Je begrijpt mijn punt denk ik niet. Ik bagatelliseer het display issue niet en noem jou ook geen zeikerd, maar er zijn mensen die werkelijk irreeele verwachtingen van een produkt hebben. Diezelfde mensen hebben de neiging om hun iPod of GSM altijd in een hoesje te houden of er liefst een monsterlijk display folie overheen te plakken zodat ie niet beschadigd kan raken. Liever nog laten ze 'm thuis in de kast liggen zodat er niks mee gebeurt. Wedden dat zulke mensen wel weer een ander punt van kritiek vinden als het display helemaal perfect is?quote:
Ik ben er aan gewend dat ik met alles wat ik koop wel weer een keer terug naar de winkel moet omdat het out-of-the-box niet goed functioneert. En ik ben bloedzuinig op m'n spullen maar heb vorig jaar een Breitling horloge moeten laten repareren en het jaar daarvoor twee audioapparaten die beide nog geen jaar oud waren en samen 3000 euro kostten. Koop een luxe auto en je zult ongetwijfeld ook daar minpunten en kwaliteitsproblemen tegenkomen.
Dat was mijn punt: hoe duur spullen ook zijn, niks is perfect en sommige mensen zullen altijd wel iets te miepen hebben. Daar gaat het mij dus om. Vind je iets te duur of niet goed genoeg, koop het dan niet maar ga niet lopen zeiken dat Apple eigenlijk kut is en er tegelijk stiekem op blijven geilen. Dat is namelijk een beetje irritant in topics zoals het iMac topic en het Mac Pro topic.