Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 juni 2007

quote:
Frietsaus schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:10:
Heb je kaarsen in de buurt of rook je? Want ik meen me iets te herinneren dat dit bij sommige iMacs voorkwam in deze situaties.
Ik heb geen kaarsen maar er wordt wel gerookt hier :/

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

Gadgetfetisjist

quote:
Frietsaus schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:10:
Heb je kaarsen in de buurt of rook je? Want ik meen me iets te herinneren dat dit bij sommige iMacs voorkwam in deze situaties.
Jaloers broertje in de buurt misschien? O-)

De glasplaat is waarschijnlijk niet goed afgedicht waardoor er allerlei rotzooi aan de achterkant kan komen. Op het forum van Apple (discussions.apple.com) komt het probleem ook vaker voor en de boosdoeners zijn meestal kaarsen of sigarettenrook, maar echt helemaal zeker hierover is niemand volgens mij.

Maar goed, dat wordt een telefoontje naar Apple want het moet natuurlijk wel even gefixt worden.

Reg. datum: 11 juni 2007

quote:
Exirion schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
[...]

Jaloers broertje in de buurt misschien? O-)
Nee dat niet, ik rook zelf maar het zou stom zijn als je bij wwn iMac niet mocht roken want het is gewoon een defect van de iMac zelf.

Zal na paasdagen Apple eens bellen ;(

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

Ik heb dezelfde banen achter mijn scherm ... En hier word ook gerookt.

Zo heb mijn witte iMac verkocht. Nu heb ik geen Mac meer. Ik wil nu een iMac 20"/2.4GHz/750GB en een MacBook Air 1.6 GHz/80GB HHD. Maar ik wacht nog even met de iMac omdat er binnenkort toch een update aan komt en ik ook niet echt zin heb om nu even snel 3000 euro uit te geven.

Misschien neem ik de Air alvast, mmm.

Maargoed binnenkort voor mij dus een nieuwe iMac!

UPDATE: Ik wil nu alvast een Air kopen en over een maand of 2 een iMac. Ik wil de iMac als primaire Computer gebruiken. Kan het dan kwaad dat ik de Air eerder heb? Zijn er bijvoorbeeld dingen die syncen tussen de iMac en Air die niet meer gaan werken om dat de Air al een tijd in gebruik is?

Kortom zal ik die Air alvast maar bestellen? :P

FerdiV wijzigde dit bericht 24-03-2008 19:51 (31%)

Kicken mag niet binnen 24 uur en dus niet 2,4 uur ;)

Hoedje wijzigde dit bericht 24-03-2008 21:39 (85%)

Screw you guys, I'm going

Ferdi,

Zelf heb ik hetzelfde probleem. Ik heb nu eerst de Air besteld en ik zie later wel. Ik kan niet wachten tot de Air komt.

Reg. datum: 06 december 2005

Ik sta op het punt om mijn windows bak te verkopen en hiervoor een iMac aan te schaffen. Ik heb al een MacBook en het bevalt me erg goed. Alleen nu speel ik af en toe wel een spel op mijn windows machine( waar op het moment een X1800XT 512mb in zit. )
Het gaat me eigenlijk vooral om Counterstrike Source. Heeft iemand wat ervaringen met een iMac+Ati 2600 Pro en css? Loopt dit een beetje?

JAFQZSEK

Reg. datum: 04 februari 2001

volgens mij moet dat wel lukken

Nikon d200, Nikkor AF-S 18-200MM/3.5-5.6G DX VR,Sigma 50-500mm F4-6.3 EX APO : Imac 24" 4GB

Op google afbeeldingen kwam ik dit tegen toen ik op iMac zocht. De site waar het plaatje hoort te staan is alleen down. Heeft iemand enig idee wie dit maakt?, het is een geweldige oplossing om je iMac op te zetten met gelijk ruimte voor je toetsenbord en USB hub. Bedankt alvast!

http://xs226.xs.to/xs226/08163/bureau542.jpg.xs.jpg

basicbeat wijzigde dit bericht 16-04-2008 18:44 (9%)

Dream Of Calitomnication

Ik ga denk ik ook een iMac 24" aanschaffen. Werk nu nog met een Windowscomputer die ik in 2001 eens in elkaar heb geet. Werk verder goed, maar af en toe slaat hij vast, en het wordt nu toch wel wat trager.
Heb lang overwogen om een Mini aan te schaffen, maar de iMac wint het qua specificaties weer.
Ik heb alleen eerder een paar keer voorbij horen komen dat er een update aan zit te komen. Iemand enig idee wat ik daarvan mag verwachten. op macrumors heb ik hier nog vrij weinig over gelezen. Wél staat daar dat de Mac Mini een update mee gaat maken, maar de iMac kan ik niets over vinden.

Calitomnication wijzigde dit bericht 16-04-2008 19:48 (3%)

Wetse wat noow 't kwante is, det de meiste minse die heej zoë ein bietje de ganse daag rongkhange d'r gaar gen idee van hebbe wat heej noow eigelijk allemoal veur ein gewazel sjteit

quote:
basicbeat schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:44:
Op google afbeeldingen kwam ik dit tegen toen ik op iMac zocht. De site waar het plaatje hoort te staan is alleen down. Heeft iemand enig idee wie dit maakt?, het is een geweldige oplossing om je iMac op te zetten met gelijk ruimte voor je toetsenbord en USB hub. Bedankt alvast!

[afbeelding]
Mooi ding he. Ik ben deze een tijdje geleden tegen gekomen op TUAW. Je kan hem kopen bij Macessity voor $60 (ongeveer 38 euro nu).

photo.shoq photoblog
5D // Sigma 15 fish // Canon 17-40 L // Tamron 28-75 // Canon 50 // Canon 70-200 L

quote:

[afbeelding]
De LowKey. :)
quote:
Calitomnication schreef op woensdag 16 april 2008 @ 19:48:
Ik ga denk ik ook een iMac 24" aanschaffen. Werk nu nog met een Windowscomputer die ik in 2001 eens in elkaar heb geet. Werk verder goed, maar af en toe slaat hij vast, en het wordt nu toch wel wat trager.
Heb lang overwogen om een Mini aan te schaffen, maar de iMac wint het qua specificaties weer.
Ik heb alleen eerder een paar keer voorbij horen komen dat er een update aan zit te komen. Iemand enig idee wat ik daarvan mag verwachten. op macrumors heb ik hier nog vrij weinig over gelezen. Wél staat daar dat de Mac Mini een update mee gaat maken, maar de iMac kan ik niets over vinden.
De iMac kan ook wel een update gebruiken , dus die komt waarschijnlijk binnenkort ook aan de beurt. Echter weet niemand wanneer of wat. Zelfde geldt voor de Mini.

carfreak02 wijzigde dit bericht 16-04-2008 19:52 (43%)

Die Lowkey is nog wel een geinig dingetje, helaas zitten die USB poorten aan de voorkant en niet aan de achterkant.
bedankt voor de reacties. Inderdaad die USB hub aan de voorkant daar valt over te twisten, maar goed.

Hier nog een overstapper die wacht op een iMac update, soortgelijk verhaal als Calitomnication hierboven. Idd jammer dat er nog geen nieuws is.

Ben benieuwd of ze alleen de nieuwe Penryn erin knikkeren. Een ietsje grotere harddisk in het goedkoopste model (320 ipv 250gb) en evt. een iets betere videokaart zou toch ook mooi (en slim) zijn. Zou me niks verbazen als de specs van het duurdere 20" model (met de 2600pro) gaan verschuiven naar de goedkoopste 20"...

Op macrumors buyer's guide staat dat de gemiddelde tijd tussen iMac updates al is overschreden met bijna 50 dagen. Kom op met die update Apple. *pakt spandoek*

Een nieuwe videokaart is best mogelijk, er is namelijk ondersteuning voor de Radeon HD 34x0 en de 3650 in 10.5.3. :)

http://netkas.org/?p=60

Weet iemand wanneer er een update verwacht wordt van de iMAC?
Hoe lang is het geleden dat de laatste versie uitkwam misschien?

Sterk aan het overwegen om er één aan te schaffen...

ik hoop dat ze toch wel met een Montevina update gaan komen ja, maar dan nog weet ik niet of ik niet beter op Nehalem kan wachten.

Dan maag je pas echt een sprongetje vooruit. Anders is je iMac na 6 maanden alweer verouderd.

critique me

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

quote:
ClarkNova schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:24:
Weet iemand wanneer er een update verwacht wordt van de iMAC?
Hoe lang is het geleden dat de laatste versie uitkwam misschien?

Sterk aan het overwegen om er één aan te schaffen...
Macrumors heeft daar een mooi overzicht van.

Apple!

Ik zit met een dilemma. Ik ben ook van plan om binnenkort een iMac 24" aan te schaffen, met studentenkorting. Opzich kan ik nog best even wachten tot de iMac een upgrade krijgt, maar de gehele maand april heeft SurfSpot een actie dat studenten en docenten 14% korting krijgen in de apple-store. De studentenkorting is normaal 'maar' 6%.
Zal ik heb eind april kopen, of toch wachten op een update?
Waarschijnlijk wordt het alleen een speedbump en geen grote upgrade. Of zal er een blu-ray speler/brander inkomen? :9~

MacBook C2D 2.0Ghz 1GB

Blu-ray: ik denk het niet, lijkt mij dat dat het eerst in de Mac Pro komt.

Reg. datum: 06 december 2005

quote:
Superhuuper schreef op donderdag 17 april 2008 @ 19:09:
Ik zit met een dilemma. Ik ben ook van plan om binnenkort een iMac 24" aan te schaffen, met studentenkorting. Opzich kan ik nog best even wachten tot de iMac een upgrade krijgt, maar de gehele maand april heeft SurfSpot een actie dat studenten en docenten 14% korting krijgen in de apple-store. De studentenkorting is normaal 'maar' 6%.
Zal ik heb eind april kopen, of toch wachten op een update?
Waarschijnlijk wordt het alleen een speedbump en geen grote upgrade. Of zal er een blu-ray speler/brander inkomen? :9~
Ik had precies hetzelfde :) Uiteindelijk toch de 24" besteld. Ik verwacht ook niet een grote update en de specs zijn voor mij prima.

JAFQZSEK

quote:

[afbeelding]
Idd een mooi ding. Ik vind het geen probleem dat de USB aansluitingen voor zitten. Mooi voor een usb stick of af en toe iets aansluiten. Gaat makkelijker als iedere keer aan de achter kant te prutsen.

Jammer dat ze het alleen in de US verkopen of in Europa voor het dubbele bedrag. Als iemand weet waar je zoiets tegen een redelijke prijs (in NL) kan kopen houdt ik me aanbevolen :D

iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws