Gathering of Tweakers

Quicksearch
Alsof de duivel ermee speelt...maar mijn Vista bak begint wel erg vaak te bsod'en. Zoveel dat ik daar mijn scriptie nog nauwelijks op durf te typen... Daarom ga ik maar een maandje (voor het eerst en nu het nog kan) geld lenen bij de ib-groep en rood staan bij de bank (wat na twee maanden weer positief moet zijn)...als die bkr check niet te lang duurt en de iMac snel wordt geleverd dus hopelijk over enkele weken in het bezit van de machine :)

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

Hoe zet je numlock blijvend aan (bootcamp: XP)?

quote:
DRvDijk schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 02:57:
Het nadeel aan een badkamer lijkt mij trouwens dat het veel vochtiger is, zeker als je net de douche een tijd aan hebt laten staan. Stof vs vocht ... Hmmm

sergev: de harde schijf van je iMac vervangen? Een aluminium iMac? Dan heb ik een HK-opmerking voor je: *O* PICS!!! *O*
Beetje late reactie maar goed, de douche of badkamer valt ook heel goed droog te krijgen, je moet er gewoon voor zorgen dat als je s'ochtends aan het badderen bent geweest eerst alles goed droogveegt en alles goed door laat luchten, en dan pas s' middags aan de slag gaat. Is bij mij alles kurkdroog en natuurlijk stofvrij.

Foto' s maken heb eigenlijk niet zo heel veel behoefte aan, want dat zoeu betekenen dat ik hem weer uit elkaar moet halen alleen om foto 's te maken. Ik zit eigenlijk toch wel te wachten op een 1,5 TB harde schijf met 3 platters van 500 GB. Zodra dat uitkomt wordt die er ook weer ingezet. Dan maak ik even een fotoshoot voor je :P :) :)

quote:
Sluuz schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:36:
Heeft iemand een suggestie voor een 3,5'' externe SATAII harde schijf behuizing die niet vloekt met mijn iMac? Ik heb vrij lang gezocht, maar die conceptronic dingen zijn best lelijk en verder kan ik eigenlijk vrij weinig behuizingen vinden. Het gaat dus alleen om een behuizing, ik heb een harde schijf die erin moet.
Wat dacht je van de coolermaster RX-360-STSE-GP, die in zilver.

De icy box IB-390StUSD-B

De revoltec RS043

Staan allemaal best goed bij je imac, maar de gewone externe schijven zijn vaak stukken mooier.

+1 Inzichtvol

Waarschijnlijk wordt dit vaker gevraagd, maar goed, weet iemand hoe het zit als je een imac besteld en er een (gratis)printer bij koopt?
Bij het eindbedrag word het namelijk gewoon erbij opgeteld, is het zo dat je later een "cash refund" krijgt? En het dus retour wordt gestort?

Burton '08 - '09, Backside 720º, Ladies, why aren't you riding?‏
Underworld X360 GamerTag MacBook + iMac

quote:
Underworld schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:16:
Waarschijnlijk wordt dit vaker gevraagd, maar goed, weet iemand hoe het zit als je een imac besteld en er een (gratis)printer bij koopt?
Bij het eindbedrag word het namelijk gewoon erbij opgeteld, is het zo dat je later een "cash refund" krijgt? En het dus retour wordt gestort?
Volgens mij is deze actie al lang voorbij.....
quote:
Volgens mij is deze actie al lang voorbij.....
Uhm, ja...

Daarom staat het ook groot en duidelijk op hun voorpagina. Omdat het voorbij is!
Logisch toch? |:(

quote:
matthijst schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 10:17:
Hoe zet je numlock blijvend aan (bootcamp: XP)?
Knopje boven de 7.

20" iMac 2.4Ghz | iPod Video / Shuffle / Touch

+1 Inzichtvol

quote:
sergev schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:49:
[...]

Uhm, ja...

Daarom staat het ook groot en duidelijk op hun voorpagina. Omdat het voorbij is!
Logisch toch? |:(
hey hey hey, niet zo uithalen he! :P
hij zij: "volgens mij" he!

iemand anders misschien die het weet? O-)
quote:
Deze aanbieding geeft klanten die tussen 2 april 2008 en 29 juli 2008 een in aanmerking komende Apple computer (zoals gedefinieerd in artikel 4) samen met een in aanmerking komende printer (zoals gedefinieerd in artikel 4) kopen, het recht de in aanmerking komende printer te kopen voor de prijs zoals deze is vermeld in de Nederlandse online Apple Store voor consumenten, voor individuele klanten in het Onderwijs, voor Onderwijsinstellingen of voor het Midden- en Kleinbedrijf, en, via een kortingscoupon, het recht op een korting van ¤ 90 per in aanmerking komende aankoop.[...]
Voorwaarden

Underworld wijzigde dit bericht 19-07-2008 23:08 (51%)

Ja ik weet het, ben soms een beetje te erg. Maar als mensen zo'n vraag beantwoorden en dan niet eens even op de site kijken kan ik me wel wat aan irriteren. De informatie staat ook op de site dus dat is wel handig. Dus tenzij je een eigen bedrijf hebt, een student bent, een leraar of je hebt ergens een kortingsbon gekregen kun je er helaas niet aan mee doen. En die actie loopt ook binnenkort af. Het is nog tot 29 juli en het is nu al de 20ste.

+1 Inzichtvol

quote:
sergev schreef op zondag 20 juli 2008 @ 10:24:
Ja ik weet het, ben soms een beetje te erg. Maar als mensen zo'n vraag beantwoorden en dan niet eens even op de site kijken kan ik me wel wat aan irriteren. De informatie staat ook op de site dus dat is wel handig. Dus tenzij je een eigen bedrijf hebt, een student bent, een leraar of je hebt ergens een kortingsbon gekregen kun je er helaas niet aan mee doen. En die actie loopt ook binnenkort af. Het is nog tot 29 juli en het is nu al de 20ste.
't is je vergeven }) En Inderdaad mensen die een eigenbedrijf hebben en er veel bestellingen doen is het gunstig.

quote:
Ja, maar ook dat ie na een reboot aan blijft?
Volgens mij werkt dat niet?

quote:
matthijst schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:10:
[...]

Ja, maar ook dat ie na een reboot aan blijft?
Volgens mij werkt dat niet?
Er is in Windows geloof ik een registersleutel voor die onafhankelijk van het fysieke knopje werkt...dus die zal in bootcamp ook wel werken ;)

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

quote:
leokennis schreef op zondag 20 juli 2008 @ 19:10:
[...]

Er is in Windows geloof ik een registersleutel voor die onafhankelijk van het fysieke knopje werkt...dus die zal in bootcamp ook wel werken ;)
Thanks, zo s ff proberen. Voor anderen:
http://www.cybertechhelp....x-for-windows-xp-num-lock

quote:
sergev schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 11:02:
[...]

Wat dacht je van de coolermaster RX-360-STSE-GP, die in zilver.

De icy box IB-390StUSD-B

De revoltec RS043

Staan allemaal best goed bij je imac, maar de gewone externe schijven zijn vaak stukken mooier.
Dankje! Had die Icy Boxen al ontdekt en er eentje besteld.

Klopt inderdaad dat gewone externe schijven mooier zijn, echter had ik deze harde schijf over, en scheelt dit een hoop knaken.

PSN: Sluuz

Als die printer-actie voorbij is, dan ben ik benieuwd wanneer die iPod actie nou eens komt die in de US al lang bezig is...
Ik heb een advies nodig... Wat zouden jullie doen...
De 20" 2.4Ghz iMac kopen en er 2Gb in zetten en een 500Gb HD. Of de 2,66Ghz kopen en zo laten (dus ook 2Gb en dan een 320Gb HD). De prijs komt dan ruwweg gelijk uit... alleen is de videokaart in de 2.66 beter (ATI Radeon HD 2600 PRO 256Mb vs. ATI Radeon HD 2400 XT 128Mb) . Weet iemand hoeveel dit daadwerkelijk uitmaakt?

Reg. datum: 24 maart 2003

Ik ben een paar weken terug gegaan voor de 2.4GHz instap Imac met een harddisk upgrade naar 500GB. Zelf heb ik er 2 reepjes van 2gb ingezet waarmee ik op een totaalprijs van 1080 euro kwam (studentenkorting). Als je totaal niet van plan bent games te gaan spelen lijkt me de instap Imac perfect. Als je dat wel van plan bent moet ik je eigenlijk beide opties afraden. Mijn broer heeft de Imac met 2600PRO. Deze is beter dan de videokaart in mijn Mac (2400xt) maar kan de nieuwste spellen niet met volledige glorie draaien... ;)

Hangt er vanaf wat je allemaal voor grafisch geweld wil zien :P
quote:
Reb87 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:33:
Ik ben een paar weken terug gegaan voor de 2.4GHz instap Imac met een harddisk upgrade naar 500GB. ....
Thanks... dit idee had ik ook... altijd fijn om bevestiging te krijgen :)

quote:
Reb87 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:33:
Mijn broer heeft de Imac met 2600PRO. Deze is beter dan de videokaart in mijn Mac (2400xt) maar kan de nieuwste spellen niet met volledige glorie draaien... ;)
Maar hij kan ze wel allemaal draaien, mischien niet op de volle resolutie maar als je wilt gamen ga je toch ook niet voor een 2600 pro. Dan schaf je toch een 8800 bij het instapmodel 24 inch aan, of je haalt een cheapass pc op die je elk half jaar upgrade voor 2 jaar, en dan dump je hem weer en schaf je een nieuwe aan. Dat is wat ik zou doen tenminste.

No one Ever Really Dies

Waarom gaat er eigenlijk niemand voor het "oude" 20 inch model met 2.4 Ghz? deze is bij veel retailers te krijgen met 2 GB geheugen voor 999.
Dat is dezelfde prijs als het nieuwe instap model met ook 2.4 Ghz (ja wel nieuwere processor, maar maakt dat nu zoveel verschil) alleen heb je dan 2GB, 2600Pro en 320GB HD. waarom doet haast niemand dat, zijn daar specifieke redenen voor?

(Ik zit hier zelf namelijk aan te denken, of zijn er echt nadelen?)

Fly or Die

<deze ruimte is te huur>

quote:
N-E-R-D schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:56:
Waarom gaat er eigenlijk niemand voor het "oude" 20 inch model met 2.4 Ghz? deze is bij veel retailers te krijgen met 2 GB geheugen voor 999.
Dat is dezelfde prijs als het nieuwe instap model met ook 2.4 Ghz (ja wel nieuwere processor, maar maakt dat nu zoveel verschil) alleen heb je dan 2GB, 2600Pro en 320GB HD. waarom doet haast niemand dat, zijn daar specifieke redenen voor?

(Ik zit hier zelf namelijk aan te denken, of zijn er echt nadelen?)
Ik had 'm niet met 2gb, maar heb er toch zelf 4 in gezet, dus dat maakte niet uit... Ik ben dus voor het 'vorige' model gegaan, en hij bevalt me prima. Wat er technisch anders is heb ik niet echt opgezocht. Zo uit het hoofd is 't alleen de processor en daarmee dus een hogere FSB.

Bezoek ook eens qixis.com!.

Het nieuwe model heeft ook 6MB cache ipv 4MB bij de processor. Maar ik wacht denk ik tot het volgende Intel platform beschikbaar komt. Op een HD2600 Pro zit ik eigenlijk niet zo te wachten, ik vind de 8800GS een stuk interessanter, maar heb weer niet zo'n behoefte aan 24".

Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"

No one Ever Really Dies

quote:
Qlone schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:41:
[...]

Ik had 'm niet met 2gb, maar heb er toch zelf 4 in gezet, dus dat maakte niet uit... Ik ben dus voor het 'vorige' model gegaan, en hij bevalt me prima. Wat er technisch anders is heb ik niet echt opgezocht. Zo uit het hoofd is 't alleen de processor en daarmee dus een hogere FSB.
ok bedankt voor de info, ik heb zelf inderdaad ook wel even het een en ander opgezocht, en denk dat ik ook voor het vorige model ga, met de betere videokaart, meer geheugen (standaard) en grotere harde schijf is die toch wat interessanter.
Nu alleen nog kijken of het mogelijk is de harde schijf te laten upgrade naar 500GB, geheugen doe ik zelf wel maar harde schijf is me toch iets te veel werk.

Fly or Die

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws