Hoofdcategorieën
Topicacties

[CMIP] HELGHAN

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

Reageer Nieuw Topic
Hele mooie kast, mijn complimenten!

Better a weekend wasted, then a wasted weekend.. PTC website

Reg. datum: 08 maart 2007

Staat de kast een beetje open soms? zo lijkt het op de foto's in ieder geval want ik zie wit^^ maar een statief heet in het engels tripod(tenzij je een monopod hebt natuurlijk ;) ) ik heb nou eigenlijk een veel beter idee hoe de kast er nou in zn geheel uitziet :P kon die kop aan de voorkant eerst nooit zo goed plaatsen zegmaar :) ik vind het echt een topmod deze want het design is erg mooi en er is veel tijd aan lichteffecten besteed!!

Als dit mijn kast zou zijn zou ik hem juist wel mee naar lanparty's nemen :P dan maakt het me niet uit dat hij zo groot is :P normale kasten zijn nou ook niet echt een ergonomisch wonder op tilgebied..

Amd Phenom Agena X9500, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, Asus 8800GT, OCZ 2 GB DDR2-800 Kit, Apevia Xcruiser case, Yamaha RX-V459, B&M DM2, Nikon D40 + 18-55 Nikkor kitlens & Tokina AT-X 100 PRO Macro

hehe :p
ik blijf mijn best doen natuurlijk.
Toen ik de foto maakte van de voorkant stond de case inderdaad open aangezien de achterkant nog met lijm was geklemd ;)

ik heb zo een ding met 3 poten, dat verstelbaar is in hoogte en dat je kan balanceren door een heleboel knoppen. Het is orgineel voor een laserwaterpas maar ik heb een houten blokje gemaakt, en nu past mijn camera er dus ook op :p

En normaal gezien doe ik niet zoveel lanparties , maar als het er eenmaal op aan komt vind ik het heus niet erg om wat moeite te doen om hem op te tillen.
Het gewicht laat ik nog wel weten , hehe :9

Backup not found: (A)bort, (R)etry, (G)et a beer.

Reg. datum: 20 februari 2008

Ik vind het een briljante mod geworden, zal inderdaad flink aan het gewicht zijn, maar wat wil je met al dat hout werk. Mijn complimenten.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: