Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Superhuuper schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:09:
Ik zit met een dilemma. Ik ben ook van plan om binnenkort een iMac 24" aan te schaffen, met studentenkorting. Opzich kan ik nog best even wachten tot de iMac een upgrade krijgt, maar de gehele maand april heeft SurfSpot een actie dat studenten en docenten 14% korting krijgen in de apple-store. De studentenkorting is normaal 'maar' 6%.
Zal ik heb eind april kopen, of toch wachten op een update?
Waarschijnlijk wordt het alleen een speedbump en geen grote upgrade. Of zal er een blu-ray speler/brander inkomen? :9~
Gewoon lekker kopen, ook als hij geupgrade wordt heb je er veel plezier van. Die korting is IMO intressanter.

Gadgetfetisjist

quote:
Superhuuper schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:09:
Ik zit met een dilemma. Ik ben ook van plan om binnenkort een iMac 24" aan te schaffen, met studentenkorting. Opzich kan ik nog best even wachten tot de iMac een upgrade krijgt
Ik heb in december een iMac 24" gekocht en ook toen al waren er "hardnekkige geruchten" dat ie elk moment geupgrade kon worden. Nu 4 maanden later is er nogsteeds niks gebeurd en hij bevalt echt super. Als je de heren op fora moet geloven is er nooit een geschikt moment om een Apple computer te kopen want er is altijd wel een vermoeden dat er "binnen 2 maanden iets aan zit te komen". Als jij het ding goed vindt zoals ie nu verkocht wordt, en het geld ervoor over hebt, gewoon kopen. Moet wel eerlijk zeggen dat de kans steeds groter wordt dat er op korte termijn een upgrade komt.

quote:
Exirion schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 07:59:
[...]

Als je de heren op fora moet geloven is er nooit een geschikt moment om een Apple computer te kopen want er is altijd wel een vermoeden dat er "binnen 2 maanden iets aan zit te komen".
Inderdaad, je kunt altijd wel blijven wachten op iets mooiers, je moet gewoon tevreden zijn met wat je nu koopt!

Hoe weet je trouwens dat die korting alleen voor de maand april geldt? Als dat klopt, is het eigenlijk wel een goed argument om er nu eentje aan te schaffen (toch paps en mams? :P)

edit: Juist... aanbieding geldt inderdaad alleen voor april (staat toch gewoon op surfspot 8)7 ) dus ik heb de 24" met 2 GB besteld!

Rijk Lemming wijzigde dit bericht 23-04-2008 14:29 (10%)

Dream Of Calitomnication

Dan hoop ik voor jou dat je niet te vroeg hebt bestelt.
Het zijn maar speculaties en natuurlijk moet je tevreden zijn met hetgeen wat je koopt.. Maar het is wel zuur als je een iMac koopt en een week later is er een update...
Ik wacht het in ieder geval nog even af.. Heb ook niet zo'n haast met 'n nieuwe computer..

Wetse wat noow 't kwante is, det de meiste minse die heej zoë ein bietje de ganse daag rongkhange d'r gaar gen idee van hebbe wat heej noow eigelijk allemoal veur ein gewazel sjteit

Dream Of Calitomnication

Dat van die iPhone heb ik inderdaad gelezen. Het is zeker een mooie update van Apple. Toegeven, de iPhone is een leuke, mooie en zéér nette phone. Hij heeft alleen nog een paar verbeterpunten waar de Windows Mobile phones hem op voorbij zijn gestreefd

Ik ga de Apple site de komende dagen nauwlettend in de gaten houden

Wetse wat noow 't kwante is, det de meiste minse die heej zoë ein bietje de ganse daag rongkhange d'r gaar gen idee van hebbe wat heej noow eigelijk allemoal veur ein gewazel sjteit

Net veel gezocht maar kan nog niet echt iets eenduidigs vinden. Ik wil namelijk in dezer dagen een iMac 20" kopen met daarbij een externe harde schijf. Liefst en modelletje van 750 Gb / 1TB oid.
Wat ik belangrijk vind:
- Stilte
- Snelheid
- Design
Eigenlijk best veel dus :) Iemand een ding thuis staan die aan al deze drie punten voldoet?
Maw; wie is er echt tevreden met zijn harde schijf bij zijn iMac?

(linkje naar een topic hierover is ook prima, ik kon het iig niet vinden :S)

Reg. datum: 06 december 2005

Zelf heb ik gister mijn 24" iMac ontvangen. Ook via de actie van Surfspot. Dit verschil is gewoon te groot om te wachten op de update. Ik wist dat het kwam en bleef zolang mogelijk wachten. Maarja, ik heb hem nu en ben er blij mee.

JAFQZSEK

quote:
phyrexian schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:48:
Net veel gezocht maar kan nog niet echt iets eenduidigs vinden. Ik wil namelijk in dezer dagen een iMac 20" kopen met daarbij een externe harde schijf. Liefst en modelletje van 750 Gb / 1TB oid.
Wat ik belangrijk vind:
- Stilte
- Snelheid
- Design
Eigenlijk best veel dus :) Iemand een ding thuis staan die aan al deze drie punten voldoet?
Maw; wie is er echt tevreden met zijn harde schijf bij zijn iMac?

(linkje naar een topic hierover is ook prima, ik kon het iig niet vinden :S)
Western Digital Book series? Wil je pure snelheid, dan moet je wel de Firewire versie van een schijf nemen.
Ik wilde even weten hoe het staat met de kwaliteit van de geluidskaart van de iMac. Ik heb namelijk hiervoor een creative audigy 2 (5 jaar oud) geluidskaart gehad in me pc en hier was ik erg tevreden over. Daarnaast gebruik ik ze icm monitor's om een beetje te klooienin reason/logic, zou het in dat geval veel schelen als ik een externe geluidskaart ga gebruiken?

het Hardware-Hondje :]
Reg. datum: 21 januari 2000

quote:
ronwiel schreef op zondag 27 april 2008 @ 12:31:
Ik wilde even weten hoe het staat met de kwaliteit van de geluidskaart van de iMac. Ik heb namelijk hiervoor een creative audigy 2 (5 jaar oud) geluidskaart gehad in me pc en hier was ik erg tevreden over. Daarnaast gebruik ik ze icm monitor's om een beetje te klooienin reason/logic, zou het in dat geval veel schelen als ik een externe geluidskaart ga gebruiken?
Je kan ook een optische plug gebruiken. In dit geval komt het geluid digitaal naar buiten en is het aan de versterker/receiver te bepalen hoe het geluid klinkt.

quote:
Calitomnication schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:22:

Ik ga de Apple site de komende dagen nauwlettend in de gaten houden
Apple Store is op 't moment down, dus zou zo maar een update kunnen betekenen :).

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

En de update is er doe mij de top of the line 24 inch maar met een 8800GS begint bijna op een echte grafische kaart te lijken.

20"
2.4GHz Intel Core 2 Duo
1GB memory
250GB hard drive1
8x double-layer SuperDrive
ATI Radeon HD 2400 XT with 128MB memory
Ships: Within 24 hours
Free Shipping
¤ 999

2.66GHz Intel Core 2 Duo
2GB memory
320GB hard drive1
ATI Radeon HD 2600 PRO with 256MB memory
Free Shipping
¤ 1299

24"
2.8GHz Intel Core 2 Duo
2GB memory
320GB hard drive1
ATI Radeon HD 2600 PRO with 256MB memory
Free Shipping
¤ 1599

3.06GHz Intel Core 2 Duo
2GB memory
500GB hard drive1
NVIDIA GeForce 8800 GS with 512MB memory
Ships: 1-3 business days
Free Shipping
¤ 1919

Reg. datum: 16 augustus 2002

De apple store is terug te bereiken.
Er is een Imac update.
Heb wel een beetje spijt ervan nu dat ik een maand geleden mijn imac gekocht heb. (had toen wel geen keuze, oude pc was kapot en had een nieuwe nodig toen)

Apple!

Wij hebben vandaag de 24" iMac 2,4 Ghz binnengekregen en nu is de update.
Ach, het enige verschil is de processor die van 2,4 naar 2,8 is gegaan. De upgrade van het geheugen maakt niet uit, omdat we sowieso 4GB ipv 2GB erin zullen zetten.
Het is misschien een beetje zuur, maar heb hem sowieso met 14% korting gekocht.

MacBook C2D 2.0Ghz 1GB

Tja... 'ns ff denken.

quote:
A-star schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:48:
De apple store is terug te bereiken.
Er is een Imac update.
Heb wel een beetje spijt ervan nu dat ik een maand geleden mijn imac gekocht heb. (had toen wel geen keuze, oude pc was kapot en had een nieuwe nodig toen)
Dan was het onzinnig dat je nu spijt hebt, je had er gewoon een nodig. B.t.w. macrumors heeft een buyers guide met een indicatie of je een bepaald model moet kopen of niet ivm updates.

Cogito Ergo Credo

* carfreak02 heeft de OP aangepast.

carfreak02 wijzigde dit bericht 28-04-2008 14:56 (15%)

Apple!

quote:
Superhuuper schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:52:
Wij hebben vandaag de 24" iMac 2,4 Ghz binnengekregen en nu is de update.
Ach, het enige verschil is de processor die van 2,4 naar 2,8 is gegaan. De upgrade van het geheugen maakt niet uit, omdat we sowieso 4GB ipv 2GB erin zullen zetten.
Het is misschien een beetje zuur, maar heb hem sowieso met 14% korting gekocht.
Hmm, zie net dat de iMac ook ¤150 goedkoper is geworden.. Dat maakt het wel een beetje zuur :/

MacBook C2D 2.0Ghz 1GB

Processor heeft een FSB van 1066 MHz tegenover 800 MHz van de vorige (Montevina), DDR2 800 MHz, en ook nog eens een 8800 GS. Ik heb lang gewacht (4 maanden denk ik) maar dit was echt wel het wachten waard voor mij.

quote:
Superhuuper schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:03:
[...]

Hmm, zie net dat de iMac ook ¤150 goedkoper is geworden.. Dat maakt het wel een beetje zuur :/
1066 mhz fsb + 800mhz geheugen maken het verschil toch wel groter dan "een paar ghz..."
via web 7dagen ruilen zonder opgaaf he ;)

quote:
GS2K1 schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:10:
[...]

1066 mhz fsb + 800mhz geheugen maken het verschil toch wel groter dan "een paar ghz..."
via web 7dagen ruilen zonder opgaaf he ;)
Hmm, heb mijn 24" iMac ook vorige week besteld en vrijdag binnengekregen met de 14% korting. Op zich scheelt het wel weer 150 euro al zou ik het terugsturen en weer opnieuw bestellen...Alleen probleem is, ik kan niet binnen 2 dagen geld op mijn rekening krijgen--> Kan niet nog eens bestellen dus in deze maand, en dan is de actie af.

Misschien dat ik zo maar even met Apple ga bellen en vragen of ik iets kan regelen:)

JAFQZSEK

quote:
Darkred schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:17:
[...]

Hmm, heb mijn 24" iMac ook vorige week besteld en vrijdag binnengekregen met de 14% korting. Op zich scheelt het wel weer 150 euro al zou ik het terugsturen en weer opnieuw bestellen...Alleen probleem is, ik kan niet binnen 2 dagen geld op mijn rekening krijgen--> Kan niet nog eens bestellen dus in deze maand, en dan is de actie af.

Misschien dat ik zo maar even met Apple ga bellen en vragen of ik iets kan regelen:)
Als je zegt dat je wilt omruilen zullen ze volgens mij wel moeten...

Apple!

quote:
Darkred schreef op maandag 28 april 2008 @ 15:17:
[...]

Mocht je wat kunnen regelen met Apple, zou je dat dan even kunnen laten weten hier?
Ik denk dat ik zo anders ook maar even moet gaan bellen.

MacBook C2D 2.0Ghz 1GB

Net gebeld met de Apple Store:

Ik vroeg of ik dus kon ruilen--> oude versie voor de nieuwe. De man zei dat er helemaal geen nieuwe versie van de iMac was, waarop ik hem dus wees op de Apple store...
Hij vertelde mij dat ik dan opnieuw een bestelling moest doen en de oude kon terugsturen. Maar dus ook opnieuw geld overmaken. Ik vroeg hem of die 14% korting dan bleef staan, want binnen 2 dagen kan ik geen geld op mijn rekening krijgen. Ze gaan echter geen uitzondering maken met de 14% korting, dus die is echt nog maar 2 dagen geldig. Hmm, beetje pech dan.

Darkred wijzigde dit bericht 28-04-2008 15:52 (3%)

JAFQZSEK

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws