Hoofdcategorieën
Topicacties

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 ... 137 138 139 140 last

Nieuw Topic
AMD - Advanced Micro Devices!
Reg. datum: 23 januari 2002

Denk het niet hoor...
Ze (op dat xda forum) zijn nu bezig met de drivers van die p6500 omdat de p6500 op de zelfde chipset draait maar met een grahpische benchmark de andere telefoons helemaal in het niet laat.
Zie hier:
http://www.todosmartphone.com/imagenes/fotosreview/htc-sedna-graph-ddb.gif

Laten we hopen dat er wat uit zal komen :D

edit: bron: http://www.google.com/tra...Cen&hl=en&ie=UTF8

Eguna wijzigde dit bericht 02-04-2008 09:40 (23%)

1800+ xp @ 1541 mhz - ga7dxr+ - 512 mb ddr - gf4ti 4400

Reg. datum: 11 februari 2007

quote:
Eguna schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:27:
Dat XDA forum is momenteel ontzettend traag in het laden, dus het lijkt er op dat er enorm veel mensen aan het kijken zijn, ik probeer die topic te lezen over die drivers van de p6500 die mogenlijk overgenomen kunnen worden maar het gaat allemaal niet zo snel :p wie weet wat er uit zal komen!
Hoe gaaf zou het zijn als zon beunhaas voor elkaar krijgt wat de hele dev afdeling van HTC niet lukt
(of ze het nou niet willen of niet kunnen weet ik eigenlijk niet maar goed)

Anyway, first post op tweakers in jaren lang, ik ben in verwachting van een touch cruise, gister besteld maar kom nu pas achter deze ellende met de graphics :(
dus, hoi!
Gelukkig hoor je bij de Touch Cruise niet zo veel over de driverproblemen. Ze zijn er wel, maar niet echt storend. Het is dus alleen maar goed dat er hoop is op de p6500 drivers. Dan kan je meer uit je huidige telefoon halen! :D

Maar we hebben ook een Touch Cruise topic hoor, deze kan je [url= http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1283729]hier[/url] vinden :)

Voor de dorst

quote:
Wijnbo schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 11:43:
Ik heb een probleempje met mijn TyTN II : hij wordt niet meer herkend door Windows. Ik krijg de volgende melding : Het USB apparaat wordt niet herkend.

Wat ik al gedaan heb : ActiveSync opnieuw geinstalleerd, geprobeerd op andere PC, Soft Reset, Hard reset, geen resultaat. Iemand een idee? Andere functies zoals Bluetooth PAN werkt wel gewoon, en device wordt ook gewoon opgeladen.
Dat heb ik ook, alleen geeft windows helemaal geen kick meer as ik hem aansluit.
Opladen gaat dan wel goed.

..::IQ Loos::..

BMW 325i E30 Cabrio Shadowline
Reg. datum: 14 september 2004

Mijn MIO A701 begint op te raken, dus ik ben op zoek naar een goed alternatief. De TyTN2 lijkt me wel wat maar hij is toch ook al wel een tijdje op de markt. Is er al een beter alternatieft in de zelfde prijsklasse?

Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

quote:
Masselink schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:47:
[...]

Dat heb ik ook, alleen geeft windows helemaal geen kick meer as ik hem aansluit.
Opladen gaat dan wel goed.
heeft ie dat ook op een andere pc?
wat gebeurd er als je de optie uit zet "laden tijdens het aan de pc hangen"

Morgen zal mijn toestel naar aanleiding van mijn kapotte scherm worden opgehaald en worden aangeboden ter reparatie. Ik wil echter nog even een harde reset uitvoeren om alle data eraf te halen. Nu weet ik dat ik voor de harde reset de twee streepjes (functietoetsen) moet indrukken en tegelijkertijd de reset-knop indrukken met het pennetje. Echter, ik denk dat er dan een bevestigingstoets moet worden ingedrukt om de hard reset te bevestigen, is er iemand die mij kan vertellen welke toets dat is, want mijn scherm is overleden dus ik kan niet zien welke het is... ;)
Spyware? Die!

--verwijderd--

Eagle Creek wijzigde dit bericht 08-04-2008 12:18 (102%)

Tjah...
Reg. datum: 25 januari 2000

quote:
SierdW schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:38:
Morgen zal mijn toestel naar aanleiding van mijn kapotte scherm worden opgehaald en worden aangeboden ter reparatie. Ik wil echter nog even een harde reset uitvoeren om alle data eraf te halen. Nu weet ik dat ik voor de harde reset de twee streepjes (functietoetsen) moet indrukken en tegelijkertijd de reset-knop indrukken met het pennetje. Echter, ik denk dat er dan een bevestigingstoets moet worden ingedrukt om de hard reset te bevestigen, is er iemand die mij kan vertellen welke toets dat is, want mijn scherm is overleden dus ik kan niet zien welke het is... ;)
De send knop. :)

Er is niets waar ik op wacht. Morgen blijft het nacht. Ik overdacht mijn zorgen en de wereld.
En alle keren dat ik wakker lag. Ik besloot, wat een mooie dag, wat een mooie dag, voor de dood.

Voor de dorst

quote:
ijsbeer910 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:11:
[...]

heeft ie dat ook op een andere pc?
wat gebeurd er als je de optie uit zet "laden tijdens het aan de pc hangen"
Dan laat hij gewoon op..

..::IQ Loos::..

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Bram77 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:01:
Mijn MIO A701 begint op te raken, dus ik ben op zoek naar een goed alternatief. De TyTN2 lijkt me wel wat maar hij is toch ook al wel een tijdje op de markt. Is er al een beter alternatieft in de zelfde prijsklasse?
Dat vraag je in het TyTN 2 topic? :? Ik zou zeggen, kijk eens naar wat grote GSM/smartphone-sites. Genoeg te vinden met een simpele Google search.

quote:
DaannO schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:29:
Vandaag is de 6.1 update voor de TyTN 2 aangekondigd. Jammer genoeg geen datum erbij wanneer we hem echt kunnen verwachten :S
WAAR is die update aangekondigd? HTC? XDA? Microsoft? Linkie? Ben benieuwd!

Reg. datum: 02 november 2004

Aub,na 2s zoeken in google : Microsoft site

Pietn

Reg. datum: 06 juli 2007

quote:
teake schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:53:
[...]

WAAR is die update aangekondigd? HTC? XDA? Microsoft? Linkie? Ben benieuwd!
http://www.microsoft.com/...08/apr08/04-01WM61PR.mspx

Reg. datum: 06 juli 2007

Hmm vreemd, de reactie van unilizer zag ik niet staan voordat ik mijn bericht plaatste.

quote:
ook op een andere pc en/of als je functie uit zet (als het toestel is ingeschakeld en aangesloten op de pc, laad dan de accu niet op (geavanceerd in energie instellingen)

quote:
Unilizer en Vince_Vince bedankt voor het plaatsen vd link. Tuurlijk, met de juiste zoekactie is het maar twee seconden werk, maar als je in een bericht meteen de juiste link hebt staan bespaar je daarmee honderden mensen die het linkje zoeken die 2 seconden zoek werk. Met het plaatsen van de bron/link bespaar je dus netto heel veel werk, en het is ook gewoon handig en netjes natuurlijk. _/-\o_

Bedankt voor het plaatsen! :) :Y

90km/h-astronaut
Reg. datum: 06 maart 2007

Aangezien de Brodit actieve autohouder en de Carcomm autohouder respectievelijk 50 euro en 70 euro kosten ben ik verder gaan zoeken naar een betaalbare houder. Ik vond er een voor 20 euro (excl 7 euro verzendkosten) op ebay (.nl) van een Brits bedrijf:
http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_5505_.jpg

Ik heb hem gisteren ingebouwd. De zuignaprommel wil ik natuurlijk niet gebruiken. Gewoon met mijn boerenverstand en een paar L-stukjes van de bouwmarkt vastschroeven aan het dashboard.
http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_5509_.jpg

Het resultaat is een mooie stevige montage waarbij ik de kabel nog wel achter de middenconsole weg moet werken.
http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_5517_.jpg

Voordeel van deze houder is dat ie lekker compact om de TyTN II heen zit. Geen verloren ruimte, alleen een beetje aan de achterkant.
http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_5518_.jpg

Nadeel is dat ie PERFECT past als je de batterijklep van de telefoon eraf haalt, maar je nogal moet wiebelen om hem over het stekkertje te krijgen als de achterklep er wel op zit. Nu weet ik niet of de zwarte Vodafone-achterkant dikker is dan gebruikelijk, maar ik hoop dat de telefoon na een paar keer schuiven iets makkelijker in de houder wil. Ik zal nog eens in de winkel gaan kijken of de standaard batterijklep dunner is. Hij zit in ieder geval mooi solide vast ;).

quote:
ijsbeer910 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:33:
[...]

ook op een andere pc en/of als je functie uit zet (als het toestel is ingeschakeld en aangesloten op de pc, laad dan de accu niet op (geavanceerd in energie instellingen)
heej dat is leuk,
ik had het net ook... wel laden maar verder helemaal niets,
nu heb ik meerdere mini USB stekkers.. 1 voor de kaart lezer en 1 voor de tytn2.
met de kaart lezer doet ie het wel, met de telefoon dus niet,
pak ik de andere dan doet ie het wel.

het zelfde heb ik wel eens met een USB portable harddisk gehad... ligt in mijn geval dus aan het kabeltje....

Als de TyTN geen Active Sync verbinding heeft, maar wel op een USB is aangesloten zal hij uiteraard gewoon opladen. Ongeacht de setting die je in Active Sync insteld.
Reg. datum: 19 augustus 2007

Ik heb nu de orginele HTC branded radiorom en WM 6.0 met vodafone abbo. Is het zo dat als je WM 6.1 met de nieuwe vodafone radiorom installeert je ook kans maakt op beter GSM ontvangst?? (Deze is nu behoorlijk beroerd in vergelijking met andere mobilo's.)

Er is iets zeer eigenaardig met mijn TYTN II. Als ik deze morgen op de powerknop drukte, om te kijken of geen sms'n had ofzo, dan starte hij gewoon opnieuw op. Maar het rare is nu dat hij niet verder raakt dan het juist opstarten ervan, dus het scherm met die HTC erop enzo en windows mobile start scherm raakt ie niet.
Nu heb ik heb aan de usb poort gehangen en dan geprobeerd opnieuw optestarten en dan raakte ie wel verder, tot aan het windows start scherm dan dan komt het lampje van de batterij indicator rood en start ie opnieuw op en zo gaat ie heel de tijd door. Dan effe ontkoppeld van de usb poort, dan de TYTN II terug uitviel en nu wat laten opladen en hopen dat ie dan terug opstart. Ik weet nogthans zeker dat de batterij gisteren avond nog stond op 90% en wifi, bluetooth enzo ligt niet aan.
Iemand die weet of dit een hard reset wordt??? :?
Zal post plaatsen indien hij zich "herpakt" en terug opstart.

Pietn

Reg. datum: 23 januari 2000

quote:
unilizer schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:08:
Er is iets zeer eigenaardig met mijn TYTN II. Als ik deze morgen op de powerknop drukte, om te kijken of geen sms'n had ofzo, dan starte hij gewoon opnieuw op. Maar het rare is nu dat hij niet verder raakt dan het juist opstarten ervan, dus het scherm met die HTC erop enzo en windows mobile start scherm raakt ie niet.
Nu heb ik heb aan de usb poort gehangen en dan geprobeerd opnieuw optestarten en dan raakte ie wel verder, tot aan het windows start scherm dan dan komt het lampje van de batterij indicator rood en start ie opnieuw op en zo gaat ie heel de tijd door. Dan effe ontkoppeld van de usb poort, dan de TYTN II terug uitviel en nu wat laten opladen en hopen dat ie dan terug opstart. Ik weet nogthans zeker dat de batterij gisteren avond nog stond op 90% en wifi, bluetooth enzo ligt niet aan.
Iemand die weet of dit een hard reset wordt??? :?
Zal post plaatsen indien hij zich "herpakt" en terug opstart.
Ook al even uitgezet en de batterij losgetrokken?

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Reg. datum: 28 juli 2001

Dat klinkt als het zelfde probleem wat ik gister ook had.

Ook mijn telefoon was inneens uit,
dus opnieuw opstarten, met het zelfde verhaal als jij beschrijft.

Daarna maar de rest van de dag (tot half 6) aan de usb laten hangen.
Nu zal ik 's avonds nog een +- 45 minuten gebeld hebben,
maar vanmorgen zag ik in de auto dat de accu weer leeg was.

Bluetooth, wifi en dataverbinding staan allen uit,
ook zijn er in de taskmanager geen actieve programma's.
(buiten activesync, maar die doet volgens mij weinig bij geen verbinding)

quote:
ToMaSZ schreef op donderdag 03 april 2008 @ 09:26:
[...]

Ook al even uitgezet en de batterij losgetrokken?
Ik had dit in de eerste plaats ook geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik heb hem nu enige tijd (30min) aan de usb poort gehangen om op te laden en zojuist terug geprobeerd. Nu opgestart zonder problemen, dus ga nog eens moeten kijken hoe dat het kwam dat de batterij van 90% naar 0 gegaan is in een nacht tijd. Hopelijk gebeurd het nietmeer. De batterij duide nu al aan da ie 20% opgeladen, toch een zeer vreemde situatie.Buiten dit batterij gebeure, ben ik anders zeer tevreden van de TYTN II, dit is mijn eerste ervaring met PDA's. Kwestie van eens positief nog aftesluiten. :)

unilizer wijzigde dit bericht 03-04-2008 09:36 (6%)

Pietn

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
Diniske schreef op donderdag 03 april 2008 @ 07:32:
Ik heb nu de orginele HTC branded radiorom en WM 6.0 met vodafone abbo. Is het zo dat als je WM 6.1 met de nieuwe vodafone radiorom installeert je ook kans maakt op beter GSM ontvangst?? (Deze is nu behoorlijk beroerd in vergelijking met andere mobilo's.)
Ja.. Want je krijgt ook een andere radio rom (zeer waarschijnlijk). Toen ik hier een fiks aantal versies omhoog ging met mijn radio rom, was de ontvangst beter, en de batterijduur veel beter.

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Pagina: 1 2 3 4 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 ... 137 138 139 140 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: