Nikon D50 | 18-200 VR -- Xbox Live Gamertag: Chaser2600
[iMac 2G] Discussies en Ervaringen Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 08 augustus 2007
Wow lol, wat een heftige reacties haha. Ik bedoelde het idd ook meer in die richting ja. Ik werk zelf in een winkel waar we meer op die marges moeten letten en ja lol, dan let je misschien meer op de specificaties en prijs omdat je er wat bewuster van wordt. Begrijp me niet verkeerd ik vind het knap als Apple zulke hoge marges kan behalen. Ik probeer Apple ook helemaal niet te bashen ofzo.quote:Chaser2600 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:41:
[...]
Volgens mij bedoelt ie juist dat in verhouding de Apple producten veel duurder zijn dan in de VS.
Dat zou er dan op kunnen duiden dat Apple in Europe veel meer winst maakt.
Maar ik kan het mis hebben
@ Mei
Tuurlijk, als ik alleen voor de specs en het geld had gegaan dan had ik wel een pc uitgekozen, maar ik ga meer voor het gemak en omdat ik wat nieuws wil, all-in-one enzo. Ben verder nog een OSX Noob of hoe jullie dat ook noemen
Reg. datum: 17 maart 2005
Excuses voor de heftige reactiequote:MarcusAuyrelius schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 00:53:
[...]
Wow lol, wat een heftige reacties haha. Ik bedoelde het idd ook meer in die richting ja. Ik werk zelf in een winkel waar we meer op die marges moeten letten en ja lol, dan let je misschien meer op de specificaties en prijs omdat je er wat bewuster van wordt. Begrijp me niet verkeerd ik vind het knap als Apple zulke hoge marges kan behalen. Ik probeer Apple ook helemaal niet te bashen ofzo.
@ Mei
Tuurlijk, als ik alleen voor de specs en het geld had gegaan dan had ik wel een pc uitgekozen, maar ik ga meer voor het gemak en omdat ik wat nieuws wil, all-in-one enzo. Ben verder nog een OSX Noob of hoe jullie dat ook noemen
Reg. datum: 08 augustus 2007
Alrighty no problemo, heb ik ook wel eens ^o^. Aahhh, heerlijk, het is weer zaterdagavondquote:Mei schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:34:
[...]
Excuses voor de heftige reactieWas beetje sjachie gisterenavond
Reg. datum: 18 juni 2007
Op www.barefeats.com vind je een aantal verrassende benchmarks van de nieuwe iMac. Zo presteert de 3.06 met de NVIDIA GeForce 8800GS een stuk beter in games dan de 2.8 met de ATI Radeon HD 2600 Pro. Bij het gebruik van alledaagse applicaties als iDVD en iMovie is de 2.8 met de Radeon verrassend genoeg een stuk sneller. Men is er nog niet uit of dit een driver-probleem is of een tekortkoming in de NVIDIA-chip.quote:Tha BasZ schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:31:
Iemand al echte benchmarks van de nieuwe 3.06 iMac en mooie GPU?
Ben wel benieuwd hoe die presteert met bijv. gaming.
Neem aan dat de 8800GS toch wel beter kan!
Maar bedankt voor de link!
- iPhone 3G / EOSje 30D -
Is idd vreemd ja, heb de bron nu even niet bij me maar op de Mac Pro's zijn de Ati kaarten ook sneller met renderen in Motion.quote:mh1956 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:47:
[...]
Op www.barefeats.com vind je een aantal verrassende benchmarks van de nieuwe iMac. Zo presteert de 3.06 met de NVIDIA GeForce 8800GS een stuk beter in games dan de 2.8 met de ATI Radeon HD 2600 Pro. Bij het gebruik van alledaagse applicaties als iDVD en iMovie is de 2.8 met de Radeon verrassend genoeg een stuk sneller. Men is er nog niet uit of dit een driver-probleem is of een tekortkoming in de NVIDIA-chip.
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Volgens mij is er echt iets mis met de drivers van de 8800GS. COD2 loopt namelijk voor geen meter. Instellingen op laag en nog hapert het beeld. COD2 moet daarentegen gewoon op de hoogste instellingen speelbaar zijn, zo'n grafisch hoogstandje is het spel nu ook weer niet.quote:Tha BasZ schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:01:
Laten we hopen dat dit een driver probleem is...
Neem aan dat de 8800GS toch wel beter kan!
Maar bedankt voor de link!
Gut gut gut, wat is Apple toch een kutbedrijf...
Hoi :)
Ik heb niks te klagen over ze. Na een beetje aandringen werd mijn enige defect met een Apple apparaat buiten de garantie uit coulance gratis gerepareerd. M'n iMac bevalt mij super en wees blij dat ze zo makkelijk zijn met omruilen. Dat is bij veel bedrijven anders.quote:Jerommeke.nl schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:59:
Reg. datum: 17 maart 2005
Het is nog wel steeds behelpen met beheer op afstand maar dat gaat nu ipv tergend langzaam langzaam. En via een paar workarounds is er redelijk mee te leven.
Ja ik zou ook een Dell of andere PC gaan kopen. Want daar hebben ze alles 100% voor elkaar en komen er geen enkele defecten voor. Doen!quote:Jerommeke.nl schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 08:59:
En na de 1e met stuck pixel en de 2e met ongelijke belichting gaat ook de 3e iMac terug vanwege een te losse standaard en bleeding in de hoeken.
LOL @ carfreakquote:carfreak02 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:09:
[...]
Ja ik zou ook een Dell of andere PC gaan kopen. Want daar hebben ze alles 100% voor elkaar en komen er geen enkele defecten voor. Doen!
There is no place like 127.0.0.1
Ghehe, ik zit inmiddels aan m'n derde Dell 2408 schermquote:carfreak02 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:09:
Ja ik zou ook een Dell of andere PC gaan kopen. Want daar hebben ze alles 100% voor elkaar en komen er geen enkele defecten voor. Doen!
Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.
Fotograaf nodig?
Reg. datum: 28 mei 2008
MadMark wijzigde dit bericht 22-06-2008 17:50 (99%)
Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.
Fotograaf nodig?
Ik werk zelf in een APR winkel, maar dan weet ik dat voor morgen. Is dat een Apple regel ofzo? Ik ben geen AASP-r, lees: ik weet niks van garantie-dingen.quote:neographikal schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:14:
Binnen 14 dagen ruilen ze sowieso om geloof ik, meteen bellen dus.
Bij mij deden ze in ieder geval niet moeilijk bij het omruilen van m'n iMacs (gekocht in de onlineApple store)quote:Returns are subject to Apple's Sales and Refunds Policy. You have up to 14 days from the time you receive your item(s) to initiate a return. A 10% restocking fee will be assessed for opened items. Shipping fees are not refundable.
neographikal wijzigde dit bericht 30-05-2008 18:20 (23%)
Fotograaf nodig?
Fotograaf nodig?
Nee in de winkel, maar ik ga er wel vanuit dat het goed zal zijnquote:
Een defect kan ik mee leven, maar ik geloof dat je de triestheid van deze zaak over het hoofd ziet.quote:carfreak02 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:09:
[...]
Ik heb al eerder een iMac ter vervanging getracht te bestellen en Apple heeft me nu dus vijf defecte machines achter elkaar geleverd, allemaal met het defect van het begin af aan...
Kan wel, ik ben er al een maand zoet mee.quote:MarcusAuyrelius schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:21:
Ik krijg m'n CTO Imac hoogstwaarschijnlijk maandag binnen.Zit er nu al bijna 3 weken op te wachten
Ik hoop wel dat m'n scherm geen vervelende narigheidjes heeft. CTO's schijn ik niet te kunnen ruilen.
Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.