog steeds bezig dat ding proberen aan te sluiten op mijn vista64 Ultimate. en dat krijg ik niet voor elkaar.

Ik heb ook een vista32bit media-centerPC waar als ik hem aanhang meteen herkent wordt, geen probleem.(ik kan bestanden toevoegen enz no probs) Telefoon zegt verbinding maken enz.enz.

als ik hem aan de x64 hang doet ie niets.
Ik krijg in mijn device manager een Generic Serial en verder niets! (ja hij het batterij dingentje word een stekkerdingetje)
Ik heb de update voor sync center geinstalleerd. vinkjes bij USB aan PC aan en uitgezet maar niets schijnt te helpen.

Ik ben al dik 3 uur bezig en zie waarschijnlijk iets over het hoofd maar wat?

Update:
Als ik hem inplug staat er een update op windowsupdate, maar die failed iedere keer bij het installeren (code 800f0204)
En als ik de driver mijn unknown device wil updaten zegt ie: "the requested device registry key does not exist"
Aargh werkt een tytn2 / wm6.1 niet met vista 64 ofzo?

s456819 wijzigde dit bericht 03-04-2008 23:43 (15%)

2500+ 6400+ PS2 PS3

@ultrasub, Heb je post gelezen. Mijn sim doet het prima in een andere mobiel. Zal eens kijken of iemand anders wil proberen met zijn simkaart. Wat ik alleen vreemd vind, is dat het nu ineens zo is. Heeft het een maand of 3 prima gedaan en ik kom weer in Stockholm en mijn mobiel stopt ermee. De keer daarvoor precies hetzelfde, maar met een harde reset was het toen opgelost!

Ook heb ik een nieuwe simkaart van Vodafone. Heb hem samen met mijn tytn gekregen. een 6 maanden geleden.

Ook staat hij op GSM en alleen de band op Auto. Met de band heb ik ook al geexperimenteerd, maar dat hielp ook niet.
Bij handmatig zoeken naar netwerken, vind hij het wel, maar blijft op het selectiescherm hangen na selecteren.

@my-life, de sim doet het prima in mijn oude nokia!

dries77 wijzigde dit bericht 03-04-2008 19:45 (10%)

P5B deluxe WIFI/AP | 6600@STD | 4X Corsair DDR2 TwinX 6400 | Radeon X1900XTX | Andere meuk...

Bounty gadget freak

quote:
dries77 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:13:
Probleem met contact zoeken vodafone.

Mijn tytn2 heeft nu al voor de 2e keer problemen met vinden van vodafone. Hij blijft zoeken en geeft uiteindelijk geen fout, alleen een uitroepteken bij mijn antenne symbooltje.

Handmatig vind hij wel alle providers, maar aanloggen op het netwerk lukt niet. Hij blijft hangen in het scherm.

Meerdere soft resets gedaan en ook al 2 harde resets.

Hebben jullie nog tips?
Hem je hem staan in de Auto Band? Probeer hem anders even in de GMS band.

1 plus 1 is 3 toch? || My games collection | Xbox Live | PSN: Ves

@Besu,

Heb de band ook al geprobeerd. Helaas...

Is het mogelijk tomtom in landscape te laten starten zonder keyboard uit te klappen?

heel irri zo rechtop zeker als ie in een autohouder gaat :s

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II te koop) Q-tek C3, Sony BT-DR30Q (te koop)

Reg. datum: 12 maart 2004

Afhankelijk van je instellingen kan op je Today/Vandaag scherm een knop staan om het scherm te kantelen, of op je Today/Vandaag scherm op de knop met links naar programma's klikken, daar kan ie ook bij staan.

Deze of vergelijkbare knop:
http://www.hostdump.com/images/76709knop.jpg

sytze wijzigde dit bericht 04-04-2008 00:25 (36%)

Acties: [view]

Door: VodafoneWR Bedrijfsaccount Vodafone
quote:
dries77 schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:41:
@ultrasub, Heb je post gelezen. Mijn sim doet het prima in een andere mobiel. Zal eens kijken of iemand anders wil proberen met zijn simkaart. Wat ik alleen vreemd vind, is dat het nu ineens zo is. Heeft het een maand of 3 prima gedaan en ik kom weer in Stockholm en mijn mobiel stopt ermee. De keer daarvoor precies hetzelfde, maar met een harde reset was het toen opgelost!

Ook heb ik een nieuwe simkaart van Vodafone. Heb hem samen met mijn tytn gekregen. een 6 maanden geleden.

Ook staat hij op GSM en alleen de band op Auto. Met de band heb ik ook al geexperimenteerd, maar dat hielp ook niet.
Bij handmatig zoeken naar netwerken, vind hij het wel, maar blijft op het selectiescherm hangen na selecteren.

@my-life, de sim doet het prima in mijn oude nokia!
Ik heb je zojuist een mail hierover gestuurd

Antoine

Communicatie verloopt bij voorkeur via het forum. Als het niet via het forum verloopt, dan is het niet nodig om in het forum te melden dat je iemand hebt gemaild. Berichten zoals 'je hebt mail' of 'ik heb je ge-DM-d' voegen over het algemeen niets toe, vandaar dat het vermelden van dat soort berichten
als onwenselijk wordt gezien. :)

Ginz wijzigde dit bericht 04-04-2008 21:51 (15%)

Reg. datum: 12 september 2007

Is het op de Tytn II eigenlijk mogelijk om een screensaver te draaien met een klok die ook leesbaar blijft als de verlichting uit gaat?
De N95 (8GB) kan dat wel.

quote:
Digiloog schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:24:
Is het op de Tytn II eigenlijk mogelijk om een screensaver te draaien met een klok die ook leesbaar blijft als de verlichting uit gaat?
De N95 (8GB) kan dat wel.
Ivm met accuduur wil je dat niet lijkt me. Dat zou namelijk betekenen dat je telefoon altijd aan moet blijven.

quote:
amphora schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:31:
[...]

Ivm met accuduur wil je dat niet lijkt me. Dat zou namelijk betekenen dat je telefoon altijd aan moet blijven.
Zou de N95 dan een apart screensaver aanstuur circuitje hebben voor het scherm?
Maar goed, de N95 draait natuurlijk niet op Windows Mobile.

Digiloog wijzigde dit bericht 04-04-2008 10:48 (14%)

....

quote:
Digiloog schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 10:40:
[...]

Zou de N95 dan een apart screensaver aanstuur circuitje hebben voor het scherm?
Maar goed, de N95 draait natuurlijk niet op Windows Mobile.
Dit lijkt me niet mogelijk ivm de 4 verschillende prestatiemodi die wondows mobile gebruikt (ik geloof dat er ergens terug in dit topic al eens over gesproken is) WM gaat na verloop van tijd automatisch in een energiebesparende modus
Ik denk dat wat je bedoelt met het aparte circuitje meer te zoeken is in de instellingen van die energiebesparende modi.
Het kost toch opzich niet teveel moeite om even je aan/uit button in te drukken om je scherm tot leven te brengen. Gaat je scherm met verlichting aan en kun je em aan laten staan zodat hij zelf weer in rust gaat (gaat eerst de verlichting uit en pas na een tijdje het scherm in zn geheel) of zelf nog een keer op het knopje te drukken. Lijkt mij net zo makkelijk en veel batterijvriendelijker. Een klok zonder de verlichting erbij is toch zelden fatsoenlijk te zien.

Edit: typo

quote:
dlenstra schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 14:42:
[...]

Dit lijkt me niet mogelijk ivm de 4 verschillende prestatiemodi die wondows mobile gebruikt (ik geloof dat er ergens terug in dit topic al eens over gesproken is) WM gaat na verloop van tijd automatisch in een energiebesparende modus
Ik denk dat wat je bedoelt met het aparte circuitje meer te zoeken is in de instellingen van die energiebesparende modi.
Het kost toch opzich niet teveel moeite om even je aan/uit button in te drukken om je scherm tot leven te brengen. Gaat je scherm met verlichting aan en kun je em aan laten staan zodat hij zelf weer in rust gaat (gaat eerst de verlichting uit en pas na een tijdje het scherm in zn geheel) of zelf nog een keer op het knopje te drukken. Lijkt mij net zo makkelijk en veel batterijvriendelijker. Een klok zonder de verlichting erbij is toch zelden fatsoenlijk te zien.

Edit: typo
Dat is het punt juist, de aan/uit button zit zo verdiept opgesteld dat je echt 2 handen nodig bent.
Of die van mij is al verrot. :'(

Jajaja, stelletje prutsers

quote:
sytze schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:18:
Afhankelijk van je instellingen kan op je Today/Vandaag scherm een knop staan om het scherm te kantelen, of op je Today/Vandaag scherm op de knop met links naar programma's klikken, daar kan ie ook bij staan.

[afbeelding]
Waar haal je dat muziek tabblad vandaan die heb ik niet.
Welke versie van de home plugin gebruik jij?

quote:
apereet schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:57:
[...]

Waar haal je dat muziek tabblad vandaan die heb ik niet.
Welke versie van de home plugin gebruik jij?
Eens zoeken in google om HTC Home 6 buttons of HTC Home 2.0.
Dan zal je ook een muziek launcher hebben. Hoop dat het helpt.

Pietn

Vraag hoe vast is die interface/achtergrond ?
Kan je zelf naar smaak en inzicht dit aanpassen ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Reg. datum: 11 november 2004

Ik draai nu al een tijdje met Opera 9.5 B op mijn Tytn II en wil al sinds héél lange tijd (tijdens lange treinreizen) programma's van uitzendinggemist kijken (en dus niet via streamingpda.nl).

De filmpjes laden in een player op de pagina zelf. Je kunt dan wel inzoomen maar dan hapert het filmpje enorm. Is er een manier om deze filmpjes in een extern programma (dus niet via de mediaplayer op de pagina zelf) te laten draaien, bijvoorbeeld met Coreplayer?

Op een normale computer kun je dubbelklikken op het filmpje en dan opent deze op volledig scherm, maar dit lukt dus niet in Opera 9.5. Het zou daarom perfect zijn als dit lukt door het filmpje te openen in een extern programma.

Wie kan mij hiermee helpen en mijn treinreizen draaglijker maken?

90km/h-astronaut

quote:
Digiloog schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:00:
Dat is het punt juist, de aan/uit button zit zo verdiept opgesteld dat je echt 2 handen nodig bent.
De aan/uit button is gewoon een pain in the *ss. In het donker moeilijk te vinden. Ze hadden er op zijn minst 2 opstaande puntjes omheen moeten zetten op de telefoon om de plek van de knop te markeren. Maar ja, na een tijdje raak je eraan gewend :$.

Ik zat zo eens te denken.. ALS m'n telefoon kapot gaat.. ben ik al m'n contacten kwijt? Of niet?
Is er een mogelijkheid om deze te backuppen? En dan het liefst op een manier dat ik alle contacten kan lezen en niet een nieuwe windows mobile telefoon nodig heb ervoor..
quote:
sytze schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:18:

[afbeelding]
Ik heb die hele layout niet :S

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II te koop) Q-tek C3, Sony BT-DR30Q (te koop)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws