Cosign, wat een verzameling achterlijk gezaag...
Betalen ze 1500 euro voor een iMac, zitten ze moeilijk te doen over 150 euro (op een totaalprijs van 1500 euro, 10% of zo). Al dat rondbellen en extra gezeur zou mij nog eens geen 150 euro waard zijn. Kan je in die tijd beter nuttige dingen doen...
Maar ja, als rasechte Nederlander kunnen ze het natuurlijk niet verkroppen dat ze net 150 klinkende eurootjes zijn misgelopen... Triest gewoon (en dat bij de aankoop van luxe-artikelen no less). En 'net' is dan nog relatief, want het betreft hier soms nog een twee weken/een maand

. Wat mij betreft mag apple keihard zijn met dat soort aanvragen (maar dat kunnen ze zich in Nederland waarschijnlijk niet veroorloven)
Toen ik een tijdje geleden m'n mac mini kocht (ondertussen al weer verkocht) was die twee maand later maar liefst 210 euro in prijs gedaald zo ongeveer. Shit happens...
Een iMac zal het sowieso prima doen, of het nu voor of na deze marginale update is. Meer zelfs, met een iMac koop je een lifestyle pc, geen bundeltje specs op een papiertje. Mensen moeten echt eens leren abstractie te maken van de inhoud en de specs en enkel naar het apparaat te kijken. Anno 2008 waar werkelijk elke computer goed genoeg is voor 95% van de mensen lijkt het me daarvoor wel al de tijd geworden. Bij consoles gaan we toch ook niet lopen miepen over Ghz, Mb ram en FSB? Je koopt een ps3/xbox/iMac/iPod, als apparaat...
alvi wijzigde dit bericht 28-04-2008 20:43 (3%)